Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoorquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:58 schreef Yinny het volgende:
Morgen mag ik ook gevers ontmoeten! Spannend!
Huis moet ik nog opruimen....
Kerstboom moet nog opgezet worden...
Koekjes bakken? Of toch maar een cake?
Zenuwen!
Afgelopen dagen iets te enthousiast allerlei dingen gedaan, dus mijn energie is nu wel op. Morgenochtend maar even knallen
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actiequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor![]()
*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen
quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is juist extra tof, toch? Degene die het komt afleveren komt dan dus in als het ware Kerstpakkettenactie Centraal, hét mekka van deze actie
quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:13 schreef Magica het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En met kat![]()
Superlief kaartje van ludivinelaurel![]()
Morgen uitpakken
Ja dat is goed gelukt!quote:Op vrijdag 15 december 2023 21:28 schreef ludivinelaurel het volgende:
[..]ik dacht : ik vul die doos de komende periode gewoon vol, dat moet genoeg zijn..
Heel veel plezier met uitpakken!
Ja, en ik vind daar echt een heleboel van, als het een zooi is bij julliequote:Op vrijdag 15 december 2023 21:11 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Geen gever die ik ken valt een ontvanger af op de conditie van het huis en wel of geen kerstboom hoor![]()
*zeg ik heel stoer terwijl wij stress hebben dat ons pakket zondag bezorgd wordt terwijl ons huis een enorme bende is door alle drukte deze maand en we dit weekend verder niet thuis zijn om op te ruimen
Als je hypothetisch gezien langs komt dan?quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja, en ik vind daar echt een heleboel van, als het een zooi is bij jullie
Hahaha nou geloof me. Wij echt wel. Wij zijn niet van die mensen die 1 plukje kattenhaar hebben liggen en dat een bende noemen hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Mensen die zelf vinden dat ze een bende hebben, hebben dat vaak niet is mijn ervaring
Behalve dan bij ons, daar is het nog erger dan een bende. Er komt ook niemand langs. Pas kwam de buuf even buurten en toen moesten we echt een stoel ontruimen zodat ze kon zittenquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:27 schreef Fogel het volgende:
Mensen die zelf vinden dat ze een bende hebben, hebben dat vaak niet is mijn ervaring
Ja, precies.quote:Op vrijdag 15 december 2023 22:15 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Als je hypothetisch gezien langs komt dan?
Tof pakket hoor! En Hammyquote:Op zaterdag 16 december 2023 01:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik was de gelukkige om vanavond de kerstmeisjes te mogen ontvangen
Twee grote dozen!meer dan verwacht, want ik had nog aangegeven dat het me meer om het emotionele dan om het financiële aspect ging.
De cadeautjes heb ik nog niet uitgepakt, daar wacht ik nog even mee, nog even wat moed verzamelen. Voor de rest is het allemaal perfect!![]()
Zelfs aan kleine Hammy de hamster is gedacht, dus die krijgt morgen ook wat lekkers! Daar is hij vast blijer mee dan de kerstmuts die ik hem probeerde op te zetten
[ link | afbeelding ]
Pakket paste maar net op de foto! (of ik ben gewoon niet zo goed in foto's nemen)
[ link | afbeelding ]
Kerstmeisjes en donateur heel erg bedankt! Toch een leuk einde van deze iets minder leuke dag! (normaal gesproken vergeet ik echt niet om mn fiets ook mee terug te nemen als ik er boodschappen mee gedaan heb)
Weet zeker dat deze lekker zal zijn. Ik zie je straks!quote:Op vrijdag 15 december 2023 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er ook onwijs veel zin in
Ik heb zelf appeltaart gemaakt voor de gelegenheid. En nog niet geproefd, dus ik hoop dat 'ie smaakt
Kalm aan. Dat het is opgehaald betekent dat het nu onderweg iss naar een distributie centrum in Nederland. Pas als het daar gescand wordt wijzigt je track en tracé.quote:Op zaterdag 16 december 2023 12:03 schreef Lothiriel het volgende:
PostNL weet me al stress te bezorgen, heb gisteren m'n pakket afgegeven aan een postpunt, en dat is vanochtend opgehaald maar T&T zegt nog steeds "niet ontvangen of verwerkt door PostNL"![]()
Heb ze gecontacteerd en ze zeggen dat dat soms kan gebeuren maar dat het wel goed komt, laten we het maar hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan Yinny!quote:Op zaterdag 16 december 2023 13:36 schreef Yinny het volgende:
Whoehoe! Ik heb bezoek gehad van @:Xili0n en @:Little-miss-sunshine!
Wegens tijdgebrek moet het uitpakken wachten tot een later tijdstip.
Maar wat zijn ze leuk samen en geweldig dat ze dit voor mij hebben gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |