Misschien zochten ze de Ant-Man soundtrack.quote:
Eddie Vedder, is that you?quote:Op maandag 11 december 2023 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Allemaal even op de tamboerijn hengsten mensen
Heeft in de geschiedenis muziek ooit meegeholpen aan vrede?quote:Op maandag 11 december 2023 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een soortvan Israel boost gok ik
Een courgette of aubergine, maar ik zou daar wel wat extra glijmiddel bij gebruikenquote:Op maandag 11 december 2023 14:53 schreef MielMonteur het volgende:
Ik wil een nieuwe groente proberen, iemand een suggestie?
Brandnetel.quote:Op maandag 11 december 2023 14:53 schreef MielMonteur het volgende:
niet.quote:Op maandag 11 december 2023 14:54 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook Tool kunnen staan of Mötley Crüe of Garbage of Lacuna Coil of Judas Priest of Electric Callboy of Babymetal ... of ...
Knolraap, lof, schorseneren of prei?quote:Op maandag 11 december 2023 14:53 schreef MielMonteur het volgende:
True, al zou ik van die namen alleen Electric Callboy of heel misschien Tool realistisch hebben gevonden.quote:Op maandag 11 december 2023 14:54 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook Tool kunnen staan of Mötley Crüe of Garbage of Lacuna Coil of Judas Priest of Electric Callboy of Babymetal ... of ...
en misschien Ghostquote:Op maandag 11 december 2023 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
True, al zou ik van die namen alleen Electric Callboy of heel misschien Tool realistisch hebben gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |