Ik mis de "ik vind alles volkomen kut" optiequote:Op maandag 11 december 2023 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[poll=6451]
Tijd voor een poll dan maar
Stefan en Lisette heb ik wel tot in den treure gepusht ja, en Oostende ook. Mn familie hep meegestemd.quote:Op maandag 11 december 2023 12:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In de laatste Verrukkelijke 500 waren de beste 2 beste Spinvissen gewoon present! Vooral ook wel jouw verdienste volgens mij he.
De beste is afwezig.quote:Op maandag 11 december 2023 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[poll=6451]
We doen alleen maar aan positiviteit hier!quote:Op maandag 11 december 2023 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mis de "ik vind alles volkomen kut" optie
Er zijn te veel goede keuzes, waar is mijn multipe choice optie?quote:Op maandag 11 december 2023 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[poll=6451]
Toch leuk dat er met Oostende toch nog een persoonlijke top 30 plaat voorbij kwam als entree:)quote:Op maandag 11 december 2023 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stefan en Lisette heb ik wel tot in den treure gepusht ja, en Oostende ook. Mn familie hep meegestemd.
Ik heb nog liever het origineel van Jan Smit.quote:Op maandag 11 december 2023 13:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat dat nummer van de Banzitters met Cupido al binnen komt... Nederland is een smakeloos land
Is er dan ook een 'Ik heb verder niets met Spinvis eigenlijk'-optie?quote:Op maandag 11 december 2023 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We doen alleen maar aan positiviteit hier!
Die heet niet stemmen ;-)quote:Op maandag 11 december 2023 13:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Is er dan ook een 'Ik heb verder niets met Spinvis eigenlijk'-optie?
Mss had je een keuze moeten maken tussen Stefan of Lisette.quote:Op maandag 11 december 2023 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stefan en Lisette heb ik wel tot in den treure gepusht ja
Hoe dan?quote:Op maandag 11 december 2023 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mis de "ik vind alles volkomen kut" optie
Die stond er voor het laatst in 2011 in, op 1708.quote:Op maandag 11 december 2023 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog liever het origineel van Jan Smit.
Die hadden we naar het ESF moeten sturen.quote:Op maandag 11 december 2023 13:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat dat nummer van de Banzitters met Cupido al binnen komt... Nederland is een smakeloos land
Het is geruststellend dat Nederland toen ook al smakeloos was.quote:Op maandag 11 december 2023 13:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die stond er voor het laatst in 2011 in, op 1708.
Ban alle zitters.quote:Op maandag 11 december 2023 13:00 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
quote:Op maandag 11 december 2023 13:08 schreef Berkery het volgende:
13:00 - 14:00 uurBeatles en Duran Duran t hoogtepunt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Die had ik nog liever dan Joost denk ik.quote:Op maandag 11 december 2023 13:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die hadden we naar het ESF moeten sturen.
quote:Op maandag 11 december 2023 13:08 schreef Berkery het volgende:
13:00 - 14:00 uurwaar is zo'n overzicht met nummers per uur te vinden? De site is erg onoverzichtelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
https://www.nporadio2.nl/(...)r-je-in-de-extra-500quote:Op maandag 11 december 2023 13:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
waar is zo'n overzicht met nummers per uur te vinden? De site is erg onoverzichtelijk...
Is dat niet gewoon de omschrijving van de Top 2000 in het algemeen?quote:Op maandag 11 december 2023 13:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik luister nu een tijdje maar dit is eigenlijk gewoon de top 4000 met wat Queen deepcuts tussendoor hm?
Ja, dat had ik ook. Geen fijne combinatie.quote:Op maandag 11 december 2023 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken dit liedje niet, maar het klinkt goed, totdat die zanger van Nothing But Thieves begint te zingen.
Ja ik trek hem eerlijk gezegd ook niet goedquote:Op maandag 11 december 2023 13:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken dit liedje niet, maar het klinkt goed, totdat die zanger van Nothing But Thieves begint te zingen.
maar dan beter.quote:Op maandag 11 december 2023 13:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit lijkt wel echt op Impossible.
troost je met de gedachte dat dat niet het slechtste is wat er binnen gaat komen.quote:Op maandag 11 december 2023 13:18 schreef ok01 het volgende:
Ik word nogal misselijk van de gedachte dat er twee nieuwe nummers van Suzan en Freek de lijst hebben gehaald
Er zullen er vast wel weer een aantal uitgevallen zijn.. toch?quote:Op maandag 11 december 2023 13:18 schreef ok01 het volgende:
Ik word nogal misselijk van de gedachte dat er twee nieuwe nummers van Suzan en Freek de lijst hebben gehaald
Gelukkig maken de binnenkomers van de Smiths veel goedquote:Op maandag 11 december 2023 13:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
troost je met de gedachte dat dat niet het slechtste is wat er binnen gaat komen.
Er staat er geen in de KKDquote:Op maandag 11 december 2023 13:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel weer een aantal uitgevallen zijn.. toch?
Ik vrees ervoorquote:Op maandag 11 december 2023 13:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel weer een aantal uitgevallen zijn.. toch?
Jij hoopt dus eigenlijk op veel primetime?quote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan mogen we nog hopen op veel nachtwerk.
Had je mijn Spotify-playlist trouwens nog doorgestruind?quote:Op maandag 11 december 2023 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zit niet op een high horse, verre van. Dit is gewoon realisme.
‘Wie’ was jij?quote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
Waterfalls heb ik dit voorjaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Volgens mij is het nog een behoorlijk gevaarlijk spel als ik een shotje zou nemen voor elke keer dat je deze opmerking maaktquote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
Waterfalls heb ik dit voorjaar nog gezongen tijdens de karaokeavond in de plaatselijke gay bar.
Zoiets jaquote:Op maandag 11 december 2023 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hoopt dus eigenlijk op veel primetime?
Deze gaat met sprongen door elk lijstje en de moeder, daar is denk ik geen Morad voor nodig.quote:
Dat herken ik wel. Mijn muzikale wereld (cq. werkelijkheid) en dat wat op de radio klinkt en doorklinkt in lijsten als de Top 2000 lopen steeds verder uit elkaar. En mijn smaak is niet eens zo heel excentriek.quote:Op maandag 11 december 2023 12:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is een diepere laag als Spinvis meermaals toegeeft dat die teksten per se niets betekenen? Ik snap heel goed dat nummers van Spinvis niet scoren bij het grote publiek. Songteksten zijn vaag, en veel nummers zijn experimenten waar je soms goed voor moet zitten om er 'iets' van te begrijpen.
Ik schrijf daarmee het 'klootjesvolk' helemaal niet af. Ik snap het heel goed als Spinvis hen niet ligt. Muziek is immers vaak iets waar mensen troost, grip of iets dergelijks vandaan halen. Kom Terug / Ik Wil Alleen Maar Zwemmen zijn best gangbare en catchy.
Als je naar de lijst met nieuwkomers in de Top2000 kijkt, zie je ook gewoon dat een nieuwe generatie het overneemt. Ik heb er allerminst moeite mee, ik sla mijn vuisten er niet op stuk. Iedere dag is een nieuwe dag om zelf aan je muziekparadijs op Spotify te bouwen, en daar hoef ik niet als een Jezuiët voor op FOK! te paraderen.
Dit is echt een misvatting. Suzan & Freek is luchtige, generieke wegwerp-pop voor mensen die niet of nauwelijks met muziek bezig zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 12:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik kan hier wel inkomen. Muziek is voor iedereen weer anders, en dat is er zo mooi aan. Wat de een met Spinvis heeft, heeft de ander met Suzan & Freek en de ander weer met keiharde metal of hardstyle. Different strokes for different folks.
Alleen vind ik 'klootjesvolk' een beetje negatieve bewoording.
Herkenbaar idd, al zit ik denk ik wel in een behoorlijk excentrieke hoekquote:Op maandag 11 december 2023 13:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Mijn muzikale wereld (cq. werkelijkheid) en dat wat op de radio klinkt en doorklinkt in lijsten als de Top 2000 lopen steeds verder uit elkaar. En mijn smaak is niet eens zo heel excentriek.
Jelle zal wel zien.quote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?
Het is muzikaal behang, en op dat vlak werkt het primaquote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is echt een misvatting. Suzan & Freek is luchtige, generieke wegwerp-pop voor mensen die niet of nauwelijks met muziek bezig zijn.
Spinvis is (doordachte) muziek voor fijnproevers; je houdt ervan of niet. Suzan & Freek is commerciële formulepop met zwakzinnige teksten. Je kunt dat echt niet vergelijken.quote:Op maandag 11 december 2023 13:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is muzikaal behang, en op dat vlak werkt het prima
Maar als een van de 2000 beste nummers ooit gemaakt?
Mensen die fan zijn van Suzan en Freek bestaan. Anders zouden die Ziggo-concerten zichzelf niet uitverkopen.quote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is echt een misvatting. Suzan & Freek is luchtige, generieke wegwerp-pop voor mensen die niet of nauwelijks met muziek bezig zijn.
Ook wel bekend onder de werktitel De Graafschap.quote:
Het gedeelte van dat Marco het gecoverd heeft verbaast me dan aan de andere kant niet. Die heeft dat wel heel vaak gedaan geloof ik.quote:Op maandag 11 december 2023 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand die het net zei maar Diamante is dus het origineel van een nummer van Marco B., dat wist ik niet eens.
Deze is wel het minst lelijk gezongen ja, maar ook wel weer muzikaal het saaist.quote:Op maandag 11 december 2023 13:37 schreef MTheBassman het volgende:
Deze kan ik het beste tolereren van alle versies.
Blijft voor mij nog steeds een saai nummer tho.
Misschien wel de slechtste uit hun hele oeuvre.quote:Op maandag 11 december 2023 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel echt een hele saaie van ze zeg.
Mwah, dat is wel 'gewoon' die met de Chainsmokers, maar deze voegt echt bijzonder weinig toe als je dit nummer weg zou halen uit hun oeuvre. Op alleen X&Y staat dit nummer al 4xquote:Op maandag 11 december 2023 13:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien wel de slechtste uit hun hele oeuvre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |