abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2023 @ 10:15:51 #51
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211602525
Aangetekend en verzekerd? Das toch helemaal niet nodig? Verzenden kan echt veel goedkoper.

Maar als er budget nodig is voor wat benzine: count me in.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 13 december 2023 @ 10:50:04 #52
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211602925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 10:13 schreef DJMO het volgende:
Mijn pakket zou vandaag tussen 10 en 3 bezorgd worden, maar dat heb ik moeten wijzigen naar ophalen bij een pakket punt komende zaterdag. Ik mag vanmiddag om zes uur pas naar huis namelijk.

De deadline van versturen voor 15 december ga ik niet meer halen. Ik las elders in het topic dat er budget was vrijgemaakt voor het versturen van mijn pakketten (O+) maar dat zou neerkomen op zo'n 4 keer 15 euro want aangetekend en verzekerd verzenden. En nu wordt ik een beetje brutaal... Ik weet niet of het mogelijk is dat ik een (klein) deel van het vrijgemaakte budget mag gebruiken om de pakketen samen met @:rob met de auto weg te brengen? Dan zijn ze nog op tijd vóór kerst, in plaats van dat het oude jaars pakketten worden?
Dat extra budget is in een ander pakket gestopt.
Maar ik zie dat anderen zich al aanmelden, dus wellicht kun je het via die weg regelen. :)
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_211602984
Hoeveel gaat het om @DJMO?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211603012
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 10:15 schreef Tink89 het volgende:
Aangetekend en verzekerd? Das toch helemaal niet nodig? Verzenden kan echt veel goedkoper.

Maar als er budget nodig is voor wat benzine: count me in.
Mee eens, Ik verzend ze niet aangetekend.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 december 2023 @ 11:01:17 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211603091
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 10:53 schreef superkimmi het volgende:
Hoeveel gaat het om @:djmo?
Ik ben niet op de hoogte van de stroomkosten voor elektrisch rijden. Daar kan @Rob je een beter antwoord opgeven. Het hoeft ook niet het volledige bedrag te dekken hoor. Ik heb immers flink wat dagelijkse kosten uitgespaard door zes dagen ziekenhuis :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_211603167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben niet op de hoogte van de stroomkosten voor elektrisch rijden. Daar kan @:rob je een beter antwoord opgeven. Het hoeft ook niet het volledige bedrag te dekken hoor. Ik heb immers flink wat dagelijkse kosten uitgespaard door zes dagen ziekenhuis :X
DM maar een open Tikkie :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_211603207
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 09:38 schreef Donna het volgende:
Uitpakpost!

Ik weet helemaal niet meer wat ik op het formulier gezet heb, maar als ik het zo mag noemen is dit pakket echt; on point. O+

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik had al zo'n gevoel dat @:Peejtur mij had en nee, niet erg hoor dat niet alles ingepakt is ;)

[ afbeelding ]
Heel lief kaartje met mooie wensen en wat info over het pakket

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja ook hier een enthousiaste poes! Ze ging er al bijna met een fuet vandoor!

[ afbeelding ]
Super lief @:Peejtur en gezin. O+

Heel veel vreterij! Heerlijk. Dankjewel! De chocobomb met marsmallows en kerst sprinkels is helaas niet heel gebleven, maar des te meer reden om er nog wat extra sprinkels in te strooien als ik er chocomelk mee gemaakt heb.
En voor mij een tof boek, mooie kaarsen, spulletjes om sushi mee te maken en een sushi kookboek, heel leuk. Heb het nog nooit zelf gemaakt dus dat zal ik nu zeker eens gaan proberen. :Y

En voor de meiden echt fantastisch zo leuk! Een enorme set met Disney stickers (helemaal Minnie Mouse fan hier) en zo'n topmodel kleurboek. De oudste vindt dat geweldig. Disney armbandjes maken, again O+ . En maxi strijkkralen, die hebben we niet dus dat is helemaal leuk.
Ook nog poppetjes om op te kleuren. Ik ken het niet, maar weet zeker dat het in de smaak gaat vallen.
En een pinball game, die ga ik zelf ook doen ghehe.

Ik heb het nu terug in de doos getetrist zodat de meiden vanmiddag ook weer kunnen uitpakken. O+
Kon zelf niet wachten natuurlijk.

Nogmaals enorm bedankt, echt heel lief en leuk (en lekker)!
~:) ~:)
Heel graag gedaan. Waarmee had ik het verraden?

Geniet ervan en helemaal verdiend. Net als iedere andere ontvanger hier.
  woensdag 13 december 2023 @ 11:12:51 #58
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211603247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:01 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik ben niet op de hoogte van de stroomkosten voor elektrisch rijden. Daar kan @:rob je een beter antwoord opgeven. Het hoeft ook niet het volledige bedrag te dekken hoor. Ik heb immers flink wat dagelijkse kosten uitgespaard door zes dagen ziekenhuis :X
Zoals ook al eerder in PM gezegd, wil ik ook wel wat bijdragen om te verzenden, dan wel weg te brengen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 december 2023 @ 11:20:19 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211603351
Ik doe het dan maar even zo: [url=".. "]tikkie[/url]!

Jullie zijn geweldig O+ :*

[ Bericht 16% gewijzigd door DJMO op 13-12-2023 15:40:41 ]
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_211603380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:20 schreef DJMO het volgende:
Ik doe het dan maar even zo: tikkie!

Jullie zijn geweldig O+ :*
En respect dat je er álles aan doet om het toch zelf te bezorgen _O_
Veel succes!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 december 2023 @ 11:26:12 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211603427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:22 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
En respect dat je er álles aan doet om het toch zelf te bezorgen _O_
Veel succes!
Ik niet alleen hoor. Heb een hoop steun van Rob die me ook de komende weken zal moeten verzorgen. Ik mag bv nog niet tillen, traplopen gaat kut. Maar ik wil koste wat kost die pakketten op tijd bij de ontvangers hebben. Belofte maakt schuld immers.

woensdag 13 december 2023 @ 11:26:51 #62
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_211603436
Ik kan maar 1 foto plaatsen, op de 2e foto staat de foto van de envelop met recepten en een persoonlijke boodschap aan het gezin. En mijn ontvanger wil anoniem blijven.

Op het lijstje viel mij direct op een voorkeur voor Surinaamse roti. Nu eten wij ook regelmatig in die keuken, dus wij (man en ik) waren voor onze eigen voorraad toch al bij de grote Amazing Oriental in Ypenburg (Den Haag) en daar wat zaken gekocht dat mijn ontvanger zelf surinaamse roti kan maken. Ik heb ook een recept gedeeld van mijn favoriete chicken masala / chicken curry. Er zit een zak bij met kant en klare mix om zelf roti te maken. En verder uiteraard rijst om het gerecht compleet te krijgen. Uiteraard knoflook want dat hoort erbij. Een pittige sriracha saus voor erbij. Curry massala kruiden.

Het gezin heeft ook kinderen en daar heb ik wat snoep voor bijgedaan. En spullen dat ze met de kinderen cupcakes en/of zandkoekjes kunnen maken. Dus ook poedersuiker erbij en een sprinkle set voor het versieren. Leuk om te doen rond kerst (mijn invulling).

En het deel van de alcohol heb ik hier lokaal gehaald; lokale biertjes en een extra kruidenbitter.

Plus wat standaard dingen die lekker zijn met kerst: hagelslag, jam, drop, chocolade, koekjes, nootjes.

Ik heb mij vermaakt, steeds een beetje erbij gedaan. Ik ben precies op tijd gestopt. Het pakket was 17 kilo en het mocht 20 kilo zijn van de DHL.

ontvanger als je dit leest; ik vind het fijn om te horen dat jullie er blij mee zijn. Het was voor mij de eerste keer. En ik zie hier van alles voorbij komen. En ik kan geen rokjes maken etc. Dus ik heb vooral gehoopt dat jullie ervan gaan genieten!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_211603471
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik niet alleen hoor. Heb een hoop steun van Rob die me ook de komende weken zal moeten verzorgen. Ik mag bv nog niet tillen, traplopen gaat kut. Maar ik wil koste wat kost die pakketten op tijd bij de ontvangers hebben. Belofte maakt schuld immers.
Maar je weet zelf ook wel dat niemand je in deze omstandigheden aan die belofte zal houden ;)
  woensdag 13 december 2023 @ 11:38:30 #64
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_211603609
@DJMO doe mij eens een dm waar jij woont en waar het allemaal heen moet? Ik rij as maandag weer mijn wekelijkse ritje van oost naar west en weer terug. Misschien kan ik helpen?
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 december 2023 @ 11:56:42 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211603900
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:38 schreef laziness het volgende:
@:DJMO doe mij eens een dm waar jij woont en waar het allemaal heen moet? Ik rij as maandag weer mijn wekelijkse ritje van oost naar west en weer terug. Misschien kan ik helpen?
Het is nu net lunchtijd, daarna pak ik m'n laptop erbij om je een pm te sturen :*

pi_211604208
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:26 schreef J-net het volgende:
Ik kan maar 1 foto plaatsen, op de 2e foto staat de foto van de envelop met recepten en een persoonlijke boodschap aan het gezin. En mijn ontvanger wil anoniem blijven.

Op het lijstje viel mij direct op een voorkeur voor Surinaamse roti. Nu eten wij ook regelmatig in die keuken, dus wij (man en ik) waren voor onze eigen voorraad toch al bij de grote Amazing Oriental in Ypenburg (Den Haag) en daar wat zaken gekocht dat mijn ontvanger zelf surinaamse roti kan maken. Ik heb ook een recept gedeeld van mijn favoriete chicken masala / chicken curry. Er zit een zak bij met kant en klare mix om zelf roti te maken. En verder uiteraard rijst om het gerecht compleet te krijgen. Uiteraard knoflook want dat hoort erbij. Een pittige sriracha saus voor erbij. Curry massala kruiden.

Het gezin heeft ook kinderen en daar heb ik wat snoep voor bijgedaan. En spullen dat ze met de kinderen cupcakes en/of zandkoekjes kunnen maken. Dus ook poedersuiker erbij en een sprinkle set voor het versieren. Leuk om te doen rond kerst (mijn invulling).

En het deel van de alcohol heb ik hier lokaal gehaald; lokale biertjes en een extra kruidenbitter.

Plus wat standaard dingen die lekker zijn met kerst: hagelslag, jam, drop, chocolade, koekjes, nootjes.

[ link | afbeelding ]

Ik heb mij vermaakt, steeds een beetje erbij gedaan. Ik ben precies op tijd gestopt. Het pakket was 17 kilo en het mocht 20 kilo zijn van de DHL.

ontvanger als je dit leest; ik vind het fijn om te horen dat jullie er blij mee zijn. Het was voor mij de eerste keer. En ik zie hier van alles voorbij komen. En ik kan geen rokjes maken etc. Dus ik heb vooral gehoopt dat jullie ervan gaan genieten!
Tof pakket, leuk als je een thema hebt zo met dat Surinaamse eten. Onze pakketten volgen ook meestal een beetje jouw lijn.
pi_211604351
quote:
17s.gif Op woensdag 13 december 2023 09:57 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik kan bijna niet op van nieuwsgierigheid, heb nog niks gehoord dus maakt het alleen maar meer :D :@
Same! Donateur voor het eerst. En ontvanger na lang twijfelen, de rest weet nog van niks. Dus extra spannend!
pi_211604365
J-net gaaf pakket geworden! O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 december 2023 @ 13:43:30 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211605246
Als het goed is ben ik rond! Bedankt iedereen O+

pi_211605305
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:43 schreef DJMO het volgende:
Dan nu gewoon lekker herstellen :*

En fijn dat het goed komt met je pakketten! *O*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 13 december 2023 @ 15:21:38 #71
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211606403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 13:43 schreef DJMO het volgende:
Haal je tikkie even weg dan kan er geen verwarring meer ontstaan over geld.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 december 2023 @ 15:23:40 #72
54593 crew  Olga
Cheese
pi_211606430
Vanmiddag kwam mijn pakket. Ik moest nog een uurtje wachten met uitpakken want ik moest tot 2 uur werken. (Ik werk vanuit huis)

Ondanks dat ik weinig had neergezet over waar ik van hield is het wel spot on. En hagelslag! Dat heb ik al jaren niet meer gegeten op brood omdat ik de enige ben die er van houdt :D

Oh en de cadeau's, ik heb ze gewoon allemaal al uitgepakt maar eentje pak ik weer in. Driemaal raden welke? ;)

Een zelfgemaakte FOK!cactus, die staat voortaan bij mijn werkplek, en wordt mijn mascotte. Zo origineel en leuk O+

Oh en zussenboek, spot on. Het moment komt steeds dichterbij maar dit boek is er en zal er altijd zijn.

En met oud en nieuw ga ik voor het eerst sinds echt 30 jaar sterretjes afsteken. De laatste keer brandde ik gaatjes in de vloer maar ik ben ouder en hopelijk ook wijzer

Sjimmie en Diva hebben de kattensnoepjes goedgekeurd, ik heb ze inmiddels achter slot en grendel gezet, de snoepjes dan, de katten natuurlijk niet. oO<

Die rendieroorbellen :D Dat wordt of zij of ik gaatjes laten schieten. Want allebei dragen we nooit oorbellen maar ze zijn zo leuk :Y

Dit kwam echt even op het goede moment. Thanks MevrouwCactus en _username_ O+
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_211606629
Ik spot K3. Wij hebben nog steeds ons spel bij de kringloopwinkels: wie ziet er als eerste iets van K3
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 13 december 2023 @ 15:41:48 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_211606637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:21 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Haal je tikkie even weg dan kan er geen verwarring meer ontstaan over geld.
Verwijderd uit de app en in m'n reactie. Nu eerst medicatie ophalen bij de apotheek beneden. Hoop dat Rob een verhuiswagen heeft gehuurd :X

pi_211606680
Zo, mijn pakket is verstuurd! Nu duimen dat alles goed gaat met transport. Toen ik net de supermarkt (waar de postnl balie is), uitliep, zag ik hem nog akelig op het randje van de balie staan. :X

Spannend, mn eerste pakket, hoop dat de (anonieme) ontvanger er een beetje blij mee is. Ik heb iig mn best gedaan!
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')