SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedenavond, wees welkomquote:Op maandag 11 december 2023 18:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Doe rustig aan; er komt van allerlei leuke muziek voorbijquote:Op maandag 11 december 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Net thuis, geen zin om te koken en geen energie voor wat dan ook.
Dus ik luister als een zombie mee. Ik weet nog niet of ik het 3 uur vol ga houden.
En nu ga ik even op mute
Goedenavond livelink,quote:Op maandag 11 december 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Net thuis, geen zin om te koken en geen energie voor wat dan ook.
Dus ik luister als een zombie mee. Ik weet nog niet of ik het 3 uur vol ga houden.
En nu ga ik even op mute
Nog hoeveel Rammstein daarvan?quote:Op maandag 11 december 2023 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doe rustig aan; er komt van allerlei leuke muziek voorbij
Wilkommenquote:Op maandag 11 december 2023 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Da sind wir dabei und das ist prima
Heeft een hit gehad in Duitsland met Friesenjung... In Nederland nog nooit een hit. Een soort novelty-act, gepusht door 3FM. Had van mij niet gehoeven, dit.... Maar goed.quote:Op maandag 11 december 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Even tussendoor, weet iemand wie Joost Klein is? Ik lees van hem eigenlijk ook alleen dat hij Duits zingt. Maar had nog nooit van hem gehoord.
Goedenavond Melting. Heb je je feestje overleefd?quote:
Ja hoor. Wel blij dat ik er weer een jaar vanaf ben.quote:Op maandag 11 december 2023 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Melting. Heb je je feestje overleefd?
En volgend jaar helemaal groot feestquote:Op maandag 11 december 2023 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel blij dat ik er weer een jaar vanaf ben.
Schnappi heb ik nog op de reservelijst staan.... Weet je dit écht heel zeker?quote:Op maandag 11 december 2023 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Doe dan meteen Schnappi er achteraan en het Fliegerlied
Joost · Song · 2023quote:Op maandag 11 december 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Even tussendoor, weet iemand wie Joost Klein is? Ik lees van hem eigenlijk ook alleen dat hij Duits zingt. Maar had nog nooit van hem gehoord.
Alleen op de radio.quote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En volgend jaar helemaal groot feest
Nee, dat weet ze niet zekerquote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schnappi heb ik nog op de reservelijst staan.... Weet je dit écht heel zeker?
Ja hoor. Symph doet vetoquote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Schnappi heb ik nog op de reservelijst staan.... Weet je dit écht heel zeker?
Ik heb daar maar 1 omschrijving voor: kutkloteherrie.quote:Op maandag 11 december 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Ach, past bij de freakshow die dat songfestival toch al is geworden, toch?quote:Op maandag 11 december 2023 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb daar maar 1 omschrijving voor: kutkloteherrie.
Ik dacht dat we de ondergrens al voorbij waren, maar we kunnen blijkbaar nog dieper zinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |