abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211613568
quote:
2s.gif Op woensdag 13 december 2023 21:52 schreef Kyara het volgende:

[..]
Spannend he! M is er ook echt wel aan toe. Hier is de keuze gemaakt gelukkig. 1e keuze is een school met loting, 2e keuze kan hij sowieso terecht, dat scheelt.

Wij gaan ons weer opmaken voor een nieuwe ronde open dagen voor mijn meiden. Die hebben een heel ander advies (en het zijn ook heel andere kinderen) dus ook weer andere scholen. Volgend jaar hebben we elke school in de regio wel gezien vermoed ik :D
Wat fijn dat de keus gemaakt is voor M! En dan mag je meteen weer, ik vind het met een kind al een logistieke operatie, al die open dagen, meeloopmiddagen en informatieavonden.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211613590
Ik werk gelukkig (in deze tijd met alle hectiek vind ik dat wel fijn, maar ik zou wel weer eens een keer iets meer willen dan moeder zijn...) niet, maar ik plan momenteel al mijn dingen om het brengen en halen van kind heen.
Fietsen naar school is nog 3 bruggen te ver en een hele dag redt ze ook nog niet.
Tot nu toe is school wel schappelijk. Volgende week een rommelweek.
Hopen dat haar lessen een beetje gunstig vallen tussen alle activiteiten door, dan kan ze hopelijk een paar aansluitende lessen volgen.
Fake it till you make it...
pi_211614204
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 07:15 schreef amaranta het volgende:
Ik had nog nooit van 10-14 onderwijs gehoord : :@
Fijn dat het bestaat
Wij kijken hier ook met een schuin oog naar voor de jongste. De zoon van een collega gaat ook naar een 10-14 school in de regio Utrecht en die is daar ook heel erg tevreden over.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211614351
Mijn nichtje gaat hoogstwaarschijnlijk ook naar een 10-14 school (regio Utrecht). Ze heeft een klas overgeslagen en loopt sociaal emotioneel achter op haar klasgenoten.
pi_211614470
oudste heeft er nu bijna 4 jaar 10-14 onderwijs opzitten en wij zijn echt heel enthousiast. Zij zelf ook, al had ze halverwege groep 8 een dipje en wilde toch naar een klas 1 op een andere school. Maar na 2 scholen bekeken te hebben heeft ze zelf besloten toch te blijven. Ze zal ze straks ook echt gaan missen gok ik zo. Ze heeft haar coach (mentor) nu ook alle jaren, in het begin had ze wat moeite met de werkwijze van deze docente, maar nu werkt het zo goed voor haar.

Het zal straks wennen worden op een nieuwe school. Voor haar, maar zeker ook voor ons.
*poef* nu is het weg
pi_211614527
Ik wou dat er ook zo'n school bij ons in de buurt zat :{ Alles is zo verschrikkelijk traditioneel.
pi_211614763
Arme postbodes. Er komen vandaag 3 brievenbuspakketjes, 7 gewone pakketten en 3 pakketten via dhl. Kerstgeshopt gister :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_211615659
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 09:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wij kijken hier ook met een schuin oog naar voor de jongste. De zoon van een collega gaat ook naar een 10-14 school in de regio Utrecht en die is daar ook heel erg tevreden over.
Ik wist niet dat we die hadden in de regio.
Of is dat iets van de keenschool?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211615775
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 11:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik wist niet dat we die hadden in de regio.
Of is dat iets van de keenschool?
ETA: linkje aangepast, ik had te snel gekopieerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211615858
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 09:54 schreef kaatjejannie het volgende:
oudste heeft er nu bijna 4 jaar 10-14 onderwijs opzitten en wij zijn echt heel enthousiast. Zij zelf ook, al had ze halverwege groep 8 een dipje en wilde toch naar een klas 1 op een andere school. Maar na 2 scholen bekeken te hebben heeft ze zelf besloten toch te blijven. Ze zal ze straks ook echt gaan missen gok ik zo. Ze heeft haar coach (mentor) nu ook alle jaren, in het begin had ze wat moeite met de werkwijze van deze docente, maar nu werkt het zo goed voor haar.

Het zal straks wennen worden op een nieuwe school. Voor haar, maar zeker ook voor ons.
Het lijkt me sociaal gezien best lastig om in te stromen in regulier VO in de 3e. Maar wellicht kan je na 4 jaar met een aantal klasgenoten tegelijk doorstromen, dat scheelt natuurlijk wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211615940
Ik weet nu wel wie de pakketbezorgers zijn *) :')
If they say
  donderdag 14 december 2023 @ 12:33:36 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_211616116
Hier loopt op school inmiddels alles goed. Er zijn korte lijntjes en ze doen veel. Ben ik heel blij mee.

Hier helaas zelf wel weer een flinke ontsteking te pakken. Volgens de assistente een blaasontsteking, volgens mij zit het toch echt wel weer hoger (geen aandrang, geen pijn bij het plassen. Wel pijn in mijn flank en in mijn rug en al sinds dinsdag weer bloed in de urine). Nu wachten op belletje van de apotheker over welke antibiotica we nu gaan inzetten in de hoop niet straks weer in het ziekenhuis te liggen met een sepsis.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211616159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 12:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Het lijkt me sociaal gezien best lastig om in te stromen in regulier VO in de 3e. Maar wellicht kan je na 4 jaar met een aantal klasgenoten tegelijk doorstromen, dat scheelt natuurlijk wel.

SPOILER
Het scheelt dat er de afgelopen jaren ook al veel wisselingen geweest zijn op school, elk jaar stromen er leerlingen in, en stromen er leerlingen uit. Hierdoor groeien ze enorm in het contact maken. Als ze naar de topsportschool gaat dan hebben ze een gezamenlijke interesse, de sport. Een aantal teamgenootjes zit al op die school. De andere school werkt al veel samen met deze school en die zorgen ook voor een aantal meeloop dagen. Zoals het nu lijkt zijn er niet meer leerlingen die selectie gaan doen voor de topsportschool, de andere school wel, maar dat zijn niet zozeer leerlingen met wie ze veel heeft.
*poef* nu is het weg
  donderdag 14 december 2023 @ 12:41:23 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_211616180
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 12:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Het lijkt me sociaal gezien best lastig om in te stromen in regulier VO in de 3e.

Mijn oudste zat in de eerste, de tweede en de derde telkens in een andere klas. Dat ging eigenlijk wel prima. En dat ondanks ASS :) Ik was daar ook wel bang voor, maar onterecht :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211616361
@Troel, fijn van school!
Balen dat je weer een ontsteking hebt! Hopelijk doet de antibiotica gauw wat hij moet doen en is er geen ziekenhuisbezoek nodig :*
Fake it till you make it...
pi_211616398
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2023 12:33 schreef Troel het volgende:
Hier loopt op school inmiddels alles goed. Er zijn korte lijntjes en ze doen veel. Ben ik heel blij mee.

Hier helaas zelf wel weer een flinke ontsteking te pakken. Volgens de assistente een blaasontsteking, volgens mij zit het toch echt wel weer hoger (geen aandrang, geen pijn bij het plassen. Wel pijn in mijn flank en in mijn rug en al sinds dinsdag weer bloed in de urine). Nu wachten op belletje van de apotheker over welke antibiotica we nu gaan inzetten in de hoop niet straks weer in het ziekenhuis te liggen met een sepsis.
Wat naar. Hopelijk goede antibiotica die goed aanslaat..
*poef* nu is het weg
pi_211616701
Ai @Troel :X en dat dan ook nog zo vlak voor de feestdagen. Hopelijk is het snel onder controle!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211616941
O nee Troel wat rot!
Met een meidenkwartet
pi_211617000
Mag ik een opsom…

van wat het leukste kado voor jezelf was voor Sint/ wat je vraagt/krijgt/kocht voor kerst?

Niet huishoudelijk gerelateerd.

Go.
Met een meidenkwartet
pi_211617016
Ik vraag een Susan Bijl tas, een armband, poeder van Hourglass en een kookboek. Dat wil zeggen dit heb ik doorgegeven. Als ik het niet krijg koop ik het in januari zelf, voor mijn verjaardag.
Met een meidenkwartet
  donderdag 14 december 2023 @ 14:10:56 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_211617108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 13:58 schreef Cathmar het volgende:
Mag ik een opsom…

van wat het leukste kado voor jezelf was voor Sint/ wat je vraagt/krijgt/kocht voor kerst?

Go.
Met "niet huishoudelijk gerelateerd" valt bijna alles af :').

Maar: ticket to ride, spelletje voor PS4 en switch, en parfum. Oh en kaartjes voor Disney on ice O+.
KuikenGuppy
  donderdag 14 december 2023 @ 14:16:33 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_211617155
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 14:10 schreef Burdie het volgende:

[..]
Met "niet huishoudelijk gerelateerd" valt bijna alles af :').

Maar: ticket to ride, spelletje voor PS4 en switch, en parfum. Oh en kaartjes voor Disney on ice O+.
En dan nog een hele berg huishoudelijke kados? Doe je goed.
disclaimer
  donderdag 14 december 2023 @ 14:18:57 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_211617188
Wij doen overigens niet aan kerstkadootjes. We dobbelen met mijn familie (dat zijn vijf mannen plus ik) dus dat zijn in de regel waardeloze kutkado's _O-
Voor sinterklaas kreeg ik alleen een chocoladeletter van schoonmoederklaas, de rest kocht ik zelf :') ( ;( )
disclaimer
pi_211617190
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 13:58 schreef Cathmar het volgende:
Mag ik een opsom…

Go.
Deze van Lego:

Verder doen wij niet echt aan cadeautjes. De Sint is voor de kinderen en we spelen met kerst een cadeautjesspel. Hiervoor koopt iedereen 5 kleine cadeautjes van ca. 7,50 per stuk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_211617195
Ik kocht mijn eigen kadootjes :') en heb die net in zitten pakken :')
Een monchhichi (heb er pas 5 :') ) een dvd van Shetland O+ laatste seizoen en valt een kaasfondueset onder huishoudelijk als je het alleen voor jezelf en zoon koopt? O-)
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')