Eintracht Frankfurt, Bodo en Gent lijken me de minst fijne lotingquote:Op donderdag 14 december 2023 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogelijke tegenstanders volgende ronde: Slovan Bratislava, AA Gent, Dinamo Zagreb, Bodo/Glimt, Legia Warschau, Ferencváros, Eintracht Frankfurt, Ludogorets.
Toch doet Frankfurt het heel matig op dit moment. Verloren ook van Aberdeen met 2-0, en 2x van PAOK verloren. In Duitsland ook niet heel lekker nu. Maar ja, het zijn wel Duitsers natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eintracht Frankfurt, Bodo en Gent lijken me de minst fijne loting
Akpom twee keer alleen op de keeper af en twee keer niet gescoord.quote:
KAA Gent zou ik voor tekenen,quote:Op donderdag 14 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chuba Chuba Hop Hop was nog een van de beteren. Onze selectie is engslechtquote:Op vrijdag 15 december 2023 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Akpom twee keer alleen op de keeper af en twee keer niet gescoord.
Meteen wegdoen in de winterstop, ook al scoort hij zat andere goede goals, als je dit soort kansen mist heb je bij Ajax niets te zoeken.
Hato is wel een groot lichtpunt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Chuba Chuba Hop Hop was nog een van de beteren. Onze selectie is engslecht
Nee was ruim op tijd, alleen terugweg was minder dat Acda en de Munnik/Ajax en AFAS tegelijk de mensen weg gingenquote:Op donderdag 14 december 2023 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk komt @:Paul te laat voor dat boomerconcert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogelijke tegenstanders volgende ronde: Slovan Bratislava, AA Gent, Dinamo Zagreb, Bodo/Glimt, Legia Warschau, Ferencváros, Eintracht Frankfurt, Ludogorets.
Wordt die ranking na dit seizoen al opgemaakt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
Op de UEFA Ranking van 2025 staan we na de uitslagen van deze week gelijk met Feyenoord: 53,0 v 53,0 (PSV 47,0).
Met het oog op het WK Clubs in 2025 belangrijk dat we tweede seizoenshelft in ieder geval meer puntjes sprokkelen in de CoL dan Feyenoord in de EL. Graag een haalbare loting dus.
Ja want je moet dat als club ook wel inplannen, het gaat wel om veel geld maar logistiek denk ik toch wel een probleem na een zwaar seizoen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt die ranking na dit seizoen al opgemaakt?
Ja ik las iets over 50 miljoen, dan is het toch wel fijn als dat geld naar ons gaat ipv naar Rotterdamquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want je moet dat als club ook wel inplannen, het gaat wel om veel geld maar logistiek denk ik toch wel een probleem na een zwaar seizoen.
Zeker als je volgend seizoen geen (v)CL haalt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik las iets over 50 miljoen, dan is het toch wel fijn als dat geld naar ons gaat ipv naar Rotterdam
de drank zat er lekker in zo te lezen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meteen wegdoen in de winterstop, ook al scoort hij zat andere goede goals, als je dit soort kansen mist heb je bij Ajax niets te zoeken.
In de Conference league over een fijne loting sprekenquote:Op donderdag 14 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de beker uitgeschakeld door Saarbrücken uit de derde bundesliga.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch doet Frankfurt het heel matig op dit moment. Verloren ook van Aberdeen met 2-0, en 2x van PAOK verloren. In Duitsland ook niet heel lekker nu. Maar ja, het zijn wel Duitsers natuurlijk.
Als je zo denkt was Zlatan nooit doorgebroken na z'n eerste beroerde maanden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Koppen kan ie wel inderdaad, veel sprongkracht.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:14 schreef HeatWave het volgende:
Sja, aan de ene kant maakt ie er 2, wie lukt dat bij Ajax tegenwoordig?.
Alleen die 2de goal was eigenlijk net zo beroerd "ingeschoten" als die 2 ballen alleen op de keeper af, alleen had ie mazzel dat die keeper de fout in ging, anders was het 3 mis uit 3 geweest.
Maar die kopbal was prima en na 1 van de missers krulde hij hem wel opeens wel fijnbesnaard op de paal.
Ik zie hem liever dan "ik loop niet met mijn man mee" Bergwijn.
Ik snap het punt maar het gaat wel erg ver om Akpom met Ibrahimovic te gaan vergelijken. Daarbij presteert Akpom nu gewoon naar zijn kunnen en Zlatan toendertijd niet. Hopelijk blijft hij scoren dan kun je er van de zomer weer vanaf. Alhoewel het opzich wel een goede bankvuller is maar goed dat moet je niet willen voor 12 miljoenquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je zo denkt was Zlatan nooit doorgebroken na z'n eerste beroerde maanden.
Akpom is een prima plan B spits, zeker voor de eredivisie, koppen kan hij heel behoorlijk, vond hem gisteren ook wel eerlijk dat hij zei dat hij alles op intuitie doet en teveel na ging denken door de tijd en ruimte die hij had, maar verder een prima aanvulling op je selectie en dat bedrag vind ik niet echt wereldschokkend.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap het punt maar het gaat wel erg ver om Akpom met Ibrahimovic te gaan vergelijken. Daarbij presteert Akpom nu gewoon naar zijn kunnen en Zlatan toendertijd niet. Hopelijk blijft hij scoren dan kun je er van de zomer weer vanaf. Alhoewel het opzich wel een goede bankvuller is maar goed dat moet je niet willen voor 12 miljoen
Tahirovice of Sutalo met de eerste periode van Alvarez lijkt me meer op zijn plaats :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Wotte op 15-12-2023 12:31:36 (Format toegevoegd. ) ]
Mikautatze is onze 3e spits eigenlijk, en met de invalbeurten van akpom en dat gemiddelde is die keuze wel logisch denk ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, ik snap niet zo goed waarom Mikautadze zo weinig aan spelen toe komt. Heeft een hoop geld gekost, en als hij een paar minuten in mag vallen heeft hij wel iets. Ik denk dat hij nog heel erg aan zijn meeverdedigende taken moet werken + hij schijnt geen woord Engels te spreken (?). Wellicht dat dat ook nog een beetje meespeelt. Denk wel dat het een goede speler is.
Naar Sivert Manssverk ben ik wel benieuwd. Hij is al een tijd geblesseerd volgens mij, maar hij werd gehaald als een speler waar veel verwachtingen van waren. De keren dat hij voor voor Ajax speelde was hij wel slecht, maar dat was onder Steijn. Toen was bijna iedereen slecht ^^
Forbs heeft zeker potentie, maar voor een speler van 14 miljoen valt hij nog wel heel erg tegen natuurlijk. Mocht Bergwijn in de winter vertrekken en ergens zijn zakken gaan vullen dan zal hij misschien wel een vaste waarde gaan worden. Wellicht helpt het als hij langere tijd op zijn eigen positie (linksbuiten) mag spelen.
Het is zijn 1e assistent dus ik vind het zo heel vreemd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Valkanis, bij afwezigheid Van 't Schip, langs de lijn zondag. Dat is wel een beetje een middelvinger naar Maduro.
Jammer, had gehoopt dat hij naar Antwerp zou gaan. Dikke kans dat hij hier ook weer op de bank terecht gaat komen.quote:
Nou nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Valkanis, bij afwezigheid Van 't Schip, langs de lijn zondag. Dat is wel een beetje een middelvinger naar Maduro.
Donny heeft wel bepaalde kwaliteiten, schat hem hoger in dan bijvoorbeeld Klaasen of Til, maar zoals zo vaak in een teamsport moet je wel in je kracht kunnen spelen in dat team.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt dat hij naar Antwerp zou gaan. Dikke kans dat hij hier ook weer op de bank terecht gaat komen.
Probleem is dat hij al 3,5 jaar bij Ajax weg is en in die tijd 6 keer een volledige competitiewedstrijd heeft gespeeld. Dan haak je echt niet zomaar aan in de Bundesliga-subtop die in volle vaart is. Dan kan hij veel beter een stap terug doen en lekker bij Mark en Marc gaan ballen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Donny heeft wel bepaalde kwaliteiten, schat hem hoger in dan bijvoorbeeld Klaasen of Til, maar zoals zo vaak in een teamsport moet je wel in je kracht kunnen spelen in dat team.
Hij zal niet de eerste voetballer zijn die zichzelf overschat maar het is ook een geldkwestie uiteraard, Frankfurt kan/wil waarschijnlijk wat meer van z'n salaris betalen dan Antwerp.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is dat hij al 3,5 jaar bij Ajax weg is en in die tijd 6 keer een volledige competitiewedstrijd heeft gespeeld. Dan haak je echt niet zomaar aan in de Bundesliga-subtop die in volle vaart is. Dan kan hij veel beter een stap terug doen en lekker bij Mark en Marc gaan ballen.
Geld, maar ook ego. Denk dat hij het moeilijk zou vinden om weer in Nederland/Belgie aan de slag te gaan en voor zichzelf toe te geven dat zijn buitenlands avontuur mislukt is.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste voetballer zijn die zichzelf overschat maar het is ook een geldkwestie uiteraard, Frankfurt kan/wil waarschijnlijk wat meer van z'n salaris betalen dan Antwerp.
Gestopt met lezenquote:Op vrijdag 15 december 2023 12:51 schreef Tarado het volgende:
Sutalo (20,5 miljoen): Goeie RCV die ook z'n draai moet vinden en dat steeds beter doet, bedrag wel wat hoog.
Na Ajax overal gefaald. Blijkt dus helemaal niet zo’n goede trainer te zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
Nou, de Boer is weer vrij, die maar terughalen dan voor komend seizoen?![]()
Bij Ajax was het ook niks.quote:Op zondag 17 december 2023 10:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Na Ajax overal gefaald. Blijkt dus helemaal niet zo’n goede trainer te zijn.
Boer en bromquote:Op zondag 17 december 2023 10:59 schreef Scorpie het volgende:
Van de Brom is ook beschikbaar
ANNOUNCE DE BOER & BROM SUPER DUO
Lijkt me niet in de winterstop, weer een ander gezicht voor die groep. Laat Van 't Schip maar het seizoen afmaken, denk dat er ook met hem nog stappen gezet kunnen worden op dat trainingskamp, wie weet met nog een aardige aankoop (#6) erbij.quote:Op zondag 17 december 2023 11:54 schreef manny het volgende:
In de winterstop een goede buitenlandse trainer halen lijkt me nog steeds een prima plan. Anders vrees ik dat we weer een rommelzomer tegemoet gaan waarin iedereen op elkaar wacht en we te laat een team hebben staan. Wie dat in hemelsnaam zou moeten zijn: geen idee.
Tevens over vandaag: heel heel graag gewoon mensen op hun eigen plek, en niet teveel fantasie. Overwinning binnenslepen en heel hard trainen deze winter.
Die #6: eens uiteraard.quote:Op zondag 17 december 2023 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet in de winterstop, weer een ander gezicht voor die groep. Laat Van 't Schip maar het seizoen afmaken, denk dat er ook met hem nog stappen gezet kunnen worden op dat trainingskamp, wie weet met nog een aardige aankoop (#6) erbij.
Het voetbal werd ieder kampioenschap inderdaad steeds beroerder. Apart ook dat clubs hem nog steeds aanstellen terwijl hij bewezen heeft veel te licht te zijn.quote:
Ik heb geen idee of ze al iemand op het oog hebben en het blijft voor Kroes ook moeilijk tot maart om zich er openlijk mee te bemoeien omdat anders AZ weer bij hem op de stoep staat.quote:Op zondag 17 december 2023 12:11 schreef manny het volgende:
[..]
Die #6: eens uiteraard.
Weet het niet hoor met de winter. Van het schip is interim en die discussie gaat komen (blijft hij trainer, wie is de gedroomde opvolger, wat betekent dit voor de spelers die verkocht en gekocht moeten worden) in de loop van de 2e seizoenshelft. Vragen, suggesties, etc. Die onrust kun je voorblijven door iemand aan te stellen, die meteen samen met Kroes en Beuker kan gaan werken aan de toekomst.
Zal niet gebeuren, eerst moet in de organisatie iedereen op de juiste plek zitten. En dat is nog lang niet zo.quote:Op zondag 17 december 2023 11:54 schreef manny het volgende:
In de winterstop een goede buitenlandse trainer halen lijkt me nog steeds een prima plan. Anders vrees ik dat we weer een rommelzomer tegemoet gaan waarin iedereen op elkaar wacht en we te laat een team hebben staan. Wie dat in hemelsnaam zou moeten zijn: geen idee.
Tevens over vandaag: heel heel graag gewoon mensen op hun eigen plek, en niet teveel fantasie. Overwinning binnenslepen en heel hard trainen deze winter.
ik ben wel voorquote:Op zondag 17 december 2023 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Misschien zelfs nog een extra seizoen. Wat denken jullie @:wertha @:bofjijff en @:mortaxx en @:kingroland
Mmm. ik ben toch wat minder positief.quote:Op zondag 17 december 2023 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Misschien zelfs nog een extra seizoen. Wat denken jullie @:wertha @:bofjijff en @:mortaxx en @:kingroland
Als ik nú moest kiezen wie de trainer voor aankomend seizoen wordt, zou ik aan John vragen of hij open staat voor verlenging.quote:Op zondag 17 december 2023 12:48 schreef Tjacka het volgende:
Ik vroeg niet om jouw mening.quote:Op zondag 17 december 2023 13:06 schreef manny het volgende:
[..]
Mmm. ik ben toch wat minder positief.
Het is nog steeds gatenkaas, ruimtes te over, rare wissels, en niveau rechterrijtje. Waar hebben we donderdag nou naar zitten kijken, dat leek toch nergens op.
Maar goed, we gaan het zien na de winterstop als we wat lastigere tegenstanders krijgen.
Zo. Gaat ie lekker verder?quote:
Ligt dat alleen aan de trainer of de spelers die hij tot z'n beschikking had? Donderdag had wel een enorm hoog jong Ajax gehalte en dan nog allemaal invallers op andere posities dan hun beste, gelukkig liep het goed af en had je zelfs met grote cijfers moeten/kunnen winnen.quote:Op zondag 17 december 2023 13:06 schreef manny het volgende:
[..]
Mmm. ik ben toch wat minder positief.
Het is nog steeds gatenkaas, ruimtes te over, rare wissels, en niveau rechterrijtje. Waar hebben we donderdag nou naar zitten kijken, dat leek toch nergens op.
Maar goed, we gaan het zien na de winterstop als we wat lastigere tegenstanders krijgen.
Sorry. Was een gebbetje Manny, maar denk jij niet dat dit gewoon een hele matige selectie is?quote:
Aan beiden lijkt me. Het zit em niet mee wat betreft de spelers, eens.quote:Op zondag 17 december 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt dat alleen aan de trainer of de spelers die hij tot z'n beschikking had? Donderdag had wel een enorm hoog jong Ajax gehalte en dan nog allemaal invallers op andere posities dan hun beste, gelukkig liep het goed af en had je zelfs met grote cijfers moeten/kunnen winnen.
Denk dat we na dat trainingskamp in de winterstop kunnen zien hoe Ajax ervoor staat en ook Van t Schip zelf, tot nu toe was het voor hem ook best moeilijk om vaak met 1 tactische training per wedstrijd stappen te maken.quote:Op zondag 17 december 2023 13:22 schreef manny het volgende:
[..]
Aan beiden lijkt me. Het zit em niet mee wat betreft de spelers, eens.
Selectie is niet best. Maar juist dan zou een trainer voor vastigheid moeten zorgen.quote:Op zondag 17 december 2023 13:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry. Was een gebbetje Manny, maar denk jij niet dat dit gewoon een hele matige selectie is?
Mwa. Ik denk dat het daar redelijk gelijkwaardig is. Dus ik snap het wel.quote:Op zondag 17 december 2023 13:30 schreef manny het volgende:
[..]
Selectie is niet best. Maar juist dan zou een trainer voor vastigheid moeten zorgen.
Maar als je dan bijvoorbeeld Martha die werkelijk door iedereen voorbij gerend wordt keer op keer laat staan, terwijl je een iets minder slechte, maar wel ervaren linksback op de bank hebt zitten (die je dan wel opstelt in "belangrijke wedstrijden"), dan snap ik het echt even niet. En spelers van Jong laten spelen is prima, houden we van, maar als zelfs de jong-volgers er geen pepernoot van snappen waarom bijvoorbeeld die Banel minuten krijgt, dan is het wellicht ook de trainer die te veel onrust brengt.
Wtfquote:
Dit dus.quote:Op zondag 17 december 2023 13:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Als ik nú moest kiezen wie de trainer voor aankomend seizoen wordt, zou ik aan John vragen of hij open staat voor verlenging.
forbs heeft geen toekomst dus bij ons denk.quote:Op zondag 17 december 2023 15:45 schreef PicoMMP het volgende:
Ramaj
Rensch, Sutalo, Hato, Sosa
Tahirovic, Akpom, Taylor
Berghuis, Brobbey, Martha
Maar de keeper niet.quote:Op zondag 17 december 2023 17:37 schreef Simmertje het volgende:
Stond toch nog een speler in de goal bij die 2-0? Of ben ik nou gek?
Leer de buitenspelregels eens man. De keeper was er niet.quote:Op zondag 17 december 2023 17:37 schreef Simmertje het volgende:
Stond toch nog een speler in de goal bij die 2-0? Of ben ik nou gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |