Totdat William en Kate gaan scheidenquote:Op zondag 10 december 2023 18:20 schreef Jojoke het volgende:
aar dat komt wel goed. Ik heb (gebaseerd op eerdere topics) ongeveer 6 maanden om de openingspost te optimaliseren.
quote:Op zondag 10 december 2023 19:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Totdat William en Kate gaan scheiden
Tsja, hier in Nederland staan er ook nauwelijks grote events te gebeuren. Huwelijken van de prinsessen duurt nog wel 10 jaar, geboortes van hun kinderen nog langer. Alleen het heengaan van Bea is tussen nu en 15 jaar denk ik.quote:Op zondag 10 december 2023 19:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]Daar gaan mijn 6 maanden.
Deze optie stond nog niet op mijn vizier, Ik denk dat Kate liever 300 fix meetings bijwoont, dan dat ze instemt met een scheiding. En dat is insgelijks.
valt me nog mee dat deze niet in kleur is. Half Nederland heeft een familiefoto met witte overhemden en spijkerbroeken aan op canvas boven de TV hangen.quote:Op zondag 10 december 2023 20:50 schreef maily het volgende:
Nog meer zwart-wit
mooie fotomet gewone kleren
![]()
[ afbeelding ]
https://www.linda.nl/nieu(...)art-charles-camilla/
quote:Op zondag 10 december 2023 20:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
valt me nog mee dat deze niet in kleur is. Half Nederland heet een familiefoto met witte overhemden en spijkerbroeken aan in canvas boven de TV hangen.
Haha, ik dacht precies hetzelfde 'ah... de obligate jeans met wit overhemd familiefoto'.quote:Op zondag 10 december 2023 20:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
valt me nog mee dat deze niet in kleur is. Half Nederland heet een familiefoto met witte overhemden en spijkerbroeken aan in canvas boven de TV hangen.
Wat een schijtfoto dit zegquote:Op zondag 10 december 2023 20:50 schreef maily het volgende:
Nog meer zwart-wit
mooie fotomet gewone kleren
![]()
[ afbeelding ]
https://www.linda.nl/nieu(...)art-charles-camilla/
https://www.today.com/sty(...)rge-shorts-rcna63337quote:Op maandag 11 december 2023 04:20 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft de jongste zoon nou een korte broek aan? Ik begrijp niet helemaal wat ik nou zie daar links.
Ik vind het wel een leuke foto. Wel een beetje met het idee ‘kijk ons net zo gewoontjes als het volk zijn’, maar ach. De foto vind ik alsnog mooi.quote:Op zondag 10 december 2023 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een schijtfoto dit zeg
Nietszeggend en die kinderen kijken uit hun ogen alsof het mormels zijn (ken ze niet en ze lezen dit toch niet dus och, mag het vast zeggen)
quote:Op maandag 11 december 2023 14:02 schreef Andromache het volgende:
Deze foto hoort eerder in een crematorium thuis dan op een kerstkaart.
Ik moest ook even kijken, mobiel ziet het er heel bijzonder uit, maar zo op mijn laptop denk ik dat hij een lichte broek aan heeft.quote:Op maandag 11 december 2023 04:20 schreef Smart_ass het volgende:
En alleen mannen dragen overhemden.
Heeft de jongste zoon nou een korte broek aan? Ik begrijp niet helemaal wat ik nou zie daar links.
Nee, is een korte broek,quote:Op maandag 11 december 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook even kijken, mobiel ziet het er heel bijzonder uit, maar zo op mijn laptop denk ik dat hij een lichte broek aan heeft.
Neeeeee, echt?!quote:Op maandag 11 december 2023 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, is een korte broek,. Is normaal daar.
Eerste 2 jaar een jurk, maar dat doen ze geloof ik niet meer sinds er pampers bestaan. Dat was gewoon praktisch. En tot 8 jaar een korte broek, daarna een 'grotemensenbroek'.quote:
Mijn reactie was niet geheel (geheel niet) serieus te nemen, ik ken de foto's van het Brits koningshuisquote:Op maandag 11 december 2023 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar een jurk, maar dat doen ze geloof ik niet meer sinds er pampers bestaan. Dat was gewoon praktisch. En tot 8 jaar een korte broek, daarna een 'grotemensenbroek'.
Ennnnnn bedankt, hčquote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een leuke foto. Mooi gezin. Alleen blijf ik in die neus van William een penis zien. En de neus is nogal aanwezig.
Oh ja, dat topicquote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef Molo het volgende:
Maar het 'Britten in de sneeuw' topic oid bewijst ook altijd wel dat die Engelsen temperatuur enzo echt als bijzaak in het leven zien
Mijn bijna 16jarige totaal niet Britse zoon loopt ook het liefst in een korte broek. En midden in de zomer dan graag in combinatie met een winterjasquote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef Molo het volgende:
Ik ken vrij veel jongetjes die jaarrond in korte broek lopen. Hier in het Westland is dat ook echt een ding geloof ik, stoere tuinder mentaliteit
Maar het 'Britten in de sneeuw' topic oid bewijst ook altijd wel dat die Engelsen temperatuur enzo echt als bijzaak in het leven zien
Dit is een leuke set!quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:30 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: https://blauwbloed.eo.nl/(...)ezin-fotomoment-2023
quote:De Deense koningin Margrethe treedt na 52 jaar af. Op 14 januari 2024 doet ze afstand van de troon en wordt ze opgevolgd door haar oudste zoon, prins Frederik.
Dat liet de Deense koningin zaterdag weten in haar nieuwjaarsspeech. "Ik heb besloten dat dit het juiste moment is", aldus de koningin.
De 83-jarige Margrethe zit sinds 14 januari 1972 op de troon. Zij nam toen de troon over van haar vader. Haar echtgenoot, prins Henrik, overleed in 2018.
Aanleiding voor het aftreden was onder meer de rugoperatie die Margrethe in februari onderging. "Het ging goed, dankzij het vakkundige zorgpersoneel dat voor mij zorgde. Uiteraard gaf de operatie ook aanleiding tot nadenken over de toekomst: of het tijd was om de verantwoordelijkheid aan de volgende generatie over te laten", aldus de koningin.
De koningin bedankt iedereen voor de "overweldigende warmte en steun" die ze de afgelopen jaren heeft ontvangen. "Dank aan de verscheidene regeringen, met wie het altijd de moeite waard is geweest om samen te werken, en aan het Deense parlement, dat mij altijd met vertrouwen heeft ontvangen."
Ook dankt ze de mensen die de koningin en haar familie hebben ontvangen bij evenementen. "De steun en hulp die ik door de jaren heen heb ontvangen, zijn doorslaggevend geweest voor het kunnen uitvoeren van mijn taak. Ik hoop dat het nieuwe koninklijke paar met hetzelfde vertrouwen en dezelfde genegenheid zal worden ontvangen als ik."
Mag ik hieruit opmaken dat dit een saaie formele overdracht is? Nederland is een van de weinige landen die er iets van maakt.quote:Op zondag 31 december 2023 18:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Gelijk heeft ze. Lekker rustig 2024.
[..]
Denemarken kent geen grote inhuldiging of kroning zoals in Nederland of Engeland. De vorige keer was er alleen een balkonscene waarin de premier de nieuwe koningin voorstelde.quote:Op zondag 31 december 2023 19:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat dit een saaie formele overdracht is? Nederland is een van de weinige landen die er iets van maakt.
Hi!quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:09 schreef Leandra het volgende:
Hier een paar foto's en een prachtig filmpje over de sarcofaag die koningin Margrethe (al 10 jaar geleden) heeft laten maken:
[ twitter ]
Waanzinnig mooi zeg, bijzonder ook wel om nu al te zien.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:09 schreef Leandra het volgende:
Hier een paar foto's en een prachtig filmpje over de sarcofaag die koningin Margrethe (al 10 jaar geleden) heeft laten maken:
[ twitter ]
Je bent koningin of niet.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi!
Mooi om te zien. Maar het riekt m.i. naar narcisme om zo'n prachtig en kostbaar kistje voor jezelf te laten maken.
😂😂😂 heerlijk…je begrijpt geen jota van het Deens…en begrijpt dat vergelijkbare Royalty Deskundigen zitten te wauwelen…quote:Op zondag 14 januari 2024 13:18 schreef sportfreak het volgende:
Wie de troonswisseling vandaag in Denemarken wil volgen kan hier terecht:
https://www.dr.dk/drtv/kanal/192099
Er zijn niet veel behandelingen waarvoor je zo'n lange opname nodig hebt. Baarmoederverwijdering misschien? Aneurysma? Blaaskatheter? Iemand hier die medisch onderlegd is?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Kate ligt in het ziekenhuis na een buikoperatie en moet daar 10-14 dagen blijven. Ze is tot na Pasen uitgeschakeld.
[ afbeelding ]
Blindedarmverwijdering met complicaties (alhoewel je dat meestal niet plant denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Er zijn niet veel behandelingen waarvoor je zo'n lange opname nodig hebt. Baarmoederverwijdering misschien? Aneurysma? Blaaskatheter? Iemand hier die medisch onderlegd is?
https://www.nu.nl/konings(...)ld-aan-prostaat.htmlquote:Britse koning Charles wordt volgende week behandeld aan prostaat
De Britse koning Charles moet volgende week naar het ziekenhuis voor een operatie aan zijn prostaat. De 75-jarige koning heeft een vergrote prostaat. De aandoening is goedaardig, meldt Buckingham Palace.
"Net als duizenden andere mannen per jaar heeft de koning een behandeling aangevraagd voor een vergrote prostaat", laat het Britse hof weten. "De toestand van Zijne Majesteit is goedaardig en hij gaat volgende week naar het ziekenhuis voor behandeling."
Het paleis laat niet weten op welke dag de operatie plaatsvindt. Naar verwachting legt de koning zijn werk gedurende "een korte periode" neer.
Jup, ieder normaal mens wordt na 3 a 4 dagen naar huis geschopt, een royal niet. Ik heb zelf een buikoperatie gehad waarvoor ik inderdaad 10 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, maar dat was wel kankerquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:11 schreef Fietsertje70 het volgende:
En het kan best een operatie zijn die in NL poliklinisch wordt uitgevoerd, maar waar ze in UK met een Royal toch iets anders mee om gaan, galblaasverwijdering ofzo.
Zo'n operatie moet ik nog ondergaan, maar dan word je na 3 dagen al huis gestuurd.quote:
Als er nog nieuwe seizoenen van The Crown komen wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n operatie moet ik nog ondergaan, maar dan word je na 3 dagen al huis gestuurd.
Bij blindedarmontsteking met complicaties heb ik wel 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik denk dat we nooit gaan weten wat Kate mankeert
En das ook prima. Iedereen heeft recht op privacy, ook royalsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n operatie moet ik nog ondergaan, maar dan word je na 3 dagen al huis gestuurd.
Bij blindedarmontsteking met complicaties heb ik wel 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik denk dat we nooit gaan weten wat Kate mankeert
Ik zou niet weten wat er bij haar te corrigeren valt, ze is echt heel petite geen grammetje vet op haar buik te vindenquote:
Een buikwandcorrectie doe je niet vanwege een teveel aan vet maar vel. Ook heel slanke mensen kunnen daar last van hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er bij haar te corrigeren valt, ze is echt heel petite geen grammetje vet op haar buik te vinden
Ik zag onlangs een foto van haar op internet waarbij ze aan het sporten was en haar shirt omhoog kwam, niks op aan te merken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een buikwandcorrectie doe je niet vanwege een teveel aan vet maar vel. Ook heel slanke mensen kunnen daar last van hebben.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een foto van haar op internet waarbij ze aan het sporten was en haar shirt omhoog kwam, niks op aan te merken.
Ik weet niet hoe ik een foto hier moet plaatsen vanaf mijn tel.
Het was vrij duidelijk een grappige post...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:09 schreef loveli het volgende:
De volgende keer als ik iets post doe ik er wel een PI bij, het was geen serieuze suggestie.
En niet voor het eerst bij het World Economic Forum dat ze uitspraken doet die op het randje zitten wat ze wel of niet mag zeggen.quote:
Want? Is bekend dat ze pro digitale gegevens dragers is. Ik hoor niks nieuws.Oom het gejank hier over is niet nieuw.quote:
Het gaat niet altijd om een uiterlijke correctie he?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er bij haar te corrigeren valt, ze is echt heel petite geen grammetje vet op haar buik te vinden
Of ze had bijvoorbeeld een vleesboom of iets aan d'r ans or whatever. Gaat niemand een reet aan natuurlijk en begrijpelijk dat ze niets verteld over de ingreep.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om een uiterlijke correctie he?
Soms kan het ook om functioneel gaan. Dat door zwangerschap of bv keizersnede er iets met de spieren gebeurd is.
Hier heb ik een neutralere voor je, daaruit blijkt ook gelijk dat als je niet zo selectief knipt het een ander verhaal wordt:quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:12 schreef NedKelly het volgende:
[ twitter ] Zullen komende week vast weer kamervragen over komen net als vorig jaar. Ze schijnt er te zitten als VN afgezant, maar de wereld ziet haar natuurlijk als koningin van Nederland, waarin ze nul politieke zeggenschap heeft.
Deze tweet was waarschijnlijk niet het beste voorbeeld, maar er zijn er zoveel op Twitter dat ik de neutralere zo snel niet meer kon vinden.
Vooral dankzij degene in mijn tijdlijn die het geretweet had, want anders had ik het zelf ook niet gezien.quote:Op zondag 21 januari 2024 06:58 schreef AnneX het volgende:
Duimpjes @:Leandra. , dat je het filmpje tegenkwam, dat alle uitspraken in context plaatst. 👍🏼👍🏼
Beetje voorbarig, niet?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:11 schreef StephanL het volgende:
Omg zo gaat het wel rap ja.
Daarvoor waar je al vreesde, dat het voor korte tijd is, komt wel dichtbij
Hopen dat ze erop tijd bij zijn. Dat het ze het bij toeval aantroffen tijdens een ander onderzoek en niet omdat hij zelf klachten had zou gunstig kunnen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rot bericht. Hopelijk nog te genezen.
Beetje voorbarige reactie dit. Wie ben jij om daarover te oordelen.quote:
Pardon? Om iemand al half het graf in te schrijven na een diagnose die wij niet helemaal niet kennen is niet echt gepast. Misschien is het zeer ernstig, misschien heel goede kans op herstel. Toontje lager mag wel hoor, mijn god.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje voorbarige reactie dit. Wie ben jij om daarover te oordelen.
Ik zie nu pas dat ik dacht dat jouw reactie op een andere post was, verkeerd gelezen dus. Mea culpa.quote:Op maandag 5 februari 2024 20:19 schreef S_E het volgende:
[..]
Pardon? Om iemand al half het graf in te schrijven na een diagnose die wij niet helemaal niet kennen is niet echt gepast. Misschien is het zeer ernstig, misschien heel goede kans op herstel. Toontje lager mag wel hoor, mijn god.
Dat hij zijn vader nu snel op gaat zoeken lijkt me niet meer dan normaal. Harry zal zich ook wel lam geschrokken zijn. Hopelijk valt t allemaal nog mee, maar ik vrees het ergste. Het klinkt vrij heftig en tis niet de gewoonte van deze familie om voor een kleinigheidje alarm te slaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 08:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik gok dat het foute boel is. Daily Mail bericht dat Harry op weg is naar Londen.
https://www.dailymail.co.(...)it-King-Charles.html
Mwah, Charles lijkt wel een aantal dingen anders aan te pakken qua publiekscommunicatie. Het zou kunnen dat het allemaal nog in een vroeg stadium is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 09:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat hij zijn vader nu snel op gaat zoeken lijkt me niet meer dan normaal. Harry zal zich ook wel lam geschrokken zijn. Hopelijk valt t allemaal nog mee, maar ik vrees het ergste. Het klinkt vrij heftig en tis niet de gewoonte van deze familie om voor een kleinigheidje alarm te slaan.
Ja, ik moet er nog een beetje aan wennen, Buckingham Palace dat allemaal mededelingen doet waarvan ik dan denk "Oeh, dat Elizabeth dat goed vond"quote:Op dinsdag 6 februari 2024 10:12 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mwah, Charles lijkt wel een aantal dingen anders aan te pakken qua publiekscommunicatie. Het zou kunnen dat het allemaal nog in een vroeg stadium is.
Die kijkt vanuit het eventuele hiernamaals toe met kromme tenen. Zoiets:quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:23 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik moet er nog een beetje aan wennen, Buckingham Palace dat allemaal mededelingen doet waarvan ik dan denk "Oeh, dat Elizabeth dat goed vond"
Misschien wel, aan de andere kant verbaast het me ook niet als ze denkt van "hij is nu koning, hij moet het op zijn manier doen".quote:Op woensdag 7 februari 2024 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kijkt vanuit het eventuele hiernamaals toe met kromme tenen. Zoiets:
[ afbeelding ]
Zevenbladjam was het toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:22 schreef Leandra het volgende:
Het is natuurlijk ook nonsens, als hij werkelijk zo'n linksdraaiende homeopathie aanhanger is dat hij chemotherapie zou weigeren terwijl hij kanker heeft dan hadden ze die kanker nooit ontdekt terwijl hij zich in het ziekenhuis liet behandelen vanwege zijn prostaatvergroting.
Die kun je dan immers ook oplossen met een thee van mierikswortel en een stuk goudsbloemcake besmeerd met brandneteljam.
Dat ligt aan het soort kanker, ik ga er nu even vanuit dat het in de buurt van het prostaat zit, en dan moet je brandneteljam hebben, als het elders zit dan is zevenbladjam idd een betere keuze.quote:
Zegt deze meneer dat Charles geen chemo zal ondergaan?quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:46 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Mag hopen dat dit niet waar is.
Wauw, wat een journalistiek. In het instagrambericht wordt gesproken over een Dodd en Libelle maakt er Todd vanquote:Op zondag 18 februari 2024 14:54 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.libelle.nl/eu(...)-elisabeth~bfa2dbf6/
Prinses Elisabeth heeft een vriendje en de Belgen vinden daar wat van.
'Thomas Kingston, de echtgenoot van Lady Gabriella Windsor, is overleden aan een zelf aangebrachte schotwond in zijn hoofd. Dat heeft de politie volgens Britse media na onderzoek geconcludeerd. Buckingham Palace maakte dinsdag bekend dat Kingston op 45-jarige leeftijd is overleden. Zijn vrouw is de dochter van prins Michael van Kent, een neef van koningin Elizabeth.'quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:15 schreef sportfreak het volgende:
Het slechte nieuws voor de Britse koninklijke familie houd maar niet op. Thomas Kingston, de echtgenoot van Lady Gabriella Windsor, is op 45-jarige leeftijd plotseling overleden.![]()
Gabriella is de dochter van prins Michael van Kent en een achternicht van koning Charles.
https://www.telegraaf.nl/(...)la-windsor-overleden
https://nos.nl/artikel/25(...)-operatie-in-januariquote:Voor het eerst sinds haar buikoperatie in januari heeft de Britse prinses Catherine publiekelijk van zich laten horen. De vrouw van kroonprins William laat via sociale media weten: "Bedankt voor al jullie vriendelijke wensen en voortdurende steun in de afgelopen twee maanden."
Bij het bericht is een foto te zien waarop de 42-jarige prinses breeduit lacht, samen met haar drie kinderen, prins George, prinses Charlotte en prins Louis. De foto is gemaakt door haar man, prins William. Ook wenst ze iedereen een fijne Moederdag. Het Verenigd Koninkrijk viert die dag vandaag.
Het stralende middelpuntquote:Op zondag 10 maart 2024 12:04 schreef Viv het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-operatie-in-januari
Volgens de nos-link hierboven wel.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:22 schreef Irri-tante het volgende:
Weten we zeker dat deze foto recent is?
Het blijft natuurlijk allemaal wel een beetje 'vaag' waarom ze zo lang uit de running is.
(Al heeft iedereen het recht op privacy. Ik denk wel de geheimzinnigheid voer voor speculaties is)
Hopelijk herstelt ze snel.
Twitter valt er al over dat Kate geen ring draagtquote:Op zondag 10 maart 2024 17:58 schreef Burdie het volgende:
Leuke foto, maar prima Louis lijkt wel weer en vinger te missen. Alsof ze het er om doen
.
Misschien aan haar rechterhand maar verstopt onder de mouw van zoonlief.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Twitter valt er al over dat Kate geen ring draagt
Behalve dat ze haar trouwring links lijkt te dragen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien aan haar rechterhand maar verstopt onder de mouw van zoonlief.
Vooral de kinderen.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:40 schreef Molo het volgende:
Dat gezin heeft wel duidelijk wat Annie M.G. Schmidt nodig. Wát een extreem truttige bende zeg
Valt toch wel mee? Geen lakschoen, strik of matrozenkraagje te zien.quote:Op zondag 10 maart 2024 18:40 schreef Molo het volgende:
Dat gezin heeft wel duidelijk wat Annie M.G. Schmidt nodig. Wát een extreem truttige bende zeg
Die hele foto klopt niet, lees ik. Gemanipuleerd. En wordt nu teruggetrokken door de persbureaus.quote:Op zondag 10 maart 2024 12:04 schreef Viv het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)-operatie-in-januari
Lol https://x.com/charlieradu(...)Vie9O0VriIXE0k5KJ4BA secret gang signsquote:Op maandag 11 maart 2024 00:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hele foto klopt niet, lees ik. Gemanipuleerd. En wordt nu teruggetrokken door de persbureaus.
[ x ]
quote:Op maandag 11 maart 2024 02:13 schreef HiZ het volgende:
Ben ik de enige de Alf ziet in het raam?
Verder zie ik niks raars aan die foto.
Ik zie het nu ook bij NOS:quote:Op maandag 11 maart 2024 00:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Die hele foto klopt niet, lees ik. Gemanipuleerd. En wordt nu teruggetrokken door de persbureaus.
[ x ]
Skynews:
https://news.sky.com/stor(...)on-concerns-13092352
https://www.telegraph.co.(...)led-fears-photoshop/quote:“At closer inspection, it appears that the source has manipulated the image,” the AP notice said.
A spokesman told The Telegraph: “The photo shows an inconsistency in the alignment of Princess Charlotte’s left hand.”
Hebben ze nou die kinderen lopen verplaatsen met knippen en plakken?? Wat raar.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
https://www.telegraph.co.(...)led-fears-photoshop/
[ afbeelding ]
Het schijnt de mouw van het truitje van het jongetje (ik weet werkelijk waar geen namen) helemaal links te zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:17 schreef BE het volgende:
Daar gaat idd iets niet helemaal goed en er zit zelfs nog iets raars op de achtergrond qua kleur wat eigenlijk gras zou moeten zijn? Of zou dat de dan wel hele wijde mouw van Kate's vest zijn?
Dan hebben ze er een leuke shuffle van gemaakt.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt de mouw van het truitje van het jongetje (ik weet werkelijk waar geen namen) helemaal links te zijn.
quote:Op maandag 11 maart 2024 08:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt de mouw van het truitje van het jongetje (ik weet werkelijk waar geen namen) helemaal links te zijn.
Die foto staat er al?quote:
LOL niet bemand en ook niet bemenst dus.quote:De nieuwsredactie van persbureau AP heeft het Britse hof gevraagd om een reactie, maar in het weekend is de persafdeling niet bemenst.
quote:It has become a regular routine for the royal couple to release their own photos of special family occasions. More often than not, the photos are taken by Catherine and are issued to the media with instructions on how they can be used.
But, before Prince William's image of his family was posted online, it would have gone through the social media team at Kensington Palace who manage the online accounts of the Prince and Princess of Wales.
It may well have been that some editing was done on the original photo which has now resulted in the discrepancies in its appearance.
The implication here is not that the entire photo is a fake or that the Princess of Wales is more unwell than she appears in the image. That seems unlikely and would be a very high-risk strategy from the Kensington Palace team.
https://www.bbc.com/news/uk-68526972quote:At this stage, the more likely explanation is that some overzealous editing of the picture to get it ready for publication has actually cast doubt on its authenticity.
The photo, designed to cool the conversation around the Princess of Wales's recovery, has instead heated all the rumours up again.
Wat is dit voor staaltje kremlinwoordvoering dan?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:05 schreef Viv het volgende:
Ik was benieuwd hoe ze het bij de BBC duiden:
[..]
[..]
https://www.bbc.com/news/uk-68526972
En vervolgens is het voorpagina nieuws bij bijna elke krant/website incl die foto, incl analyses.quote:Onder andere Reuters, AP en AFP hebben hun afnemers verzocht de foto te verwijderen.
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is dit voor staaltje kremlinwoordvoering dan?
De tsaar heeft niets fout gedaan hoor, het is een klein dingetje en als het al wat is dan een ondergeschikte!
De foto moet onmiddellijk verwijderd worden!quote:
Het is niet het paleis die hem weg laat halen hč? De internationale persbureaus nemen hem terug.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
[..]
De foto moet onmiddellijk verwijderd worden!![]()
Wat ontzettend dom dat ze het zelf niet eerder gezien hebben. Geef je fout toe en accepteer dat de foto nu online gaat en niet meer weg te toveren is.
Dat vest is niet dicht, ze zit en er hangt een kind over haar schouders, als de rits wel netjes links/rechts uitgelijnd was dan was het nog veel vreemder geweest.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:38 schreef Tijn het volgende:
Ik zie veel posts over dat truitje bij die hand, maar deze horizontale streep en verkeerd uitlijnende rits is ook wel een lekker slordige photoshop:
[ afbeelding ]
Ze was toch van de week al samen met haar moeder gezien, dus het moge duidelijk zijn dat ze gewoon nog leeft.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:46 schreef Momo het volgende:
Maar nu krijg je dat mensen pas echt gaan speculeren, was deze Photoshop enkel om een mooi plaatje te maken waar iedereen leuk op staat of is er echt iets aan de hand?
Nouja dood is dan weer een heel verre gedachtegang, maar met dit gedoe ga je wel denken dat er iets aan de hand is. Wat dat ook mogen zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze was toch van de week al samen met haar moeder gezien, dus het moge duidelijk zijn dat ze gewoon nog leeft.
Nee, het gaat niet om het links/rechts uitlijnen, maar dat er halverwege door de rode cirkel opeens een horizontale streep loopt. Boven de streep zit de rits meer naar links dan onder de streep. Aan de linkerkant van de streep komt er ook opeens haar onder vandaan, dat boven de streep niet zichtbaar is. Hier is duidelijk iets ge-edit.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vest is niet dicht, ze zit en er hangt een kind over haar schouders, als de rits wel netjes links/rechts uitgelijnd was dan was het nog veel vreemder geweest.
Die mouw bij Charlotte is anders dan de mouw/trui van Louis, ik denk dat het gewoon de mouw van Kate is.
Damage control mislukt.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:46 schreef Momo het volgende:
Maar nu krijg je dat mensen pas echt gaan speculeren, was deze Photoshop enkel om een mooi plaatje te maken waar iedereen leuk op staat of is er echt iets aan de hand?
Precies:quote:Op maandag 11 maart 2024 09:46 schreef Momo het volgende:
Misschien heeft ze de knopen niet eens dichtgedaan. Haar shirt zit er tenslotte overheen.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond die (strakke) spijkerbroek al twijfelachtig na zo'n ingrijpende buikoperatie
Dat lijkt meer een uitsteeksel van de stoel te zijn ofzo. Of een foute shop.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:17 schreef Idisrom het volgende:
Wat niemand hier nog was opgevallen. De dochter heeft een platte schoen, en de andere schoen heeft een hak(je).
Ik zie geen hakje. Je ziet volgens mij een versiersel dat een de buitenkant hangt.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:17 schreef Idisrom het volgende:
Wat niemand hier nog was opgevallen. De dochter heeft een platte schoen, en de andere schoen heeft een hak(je).
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:17 schreef Idisrom het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt meer een uitsteeksel van de stoel te zijn ofzo. Of een foute shop.![]()
Maar het zijn dezelfde schoenen, I’m sure.
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zie geen hakje. Je ziet volgens mij een versiersel dat een de buitenkant hangt.
Een kwastje inderdaad. Maar dat krijg je ervan, nu gaat iedereen aan álles twijfelen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:23 schreef loveli het volgende:
Een kwastje aan de schoen.
Maar hoop ophef om niks.
Het zou me niks verbazen dat dat uiteindelijk de reden is dat er met die foto is geknoeid, in een poging de kinderen er nog een beetje leuk op te krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:31 schreef MissButterflyy het volgende:
De kinderen zien er trouwens niet echt ontspannen uit, hun lichamen staan best gespannen.
Weleens een leuke foto gemaakt met 3 kleine kinderen waar niemand er stom uitziet?quote:Op maandag 11 maart 2024 10:31 schreef MissButterflyy het volgende:
De kinderen zien er trouwens niet echt ontspannen uit, hun lichamen staan best gespannen.
vooral die van Erwin Olaf dat ze met zijn 5en op een rijtje staan en wegkijken van de cameraquote:Op maandag 11 maart 2024 11:18 schreef loveli het volgende:
Gelukkig worden de foto's van onze koninklijke familie altijd zonder enige bewerking gepubliceerd.
Ja en eigenlijk vind ik het best een mooie en lieve foto.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Weleens een leuke foto gemaakt met 3 kleine kinderen waar niemand er stom uitziet?
Louis is aan het wisselen, als hij dat voor de winter ook al was dan was dat wel als argument gegeven.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:03 schreef Beppie12345 het volgende:
Het lijkt een oudere foto aan die struik te zien met dat blad.
Veel langer haar??quote:Op maandag 11 maart 2024 11:04 schreef J-net het volgende:
Een oudere foto zou ook verklaren waarom Charlotte nu opeens veel langer haar heeft dan met Kerst 2023
Whaha ze is gewoon zelf "schuldig" ..quote:
Zal wel een vlekje op haar trui of vest hebben gezetenquote:
Wellicht kan de bbc dat wanstaltige artikel over de stagaire nu ook terugtrekken?quote:
Linkje?quote:Op maandag 11 maart 2024 12:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wellicht kan de bbc dat wanstaltige artikel over de stagaire nu ook terugtrekken?
Daar wordt geen stagiair genoemd.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Viv in SHO / Koninklijk Nieuws & Foto's #50
Wacht, dus ze heeft ook zelf de foto gemaakt? Terwijl ze er zelf op staat? Ik snap dat selfies een ding zijn, maar... deze foto heeft nou niet echt "selfie energy".quote:
Dat zegt ze niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wacht, dus ze heeft ook zelf de foto gemaakt? Terwijl ze er zelf op staat? Ik snap dat selfies een ding zijn, maar... deze foto heeft nou niet echt "selfie energy".
Ze noemt zichzelf een amateur fotograaf.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze de "photographer" is?
William heeft de foto gemaakt, Kate heeft hem daarna bewerkt.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wacht, dus ze heeft ook zelf de foto gemaakt? Terwijl ze er zelf op staat? Ik snap dat selfies een ding zijn, maar... deze foto heeft nou niet echt "selfie energy".
Zou dat moeten dan? Ik vind dit al verantwoording genoeg.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:40 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, haar reactie is dus "oh ja ik heb het wat bewerkt lol". Ok. Maar... vervolgens post ze niet het origineel?
Ze moet niks, maar als ze de commotie en speculaties wil indammen en wil aantonen dat er niks aan de hand is, lijkt het me een goed idee.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou dat moeten dan? Ik vind dit al verantwoording genoeg.
Inderdaad, nu gaan mensen helemaal denken dat ze, compleet met stoma, aan bed gekluisterd ligt.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:40 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, haar reactie is dus "oh ja ik heb het wat bewerkt lol". Ok. Maar... vervolgens post ze niet het origineel?
Ik vermoed wel dat ze misschien nog erg ziek is.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad, nu gaan mensen helemaal denken dat ze, compleet met stoma, aan bed gekluisterd ligt.
Laat dat maar een de Britse roddelpers over.
Maar dat is toch ook niet raar zo kort na een zware operatie? Waarom zou je dat willen verbloemen?quote:Op maandag 11 maart 2024 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat ze misschien nog erg ziek is.
Welke privacy, die hebben ze sowieso eigenlijk nietquote:Op maandag 11 maart 2024 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vermoed wel dat ze misschien nog erg ziek is.
Ze zit, in plaats van dat het een foto is waar ze alledrie staan.
En de foto is niet gemaakt door een fotograaf van het koningshuis ofzo. Dat is professioneler maar ook een grotere inbreuk op de privacy.
Weet je de foto's niet meer van direct na de geboortes van de kinderen? Heb je nét een kind eruit gewerkt, moet je totaal opgedoft alsof er niets gebeurd is op de foto gaan staan voor de pers en de hele goegemeentequote:Op maandag 11 maart 2024 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet raar zo kort na een zware operatie? Waarom zou je dat willen verbloemen?
De Royals zijn terecht heel terughoudend in het reageren op speculaties. Het is goed dat zich niet in die dagelijkse gekte laten meetrekken.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze moet niks, maar als ze de commotie en speculaties wil indammen en wil aantonen dat er niks aan de hand is, lijkt het me een goed idee.
Dan moet je geen kinderen krijgen met prins William maar met Piet van hiernaast, dan heb je dat soort dingen niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet je de foto's niet meer van direct na de geboortes van de kinderen? Heb je nét een kind eruit gewerkt, moet je totaal opgedoft alsof er niets gebeurd is op de foto gaan staan voor de pers en de hele goegemeente![]()
Ik reageer op de post van Tijn die vroeg waarom je de operatie naweeën zou willen verbloemen. Nou, daarom dus, protocolquote:Op maandag 11 maart 2024 12:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan moet je geen kinderen krijgen met prins William maar met Piet van hiernaast, dan heb je dat soort dingen niet.
Ik kan me trouwens voorstellen dat je het goed zat wordt en vertrekt, zoals Harry en Megan hebben gedaan.
Maar dit is wel iets wat je van tevoren weet.
Ja, stel.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:07 schreef Momo het volgende:
Stel ze zou met een Stoma rondlopen(stel he), dan zou het misschien toch PR technisch juist een goede move zijn om dat te bespreken? Als ik naar de cijfers kijk zijn er 200.000 mensen in het VK met een stoma. Maakt het Koninklijk Huis daar eerder menselijk toch?
Daarom denken veel mensen ook dat er iets anders aan de hand is dan slechts een operatie met lang herstel. Er zijn veel vage dingen aan de hand rondom de hele radiostilte.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:07 schreef Momo het volgende:
Stel ze zou met een Stoma rondlopen(stel he), dan zou het misschien toch PR technisch juist een goede move zijn om dat te bespreken? Als ik naar de cijfers kijk zijn er 200.000 mensen in het VK met een stoma. Maakt het Koninklijk Huis daar eerder menselijk toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:07 schreef Momo het volgende:
Ja, hoop het ook. Zou zo sneu zijn voor haar en haar gezin als er echt iets heel ergs heftigs met haar gezondheid zou zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:45 schreef Troel het volgende:
Ik hoop gewoon dat het allemaal een storm in een glas water is
Daarin is Charles de uitzondering op de regel.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Het is natuurlijk én, én, én.
Vage operatie, mediastilte, hubby die begrafenis wegens persoonlijke redenen skipt, vage foto in de auto van mummy en nu deze foto. Terwijl Charles gewoon deelt waar hij aan lijdt.
Of diabetes (type 1), tijdje in ziekenhuis om in te regelen, maar ze is nog niet goed ingesteld en kan dus nog niet op pad.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:59 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb dit al een tijdje gevolgd op Reddit, en hoewel sommige theorieën wel héél wild zijn is hier absoluut iets aan de hand.
Meest plausibele verklaring voor de radiostilte is dat Kate misschien (tijdelijk) een stoma heeft na haar operatie en ze daarom een tijd niet gezien wil worden in de publiciteit.
Maar het gerucht gaat ook dat Kate en William in scheiding liggen. Of dat ze is opgenomen voor een eetstoornis, psychische klachten, etc,
Nou ja, ik heb op dit moment even geen tijd om over alles uit te weiden, maar het is heel fishy. En met die rare foto heeft Kensington Palace dingen alleen maar raarder en verdachter gemaakt. Wat een PR-blunders allemaal.
Een stoma in een glas water.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:45 schreef Troel het volgende:
Ik hoop gewoon dat het allemaal een storm in een glas water is
Want een beetje zorgelijk is het wel.quote:
Naar het schijnt in december?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:17 schreef Za het volgende:
[..]
Want een beetje zorgelijk is het wel.
Ik ken de details niet, behalve dat ze naar het schijnt in december in het ziekenhuis lag en sindsdien uit beeld, en dan een foto als dit.
Doen ze toch zelf?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:17 schreef Za het volgende:
[..]
Want een beetje zorgelijk is het wel.
Ik ken de details niet, behalve dat ze naar het schijnt in december in het ziekenhuis lag en sindsdien uit beeld, en dan een foto als dit.
Nee blijkbaar niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:21 schreef Lienekien het volgende:
Naar het schijnt in december?
Dus het schaarse dat wel bekend is, dat weet je al niet eens.
Dat van die foto en alle speculatie daarover is best vermakelijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef Za het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet.
Maar heerlijk is dit niet, of wel?
Oh dat misschien wel, ik heb niet alle speculatie meegekregen.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Dat van die foto en alle speculatie daarover is best vermakelijk.
Maar gebaseerd op de paar procent die je weet en die je interesseert kom je met ‘triest’.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:36 schreef Za het volgende:
[..]
Oh dat misschien wel, ik heb niet alle speculatie meegekregen.
Maar ik vind het iets triests hebben voor het overige. Ik heb verder niets met deze familie btw.
Ik weet niet welke 98% ik mis, maar zover ik weet is dat ze in het ziekenhuis lag een feit, en tevens de reden dat ze lange tijd uit beeld is?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Maar gebaseerd op de paar procent die je weet en die je interesseert kom je met ‘triest’.
OK. Bedankt!!111
Ja, laat het lekker langs je heengaan. Zo, whoosh, right over your head.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 98% ik mis, maar zover ik weet is dat ze in het ziekenhuis lag een feit, en tevens de reden dat ze lange tijd uit beeld is?
De rest zal ruis en roddel zijn?
Nee ik kan dit niet heerlijk vinden.
Jij ook bedankt.
Snap jij wel dat je in SHO zit? Beetje lachen om gossip, maar ja dan komt er iemand langs die er serieus op in gaat. Kan niet de bedoeling zijn....quote:Op maandag 11 maart 2024 17:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 98% ik mis, maar zover ik weet is dat ze in het ziekenhuis lag een feit, en tevens de reden dat ze lange tijd uit beeld is?
De rest zal ruis en roddel zijn?
Nee ik kan dit niet heerlijk vinden.
Jij ook bedankt.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn er al foto's opgedoken op X van mensen die "dit beter kunnen" ?
In SHO worden ook de Borsato en Römer kwesties besproken, en daar lacht niemand om.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
Snap jij wel dat je in SHO zit? Beetje lachen om gossip, maar ja dan komt er iemand langs die er serieus op in gaat. Kan niet de bedoeling zijn....
Jij wil de verziekte photoshop van Katrien vergelijken met die ontuchtzaken, je slaat daarmee compleet de plank mis.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
In SHO worden ook de Borsato en Römer kwesties besproken, en daar lacht niemand om.
"beetje lachen om gossip".
Nee ik vergelijk niets.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Jij wil de verziekte photoshop van Katrien vergelijken met die ontuchtzaken, je slaat daarmee compleet de plank mis.
Vandaag was gewoon vermakelijk, het gespeculeer over die foto, de reacties, dat is SHO, dat is leuk, als je het niet snapt heeft het ook geen zin om het uit te leggen.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Nee ik vergelijk niets.
Er wordt mij verweten dat ik niet begrijp dat ik hier in SHO zit, SHO waar "we lachen om gossip".
Ik doe een tegenwerping.
Had het graag gedaan, maar de termijn is verstrekken om de openingspost aan te passen.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
@:Jojoke toch maar de openingspost aanpassen?
Wat moet erin of uit?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:55 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Had het graag gedaan, maar de termijn is verstrekken om de openingspost aan te passen.
In de titel is de toevoeging Kate-Gate of Photoshop-Gate misschien wel toepasselijk, met toevoeging van de welbekende Kate met kids foto in de openingspost. Ik denk dat de foto's van Amalia en Maxima, en Zaria, Beatrix en Mabel ondertussen wel passé zijn. Actueel is de winkelfoto van Laurentien en Eloise: https://www.linda.nl/lind(...)entien-1800x1092.jpgquote:
Nouja soort van aangepast allemaalquote:Op maandag 11 maart 2024 21:54 schreef Jojoke het volgende:
[..]
In de titel is de toevoeging Kate-Gate of Photoshop-Gate misschien wel toepasselijk, met toevoeging van de welbekende Kate met kids foto in de openingspost. Ik denk dat de foto's van Amalia en Maxima, en Zaria, Beatrix en Mabel ondertussen wel passé zijn. Actueel is de winkelfoto van Laurentien en Eloise: https://www.linda.nl/lind(...)entien-1800x1092.jpg
En de clown in mij had misschien random nog een foto van prins Boris toegevoegd: https://weekbladparty.nl/(...)ris-Saxe-Coburg-.png
quote:If a picture is worth a thousand words, then a digitally altered picture of an absent British princess is apparently worth a million.
En dat de muur achter de auto niet leek op de muur die je door het raam van de auto zag.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:31 schreef bloempje-moi het volgende:
Zo ontzettend toevallig ook dat ze gisteren ineens weer in het openbaar in een auto is gespot.
https://www.telegraaf.nl/(...)ate-niet-gefotoshoptquote:Een opvallend moment tijdens een werkbezoek van koning Willem-Alexander in Zutphen, waar hij lijkt te grappen over Kate-gate. Prinses Catherine lag deze week onder vuur om een foto die later gefotoshopt bleek te zijn.
Ach ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:32 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zou dit zeker ook gezegd hebben, maar als koning...
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ate-niet-gefotoshopt
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 16:32 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zou dit zeker ook gezegd hebben, maar als koning...
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ate-niet-gefotoshopt
Hij was een beetje grappig.quote:
Ik word gewoon bijna meegetrokken in de conspiracies.quote:
Nog eentje voor jequote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik word gewoon bijna meegetrokken in de conspiracies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |