Dat is wel echt een regel uit 2004 hè, nu met overal in het land Google Street View is het juist wel leuk om een beetje een uitdaging te hebben. Destijds moest je nog echt ter plekke zoeken.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Even een foto van de achterkant en een foto van de omgeving.
@:deisyy heeft het ook al een keer gezegd op de vorige pagina.
En het staat in de OP.
Drie foto's moeten er geplaatst worden
[..]
Die regel is er nog steedsquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is wel echt een regel uit 2004 hè, nu met overal in het land Google Street View is het juist wel leuk om een beetje een uitdaging te hebben. Destijds moest je nog echt ter plekke zoeken.
Kan me de laatste keer dat ik drie foto's plaatste ook niet herinneren. Ik neem de andere foto's altijd wel voor het geval mensen er niet uitkomen maar meestal is het niet nodig om ze te plaatsen.
Die van Assendelft-Zuid is wel een mooi zoekplaatje met de kerktoren er duidelijk op, succes!
Ja kan de locatie gewoon niet vinden, geef maar toe!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die regel is er nog steeds
En is ook nog steeds belangrijk
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 11:28 schreef Stokslag12 het volgende:
Wat u niet zag in de Noord Hollandse blubberpolder:
[ afbeelding ]
Het was trouwens een ophaalfoto in post #95, niet een weglegfoto. Je hebt mij ook in de war gemaaktquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
ik heb bij mijn post wel vermeld dat er een kerktoren achter het bord staat.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was trouwens een ophaalfoto in post #95, niet een weglegfoto. Je hebt mij ook in de war gemaakt
Owquote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was trouwens een ophaalfoto in post #95, niet een weglegfoto. Je hebt mij ook in de war gemaakt
Ja je had het netjes gemeld!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:35 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb bij mijn post wel vermeld dat er een kerktoren achter het bord staat.
Echter heeft mijn telefoon die lampjes niet meegenomen maar de ver weg staande lantaarnpaal wel.
Dus met die aanwijzing zou het geen probleem moeten zijn geweest om de locatie te pinpointen.
Ik heb de afgelopen tijd het topic niet aandachtig gevolgd, dat blijkt wel weer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:35 schreef Rob het volgende:
[..]
ik heb bij mijn post wel vermeld dat er een kerktoren achter het bord staat.
Echter heeft mijn telefoon die lampjes niet meegenomen maar de ver weg staande lantaarnpaal wel.
Dus met die aanwijzing zou het geen probleem moeten zijn geweest om de locatie te pinpointen.
en er was een verborgen aanwijzing in een vervolg post...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd het topic niet aandachtig gevolgd, dat blijkt wel weer.
Communicatieweg was de locatiequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:52 schreef Rob het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Van de twee (of misschien drie) locaties is er maar een bij een kerk in de buurt. Alleen wilde die niet op de foto vanwege een communicatiestoornis over een AVG o.i.d.
Ik moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Even een foto van de achterkant en een foto van de omgeving.
@:deisyy heeft het ook al een keer gezegd op de vorige pagina.
En het staat in de OP.
Ja maar dat had ik dus serieus even gemistquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:44 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.![]()
Zeker niet als ik een foto plaats van een bord waar ik de stok heb weggehaald.
Over de weg, ik had geen duikuitrusting bij me.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:28 schreef Rob het volgende:
[..]![]()
Voorzichtig over de weg ge(s)lopen of tot je enkels in het moeras
WAnt met 2 foto's kun jij t niet gevonden krijgen?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 12:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en wat voegt een foto toe als t niet nodig is. MAar hej ik zal een volgende keer zeker weten 3 foto's maken die strikt genomen aan de regels voldoen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Het gaat er niet om of ik het gevonden krijg of niet.
Het gaat er om dat er regels zijn in een spel.
Ik denk dat het de toon is die de muziek maakt.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:24 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ik aangevallen word wanneer ik wijs op een regel die gewoon in de OP staat en waar @:deisyy al eerder op gewezen heeft.
Haar vallen jullie ook niet aan als ze er op wijst. Waarom mij dan wel?
Echt een warm bad dit.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat het de toon is die de muziek maakt.
Dit zei ik,quote:Even een foto van de achterkant en een foto van de omgeving.
@Deisyy heeft het ook al een keer gezegd op de vorige pagina.
En het staat in de OP.
Ik denk dat we dit niet met elkaar eens worden, maar ik vind de manier waarop jij post betweterig en irritant.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[..]
Dit zei ik,
Wat is daar "toon" aan????
Ten eerste reageer je op een post met een foto die helemaal niet aan regels hoeft te voldoen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Dit zei ik,
Wat is daar "toon" aan????
Lieve stokslag, ik had al gezegd dat ik niet doorhad dat dit een ophaalfoto was.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:36 schreef Stokslag12 het volgende:
[..]
Ten eerste reageer je op een post met een foto die helemaal niet aan regels hoeft te voldoen.
Daarnaast kennen we allemaal 'de regels' en gaan we daarmee om hoe we willen.
Om die reden is de stok nog nooit kwijt geraakt of niet gevonden.
Er is dus totaal geen noodzaak om 'de regels' onder de aandacht te brengen, zoals je hebt gedaan.
Oh als we zo beginnen. Doe dan zelf een paar schoenen met stalen neuzen. Want ze staan wel heel snel op die tenen van je.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Wellicht is een spiegel kopen een idee.
Nog een keer sorry zeggen hoeft niet, je hebt klaarblijkelijk voldoende zelfkennis.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lieve stokslag, ik had al gezegd dat ik niet doorhad dat dit een ophaalfoto was.
Het werd niet helemaal verwerkt in mijn brein dat deze plaatsnaam al pas geleden aan de beurt was geweest.
Ik hoef daar geen 15 keer sorry voor te zeggen hoop ik.
Zo wel, dan zal ik dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |