Zoiets ja. Het hoeft geen heel persbericht te zijn, maar als het straks opblaast en hij dan pas reageert kan het niet oprecht over komen. Moet hij voor zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:05 schreef Momo het volgende:
Nouja laat Joost eenmaal fuck Putin zeggen ofzo en weer verder.
Oh ik heb te vroeg weg geklikt. Wat zei hijquote:Op dinsdag 12 december 2023 19:23 schreef Thrts het volgende:
Joost heeft net een statement gegeven bij Boulevard
Zag gisteren al filmpje dat Nathan (Acid) graag zelf ook wil MAAR het kan volgens iemand niet omdat het dit jaar niet aan zijn kant van Belgi is waar ze iemand kiezen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:35 schreef Greys het volgende:
Hij gaat zich nu ook met Belgi bemoeien.
[ twitter ]
Nummer 3 is wel een briljante zetquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:14 schreef Nashipeer het volgende:
Achja ik denk dat alle ophef weer overgaat als de drukke periode aanbreekt met nationale finales. We zitten in een periode met relatief weinig nieuws, en dan zoeken mensen sensatie. Maar als mensen Joost en z'n energie, humor, en interactie met artiesten/journalisten zien in Malm gaan ze echt wel van hem houden![]()
Deze fragmenten zijn wel grappig, en de manier waarop hij dit heeft gedit (lijkt alsof het met windows moviemaker is gemaakt in 2009) maar gepload in oktober
Hij zelf? Ik lees op X alleen dat AvroTros en management hebben gezegd dat het al voor de invasie was opgenomen. Maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:23 schreef Thrts het volgende:
Joost heeft net een statement gegeven bij Boulevard
Nee dat is gewoonlijk de artiest van vorig jaar. Dat gaan ze niet de gene zo maar ontnemen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:42 schreef Ama het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Nathan de punten mag doen voor Belgi. Maar gaat niet gebeuren denk ik.
Dit jaar was het ook die gast van de slimstequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat is gewoonlijk de artiest van vorig jaar. Dat gaan ze niet de gene zo maar ontnemen.
En terecht ook.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat is gewoonlijk de artiest van vorig jaar. Dat gaan ze niet de gene zo maar ontnemen.
RTBF doet toch altijd die relnicht.David Jeanmottequote:Op dinsdag 12 december 2023 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat ook in Belgi zo? Want daar switched Vlaanderen met Walloni ieder jaar, en dat zijn twee gescheiden werelden, helemaal als het om TV gaat,quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja op het einde van Boulevard werd gezegd dat Joost vooral satire gebruikt en ook dat deze artiesten uit Rusland zijn gevlucht.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zelf? Ik lees op X alleen dat AvroTros en management hebben gezegd dat het al voor de invasie was opgenomen. Maar dat wisten we al.
Wat gebeurde er verder nog dan?
Ja dat bedoelde ik met dat iemand zei dat het dit keer niet in Nathan zijn gebied van Belgi is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:49 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Is dat ook in Belgi zo? Want daar switched Vlaanderen met Walloni ieder jaar, en dat zijn twee gescheiden werelden, helemaal als het om TV gaat,
Dat zou wel flauw zijn. Nathan heeft toch geen invloed op de jury verder.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:53 schreef Momo het volgende:
Nouja zelf als ze iemand zouden kiezen die Joost kent in Belgie (al denk ik niet dat Walloni dat heel veel boeit). Denk niet dat de jury dan 12 punten aan Joost gaat geven (die dan dus ook Walloni is).
Ok thanks, ik verwachtte bij 'Joost gaf een statement' iets anders haha. Iets dat misschien op de socials gezet kon worden door jan en alleman als tegenwicht. Maar dit zal weinig veranderen in nasty ophefland ben ik bang want dat was al bekend.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:49 schreef Thrts het volgende:
[..]
Ja op het einde van Boulevard werd gezegd dat Joost vooral satire gebruikt en ook dat deze artiesten uit Rusland zijn gevlucht.
Nouja, de wereld draait niet enkel om Joost he, er ook zoveel andere belangen waarschijnlijk en je hebt ook nog eens afstand omdat het Franstaligen zijn. Wij zouden ook niet zo maar een Nederlandse YouTuber de punten laten uitdelen om dat die dan toevallig de video's heeft gemaakt met de inzending van Litouwen ofzo.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou wel flauw zijn. Nathan heeft toch geen invloed op de jury verder.
quote:
Maar misschien ben ik wel niet zo gezelligquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe gezellig het hier is.
Dat kan ik me niet voorstellen bij iemand die zulke mooie headers maakt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik wel niet zo gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |