GeertGOD gaat die terugbrengen naar 65 door asielzoekers buiten de deur te houden!quote:Op maandag 11 december 2023 09:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Doe maar AOW leeftijd naar 69.
Dat gaat Geert god niet lukken want daar gaat de rest van de coalitie voor liggenquote:Op maandag 11 december 2023 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
GeertGOD gaat die terugbrengen naar 65 door asielzoekers buiten de deur te houden!
90% van zijn verkiezingsprogramma kan wat mij betreft zo de prullenbak in.quote:Op maandag 11 december 2023 09:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
GeertGOD gaat die terugbrengen naar 65 door asielzoekers buiten de deur te houden!
SP wil stoppen met arbeidsmigratie.quote:Op maandag 11 december 2023 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
90% van zijn verkiezingsprogramma kan wat mij betreft zo de prullenbak in.
Hij en Omtzigt zijn gewoon de enigen die een groot probleem zien in migratie en daar wat aan willen doen. VVD zegt dat ze het willen aanpakken maar hebben de afgelopen 13 jaar niets gedaan.
Omtzigt wil 50000, Geert wil 0.
JA dat klopt die will alleen nog maar zielige figuren binnenhalen die een advocaaat nodig hebben en de rest van de familie ook laten komen, homos achtervolgde christenen , oorlogsgebiedpersonen moeten we hebbenquote:Op maandag 11 december 2023 10:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
SP wil stoppen met arbeidsmigratie.
Raar dat door de "media dynaniem" is geframed dat arbeidsmigratie nadelig zou zijn. Deze mensen leveren juist veel op: betalen belasting, verrichten tegen lage tarieven (zware) arbeid waardoor wij concurrerend zijn en/of toegang hebben tot goedkopere diensten, doen wij wat wij niet willen.quote:Op maandag 11 december 2023 10:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JA dat klopt die will alleen nog maar zielige figuren binnenhalen die een advocaaat nodig hebben en de rest van de familie ook laten komen, homos achtervolgde christenen , oorlogsgebiedpersonen moeten we hebben
Absoluut geen mensen die wat kunnen en niet zielig zijn
Omtzigt geeft alleen aan dat asielzoekers als kleine groep onder de migranten niet het probleem zijn. Hij wil dat er met name minder buitenlandse studenten komen zodat de werkdruk onder leerkrachten omlaag kan en kamers weer door NL studenten kunnen worden bezet. Dus daar zit ook 0 overeenkomst in het “samen iets willen”.quote:Op maandag 11 december 2023 09:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
90% van zijn verkiezingsprogramma kan wat mij betreft zo de prullenbak in.
Hij en Omtzigt zijn gewoon de enigen die een groot probleem zien in migratie en daar wat aan willen doen.
Omtzigt heeft vaak genoeg gezegd dat asiel omlaagmoet.quote:Op maandag 11 december 2023 10:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Omtzigt geeft alleen aan dat asielzoekers als kleine groep onder de migranten niet het probleem zijn. Hij wil dat er met name minder buitenlandse studenten komen zodat de werkdruk onder leerkrachten omlaag kan en kamers weer door NL studenten kunnen worden bezet. Dus daar zit ook 0 overeenkomst in het “samen iets willen”.
Wat is dit nou voor houding, Michael? Jij noemt deze mensen toch altijd werkzoekende die we opsluiten in boten en hotels, zonder BSN en recht op werk? Sinds wanneer zijn dit allemaal zielige mensen?quote:Op maandag 11 december 2023 10:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
JA dat klopt die will alleen nog maar zielige figuren binnenhalen die een advocaaat nodig hebben en de rest van de familie ook laten komen, homos achtervolgde christenen , oorlogsgebiedpersonen moeten we hebben
Absoluut geen mensen die wat kunnen en niet zielig zijn
klopt, men moet een arbeidscontract krijgen en aan het werk, en na afloop van het getekende arbeidscontract / werkvergunning, weer terug naar huis , geld thuis brengenquote:Op maandag 11 december 2023 10:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omtzigt heeft vaak genoeg gezegd dat asiel omlaagmoet.
Het zijn geen zielige mensen, dat maakt D66 ervanquote:Op maandag 11 december 2023 10:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor houding, Michael? Jij noemt deze mensen toch altijd werkzoekende die we opsluiten in boten en hotels? Sinds wanneer zijn dit allemaal zielige mensen?
Hij wil jaarlijks 50000 migranten, dat is asiel, arbeid en alle soorten migranten die je kunt verzinnen. Er zit dus wel degelijk asiel in.quote:Op maandag 11 december 2023 10:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Omtzigt geeft alleen aan dat asielzoekers als kleine groep onder de migranten niet het probleem zijn. Hij wil dat er met name minder buitenlandse studenten komen zodat de werkdruk onder leerkrachten omlaag kan en kamers weer door NL studenten kunnen worden bezet. Dus daar zit ook 0 overeenkomst in het “samen iets willen”.
Ik haat dat woord asiel, dat gebruik je voor honden, asiel voor mensen dat bestaat nietquote:Op maandag 11 december 2023 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij wil jaarlijks 50000 migranten, dat is asiel, arbeid en alle soorten migranten die je kunt verzinnen. Er zit dus wel degelijk asiel in.
Arbeidsmigranten is en heel andere groep dan asielzoekers. Kun jij wel niet van dat woord houden, maar het zijn echt twee totaal verschillende zaken.quote:Op maandag 11 december 2023 11:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik haat dat woord asiel, dat gebruik je voor honden, asiel voor mensen dat bestaat niet
arbeidsmigranten is veel beter,
Asiel dat gaat weer de door D66 en SP zo gewenste zielige hoek in
kloptquote:Op maandag 11 december 2023 11:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Arbeidsmigranten is en heel andere groep dan asielzoekers. Kun jij wel niet van dat woord houden, maar het zijn echt twee totaal verschillende zaken.
Ja dan komen ze er dus achter dat ze niet de zielepiet zijn maar uit een veilig land komen en kunnen ze worden teruggestuurd. Dat is waarom ze hun paspoort inslikken of op een andere manier kwijt maken.quote:Op maandag 11 december 2023 11:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
Maar ik denk dat als men niet meer of homo of achtervolgde christen moet zijn , maar gewoon gelijk kan vertellen; Ik wil werken, dat dan het aantal zielepieten drastisch omlaag gaat,
Ook hoeft men dan niet meer het paspoort te verliezen, want om te mogen werken heb je een paspoort nodig
Iedereen die vlucht uit een land is een homo…. Laat maarquote:Op maandag 11 december 2023 11:12 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt
Maar ik denk dat als men niet meer of homo of achtervolgde christen moet zijn , maar gewoon gelijk kan vertellen; Ik wil werken, dat dan het aantal zielepieten drastisch omlaag gaat,
Ook hoeft men dan niet meer het paspoort te verliezen, want om te mogen werken heb je een paspoort nodig
nou die slikken ze niet in hoor die zit veilig in de plunjezakquote:Op maandag 11 december 2023 11:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan komen ze er dus achter dat ze niet de zielepiet zijn maar uit een veilig land komen en kunnen ze worden teruggestuurd. Dat is waarom ze hun paspoort inslikken of op een andere manier kwijt maken.
Dat is nou niet het geval bij veiligelandiers. Die gooien hun paspoort weg en zeggen dat ze uit een oorlogsgebied komen.quote:Op maandag 11 december 2023 11:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou die slikken ze niet in hoor die zit veilig in de plunjezak
Die gooien niks weg, gooi jij je paspoort weleens weg?? Die zit netjes in hun bagage,quote:Op maandag 11 december 2023 11:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is nou niet het geval bij veiligelandiers. Die gooien hun paspoort weg en zeggen dat ze uit een oorlogsgebied komen.
Ik ben dan ook geen asielzoeker.quote:Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die gooien niks weg, gooi jij je paspoort weleens weg?? Die zit netjes in hun bagage,
Hier heb het even voor je opgezocht:quote:Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die gooien niks weg, gooi jij je paspoort weleens weg?? Die zit netjes in hun bagage,
Ja het scoort wel als je zegt ik kom uit Mali en ben bedreigde christen, of dat je zegt , ik kom uit Gambia en heb mijn studie electra afgerond, dus stop jjij je paspoort diep weg in ja binnenzak
https://nos.nl/op3/artike(...)-identiteit-bewijzenquote:Asielzoekers worden in Nederland binnen drie dagen na binnenkomst geïdentificeerd door de politie of marechaussee. Experts zeggen dat daar soms ook vluchtelingen of migranten bij zitten die bewust geen paspoort hebben.
Mensenhandelaren hebben die afgepakt, of paspoorten zijn weggegooid. Dit vanuit het idee dat het dan ingewikkelder is voor een land om iemand terug te sturen - of bijvoorbeeld omdat mensen weten dat hun land van herkomst als veilig wordt gezien.
Ja, maar wat ik schreef sluit hier op aanquote:Op maandag 11 december 2023 10:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij wil jaarlijks 50000 migranten, dat is asiel, arbeid en alle soorten migranten die je kunt verzinnen. Er zit dus wel degelijk asiel in.
Jij redeneert zo ontzettend vanuit je positie als Nederlander die zich geen zorgen hoeft te maken. Natuurlijk gooien wij allemaal in principe nooit ons paspoort weg. Daar is ook geen reden voor.quote:Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
denk jij echt dat ze hun paspoort wegggoien??quote:Op maandag 11 december 2023 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij redeneert zo ontzettend vanuit je positie als Nederlander die zich geen zorgen hoeft te maken. Natuurlijk gooien wij allemaal in principe nooit ons paspoort weg. Daar is ook geen reden voor.
Als je vertrekt uit een land en je bent er niet helemaal zeker van (of weet het al zeker) dat je als asielzoeker zult worden gezien als ze weten waar je vandaan komt, is het voor de zekerheid weggooien van je paspoort echt geen raar ding.
Maar goed geen paspoort , geen BSN nummer, en dan is een arbeidscontract ook onmogelijkquote:Op maandag 11 december 2023 11:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier heb het even voor je opgezocht:
[..]
https://nos.nl/op3/artike(...)-identiteit-bewijzen
De asielverdragen dicteren ons niet hoe we de asielzoekers huisvesten, maar dat we ze huisvesten. Dit kunnen dus gewoon containerwoningen zijn. En dan kunnen ze gewoon op de wachtlijst voor een sociale huurwoning, of genoeg gaan verdienen dat ze particulier kunnen huren.quote:Op maandag 11 december 2023 12:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik schreef sluit hier op aan
We hebben ons (helaas voor de pvv) aan asielverdragen te houden wat de asielzoekers betreft.
Omtzigt wil met name in de buitenlandse studenten snijden. Daar zit je niet mee aan strenge verdragen gekoppeld. Maar dit punt interesseert de PVV niet zo en idem voor de asielzoekers aan NSC zijde. Dus nee, ze raken elkaar niet.
Misschien dat de PVV wel wat kan meeliften op een potentieel succesje van NSC, als ze dat weten te spinnen. Maar het is niet een huwelijk van gelijkwaardigheid.
Kolder.quote:Op maandag 11 december 2023 12:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik schreef sluit hier op aan
We hebben ons (helaas voor de pvv) aan asielverdragen te houden wat de asielzoekers betreft.
Omtzigt wil met name in de buitenlandse studenten snijden. Daar zit je niet mee aan strenge verdragen gekoppeld. Maar dit punt interesseert de PVV niet zo en idem voor de asielzoekers aan NSC zijde. Dus nee, ze raken elkaar niet.
Misschien dat de PVV wel wat kan meeliften op een potentieel succesje van NSC, als ze dat weten te spinnen. Maar het is niet een huwelijk van gelijkwaardigheid.
Vraag ik mij al jaren af, ze schenden onze mensenrechten, onze veiligheid komt in gevaar en voor de mensen die niet bij het elitaire volk horen en de politie eens nodig hebben gehad is het ook al lang duidelijk dat de politie discrimineert en niet in dienst staat voor de gehele samenleving.quote:Op maandag 11 december 2023 13:12 schreef Tjoent het volgende:
Soms vraag je je (ik) ook wel eens af of je de Staat derals burger niet kunt aanklagen (collectief zou mooi zijn) voor het binnenhalen van terroristen en soortgelijk gespuis. De screening van asielzoekers blijkt ondermaats te zijn waardoor je regelmatig dit soort dingen leest:
https://www.nu.nl/binnenl(...)teling-in-syrie.html
De politie heeft vrijdag een 55-jarige Syriër gearresteerd vanwege misdaden die hij in Syrië zou hebben gepleegd. De man zou in 2013 en 2014 leider zijn geweest van de verhoorafdeling van een Syrische militie die het leger steunde.
Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt hem van medeplichtigheid aan marteling en seksueel geweld tegen de Syrische bevolking.
Sommigen schieten dan ook wel onnodig in de paniek en geven hem wel heel erg veel macht in hun hoofd. Het is nog steeds geen dictatuur hier; ze kunnen zoveel willen, ze moeten toch eerst andere partijen weten te overtuigen. PVV in de regering zal een heel stuk minder extreem zijn dan PVV in de oppositie; die moeten gewoon compromissen gaan sluiten. Vooral immigratie zal belangrijk voor ze blijven gok ik en daar is echt wel mee te werken.quote:Op maandag 11 december 2023 09:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat gaat Geert god niet lukken want daar gaat de rest van de coalitie voor liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |