De laatste keer dat ik checkte stonden "we" 12e, nu 11e. Maar het is wachten op het lied.quote:
Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 11 december 2023 08:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liedje wordt bekend in maart wordt zojuist beweerd
Hef 3fm op.quote:Die open sollicitatie leidde tot een petitie van radiozender NPO 3FM om Klein naar het songfestival te krijgen. Tienduizenden mensen ondertekenden die.
Met een Numidia erbij?quote:Op maandag 11 december 2023 08:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat een NSF met 100 procent televote Joost juist makkelijk had gewonnen
Ja die had in de televote van Numidia gewonnen zelfs met beste zangers hype.quote:Op maandag 11 december 2023 08:34 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Met een Numidia erbij?
Het geklaag is wel heel erg nu
Ik heb paar maanden terug ook ene keer wat fragmenten gekeken en ik vond maar één nummer leuk toen, maar ik wacht rustig af.quote:Op maandag 11 december 2023 08:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net, voor mijn commentaar, even gekeken wie Joost Klein is en wat hij uitbrengt.
Als zijn bijdrage aan het ESF ongeveer in dezelfde lijn ligt, dan handhaaf ik mijn mening.
Als het straks anders blijkt te zijn, dan zal ik me weer melden en mijn herziene mening bekend maken…
Dat is wel een voordeel van de keuze voor Joostquote:Op maandag 11 december 2023 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ben benieuwd naar de zure reactie vanavond van Aran Bade bij RTL Boulevard, want die zat Numidia hype train
Heeft 0 invloed gehad. Zei die ene gast bij 3FM.quote:Op maandag 11 december 2023 08:48 schreef NailQueen het volgende:
Hoe zat het nou met zijn grote zelfpromotie? Heeft de commissie dat gewoon geaccepteerd?
Pas in maart.quote:Op maandag 11 december 2023 08:52 schreef Cee het volgende:
Alle mensen hier die het nummer al gehoord hebben, hoe klinkt het?
Zo gaat het ieder jaar toch? Waarom je er nog steeds druk om maken?quote:Op maandag 11 december 2023 08:52 schreef Cee het volgende:
Alle mensen hier die het nummer al gehoord hebben, hoe klinkt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |