Totdat William en Kate gaan scheidenquote:Op zondag 10 december 2023 18:20 schreef Jojoke het volgende:
aar dat komt wel goed. Ik heb (gebaseerd op eerdere topics) ongeveer 6 maanden om de openingspost te optimaliseren.
quote:Op zondag 10 december 2023 19:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Totdat William en Kate gaan scheiden
Tsja, hier in Nederland staan er ook nauwelijks grote events te gebeuren. Huwelijken van de prinsessen duurt nog wel 10 jaar, geboortes van hun kinderen nog langer. Alleen het heengaan van Bea is tussen nu en 15 jaar denk ik.quote:Op zondag 10 december 2023 19:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]Daar gaan mijn 6 maanden.
Deze optie stond nog niet op mijn vizier, Ik denk dat Kate liever 300 fix meetings bijwoont, dan dat ze instemt met een scheiding. En dat is insgelijks.
valt me nog mee dat deze niet in kleur is. Half Nederland heeft een familiefoto met witte overhemden en spijkerbroeken aan op canvas boven de TV hangen.quote:Op zondag 10 december 2023 20:50 schreef maily het volgende:
Nog meer zwart-wit
mooie fotomet gewone kleren
![]()
[ afbeelding ]
https://www.linda.nl/nieu(...)art-charles-camilla/
quote:Op zondag 10 december 2023 20:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
valt me nog mee dat deze niet in kleur is. Half Nederland heet een familiefoto met witte overhemden en spijkerbroeken aan in canvas boven de TV hangen.
Haha, ik dacht precies hetzelfde 'ah... de obligate jeans met wit overhemd familiefoto'.quote:Op zondag 10 december 2023 20:59 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
valt me nog mee dat deze niet in kleur is. Half Nederland heet een familiefoto met witte overhemden en spijkerbroeken aan in canvas boven de TV hangen.
Wat een schijtfoto dit zegquote:Op zondag 10 december 2023 20:50 schreef maily het volgende:
Nog meer zwart-wit
mooie fotomet gewone kleren
![]()
[ afbeelding ]
https://www.linda.nl/nieu(...)art-charles-camilla/
https://www.today.com/sty(...)rge-shorts-rcna63337quote:Op maandag 11 december 2023 04:20 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft de jongste zoon nou een korte broek aan? Ik begrijp niet helemaal wat ik nou zie daar links.
Ik vind het wel een leuke foto. Wel een beetje met het idee ‘kijk ons net zo gewoontjes als het volk zijn’, maar ach. De foto vind ik alsnog mooi.quote:Op zondag 10 december 2023 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een schijtfoto dit zeg
Nietszeggend en die kinderen kijken uit hun ogen alsof het mormels zijn (ken ze niet en ze lezen dit toch niet dus och, mag het vast zeggen)
quote:Op maandag 11 december 2023 14:02 schreef Andromache het volgende:
Deze foto hoort eerder in een crematorium thuis dan op een kerstkaart.
Ik moest ook even kijken, mobiel ziet het er heel bijzonder uit, maar zo op mijn laptop denk ik dat hij een lichte broek aan heeft.quote:Op maandag 11 december 2023 04:20 schreef Smart_ass het volgende:
En alleen mannen dragen overhemden.
Heeft de jongste zoon nou een korte broek aan? Ik begrijp niet helemaal wat ik nou zie daar links.
Nee, is een korte broek,quote:Op maandag 11 december 2023 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ook even kijken, mobiel ziet het er heel bijzonder uit, maar zo op mijn laptop denk ik dat hij een lichte broek aan heeft.
Neeeeee, echt?!quote:Op maandag 11 december 2023 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, is een korte broek,. Is normaal daar.
Eerste 2 jaar een jurk, maar dat doen ze geloof ik niet meer sinds er pampers bestaan. Dat was gewoon praktisch. En tot 8 jaar een korte broek, daarna een 'grotemensenbroek'.quote:
Mijn reactie was niet geheel (geheel niet) serieus te nemen, ik ken de foto's van het Brits koningshuisquote:Op maandag 11 december 2023 19:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerste 2 jaar een jurk, maar dat doen ze geloof ik niet meer sinds er pampers bestaan. Dat was gewoon praktisch. En tot 8 jaar een korte broek, daarna een 'grotemensenbroek'.
Ennnnnn bedankt, hčquote:Op maandag 11 december 2023 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het een leuke foto. Mooi gezin. Alleen blijf ik in die neus van William een penis zien. En de neus is nogal aanwezig.
Oh ja, dat topicquote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef Molo het volgende:
Maar het 'Britten in de sneeuw' topic oid bewijst ook altijd wel dat die Engelsen temperatuur enzo echt als bijzaak in het leven zien
Mijn bijna 16jarige totaal niet Britse zoon loopt ook het liefst in een korte broek. En midden in de zomer dan graag in combinatie met een winterjasquote:Op maandag 11 december 2023 19:15 schreef Molo het volgende:
Ik ken vrij veel jongetjes die jaarrond in korte broek lopen. Hier in het Westland is dat ook echt een ding geloof ik, stoere tuinder mentaliteit
Maar het 'Britten in de sneeuw' topic oid bewijst ook altijd wel dat die Engelsen temperatuur enzo echt als bijzaak in het leven zien
Dit is een leuke set!quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:30 schreef NedKelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: https://blauwbloed.eo.nl/(...)ezin-fotomoment-2023
quote:De Deense koningin Margrethe treedt na 52 jaar af. Op 14 januari 2024 doet ze afstand van de troon en wordt ze opgevolgd door haar oudste zoon, prins Frederik.
Dat liet de Deense koningin zaterdag weten in haar nieuwjaarsspeech. "Ik heb besloten dat dit het juiste moment is", aldus de koningin.
De 83-jarige Margrethe zit sinds 14 januari 1972 op de troon. Zij nam toen de troon over van haar vader. Haar echtgenoot, prins Henrik, overleed in 2018.
Aanleiding voor het aftreden was onder meer de rugoperatie die Margrethe in februari onderging. "Het ging goed, dankzij het vakkundige zorgpersoneel dat voor mij zorgde. Uiteraard gaf de operatie ook aanleiding tot nadenken over de toekomst: of het tijd was om de verantwoordelijkheid aan de volgende generatie over te laten", aldus de koningin.
De koningin bedankt iedereen voor de "overweldigende warmte en steun" die ze de afgelopen jaren heeft ontvangen. "Dank aan de verscheidene regeringen, met wie het altijd de moeite waard is geweest om samen te werken, en aan het Deense parlement, dat mij altijd met vertrouwen heeft ontvangen."
Ook dankt ze de mensen die de koningin en haar familie hebben ontvangen bij evenementen. "De steun en hulp die ik door de jaren heen heb ontvangen, zijn doorslaggevend geweest voor het kunnen uitvoeren van mijn taak. Ik hoop dat het nieuwe koninklijke paar met hetzelfde vertrouwen en dezelfde genegenheid zal worden ontvangen als ik."
Mag ik hieruit opmaken dat dit een saaie formele overdracht is? Nederland is een van de weinige landen die er iets van maakt.quote:Op zondag 31 december 2023 18:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Gelijk heeft ze. Lekker rustig 2024.
[..]
Denemarken kent geen grote inhuldiging of kroning zoals in Nederland of Engeland. De vorige keer was er alleen een balkonscene waarin de premier de nieuwe koningin voorstelde.quote:Op zondag 31 december 2023 19:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat dit een saaie formele overdracht is? Nederland is een van de weinige landen die er iets van maakt.
Hi!quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:09 schreef Leandra het volgende:
Hier een paar foto's en een prachtig filmpje over de sarcofaag die koningin Margrethe (al 10 jaar geleden) heeft laten maken:
[ twitter ]
Waanzinnig mooi zeg, bijzonder ook wel om nu al te zien.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:09 schreef Leandra het volgende:
Hier een paar foto's en een prachtig filmpje over de sarcofaag die koningin Margrethe (al 10 jaar geleden) heeft laten maken:
[ twitter ]
Je bent koningin of niet.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hi!
Mooi om te zien. Maar het riekt m.i. naar narcisme om zo'n prachtig en kostbaar kistje voor jezelf te laten maken.
😂😂😂 heerlijk…je begrijpt geen jota van het Deens…en begrijpt dat vergelijkbare Royalty Deskundigen zitten te wauwelen…quote:Op zondag 14 januari 2024 13:18 schreef sportfreak het volgende:
Wie de troonswisseling vandaag in Denemarken wil volgen kan hier terecht:
https://www.dr.dk/drtv/kanal/192099
Er zijn niet veel behandelingen waarvoor je zo'n lange opname nodig hebt. Baarmoederverwijdering misschien? Aneurysma? Blaaskatheter? Iemand hier die medisch onderlegd is?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Kate ligt in het ziekenhuis na een buikoperatie en moet daar 10-14 dagen blijven. Ze is tot na Pasen uitgeschakeld.
[ afbeelding ]
Blindedarmverwijdering met complicaties (alhoewel je dat meestal niet plant denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Er zijn niet veel behandelingen waarvoor je zo'n lange opname nodig hebt. Baarmoederverwijdering misschien? Aneurysma? Blaaskatheter? Iemand hier die medisch onderlegd is?
https://www.nu.nl/konings(...)ld-aan-prostaat.htmlquote:Britse koning Charles wordt volgende week behandeld aan prostaat
De Britse koning Charles moet volgende week naar het ziekenhuis voor een operatie aan zijn prostaat. De 75-jarige koning heeft een vergrote prostaat. De aandoening is goedaardig, meldt Buckingham Palace.
"Net als duizenden andere mannen per jaar heeft de koning een behandeling aangevraagd voor een vergrote prostaat", laat het Britse hof weten. "De toestand van Zijne Majesteit is goedaardig en hij gaat volgende week naar het ziekenhuis voor behandeling."
Het paleis laat niet weten op welke dag de operatie plaatsvindt. Naar verwachting legt de koning zijn werk gedurende "een korte periode" neer.
Jup, ieder normaal mens wordt na 3 a 4 dagen naar huis geschopt, een royal niet. Ik heb zelf een buikoperatie gehad waarvoor ik inderdaad 10 dagen in het ziekenhuis heb gelegen, maar dat was wel kankerquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:11 schreef Fietsertje70 het volgende:
En het kan best een operatie zijn die in NL poliklinisch wordt uitgevoerd, maar waar ze in UK met een Royal toch iets anders mee om gaan, galblaasverwijdering ofzo.
Zo'n operatie moet ik nog ondergaan, maar dan word je na 3 dagen al huis gestuurd.quote:
Als er nog nieuwe seizoenen van The Crown komen wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n operatie moet ik nog ondergaan, maar dan word je na 3 dagen al huis gestuurd.
Bij blindedarmontsteking met complicaties heb ik wel 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik denk dat we nooit gaan weten wat Kate mankeert
En das ook prima. Iedereen heeft recht op privacy, ook royalsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n operatie moet ik nog ondergaan, maar dan word je na 3 dagen al huis gestuurd.
Bij blindedarmontsteking met complicaties heb ik wel 3 weken in het ziekenhuis gelegen. Ik denk dat we nooit gaan weten wat Kate mankeert
Ik zou niet weten wat er bij haar te corrigeren valt, ze is echt heel petite geen grammetje vet op haar buik te vindenquote:
Een buikwandcorrectie doe je niet vanwege een teveel aan vet maar vel. Ook heel slanke mensen kunnen daar last van hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er bij haar te corrigeren valt, ze is echt heel petite geen grammetje vet op haar buik te vinden
Ik zag onlangs een foto van haar op internet waarbij ze aan het sporten was en haar shirt omhoog kwam, niks op aan te merken.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een buikwandcorrectie doe je niet vanwege een teveel aan vet maar vel. Ook heel slanke mensen kunnen daar last van hebben.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een foto van haar op internet waarbij ze aan het sporten was en haar shirt omhoog kwam, niks op aan te merken.
Ik weet niet hoe ik een foto hier moet plaatsen vanaf mijn tel.
Het was vrij duidelijk een grappige post...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:09 schreef loveli het volgende:
De volgende keer als ik iets post doe ik er wel een PI bij, het was geen serieuze suggestie.
En niet voor het eerst bij het World Economic Forum dat ze uitspraken doet die op het randje zitten wat ze wel of niet mag zeggen.quote:
Want? Is bekend dat ze pro digitale gegevens dragers is. Ik hoor niks nieuws.Oom het gejank hier over is niet nieuw.quote:
Het gaat niet altijd om een uiterlijke correctie he?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er bij haar te corrigeren valt, ze is echt heel petite geen grammetje vet op haar buik te vinden
Of ze had bijvoorbeeld een vleesboom of iets aan d'r ans or whatever. Gaat niemand een reet aan natuurlijk en begrijpelijk dat ze niets verteld over de ingreep.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:47 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Het gaat niet altijd om een uiterlijke correctie he?
Soms kan het ook om functioneel gaan. Dat door zwangerschap of bv keizersnede er iets met de spieren gebeurd is.
Hier heb ik een neutralere voor je, daaruit blijkt ook gelijk dat als je niet zo selectief knipt het een ander verhaal wordt:quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:12 schreef NedKelly het volgende:
[ twitter ] Zullen komende week vast weer kamervragen over komen net als vorig jaar. Ze schijnt er te zitten als VN afgezant, maar de wereld ziet haar natuurlijk als koningin van Nederland, waarin ze nul politieke zeggenschap heeft.
Deze tweet was waarschijnlijk niet het beste voorbeeld, maar er zijn er zoveel op Twitter dat ik de neutralere zo snel niet meer kon vinden.
Vooral dankzij degene in mijn tijdlijn die het geretweet had, want anders had ik het zelf ook niet gezien.quote:Op zondag 21 januari 2024 06:58 schreef AnneX het volgende:
Duimpjes @:Leandra. , dat je het filmpje tegenkwam, dat alle uitspraken in context plaatst. 👍🏼👍🏼
Beetje voorbarig, niet?quote:Op maandag 5 februari 2024 19:11 schreef StephanL het volgende:
Omg zo gaat het wel rap ja.
Daarvoor waar je al vreesde, dat het voor korte tijd is, komt wel dichtbij
Hopen dat ze erop tijd bij zijn. Dat het ze het bij toeval aantroffen tijdens een ander onderzoek en niet omdat hij zelf klachten had zou gunstig kunnen zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rot bericht. Hopelijk nog te genezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |