Zeker.quote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent gewoon een heeeeeule elitaire stinkerd.![]()
![]()
![]()
Als je uit een andere provinciale regio komt: gewoon commentaar geven.quote:Op maandag 11 december 2023 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Randstedelijke arrogantie wel
Ik hou wijselijk mn mond
Oh oke. Tot morgen.quote:
Vond ik voorheen wel gezellig eigenlijk.quote:
Ik denk dat het over hem ging, ander kan dat bijna niet.quote:Op maandag 11 december 2023 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Nog nooit in Breda geweest? Je woont er nog geen 10 km vandaan.
Haha ik woon onder de rivieren, dus sta er iets anders in, al ben ik ook geen fan van echte brabandersquote:
Ik vind Brabanders gezellig.quote:Op maandag 11 december 2023 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik woon onder de rivieren, dus sta er iets anders in, al ben ik ook geen fan van echte brabanders
Ik ook. Vroeger veel op vakantie geweest in Frankrijk zoals elke Nederlander. En je merkte altijd echt verschil als de camping vol stond met Brabanders of met mensen uit de randstad. Brabant was altijd een stuk gezelliger en minder luid.quote:Op maandag 11 december 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Brabanders gezellig.Zou er alleen niet willen wonen.
Ze slaan je dood voor een worstenbroodje klein speedlabquote:Op maandag 11 december 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee dat dan weer niet. Of eigenlijk: ik vind het met iedereen wel gezellig.quote:Op maandag 11 december 2023 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook. Vroeger veel op vakantie geweest in Frankrijk zoals elke Nederlander. En je merkte altijd echt verschil als de camping vol stond met Brabanders of met mensen uit de randstad. Brabant was altijd een stuk gezelliger en minder luid.
Oh dat ook wel, maar is een andere mentaliteit die mij toch iets meer ligt. Lekker bourgondisch.quote:Op maandag 11 december 2023 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee dat dan weer niet. Of eigenlijk: ik vind het met iedereen wel gezellig.
Ik vind het Brabantse accent vaak nog erger dan het Limburgs, maar vond het altijd wel prima wonen in Eindhoven.quote:Op maandag 11 december 2023 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent niet de TS.quote:Op maandag 11 december 2023 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Wil een mod de TT aanpassen naar BrabantAIDS
@:coco
Wat een lieverd ben jij toch ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |