Eintracht Frankfurt, Bodo en Gent lijken me de minst fijne lotingquote:Op donderdag 14 december 2023 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogelijke tegenstanders volgende ronde: Slovan Bratislava, AA Gent, Dinamo Zagreb, Bodo/Glimt, Legia Warschau, Ferencváros, Eintracht Frankfurt, Ludogorets.
Toch doet Frankfurt het heel matig op dit moment. Verloren ook van Aberdeen met 2-0, en 2x van PAOK verloren. In Duitsland ook niet heel lekker nu. Maar ja, het zijn wel Duitsers natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eintracht Frankfurt, Bodo en Gent lijken me de minst fijne loting
Akpom twee keer alleen op de keeper af en twee keer niet gescoord.quote:
KAA Gent zou ik voor tekenen,quote:Op donderdag 14 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Chuba Chuba Hop Hop was nog een van de beteren. Onze selectie is engslechtquote:Op vrijdag 15 december 2023 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Akpom twee keer alleen op de keeper af en twee keer niet gescoord.
Meteen wegdoen in de winterstop, ook al scoort hij zat andere goede goals, als je dit soort kansen mist heb je bij Ajax niets te zoeken.
Hato is wel een groot lichtpunt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Chuba Chuba Hop Hop was nog een van de beteren. Onze selectie is engslecht
Nee was ruim op tijd, alleen terugweg was minder dat Acda en de Munnik/Ajax en AFAS tegelijk de mensen weg gingenquote:Op donderdag 14 december 2023 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk komt @:Paul te laat voor dat boomerconcert
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogelijke tegenstanders volgende ronde: Slovan Bratislava, AA Gent, Dinamo Zagreb, Bodo/Glimt, Legia Warschau, Ferencváros, Eintracht Frankfurt, Ludogorets.
Wordt die ranking na dit seizoen al opgemaakt?quote:Op vrijdag 15 december 2023 08:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
Op de UEFA Ranking van 2025 staan we na de uitslagen van deze week gelijk met Feyenoord: 53,0 v 53,0 (PSV 47,0).
Met het oog op het WK Clubs in 2025 belangrijk dat we tweede seizoenshelft in ieder geval meer puntjes sprokkelen in de CoL dan Feyenoord in de EL. Graag een haalbare loting dus.
Ja want je moet dat als club ook wel inplannen, het gaat wel om veel geld maar logistiek denk ik toch wel een probleem na een zwaar seizoen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt die ranking na dit seizoen al opgemaakt?
Ja ik las iets over 50 miljoen, dan is het toch wel fijn als dat geld naar ons gaat ipv naar Rotterdamquote:Op vrijdag 15 december 2023 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want je moet dat als club ook wel inplannen, het gaat wel om veel geld maar logistiek denk ik toch wel een probleem na een zwaar seizoen.
Zeker als je volgend seizoen geen (v)CL haalt.quote:Op vrijdag 15 december 2023 09:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik las iets over 50 miljoen, dan is het toch wel fijn als dat geld naar ons gaat ipv naar Rotterdam
de drank zat er lekker in zo te lezen.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meteen wegdoen in de winterstop, ook al scoort hij zat andere goede goals, als je dit soort kansen mist heb je bij Ajax niets te zoeken.
In de Conference league over een fijne loting sprekenquote:Op donderdag 14 december 2023 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In de beker uitgeschakeld door Saarbrücken uit de derde bundesliga.quote:Op donderdag 14 december 2023 23:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch doet Frankfurt het heel matig op dit moment. Verloren ook van Aberdeen met 2-0, en 2x van PAOK verloren. In Duitsland ook niet heel lekker nu. Maar ja, het zijn wel Duitsers natuurlijk.
Als je zo denkt was Zlatan nooit doorgebroken na z'n eerste beroerde maanden.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |