Nederland heeft zoveel goede zangeressen en dan sturen ze deze ppfff waar halen ze het toch steeds vandaag denk ik danquote:
Hemel moet je horen hquote:Op maandag 11 december 2023 09:00 schreef engine het volgende:
Het is schijnbaar een vriend van Donnie. Die was helemaal trots op 3fm net.
Zal ik nog klikken of nietquote:
Lolquote:
DOe maar nietquote:
Het begin is wel leuk, tot hij begint te zingenquote:
Neequote:
Het is een soort Jopen onder de zangers...quote:
quote:Op maandag 11 december 2023 09:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is een soort Jopen onder de zangers...
Niet te doen. De gaten schieten in je trommelvliezen
Ja, dat is goedgekomen. Nu eerst een paar lekkere koppen koffiequote:Op maandag 11 december 2023 08:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
zekers! Jij ook van je wereldreis door nederland?
Dit is een stuk beter inderdaadquote:Op maandag 11 december 2023 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zet wel wat Temptations op
Staat vast weer niet in die top veelduizenden
Vrijdag voelde ik me kut en vreesde voor de meet. Zaterdagmiddag ernstig moe. Zaterdagavond weer prima. Zondag prima.quote:Op maandag 11 december 2023 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is goedgekomen. Nu eerst een paar lekkere koppen koffie
O das kudtquote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrijdag voelde ik me kut en vreesde voor de meet. Zaterdagmiddag ernstig moe. Zaterdagavond weer prima. Zondag prima.
Nu weer kut
Via internet de beste wensen? Laat dan maar denk ik dan.quote:Op maandag 11 december 2023 08:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt met het jaar minder idd. De naaste familie krijgt een kaartje en de rest via internet.
Dat is meestal zo bij het begin van een nieuwe werkweek. 🙄quote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrijdag voelde ik me kut en vreesde voor de meet. Zaterdagmiddag ernstig moe. Zaterdagavond weer prima. Zondag prima.
Nu weer kut
Dat kan. De tijd van nu.quote:Op maandag 11 december 2023 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Via internet de beste wensen? Laat dan maar denk ik dan.
Waar vreesde jij voor?quote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu weer kut
Het zegt mij ook niets.quote:
Wasn't mequote:Op maandag 11 december 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begin is wel leuk, tot hij begint te zingen
Dacht eerst is @:Haags hij begint met ik ben God
Hey Haagsquote:
Ah, volledig non-nieuws dusquote:Op maandag 11 december 2023 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zegt mij ook niets.
Joost Klein gaat Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival 2024 in Malmö, Zweden!
Nouja, je weet nu al dat we het waarschijnlijk niet gaan winnen.quote:
Als er nou wel iets zonde is van het geldquote:Op maandag 11 december 2023 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, je weet nu al dat we het waarschijnlijk niet gaan winnen.
Of mag ik dat niet zeggen?![]()
Bij het songfestival kan de allergrootste bagger nog winnenquote:Op maandag 11 december 2023 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is toch voorwaarde om mee te doen?quote:Op maandag 11 december 2023 09:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij het songfestival kan de allergrootste bagger nog winnen![]()
Hey GG,quote:Op maandag 11 december 2023 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar.quote:Op maandag 11 december 2023 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG,
Nee dat denk ik ook niet, dit heeft niet meer met zingen te maken.
Maar wie weet de raarste creaties hebben gewonnen.
Lekker, hapse met die kleine en grote hapjes met een kloddertje Mayoquote:Op maandag 11 december 2023 10:12 schreef Karzai het volgende:
Kleine hapjes, grote hapjes, stop ze in de airfryer, met een kloddertje mayo!
Het zal mij niet verbazen als Oek dit jaar weer zal winnenquote:Op maandag 11 december 2023 09:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij het songfestival kan de allergrootste bagger nog winnen![]()
Niks mis meequote:Op maandag 11 december 2023 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jah. Nouja dan ben ik hier wat ouderwets in...
Ben gewoon aan het werk, straks bammetjes met ossenworstquote:Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, hapse met die kleine en grote hapjes met een kloddertje Mayo
Koeneloenquote:Op maandag 11 december 2023 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nu weer kut
meh. Vorig jaar hadden ze ook niet gewonnen. We zijn uit-ge-oekra-iendquote:Op maandag 11 december 2023 10:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het zal mij niet verbazen als Oek dit jaar weer zal winnen
Je gaat er de komende maanden heel veel van horen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:51 schreef aloa het volgende:
Ik ken Joost niet.
Althans, zegt me niks.
Dat is een feit. Zal vanavond eens luisteren.quote:Op maandag 11 december 2023 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je gaat er de komende maanden heel veel van horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |