Koppen kan ie wel inderdaad, veel sprongkracht.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:14 schreef HeatWave het volgende:
Sja, aan de ene kant maakt ie er 2, wie lukt dat bij Ajax tegenwoordig?.
Alleen die 2de goal was eigenlijk net zo beroerd "ingeschoten" als die 2 ballen alleen op de keeper af, alleen had ie mazzel dat die keeper de fout in ging, anders was het 3 mis uit 3 geweest.
Maar die kopbal was prima en na 1 van de missers krulde hij hem wel opeens wel fijnbesnaard op de paal.
Ik zie hem liever dan "ik loop niet met mijn man mee" Bergwijn.
Ik snap het punt maar het gaat wel erg ver om Akpom met Ibrahimovic te gaan vergelijken. Daarbij presteert Akpom nu gewoon naar zijn kunnen en Zlatan toendertijd niet. Hopelijk blijft hij scoren dan kun je er van de zomer weer vanaf. Alhoewel het opzich wel een goede bankvuller is maar goed dat moet je niet willen voor 12 miljoenquote:Op vrijdag 15 december 2023 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je zo denkt was Zlatan nooit doorgebroken na z'n eerste beroerde maanden.
Akpom is een prima plan B spits, zeker voor de eredivisie, koppen kan hij heel behoorlijk, vond hem gisteren ook wel eerlijk dat hij zei dat hij alles op intuitie doet en teveel na ging denken door de tijd en ruimte die hij had, maar verder een prima aanvulling op je selectie en dat bedrag vind ik niet echt wereldschokkend.quote:Op vrijdag 15 december 2023 11:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap het punt maar het gaat wel erg ver om Akpom met Ibrahimovic te gaan vergelijken. Daarbij presteert Akpom nu gewoon naar zijn kunnen en Zlatan toendertijd niet. Hopelijk blijft hij scoren dan kun je er van de zomer weer vanaf. Alhoewel het opzich wel een goede bankvuller is maar goed dat moet je niet willen voor 12 miljoen
Tahirovice of Sutalo met de eerste periode van Alvarez lijkt me meer op zijn plaats :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Wotte op 15-12-2023 12:31:36 (Format toegevoegd. ) ]
Mikautatze is onze 3e spits eigenlijk, en met de invalbeurten van akpom en dat gemiddelde is die keuze wel logisch denk ikquote:Op vrijdag 15 december 2023 13:49 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, ik snap niet zo goed waarom Mikautadze zo weinig aan spelen toe komt. Heeft een hoop geld gekost, en als hij een paar minuten in mag vallen heeft hij wel iets. Ik denk dat hij nog heel erg aan zijn meeverdedigende taken moet werken + hij schijnt geen woord Engels te spreken (?). Wellicht dat dat ook nog een beetje meespeelt. Denk wel dat het een goede speler is.
Naar Sivert Manssverk ben ik wel benieuwd. Hij is al een tijd geblesseerd volgens mij, maar hij werd gehaald als een speler waar veel verwachtingen van waren. De keren dat hij voor voor Ajax speelde was hij wel slecht, maar dat was onder Steijn. Toen was bijna iedereen slecht ^^
Forbs heeft zeker potentie, maar voor een speler van 14 miljoen valt hij nog wel heel erg tegen natuurlijk. Mocht Bergwijn in de winter vertrekken en ergens zijn zakken gaan vullen dan zal hij misschien wel een vaste waarde gaan worden. Wellicht helpt het als hij langere tijd op zijn eigen positie (linksbuiten) mag spelen.
Het is zijn 1e assistent dus ik vind het zo heel vreemd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Valkanis, bij afwezigheid Van 't Schip, langs de lijn zondag. Dat is wel een beetje een middelvinger naar Maduro.
Jammer, had gehoopt dat hij naar Antwerp zou gaan. Dikke kans dat hij hier ook weer op de bank terecht gaat komen.quote:
Nou nee, dat is het niet.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
Valkanis, bij afwezigheid Van 't Schip, langs de lijn zondag. Dat is wel een beetje een middelvinger naar Maduro.
Donny heeft wel bepaalde kwaliteiten, schat hem hoger in dan bijvoorbeeld Klaasen of Til, maar zoals zo vaak in een teamsport moet je wel in je kracht kunnen spelen in dat team.quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt dat hij naar Antwerp zou gaan. Dikke kans dat hij hier ook weer op de bank terecht gaat komen.
Probleem is dat hij al 3,5 jaar bij Ajax weg is en in die tijd 6 keer een volledige competitiewedstrijd heeft gespeeld. Dan haak je echt niet zomaar aan in de Bundesliga-subtop die in volle vaart is. Dan kan hij veel beter een stap terug doen en lekker bij Mark en Marc gaan ballen.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Donny heeft wel bepaalde kwaliteiten, schat hem hoger in dan bijvoorbeeld Klaasen of Til, maar zoals zo vaak in een teamsport moet je wel in je kracht kunnen spelen in dat team.
Hij zal niet de eerste voetballer zijn die zichzelf overschat maar het is ook een geldkwestie uiteraard, Frankfurt kan/wil waarschijnlijk wat meer van z'n salaris betalen dan Antwerp.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Probleem is dat hij al 3,5 jaar bij Ajax weg is en in die tijd 6 keer een volledige competitiewedstrijd heeft gespeeld. Dan haak je echt niet zomaar aan in de Bundesliga-subtop die in volle vaart is. Dan kan hij veel beter een stap terug doen en lekker bij Mark en Marc gaan ballen.
Geld, maar ook ego. Denk dat hij het moeilijk zou vinden om weer in Nederland/Belgie aan de slag te gaan en voor zichzelf toe te geven dat zijn buitenlands avontuur mislukt is.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste voetballer zijn die zichzelf overschat maar het is ook een geldkwestie uiteraard, Frankfurt kan/wil waarschijnlijk wat meer van z'n salaris betalen dan Antwerp.
Gestopt met lezenquote:Op vrijdag 15 december 2023 12:51 schreef Tarado het volgende:
Sutalo (20,5 miljoen): Goeie RCV die ook z'n draai moet vinden en dat steeds beter doet, bedrag wel wat hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |