Nederland heeft zoveel goede zangeressen en dan sturen ze deze ppfff waar halen ze het toch steeds vandaag denk ik danquote:
Hemel moet je horen hquote:Op maandag 11 december 2023 09:00 schreef engine het volgende:
Het is schijnbaar een vriend van Donnie. Die was helemaal trots op 3fm net.
Zal ik nog klikken of nietquote:
Lolquote:
DOe maar nietquote:
Het begin is wel leuk, tot hij begint te zingenquote:
Neequote:
Het is een soort Jopen onder de zangers...quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 09:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is een soort Jopen onder de zangers...
Niet te doen. De gaten schieten in je trommelvliezen
Ja, dat is goedgekomen. Nu eerst een paar lekkere koppen koffiequote:Op maandag 11 december 2023 08:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
zekers! Jij ook van je wereldreis door nederland?
Dit is een stuk beter inderdaadquote:Op maandag 11 december 2023 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zet wel wat Temptations op
Staat vast weer niet in die top veelduizenden
Vrijdag voelde ik me kut en vreesde voor de meet. Zaterdagmiddag ernstig moe. Zaterdagavond weer prima. Zondag prima.quote:Op maandag 11 december 2023 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is goedgekomen. Nu eerst een paar lekkere koppen koffie
O das kudtquote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrijdag voelde ik me kut en vreesde voor de meet. Zaterdagmiddag ernstig moe. Zaterdagavond weer prima. Zondag prima.
Nu weer kut
Via internet de beste wensen? Laat dan maar denk ik dan.quote:Op maandag 11 december 2023 08:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt met het jaar minder idd. De naaste familie krijgt een kaartje en de rest via internet.
Dat is meestal zo bij het begin van een nieuwe werkweek. 🙄quote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrijdag voelde ik me kut en vreesde voor de meet. Zaterdagmiddag ernstig moe. Zaterdagavond weer prima. Zondag prima.
Nu weer kut
Dat kan. De tijd van nu.quote:Op maandag 11 december 2023 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Via internet de beste wensen? Laat dan maar denk ik dan.
Waar vreesde jij voor?quote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu weer kut
Het zegt mij ook niets.quote:
Wasn't mequote:Op maandag 11 december 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begin is wel leuk, tot hij begint te zingen
Dacht eerst is @:Haags hij begint met ik ben God
Hey Haagsquote:
Ah, volledig non-nieuws dusquote:Op maandag 11 december 2023 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zegt mij ook niets.
Joost Klein gaat Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2024 in Malmö, Zweden!
Nouja, je weet nu al dat we het waarschijnlijk niet gaan winnen.quote:
Als er nou wel iets zonde is van het geldquote:Op maandag 11 december 2023 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, je weet nu al dat we het waarschijnlijk niet gaan winnen.
Of mag ik dat niet zeggen?![]()
Bij het songfestival kan de allergrootste bagger nog winnenquote:Op maandag 11 december 2023 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch voorwaarde om mee te doen?quote:Op maandag 11 december 2023 09:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij het songfestival kan de allergrootste bagger nog winnen![]()
Hey GG,quote:Op maandag 11 december 2023 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op maandag 11 december 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG,
Nee dat denk ik ook niet, dit heeft niet meer met zingen te maken.
Maar wie weet de raarste creaties hebben gewonnen.
Lekker, hapse met die kleine en grote hapjes met een kloddertje Mayoquote:Op maandag 11 december 2023 10:12 schreef Karzai het volgende:
Kleine hapjes, grote hapjes, stop ze in de airfryer, met een kloddertje mayo!
Het zal mij niet verbazen als Oek dit jaar weer zal winnenquote:Op maandag 11 december 2023 09:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij het songfestival kan de allergrootste bagger nog winnen![]()
Niks mis meequote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jah. Nouja dan ben ik hier wat ouderwets in...
Ben gewoon aan het werk, straks bammetjes met ossenworstquote:Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, hapse met die kleine en grote hapjes met een kloddertje Mayo
Koeneloenquote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu weer kut
meh. Vorig jaar hadden ze ook niet gewonnen. We zijn uit-ge-oekra-iendquote:Op maandag 11 december 2023 10:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als Oek dit jaar weer zal winnen
Je gaat er de komende maanden heel veel van horen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:51 schreef aloa het volgende:
Ik ken Joost niet.
Althans, zegt me niks.
Dat is een feit. Zal vanavond eens luisteren.quote:Op maandag 11 december 2023 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat er de komende maanden heel veel van horen.
Israël. Vergeet Israël niet.quote:Op maandag 11 december 2023 10:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als Oek dit jaar weer zal winnen
Israël is niet zieligquote:Op maandag 11 december 2023 12:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Israël. Vergeet Israël niet.
Die zijn nu zielig.
Of doen die niet mee dit jaar?
Eens.quote:
Twee keer ziek geweest , ik ben er nu wel klaar meequote:
Oei, sterktequote:Op maandag 11 december 2023 12:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Twee keer ziek geweest , ik ben er nu wel klaar mee![]()
Met jou?
Dat doet Israël al jaren eigenlijkquote:Op maandag 11 december 2023 12:41 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Eens.
Maar zo doen ze wel.
Wat Hamas deed, was niet goed.
Maar wat Israel nu doet, grenst aan genocide.
Same.quote:Op maandag 11 december 2023 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat doet Israël al jaren eigenlijk![]()
Alleen niemand had het erover . Ik ben pro Palestina
'Nieuws' is er om te negeren toch?quote:Op maandag 11 december 2023 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat er de komende maanden heel veel van horen.
Hey GG ja blijkbaar is iedereen heel drukquote:
Pauzequote:
Lekker, even bakkie koffiequote:
O dat is ook lekker met een lekker klodder slagroomquote:Op maandag 11 december 2023 14:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb een warme chocolademelk gepakt
Zo is datquote:
Nou..er is meer gepost dan de afgelopen dagen. Ik heb mn best gedaan tenminste.quote:
Valt toch ook wel mee met de stilte? Het kan niet iedere dag feest en druk zijn , stiltes zijn soms juist fijner dan die druktequote:Op maandag 11 december 2023 16:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou..er is meer gepost dan de afgelopen dagen. Ik heb mn best gedaan tenminste.
Tuurlijk. Soms is het druk en soms niet.quote:Op maandag 11 december 2023 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Valt toch ook wel mee met de stilte? Het kan niet iedere dag feest en druk zijn , stiltes zijn soms juist fijner dan die drukte
Ja precies. Ik vond die drukte hier soms juist irritantquote:Op maandag 11 december 2023 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk. Soms is het druk en soms niet.
Drukte is leuk in andere topics.quote:Op maandag 11 december 2023 17:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vond die drukte hier soms juist irritant![]()
Alles draait om balans
Jij doelt op DTS?quote:
Vanmiddag was het rustigquote:Op maandag 11 december 2023 16:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou..er is meer gepost dan de afgelopen dagen. Ik heb mn best gedaan tenminste.
Jaaaaquote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit
Uhmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Ja preciesquote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Lolbroekquote:Op maandag 11 december 2023 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Echt wel! En om gezel(ligheid) @:greysbones
Hey Deisyyquote:Op maandag 11 december 2023 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Als jij de kwaliteit gaat aanwijzen, die mist redelijkquote:Op maandag 11 december 2023 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja denk daar maar eens over na.
Ik pas al een paar jaar de struisvogelmethode toe, ik volg die ellende niet.quote:Op maandag 11 december 2023 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Er moet meer gelachen worden.
Beetje tegenwicht voor de ellende die overal gebeurt.
Jouw kwaliteitsposts tellen toch ook mee?quote:Op maandag 11 december 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als jij de kwaliteit gaat aanwijzen, die mist redelijk
Behalve deze.quote:
Ik vind Joost leuk.quote:Op maandag 11 december 2023 18:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ach hij is een aardige toevoeging aan het rariteiten kabinet wat het soongvestiival tegenwoordig is.
Jemig zeg.
Ik heb werkelijk nog nooit van hem gehoord, heb eigenlijk geen idee hoe zijn muziek klinkt.quote:Op maandag 11 december 2023 18:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ach hij is een aardige toevoeging aan het rariteiten kabinet wat het songvestiival tegenwoordig is.
Jemig zeg.
Je hebt uiteraard weer een vrouwonvriendelijk filmpje gevondenquote:
Ik volg ook niet alles, maar soms word je er wel mee geconfronteerd.quote:Op maandag 11 december 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pas al een paar jaar de struisvogelmethode toe, ik volg die ellende niet.
Er ontplofte vannacht wel een flinke explosie hier om de hoek
Staat hier op het lijstje voor komend jaarquote:Op maandag 11 december 2023 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt ja...
https://twitter.com/archi_tradition/status/1733932845427568938
Ik wil daar graag beelden bij, zo'n ontploffende explosiequote:
Is dat junior? Die ouwe Kraay herken je direct.quote:
Toen ik er was stroomde dat beekje iets harderquote:Op maandag 11 december 2023 18:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat hier op het lijstje voor komend jaar
Je was er met die zware overstromingen 2 jaar terug?quote:Op maandag 11 december 2023 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Toen ik er was stroomde dat beekje iets harder
Je verwacht het niet hequote:Op maandag 11 december 2023 18:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik volg ook niet alles, maar soms word je er wel mee geconfronteerd.
En een ontploffende explosie
Goeie vraag ... iig seniorquote:Op maandag 11 december 2023 18:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat junior? Die ouwe Kraay herken je direct.
Dat niet gelukkig, maar het was meer een snel stromende rivier dan op dit plaatje. Dat water ging echt hard toen.quote:Op maandag 11 december 2023 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je was er met die zware overstromingen 2 jaar terug?
O jee een beste knaLquote:Op maandag 11 december 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik pas al een paar jaar de struisvogelmethode toe, ik volg die ellende niet.
Er ontplofte vannacht wel een flinke explosie hier om de hoek
Okequote:Op maandag 11 december 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil daar graag beelden bij, zo'n ontploffende explosie
Wie zijn ditquote:Op maandag 11 december 2023 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
En die leven ook nog.![]()
[ afbeelding ]
Een Moai gaat dat niet zijn nee.quote:Op maandag 11 december 2023 19:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ontploffende explosie
[ afbeelding ]
Vicky Leandros, Nana Mouskouri, Mireille Mathieu.quote:
Het draait bij mij vaak op ellende uitquote:Op maandag 11 december 2023 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
En goedenavond![]()
Best lastig, mobiel fokken.
Mireille heeft nog steeds een champignonkapsel.quote:Op maandag 11 december 2023 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vicky Leandros, Nana Mouskouri, Mireille Mathieu.
Maar zo te zien is hun kapper al jaren dood.quote:Op maandag 11 december 2023 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
En die leven ook nog.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 december 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mireille heeft nog steeds een champignonkapsel.
No offense @:Shii
Lol, ik zat net op mijn mobiel en vergrootte zelfs maximaal maar herkende ze absoluut niet dat kapsel had een clue moeten zijnquote:Op maandag 11 december 2023 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 december 2023 19:49 schreef Prisha het volgende:
Mijn moeder heeft dat mij ooit eens aangedaan. Ik was toen 10 of zo. Mijn broer heeft het er nog over
Mijn moeder precies hetzelfde, ik heb er zelfs een foto van, droeg toen ook nog een brilletjequote:Op maandag 11 december 2023 19:49 schreef Prisha het volgende:
Mijn moeder heeft dat mij ooit eens aangedaan. Ik was toen 10 of zo. Mijn broer heeft het er nog over
quote:Op maandag 11 december 2023 20:01 schreef pullup het volgende:
Voor jongens bestond het aloude bloempot model, het is me nooit aangedaan dacht ik alhoewel ik als ik oude foto's zie toch ga twijfelen
Heeft die wolf ook een mooi verhaal voor later bij het haardvuurquote:Op maandag 11 december 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Sta je een beetje in het bos te zeiken komt er ineens een wolf op je af
https://www.ad.nl/video/p(...)ij-achterveld-415483
quote:Op maandag 11 december 2023 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Sta je een beetje in het bos te zeiken komt er ineens een wolf op je af
https://www.ad.nl/video/p(...)ij-achterveld-415483
quote:Op maandag 11 december 2023 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mireille heeft nog steeds een champignonkapsel.
No offense @:Shii
Neenn, dat joch is Andre Hazes sr. De foto al eerder ergens gezien.quote:
Zo klein en toen al zo lillekquote:Op maandag 11 december 2023 23:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neenn, dat joch is Andre Hazes sr. De foto al eerder ergens gezien.
[ afbeelding ]"Andre Hazes, zingt "Droomschip", met Johnny Kraaijkamp sr. (1959)"
Als Roodkapje ligt te knapperen in de oven met een appel in haar muiltjequote:Op maandag 11 december 2023 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft die wolf ook een mooi verhaal voor later bij het haardvuur
Hola!quote:
M.M. herkende ik gelijk. Was nog een tijdje de scharrel v Bobby Ewing met die tophit!@quote:Op maandag 11 december 2023 19:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat zat jij te snuiven in die tijd?quote:Op maandag 11 december 2023 23:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
M.M. herkende ik gelijk. Was nog een tijdje de scharrel v Bobby Ewing met die tophit!@![]()
J.R. pikte haar later af. Toen ging Bobby in arren moede maar met Miss Ellie![]()
Velponquote:Op maandag 11 december 2023 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat zat jij te snuiven in die tijd?
Ik vond het al zo'n incest storyquote:Op maandag 11 december 2023 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Velpon![]()
Neen, waar Miss Ellie stond moet Sue Ellen staan!£@
Nicequote:Op maandag 11 december 2023 23:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Klopt!@
Meet was leuk, las ik!![]()
Volgende keer kompt ik ook weer als het lukt.
Jaaaa, ik dacht "die kwarktaart komt echt niet", dacht dat het een kloon was.quote:
Als dat schurfterige vod Wilders hier echt gaat regeren, gaan we vast ook nog soortgelijke rare zaken meemakenquote:Op maandag 11 december 2023 23:29 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)vanwege-abortus.html
Wat een treurig middeleeuws land is de USA toch soms
GG in dit geval, Quark was niet onaangekondigdquote:Op maandag 11 december 2023 23:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jaaaa, ik dacht "die kwarktaart komt echt niet", dacht dat het een kloon was.Oh, wacht, jij hebt het over GG, denk ik..
Nein, stimmt!quote:Op maandag 11 december 2023 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
GG in dit geval, Quark was niet onaangekondigd
Er staan veel rare dingen in z'n programma maar dat nietquote:Op maandag 11 december 2023 23:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als dat schurfterige vod Wilders hier echt gaat regeren, gaan we vast ook nog soortgelijke rare zaken meemaken
Nee, dat niet. Maar wel andere dubieuze zaken waar je net zo treurig van kunt worden als bij dat bericht wat jij plaatste!quote:Op maandag 11 december 2023 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er staan veel rare dingen in z'n programma maar dat niet
Nee, het was een 'jazeker' op de vraag of hij gelukt was. En dat is 'ie.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 december 2023 01:17 schreef chufi het volgende:
Ik ben meestal of eik al 62 jaar 1 week na SintHut jarig
man komt ie ook ut Grunn?quote:Op dinsdag 12 december 2023 01:44 schreef gebrokenglas het volgende:
@:chufi gefeliciteerd![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat het kwartje nu pas viel.![]()
Harrie is ook jarig trouwens.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 december 2023 01:17 schreef chufi het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 12 december 2023 00:58 schreef chufi het volgende:
Voor iedereen een stukje moet lukken met het aantal gebruikers hier tegenwoordig
[ afbeelding ]
Hij doet het weer na een goede droog beurt Ga hem nog wel even wegbrengen voor controlequote:Op dinsdag 12 december 2023 07:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mooi![]()
Computer dus weer gemaakt?
Fijn!quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij doet het weer na een goede droog beurt Ga hem nog wel even wegbrengen voor controle
Gaat lekker ....quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:14 schreef Karzai het volgende:
vergeet ik koffie in de pot te doen, hendig, ben ook al de hele ochtend bezig met een verstopping van de gootsteen.
geen goed begin van de dag
Morguh Karzaiquote:Op dinsdag 12 december 2023 07:14 schreef Karzai het volgende:
vergeet ik koffie in de pot te doen, hendig, ben ook al de hele ochtend bezig met een verstopping van de gootsteen.
geen goed begin van de dag
beide zaken zijn inmiddels opgelost, ook al ontbeten, nog even tandjespoetsen, lunchpakket maken en naar het werkquote:Op dinsdag 12 december 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Karzai
Vervelende klusjes een gootsteen ontstoppen.
Maar geen koffie in de pot doen is niet handig, heb je zo slap bakkie
Wel fijn dat in ieder geval de gootsteen weer doorloopt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 07:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
beide zaken zijn inmiddels opgelost, ook al ontbeten, nog even tandjespoetsen, lunchpakket maken en naar het werk
poetsvrouw komt zo , dus ik kom lekker thuis in een schoon huisje. morgen lekker vrij
quote:Op dinsdag 12 december 2023 08:09 schreef Prisha het volgende:
Tevens: good meurning![]()
Ik zit al bij de Euromasters voor m'n bandenwissel. Vanaf vandaag mag er sneeuw vallen
Hey Prishaquote:Op dinsdag 12 december 2023 08:09 schreef Prisha het volgende:
Tevens: good meurning![]()
Ik zit al bij de Euromasters voor m'n bandenwissel. Vanaf vandaag mag er sneeuw vallen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 december 2023 01:17 schreef chufi het volgende:
Gefeliciteerd Chufiquote:
Feli kerel.quote:
Klinkt als turk, die kan beter een scheidsrechter in elkaar slaanquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:47 schreef pullup het volgende:
Nice Chuuf
Deze heeft hier al moeite mee
[ twitter ]
Que?quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt als turk, die kan beter een scheidsrechter in elkaar slaan
Gelijk de competitie stilgelegd .... ben benieuwd .... uitsluiting van UEFA events ?quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt als turk, die kan beter een scheidsrechter in elkaar slaan
Voor zover ik begreep alle voetbalcompetities.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelijk de competitie stilgelegd .... ben benieuwd .... uitsluiting van UEFA events ?
Man3 zegquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)len-scheids-aan.html
Ik zag het gisteravond al rond 21:30 net nog in Rondoquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)len-scheids-aan.html
In Griekenland moeten ze 2 maanden zonder publiek spelen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het gisteravond al rond 21:30 net nog in Rondo
Er werd ook een beetje getrapt nogquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep alle voetbalcompetities.
Voorzitter en nog 2 andere zitten vast nu.
Das standaard toch in een voetbalwedstrijd? Gaan we daar nu ineens wel moeilijk over doenquote:
Ik slik net de laatste hap boerenkool met een gehervormde angus burger wegquote:
Had je er een kerstboom van gemaakt?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik slik net de laatste hap boerenkool met een gehervormde angus burger weg
Kip Cashew.. lekker, wat voor een saus? Of is het dat knor pakket.. das ook lekkerquote:
LOl, nee gewoon ff opnieuw kneden en dan een ongelijke burger van gemaakt.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je er een kerstboom van gemaakt?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:16 schreef Puzzie het volgende:
Iedereen hier zijn kerstboom al opgezet?
Ik ken iemand dit soort gerechtjes klaar maakt en voor weinig verkoopt, dus ik heb eens zo'n bakje gekocht, allemaal verse producten. De gebakken rijst heb ik zelf gemaakt, dus een beetje van mezelf en een beetje van de "iemand die ik ken".quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kip Cashew.. lekker, wat voor een saus? Of is het dat knor pakket.. das ook lekker
doe alleen de heerlijke muziekjes af en toequote:Op dinsdag 12 december 2023 18:16 schreef Puzzie het volgende:
Een ongelijke burger?!quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOl, nee gewoon ff opnieuw kneden en dan een ongelijke burger van gemaakt.
Ik haat die fabrieksvorm... .. Smaakt veel beter als je hem zelf vormt
Ik ben blij als het allemaal weer voorbij isquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:17 schreef chufi het volgende:
[..]
doe alleen de heerlijke muziekjes af en toe
De mijnese staat al sinds een week of tweequote:Op dinsdag 12 december 2023 18:16 schreef Puzzie het volgende:
Nope...gaat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:16 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese staat al sinds een week of twee
Aha... gij hebt connecties!quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken iemand dit soort gerechtjes klaar maakt en voor weinig verkoopt, dus ik heb eens zo'n bakje gekocht, allemaal verse producten. De gebakken rijst heb ik zelf gemaakt, dus een beetje van mezelf en een beetje van de "iemand die ik ken".
Kerst hoeft van mij niet zo, al ga ik wel leuke dingen doen, maar dat kan op elk willekeurig moment en de lampjes vind ik wel erg leuk en gezellig.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben blij als het allemaal weer voorbij is
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een ongelijke burger?!Gelukkig zijn er geen pics
Lampjes heb ik het hele jaar doorquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kerst hoeft van mij niet zo, al ga ik wel leuke dingen doen, maar dat kan op elk willekeurig moment en de lampjes vind ik wel erg leuk en gezellig.
Afgelopen weekend vond ik te laat en het weekend ervoor had ik geen tijd, dus daarom het weekend daarvoor al gezet.quote:
Klinkt goed......quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Rijstgerechten![]()
Hier witlof met aardappelen, ham/kaas sausje en sauzijsjes
Awwquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Twee nieuwe kittens...ik durf het niet aan
Ja gedoe elk jaar weer ... Zie er gewoon de vrolijke kant van in dat wij die muziekjes posten uit puur ongenoegen met het geheel ... en gelukkig is mariah Carey van dr troon gekukeldquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben blij als het allemaal weer voorbij is
Zonder goede connecties red je het nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha... gij hebt connecties!
Dat is zeker iets positiefsquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gedoe elk jaar weer ... Zie er gewoon de vrolijke kant van in dat wij die muziekjes posten uit puur ongenoegen met het geheel ... en gelukkig is mariah Carey van dr troon gekukeld
AGV-tjequote:Op dinsdag 12 december 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Rijstgerechten![]()
Hier witlof met aardappelen, ham/kaas sausje en sauzijsjes
Wat kun je nog meer wensenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder goede connecties red je het niet
Het was lekker en makkelijk en niet te ongezond.
Ongelijke burgers trekt mijn brein nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Hij was anders erg lekker!
Ze klimmen gelukkig niet meer via mijn benen omhoogquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk man !
Handen al vol met krassen?
Ik trek die fabrieksvorm slechtquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ongelijke burgers trekt mijn brein niet
Lichtjes zijn leuk, ik ben af en aan op zoek naar leuke lichtjes voor buiten, maar nog niet de juiste gevonden en dan laat ik het weer een tijdje.quote:
Is het weer zo’n minimalistische boom?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijnese staat al sinds een week of twee
Twee nieuwe kittens, en dan nog niet eens een foto hebben gepostquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Twee nieuwe kittens...ik durf het niet aan
Ik heb een maand geleden een treurwild ledlamp boom gekocht bij de Lidl ,quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lichtjes zijn leuk, ik ben af en aan op zoek naar leuke lichtjes voor buiten, maar nog niet de juiste gevonden en dan laat ik het weer een tijdje.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is het weer zo’n minimalistische boom?
Sorryquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Twee nieuwe kittens, en dan nog niet eens een foto hebben gepost
Ik heb ze liever in deze vorm:quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik trek die fabrieksvorm slecht
[ afbeelding ]
allangquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:16 schreef Puzzie het volgende:
Daar heb ik niets tegen in te brengenquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ze liever in deze vorm:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ze liever in deze vorm:
[ afbeelding ]
Lampjes heb ik het hele jaar door dus wat dat betreft veranderd er voor mij niet veelquote:Op dinsdag 12 december 2023 18:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
3 decen een massa lichtjes in en buiten huis
Heb je even?quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer wensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |