SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedenavond, wees welkomquote:Op maandag 11 december 2023 18:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Doe rustig aan; er komt van allerlei leuke muziek voorbijquote:Op maandag 11 december 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Net thuis, geen zin om te koken en geen energie voor wat dan ook.
Dus ik luister als een zombie mee. Ik weet nog niet of ik het 3 uur vol ga houden.
En nu ga ik even op mute
Goedenavond livelink,quote:Op maandag 11 december 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Net thuis, geen zin om te koken en geen energie voor wat dan ook.
Dus ik luister als een zombie mee. Ik weet nog niet of ik het 3 uur vol ga houden.
En nu ga ik even op mute
Nog hoeveel Rammstein daarvan?quote:Op maandag 11 december 2023 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doe rustig aan; er komt van allerlei leuke muziek voorbij
Wilkommenquote:Op maandag 11 december 2023 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Da sind wir dabei und das ist prima
Heeft een hit gehad in Duitsland met Friesenjung... In Nederland nog nooit een hit. Een soort novelty-act, gepusht door 3FM. Had van mij niet gehoeven, dit.... Maar goed.quote:Op maandag 11 december 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Even tussendoor, weet iemand wie Joost Klein is? Ik lees van hem eigenlijk ook alleen dat hij Duits zingt. Maar had nog nooit van hem gehoord.
Goedenavond Melting. Heb je je feestje overleefd?quote:
Ja hoor. Wel blij dat ik er weer een jaar vanaf ben.quote:Op maandag 11 december 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Melting. Heb je je feestje overleefd?
En volgend jaar helemaal groot feestquote:Op maandag 11 december 2023 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel blij dat ik er weer een jaar vanaf ben.
Schnappi heb ik nog op de reservelijst staan.... Weet je dit écht heel zeker?quote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe dan meteen Schnappi er achteraan en het Fliegerlied
Joost · Song · 2023quote:Op maandag 11 december 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Even tussendoor, weet iemand wie Joost Klein is? Ik lees van hem eigenlijk ook alleen dat hij Duits zingt. Maar had nog nooit van hem gehoord.
Alleen op de radio.quote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En volgend jaar helemaal groot feest
Nee, dat weet ze niet zekerquote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schnappi heb ik nog op de reservelijst staan.... Weet je dit écht heel zeker?
Ja hoor. Symph doet vetoquote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schnappi heb ik nog op de reservelijst staan.... Weet je dit écht heel zeker?
Ik heb daar maar 1 omschrijving voor: kutkloteherrie.quote:Op maandag 11 december 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Ach, past bij de freakshow die dat songfestival toch al is geworden, toch?quote:Op maandag 11 december 2023 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb daar maar 1 omschrijving voor: kutkloteherrie.
Ik dacht dat we de ondergrens al voorbij waren, maar we kunnen blijkbaar nog dieper zinken.
Ik heb Heino niet klaargezet. "Sonne" zit op de reservebankquote:Op maandag 11 december 2023 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Heino heeft hier een best geslaagde cover van gemaakt
quote:Op maandag 11 december 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
Oh, ik loop achter. Zit nog naar Nena te luisteren. Komt natuurlijk omdat ik hem bij Rammstein tijdelijk heb uitgezet.
Ben weer bij. Vind het niet erg om een stukje van Julianne Werding te missenquote:
Ze heeft wel een toepasselijke naamquote:Op maandag 11 december 2023 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Hildegard Knef - Mackie Messer (Mack The Knife)
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11 maar ik ga nu toch maar slapen.
Fijne avond nog allemaal
Welterusten.quote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Die overgang was redelijk naadloosquote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer was ooit een Duitse Songfestival-inzending. De zanger is helaas te jong overleden:Roger Cicero - Frauen Regier'n Die Welt
Welterusten aRdquote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Bedankt voor het luisteren. Welterustenquote:Op maandag 11 december 2023 19:37 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
quote:Op maandag 11 december 2023 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Dit is niet Tears Don't Lie van Mark 'Oh... - Het is wel:Michael Holm - Tränen Lügen Nicht
Hopelijk kan je bijna afsluiten.quote:Op maandag 11 december 2023 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ben nog aan het werk, maar luister even mee...
Wilkommenquote:Op maandag 11 december 2023 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ben net pas ingetuned...quote:Op maandag 11 december 2023 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk kan je bijna afsluiten.
Latertje dan. Nog geen tijd om naar huis te gaan? Of zit je thuis?quote:Op maandag 11 december 2023 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik werk thuis, ben zelden of nooit meer op kantoor...quote:Op maandag 11 december 2023 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Latertje dan. Nog geen tijd om naar huis te gaan? Of zit je thuis?
Mis je de interactie met collega's niet?quote:Op maandag 11 december 2023 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk thuis, ben zelden of nooit meer op kantoor...
Eén of twee mag wel hoorquote:Op maandag 11 december 2023 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Plat Beiers is ook Duits he? Dan weet ik nog wel wat verzoekjes…
Ik probeer een mix van oud en nieuw te doen, zoals altijdquote:Op maandag 11 december 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
Ik was bang dat ik het Duitstalige snel zat zou zijn, maar dat valt heel erg mee. Tot nog toe erg leuk!
Het klinkt ook wel een beetje als een kinderliedje (het refrein dan).quote:
Het origineel van Zoutelande? Die vind ik toch bijna net zo erg. Ik kan dat ook niet meer los zien van Blof.quote:Op maandag 11 december 2023 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
lol![]()
De échte Duitse Blöf komt morgen langs, meld ik alvast...
Ik vind het prettige radio-poprockquote:Op maandag 11 december 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel een beetje als een kinderliedje (het refrein dan).
Sorry, maar dat is morgen pas hoorquote:Op maandag 11 december 2023 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het origineel van Zoutelande? Die vind ik toch bijna net zo erg. Ik kan dat ook niet meer los zien van Blof.
Oké, ik zet haar op de reservebankquote:Op maandag 11 december 2023 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Helene moet wel thuisblijven hoor
Mijn collega's werken ook allemaal thuis, juist omdat we allemaal via Teams met 'het buitenland' communiceren...quote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Mis je de interactie met collega's niet?
Is toch anders dan via Teams.
Dit had ze niet moeten doenquote:Op maandag 11 december 2023 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Wie herkent haar? (Hint: ze is al eerder voorbijgekomen)
Lekker nummer. Maak je trouwens een spotify-lijst van deze shows?quote:Op maandag 11 december 2023 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Drafi Deutscher - Marmor, Stein Und Eisen Bricht
Nou, het zit zo.....quote:Op maandag 11 december 2023 20:10 schreef DJ11 het volgende:
TechnoFax - Bunte Illustrierte
De aanvrager mag het zelf even toelichten
quote:Op maandag 11 december 2023 20:10 schreef DJ11 het volgende:
TechnoFax - Bunte Illustrierte
De aanvrager mag het zelf even toelichten
Ah.... die heb ik toch wel eens gezien.quote:
Ja, ik denk wel dat ik het ook ken via MadMaster. Maar ik vind het geniaal.quote:Op maandag 11 december 2023 20:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... die heb ik toch wel eens gezien.
Jiskefet
Een nummer waar ik weemoedig van word. Weet niet precies waarom.quote:Op maandag 11 december 2023 20:16 schreef DJ11 het volgende:
Element of Crime - Am Ende Denk Ich Immer Nur An Dich
Verzoekje van DDM
Dat past wel bij hun muziekquote:Op maandag 11 december 2023 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Een nummer waar ik weemoedig van word. Weet niet precies waarom.
Ja, is een beetje dezelfde stemming. Ik ben natuurlijk opgegroeid met een beetje Duitse roots. Het Limburgs van mijn ouders klinkt meer Duits dan Nederlands en de Pruis (zoals mijn ouders de Duitse tv-zender noemde) stond vaak aan.quote:Op maandag 11 december 2023 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Door naar 2023: dit kan er volgens mij prima achteraan:Tristan Brusch - Am Herz Vorbei
In de Achterhoek spreken ze ook vaak over "de proes"quote:Op maandag 11 december 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, is een beetje dezelfde stemming. Ik ben natuurlijk opgegroeid met een beetje Duitse roots. Het Limburgs van mijn ouders klinkt meer Duits dan Nederlands en de Pruis (zoals mijn ouders de Duitse tv-zender noemde) stond vaak aan.
Deze laatste twee liedjes brengen me een beetje terug naar die tijd.
Ja, zo spreken zij het ook min of meer uit.quote:Op maandag 11 december 2023 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In de Achterhoek spreken ze ook vaak over "de proes"
Dat is tegenwoordig niet eens meer zo duur voor concertkaartjes. Een collega wilde naar Tool en dat moest dan 160 euro (minimaal) kosten...quote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat Element of Crime deze zomer tourt, ik dacht er misschien een vakantie omheen te plannen, maar ik sla ff over met kaartjes van ¤60 voor een staanplaats op een veld
Ja, brother52 heeft dat ook betaaldquote:Op maandag 11 december 2023 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig niet eens meer zo duur voor concertkaartjes. Een collega wilde naar Tool en dat moest dan 160 euro (minimaal) kosten...
Dat kan. Wil je er ook nog een liedje bij?quote:Op maandag 11 december 2023 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Je moet ook ff het deuntje van de Sendung mit der Maus erin fietsen hoor
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 11 december 2023 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Dit is echt zo’n wonderschoon liedje
De volgende zanger is ook bekend van tvquote:Op maandag 11 december 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb me ooit bescheurd om een optreden van Stefan Raab in zo’n muziekshow, het moest natuurlijk geplaybacked worden en daar heeft hij lekker de draak mee gestoken. Werd ‘m niet in dank afgenomen.
Blijft toch de mooiste provincie van Nederland.quote:Op maandag 11 december 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Bläck Fööss vs Hape Kerkeling - Buchping Vun Heimwih
Ik moet ineens aan een bepaalde provincie in Nederland denken...
Ik vind dat Guus Meeuwis "Overijssel" heel raar uitspreekt.quote:Op maandag 11 december 2023 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijft toch de mooiste provincie van Nederland.
quote:Op maandag 11 december 2023 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind dat Guus Meeuwis "Overijssel" heel raar uitspreekt.
Er zijn blijkbaar nogal wat versies van dat nummerquote:Op maandag 11 december 2023 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Bläck Fööss vs Hape Kerkeling - Buchping Vun Heimwih
Ik moet ineens aan een bepaalde provincie in Nederland denken...
Morgen ook nog Hinter Klugen Sätzen?quote:Op maandag 11 december 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Klein bruggetje naar oranje...AnnenMayKantereit - Orangenlied
Ik denk niet ik een opzienbare onthulling doe als ik meld dat dit nummer geheid ook klinkt in mijn laatste uitzending van dit jaar...
Uiteraardquote:Op maandag 11 december 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen ook nog Hinter Klugen Sätzen?
Ik hoor ze nog altijd het liefst in het Duitsquote:Op maandag 11 december 2023 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Letterlijk in de vorige uitzending nog "Play It Cool" gedraaid![]()
Münchener Freiheit - Herz Aus Glas
Dat komt dan mooi uitquote:Op maandag 11 december 2023 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor ze nog altijd het liefst in het Duits
Zeker.quote:Op maandag 11 december 2023 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Mine is wel een bijzonder soort artieste
Een stuk beter dan Rammstein in ieder geval.quote:Op maandag 11 december 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Wie dit geen goed nummer vindt, heeft de komende 5 minuten een probleemWitt & Heppner - Die Flut (long version)
Als niemand anders op Rammstein zit te wachten, zal ik de portie een beetje terugschroeven; wees gerustquote:Op maandag 11 december 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een stuk beter dan Rammstein in ieder geval.
Nee hoor, dat maakt me echt niets uit. Ik luister gewoon even niet, dan.quote:Op maandag 11 december 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als niemand anders op Rammstein zit te wachten, zal ik de portie een beetje terugschroeven; wees gerust
Ik ben wel fan, maar draai het gewoon lekker morgen weerquote:Op maandag 11 december 2023 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als niemand anders op Rammstein zit te wachten, zal ik de portie een beetje terugschroeven; wees gerust
De bodem.quote:Op maandag 11 december 2023 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Bij een overstroming staat de boel onder water. En wat vind je daar, onder water?U96 - Das Boot
Dat was het zekerquote:Op maandag 11 december 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
Dit vond ik eigenlijk wel heel mooi zelfs.
Ja, lijkt me echt een nachtmerrie om in zo'n onderzeeër te moeten zijn. En dan die ongelukken, waarbij je weet dat ze nog een tijd geleefd hebbenquote:Op maandag 11 december 2023 20:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg het altijd meteen benauwd van die geluidjes van de onderzeëer
Ik raak in een tunnel al in paniekquote:Op maandag 11 december 2023 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt een nachtmerrie om in zo'n onderzeeër te moeten zijn. En dan die ongelukken, waarbij je weet dat ze nog een tijd geleefd hebben![]()
Het verhaal van kapitein Ortega zou best eens waar kunnen zijnquote:Op maandag 11 december 2023 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kom ga mee naar Snorkelland, in de diepe zee…
Love Religion?quote:Op maandag 11 december 2023 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Morgen - ja ik probeer jullie natuurlijk een beetje lekker te maken - komt er nog een Duitstalige single van U96 voorbij
Ik heb er iets minder voor betaald (140) en dat waren op dat moment niet eens de goedkoopste kaartjes.quote:Op maandag 11 december 2023 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, brother52 heeft dat ook betaald
Wat een bizarre prijzenquote:Op maandag 11 december 2023 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er iets minder voor betaald (140) en dat waren op dat moment niet eens de goedkoopste kaartjes.
De prijzen zijn inmiddels 'iets' gestegen. Voor vak waar ik zit (vak 111, eerste ring) zijn ze nu rond 250.
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 11 december 2023 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Even afzien voor DDM die de stem van deze zanger niet leuk vindt, maar helaas... ik vind de muziek van deze band echt geweldigJEREMIAS - Es Hört Nicht Auf
quote:Op maandag 11 december 2023 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf
Toch wel, mijn 13-urige werkdag zit er op en ik ga de laptop e.d. uitgooien.quote:
Bedankt voor het meeluisteren; fijne avond nogquote:Op maandag 11 december 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben wel even
[..]
Toch wel, mijn 13-urige werkdag zit er op en ik ga de laptop e.d. uitgooien.
Danke und tsjuus!
Fijne avond nog, MadMaster. Even rust!quote:Op maandag 11 december 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben wel even
[..]
Danke und tsjuus!
Fijne avond nogquote:Op maandag 11 december 2023 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben wel even
[..]
Danke und tsjuus!
quote:Op maandag 11 december 2023 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk maak ik hier een beetje goed mee:DÖF - Codo ... Düse Im Sauseschritt
Een liedje over Marlene Dietrich denk ik. Maar geen idee wat dan.quote:Op maandag 11 december 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga straks twee liedjes over vrouwen draaien. Aan jullie de taak om die alvast te raden...
Rammstein Mutterquote:Op maandag 11 december 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga straks twee liedjes over vrouwen draaien. Aan jullie de taak om die alvast te raden...
Madchen van Lucilectricquote:Op maandag 11 december 2023 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Mooi wel ditquote:Op maandag 11 december 2023 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Heel bekend is dit niet, maar ik vind het wel goed. Paar jaar oud, inmiddels. Ook deze zanger komt morgen nogmaals langs...Niels Frevert - Brückengeländer
Ja, de man weet smaakvolle albums te produceren. Dit is van z'n vorige album; eerder dit jaar verscheen weer een plaat.quote:
Ik heb hier niks meer aan toe te voegen, behalve eenquote:Op maandag 11 december 2023 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Nina Hagen Unbeschreiblich weiblich
+1quote:Op maandag 11 december 2023 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Tegen 22 uur is het voor mij wel echt klaar ja, ligt niet aan de muziek hoor, maar ik ben gewoon klaar met de dag
quote:Op maandag 11 december 2023 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Tegen 22 uur is het voor mij wel echt klaar ja, ligt niet aan de muziek hoor, maar ik ben gewoon klaar met de dag
Snap ik, daarom heb ik al de nodige nummers geschrapt / doorgeschoven. Ik zorg er morgen ook weer voor dat we uiterlijk om 22:00 uur klaar zijn. Anders is het niet leuk meerquote:
Zongen die ook over iemand begraven waarna er een boom op het graf groeit?quote:Op maandag 11 december 2023 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie van Veldhuis en Kemper
quote:Op maandag 11 december 2023 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken alleen de versie van Veldhuis en Kemper
Slaap lekker Meltingquote:Op maandag 11 december 2023 21:28 schreef Melting het volgende:
Bedankt DJ11, voor de leuke muziek.
Ik heb vannacht erg weinig geslapen, dus ik ga nu afhaken en mijn bedje opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Bedankt voor het meeluisterenquote:Op maandag 11 december 2023 21:28 schreef Melting het volgende:
Ik heb vannacht erg weinig geslapen, dus ik ga nu afhaken en mijn bedje opzoeken.
Welterusten Melting. Hopelijk een betere nacht voor jouquote:Op maandag 11 december 2023 21:28 schreef Melting het volgende:
Herbert, ik hoor hem echt heel graagquote:Op maandag 11 december 2023 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje dat ik zelf op cd-single heb. Niet z'n bekendste nummer, maar wel fijn (vind ik):Herbert Grönemeyer - Bleibt Alles Anders
Ik vind dat nieuwe nummer van hem ook weer helemaal geweldig. Komt morgen langsquote:Op maandag 11 december 2023 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Herbert, ik hoor hem echt heel graag![]()
Daarom luistert ik ook zo graag naar WDR4
Twee gave nummers leuk in elkaar gemixt, gemash-uptquote:Op maandag 11 december 2023 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zelden werd de overgang zo enthousiast begroet
Lekker nummer welquote:Op maandag 11 december 2023 21:40 schreef DJ11 het volgende:
Inclusief verwijzing naar Nederland:Bosse - Ein Traum
Ik heb nog wel een verzoekje voor morgen.quote:Op maandag 11 december 2023 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Nog precies vier liedjes te gaan, inclusief deze:Westernhagen - Freiheit
quote:Op maandag 11 december 2023 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Münchener Freiheit - Ohne Dich (Schlaf' Ich Heut' Nacht Nicht Ein)
Kom maar door; mag nu ook hoor. Maar ik draai 'm pas morgen.quote:Op maandag 11 december 2023 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verzoekje voor morgen.
Ik ga je morgen nog wel even dm-en
Dat moet ik dan maar eens gaan beluisteren.quote:Op maandag 11 december 2023 21:54 schreef livelink het volgende:
Het begin is het begin van All my Sorrows, maar volgens mij heb ik dat al vaker gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |