abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211593646
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:14 schreef capricia het volgende:

[..]
Succes met de woningbouw.
Tja, dan moet premier Wilders dan maar uitleggen zonder buitenlanders de schuld te geven als hij dat kan ;)
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:15:29 #102
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593654
quote:

[..]
Er wordt gewoon doorgebouwd.
Leuk voor de jeugd ook en jouw kinderen als dat niet meer kan.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_211593664
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gewoon zuiver VVD beleid (netto effect van NSC pvv VVD en BBB) vind ik dikke prima.
Grappig, het VVD beleid op klimaat gaat verder dan wat er nu is. Dus nu ben je daar ineens voor? Wat wil je nu?
pi_211593672
quote:

[..]
Grappig is dat Omtzigt wat dat betreft zeer enthousiast is over Hugo de Jonge. Hij heeft eigenlijk alle plannen van De Jonge opgenomen in zijn programma.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:17:24 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211593675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:12 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bezuinigen op cultuur, NPO 3 weg, dwarsliggen in Europa, veto op toetreding van nieuwe landen tot EU of tot Schengen. Dat lijkt me het haalbare deel van de PVV plannen.
Vergeet 140 km/u op de snelweg niet.
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:17:45 #106
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Grappig, het VVD beleid op klimaat gaat verder dan wat er nu is. Dus nu ben je daar ineens voor? Wat wil je nu?
Het VVD beleid vanuit haar programma gaat helemaal niet verder dan dat het nu is.
Dat het nu zover is doorgeschoten komt omdat Rutte geen enkele onderhandelingsimpact meer had door al die schandalen. Dat heeft Kaag goed uitonderhandeld.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211593678
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Leuk voor de jeugd ook en jouw kinderen als dat niet meer kan.
Nog leuker voor de bejaarden en al hun nieuwe bejaardenhuizen.

Blijkbaar ontgaat je het punt hier namelijk dat als we niets doen aan stikstof de woningbouw stil komt te liggen. En juist de rechtse partijen willen daar lieft niets mee doen.
pi_211593686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Grappig is dat Omtzigt wat dat betreft zeer enthousiast is over Hugo de Jonge. Hij heeft eigenlijk alle plannen van De Jonge opgenomen in zijn programma.
Da's toch niet zo verrassend? Ik dacht dat Omtzigt als CDA' er aardig op de lijn van de Jonge zat.
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:18:38 #109
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593690
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nog leuker voor de bejaarden en al hun nieuwe bejaardenhuizen.

Blijkbaar ontgaat je het punt hier namelijk dat als we niets doen aan stikstof de woningbouw stil komt te liggen. En juist de rechtse partijen willen daar lieft niets mee doen.
Tis nu wat duurder door al die onderzoekjes die moeten plaatsvinden. Dus nog hogere prijzen en schaarste. Maar dat mag links mooi uitleggen aan woningzoekenden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211593692
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:17 schreef Tijn het volgende:

[..]
Vergeet 140 km/u op de snelweg niet.
Onhaalbaar, gaat de rechter voor liggen. Ik noemde de haalbare plannen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:19:28 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211593695
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Onhaalbaar, gaat de rechter voor liggen. Ik noemde de haalbare plannen.
Ik denk dat met 80 km/u overdag, 140 km/u in de avond wel moet kunnen B-)
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:19:42 #112
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593697
Het is ook wel grappig dit.

Ja rechters kunnen het beleidsmakers moeilijk maken, maar zij hebben geen enkel middel om het écht te verplichten. Misschien dat ze met dwangsommen kunnen werken, maar dat zij dan maar zo.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:20:10 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593700
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:19 schreef Tijn het volgende:

[..]
Ik denk dat met 80 km/u overdag, 140 km/u in de avond wel moet kunnen B-)
Is niet nodig, in Amsterdam gaan ze al -op papier- 30 O+
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:20:59 #114
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_211593707
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:19 schreef phpmystyle het volgende:

Ja rechters kunnen het beleidsmakers moeilijk maken, maar zij hebben geen enkel middel om het écht te verplichten. Misschien dat ze met dwangsommen kunnen werken, maar dat zij dan maar zo.
Het is al compleet van de pot gerukt dat beleidsmakers überhaupt zich buiten de wet willen begeven. De absolute ondergrens is toch wel dat je van de overheid mag verwachten dat ze zich aan de wet- en regelgeving houden.
pi_211593708
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tis nu wat duurder door al die onderzoekjes die moeten plaatsvinden. Dus nog hogere prijzen en schaarste. Maar dat mag links mooi uitleggen aan woningzoekenden.
Hoezo moet links dat uitleggen? Links heeft niet 25 jaar de werkelijkheid die het zelf benoemd heeft (VVD, 1998, veestapel moet sterk krimpen) links laten liggen en aan de toekomst over gelaten.
pi_211593709
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Da's toch niet zo verrassend? Ik dacht dat Omtzigt als CDA' er aardig op de lijn van de Jonge zat.
Maar toch werd hij lijsttrekkerskandidaat omdat De Jonge daar favoriet was en Hoekstra niet mee deed. En dat niet accepteren van lijsttrekker De Jonge heeft uiteindelijk tot de val van De Jonge als lijsttrekker en daarna tot het hele gedoe geleid waardoor Omtzigt het CDA heeft verlaten.

Als Omtzigt toen achter de inderdaad inhoudelijk vrij close De Jonge was gaan staan, was Omtzigt nu nog onderdeel geweest van het CDA. Waarschijnlijk was hij dan zelfs afgelopen periode fractievoorzitter van het CDA geweest, want De Jonge zag hem dat graag doen.
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:21:49 #117
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593711
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:20 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het is al compleet van de pot gerukt dat beleidsmakers überhaupt zich buiten de wet willen begeven. De absolute ondergrens is toch wel dat je van de overheid mag verwachten dat ze zich aan de wet- en regelgeving houden.
Ik denk dat bij het aangaan van die verdragen onvoldoende is voorzien dat dit het gevolg zou zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211593720
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:19 schreef phpmystyle het volgende:

Rechters kunnen bewindspersonen gewoon persoonlijk vervolgen als die rechtelijke uitspraken naast zich neerleggen.

Verder zal in elk geval NSC en waarschijnlijk ook VVD dan geen seconde lamger in het kabinet willen zitten.
pi_211593722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar toch werd hij lijsttrekkerskandidaat omdat De Jonge daar favoriet was en Hoekstra niet mee deed. En dat niet accepteren van lijsttrekker De Jonge heeft uiteindelijk tot de val van De Jonge als lijsttrekker en daarna tot het hele gedoe geleid waardoor Omtzigt het CDA heeft verlaten.

Als Omtzigt toen achter de inderdaad inhoudelijk vrij close De Jonge was gaan staan, was Omtzigt nu nog onderdeel geweest van het CDA. Waarschijnlijk was hij dan zelfs afgelopen periode fractievoorzitter van het CDA geweest, want De Jonge zag hem dat graag doen.
Volgens mij lag dat niet aan de ideologische koers van De Jonge echter maar aan de manier waarop het CDA omsprong met hun interne democratische processen, toch?
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:23:11 #120
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoezo moet links dat uitleggen? Links heeft niet 25 jaar de werkelijkheid die het zelf benoemd heeft (VVD, 1998, veestapel moet sterk krimpen) links laten liggen en aan de toekomst over gelaten.
De veestapel gaat ook wel krimpen, veel bedrijven hebben niet eens opvolgers meer. Maar gewoon geen dwang.
Links mag dat uitleggen omdat zij vooroplopen met dergelijke wet- en regelgeving.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:23:46 #121
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:22 schreef Hanca het volgende:

[..]
Rechters kunnen bewindspersonen gewoon persoonlijk vervolgen als die rechtelijke uitspraken naast zich neerleggen.

Echt onzin. Is ook nog nooit gebeurd.
Onzin dus.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_211593735
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De veestapel gaat ook wel krimpen, veel bedrijven hebben niet eens opvolgers meer. Maar gewoon geen dwang.
Links mag dat uitleggen omdat zij vooroplopen met dergelijke wet- en regelgeving.
Oh? Noems een een linkse wet die links door de 2e Kamer heeft gekregen zonder steun van rechts?

Maar wat lul je nou? Het programma van de VVD is gewoon groen als je het leest op hun website.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2023 12:24:51 ]
pi_211593742
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Volgens mij lag dat niet aan de ideologische koers van De Jonge echter maar aan de manier waarop het CDA omsprong met hun interne democratische processen, toch?
Nee, het begon al met dat Omtzigt zich kandidaat stelde. Dat wikde hij helemaal niet in eerste instantie, hij was voor Hoekstra. Pas toen De Jonge dreigde te gaan winnen, stelde Omtzigt zich kandidaat.
  dinsdag 12 december 2023 @ 12:24:53 #124
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_211593747
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 12:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh? Noems een een linkse wet die links door de 2e Kamer heeft gekregen zonder steun van rechts?
Die heb ik niet, ik schreef ook dat zij vooropliepen, en in onderhandeling zij dat hebben gekregen.
Hetzelfde verhaal (maar dan andersom) dat links bejaardentehuizen heeft gesloten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator dinsdag 12 december 2023 @ 12:24:59 #125
236264 crew  capricia
pi_211593748
Volt wil weten over welke verdragen en grondrechten de 'gezamelijke basislijn' gaat.

twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')