Omg omg omg. Kon mn tranen net bedwingen. Wat was t weer gezellig.
@MevrouwCactus en gezin kwamen binnen met zelfgebakken koekjes en 2 dozen!
De dozen hebben we uitgepakt, en onder de boom gestald. Maar wie houden we voor de gek. Niles had snel zat door dat er leuke dingen in zaten en begon met de cadeautjes te spelen.
![IMG-5087.jpg]()
![IMG-5089.jpg]()
Terwijl ze er waren hebben we een paar cadeautjes uitgepakt. Lekkers voor de katten en konijntjes, aan iedereen was gedacht.
![IMG-5108.jpg]()
![IMG-5109.jpg]()
![IMG-5110.jpg]()
![IMG-5098.jpg]()
![IMG-5095.jpg]()
Twee van de kattenspeeltjes hebben de overzichtsfoto niet gehaald. Ze zijn verknocht aan de houten knaagspeeltjes. En Tobi is dol op haarelastieken, heeft er 40(!) gekregen en de eerste ligt al onder de bank
![IMG-5111.jpg]()
![IMG-5107.jpg]()
Maar in de eerste bulk cadeautjes zaten ook gelijk twee hele grote.
@-gt- wauw, wat superlief dit. We willen in januari graag gaan, dus dat komt echt zo goed uit!
![IMG-5090.jpg]()
En toen ik in het kaartje
@Sarabi las, kon er natuurlijk maar 1 ding in de extra doos zitten. Zo lief! Want had ook al biertjes gehad bij het brengen van haar pakket.
![IMG-5115.jpg]()
Verder willen we nog 1 cadeau extra uitlichten. We hebben een boek gekregen met tientallen quotes door de jaren heen van de kerstpakkettenactie. Daar heeft echt enorm veel werk in gezegen en
@KapiteinIglo zit nu hardop lachend en huilend te genieten van dat boek.
![IMG-5114.jpg]()
![IMG-5116.jpg]()
En dan de overzichtsfoto. Megaveel donald duck voor
@KapiteinIglo Boeken voor mij die ik niet ken en die me heel tof lijken. Puzzels! Douchegel! Foute mokken! En nog veel meer.
![IMG-5113.jpg]()
Gisteren heb ik besloten op te houden met me bezwaard voelen en hier gewoon heel erg van te gaan genieten.
Dankjullie dankjullie dankjulliewel! We voelen ons echt vanalles tegelijk nu, maar vooral heel heel dankbaar dat we elkaar hebben ontmoet op dit forum en dat wij onderdeel mogen zijn van deze prachtige actie

En ik vergat ff helemaal om
@Shii te bedanken!! De donateur van het pakket. Dankjewel!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door superkimmi op 17-12-2023 14:31:44 ]
life is what happens to you, while you're busy making other plans.