De andere versiequote:Op zaterdag 16 december 2023 23:17 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Welke? Voor ons overzichtde hele verre of de andere?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 22:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Morgen op road-trip! Ik mag een pakket gaan afgeven bij @:kapiteiniglo en @:superkimmihet wordt dus een omgekeerde road-trip
https://minimalistbaker.com/4-ingredient-nutella-vegan-gf/quote:Op zaterdag 16 december 2023 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu ben ik erg benieuwd naar het recept van de hazelnootpasta van @:Yinny, want wij krijgen een hazelaar in de tuin die volgens de hovenier gegarandeerd vruchten voortbrengt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door superkimmi op 17-12-2023 14:31:44 ]life is what happens to you, while you're busy making other plans.
Pff, wat een werk! Maar zo leukquote:Op zondag 17 december 2023 17:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het was zo tof om voor jullie te mogen shoppenJullie zijn schatten en hebben een rotjaar gehad, dus dit is helemaal op zijn plek. @:Shii en ik hebben het leuk gehad om voor jullie dingen te bedenken.
Voor het boek heb ik 4 jaar aan topics doorgespit en alles wat ik leuk/ontroerend/tekenend voor de kerstpakkettenactie vond, heb ik uitgeprint en ingeplakt. En lekker veel glitter op het boek![]()
Sjaak kreeg van SK en KI een Supertoffe Lego-set, dus zij zijn al Sjaaks nieuwe beste vriendenBij het weggaan zei hij: “ik vond het hier heel leuk!”
Aahw. Wij vinden Sjaak ook heel leukquote:Op zondag 17 december 2023 17:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
Het was zo tof om voor jullie te mogen shoppenJullie zijn schatten en hebben een rotjaar gehad, dus dit is helemaal op zijn plek. @:Shii en ik hebben het leuk gehad om voor jullie dingen te bedenken.
Voor het boek heb ik 4 jaar aan topics doorgespit en alles wat ik leuk/ontroerend/tekenend voor de kerstpakkettenactie vond, heb ik uitgeprint en ingeplakt. En lekker veel glitter op het boek![]()
Sjaak kreeg van SK en KI een Supertoffe Lego-set, dus zij zijn al Sjaaks nieuwe beste vriendenBij het weggaan zei hij: “ik vond het hier heel leuk!”
Overal zit al glitter. Ik denk dat ik glitter ga vinden in de kattenbakken en allesquote:Op zondag 17 december 2023 17:48 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Eh....ik denk dat ik dit hele verhaal mis, maar ik ben nu wel benieuwd naar betreffende quote?quote:Op zondag 17 december 2023 20:02 schreef superkimmi het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb tussen alle kpa quotes in het boek, by far dusver het hardst gelachen om een quote van @:coolguy
Voor t verhaal; zie mijn uitpakposts paar reacties terug.quote:Op zondag 17 december 2023 20:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eh....ik denk dat ik dit hele verhaal mis, maar ik ben nu wel benieuwd naar betreffende quote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |