Tja, dan moet premier Wilders dan maar uitleggen zonder buitenlanders de schuld te geven als hij dat kanquote:
Er wordt gewoon doorgebouwd.quote:
Grappig, het VVD beleid op klimaat gaat verder dan wat er nu is. Dus nu ben je daar ineens voor? Wat wil je nu?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gewoon zuiver VVD beleid (netto effect van NSC pvv VVD en BBB) vind ik dikke prima.
Grappig is dat Omtzigt wat dat betreft zeer enthousiast is over Hugo de Jonge. Hij heeft eigenlijk alle plannen van De Jonge opgenomen in zijn programma.quote:
Vergeet 140 km/u op de snelweg niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
Bezuinigen op cultuur, NPO 3 weg, dwarsliggen in Europa, veto op toetreding van nieuwe landen tot EU of tot Schengen. Dat lijkt me het haalbare deel van de PVV plannen.
Het VVD beleid vanuit haar programma gaat helemaal niet verder dan dat het nu is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Grappig, het VVD beleid op klimaat gaat verder dan wat er nu is. Dus nu ben je daar ineens voor? Wat wil je nu?
Nog leuker voor de bejaarden en al hun nieuwe bejaardenhuizen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt gewoon doorgebouwd.
Leuk voor de jeugd ook en jouw kinderen als dat niet meer kan.
Da's toch niet zo verrassend? Ik dacht dat Omtzigt als CDA' er aardig op de lijn van de Jonge zat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Grappig is dat Omtzigt wat dat betreft zeer enthousiast is over Hugo de Jonge. Hij heeft eigenlijk alle plannen van De Jonge opgenomen in zijn programma.
Er wordt gewoon doorgebouwd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nog leuker voor de bejaarden en al hun nieuwe bejaardenhuizen.
Blijkbaar ontgaat je het punt hier namelijk dat als we niets doen aan stikstof de woningbouw stil komt te liggen. En juist de rechtse partijen willen daar lieft niets mee doen.
Onhaalbaar, gaat de rechter voor liggen. Ik noemde de haalbare plannen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeet 140 km/u op de snelweg niet.
Ik denk dat met 80 km/u overdag, 140 km/u in de avond wel moet kunnenquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Onhaalbaar, gaat de rechter voor liggen. Ik noemde de haalbare plannen.
Is niet nodig, in Amsterdam gaan ze al -op papier- 30quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat met 80 km/u overdag, 140 km/u in de avond wel moet kunnen
Het is al compleet van de pot gerukt dat beleidsmakers überhaupt zich buiten de wet willen begeven. De absolute ondergrens is toch wel dat je van de overheid mag verwachten dat ze zich aan de wet- en regelgeving houden.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
Het is ook wel grappig dit.
Ja rechters kunnen het beleidsmakers moeilijk maken, maar zij hebben geen enkel middel om het écht te verplichten. Misschien dat ze met dwangsommen kunnen werken, maar dat zij dan maar zo.
Hoezo moet links dat uitleggen? Links heeft niet 25 jaar de werkelijkheid die het zelf benoemd heeft (VVD, 1998, veestapel moet sterk krimpen) links laten liggen en aan de toekomst over gelaten.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er wordt gewoon doorgebouwd.
Tis nu wat duurder door al die onderzoekjes die moeten plaatsvinden. Dus nog hogere prijzen en schaarste. Maar dat mag links mooi uitleggen aan woningzoekenden.
Maar toch werd hij lijsttrekkerskandidaat omdat De Jonge daar favoriet was en Hoekstra niet mee deed. En dat niet accepteren van lijsttrekker De Jonge heeft uiteindelijk tot de val van De Jonge als lijsttrekker en daarna tot het hele gedoe geleid waardoor Omtzigt het CDA heeft verlaten.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's toch niet zo verrassend? Ik dacht dat Omtzigt als CDA' er aardig op de lijn van de Jonge zat.
Ik denk dat bij het aangaan van die verdragen onvoldoende is voorzien dat dit het gevolg zou zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is al compleet van de pot gerukt dat beleidsmakers überhaupt zich buiten de wet willen begeven. De absolute ondergrens is toch wel dat je van de overheid mag verwachten dat ze zich aan de wet- en regelgeving houden.
Rechters kunnen bewindspersonen gewoon persoonlijk vervolgen als die rechtelijke uitspraken naast zich neerleggen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
Het is ook wel grappig dit.
Ja rechters kunnen het beleidsmakers moeilijk maken, maar zij hebben geen enkel middel om het écht te verplichten. Misschien dat ze met dwangsommen kunnen werken, maar dat zij dan maar zo.
Volgens mij lag dat niet aan de ideologische koers van De Jonge echter maar aan de manier waarop het CDA omsprong met hun interne democratische processen, toch?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar toch werd hij lijsttrekkerskandidaat omdat De Jonge daar favoriet was en Hoekstra niet mee deed. En dat niet accepteren van lijsttrekker De Jonge heeft uiteindelijk tot de val van De Jonge als lijsttrekker en daarna tot het hele gedoe geleid waardoor Omtzigt het CDA heeft verlaten.
Als Omtzigt toen achter de inderdaad inhoudelijk vrij close De Jonge was gaan staan, was Omtzigt nu nog onderdeel geweest van het CDA. Waarschijnlijk was hij dan zelfs afgelopen periode fractievoorzitter van het CDA geweest, want De Jonge zag hem dat graag doen.
De veestapel gaat ook wel krimpen, veel bedrijven hebben niet eens opvolgers meer. Maar gewoon geen dwang.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoezo moet links dat uitleggen? Links heeft niet 25 jaar de werkelijkheid die het zelf benoemd heeft (VVD, 1998, veestapel moet sterk krimpen) links laten liggen en aan de toekomst over gelaten.
Echt onzin. Is ook nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Rechters kunnen bewindspersonen gewoon persoonlijk vervolgen als die rechtelijke uitspraken naast zich neerleggen.
Oh? Noems een een linkse wet die links door de 2e Kamer heeft gekregen zonder steun van rechts?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De veestapel gaat ook wel krimpen, veel bedrijven hebben niet eens opvolgers meer. Maar gewoon geen dwang.
Links mag dat uitleggen omdat zij vooroplopen met dergelijke wet- en regelgeving.
Nee, het begon al met dat Omtzigt zich kandidaat stelde. Dat wikde hij helemaal niet in eerste instantie, hij was voor Hoekstra. Pas toen De Jonge dreigde te gaan winnen, stelde Omtzigt zich kandidaat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat niet aan de ideologische koers van De Jonge echter maar aan de manier waarop het CDA omsprong met hun interne democratische processen, toch?
Die heb ik niet, ik schreef ook dat zij vooropliepen, en in onderhandeling zij dat hebben gekregen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh? Noems een een linkse wet die links door de 2e Kamer heeft gekregen zonder steun van rechts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |