abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211571444
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 03:33 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Hij woont bij jou in de buurt…in z’n auto…met z’n hond van ¤1500. :')
Jezus, in z'n auto.....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_211571445
Ik heb al ruim een jaar niks gedronken. :)
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 10 december 2023 @ 03:35:24 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_211571446
Egels kunnen zowel schattige als gevaarlijke aspecten hebben in de tuin. Ze kunnen helpen bij het bestrijden van ongewenste plagen, maar ook gevaarlijke kuilen graven en parasieten met zich meedragen. Het is belangrijk om voorzorgsmaatregelen te nemen om zowel de egels als jezelf en je tuin te beschermen. Door het creëren van een egelvriendelijke omgeving kun je genieten van de aanwezigheid van deze interessante dieren zonder de mogelijke gevaren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_211571447
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb al ruim een jaar niks gedronken. :)
Ik al een seconde of twee niet _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_211571448
quote:
15s.gif Op zondag 10 december 2023 03:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Jezus, in z'n auto.....
Ja echt triest. Was een super goeie gozer.
pi_211571449
3:37 koekoek!
pi_211571452
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 03:35 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Ja echt triest. Was een super goeie gozer.
Waar iets goed mis is mee gegaan. Paar jaar geleden liep ik bij een psychologe en die zei:"Elke verslaving heeft een onderliggende oorzaak.". In eerste instantie was ik het daar niet echt mee eens maar gedurende mijn therapie moest ik haar toch gelijk geven. Of het nu drugs, alcohol, roken, eten, obsessief sporten of wat dan ook is, uiteindelijk doe je het om iets weg te duwen.
pi_211571453
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
3:37 koekoek!
GODVERDOMME! KUTKILLEM WEER! :(
  zondag 10 december 2023 @ 03:42:20 #84
268260 Dr.Mikey
pi_211571454
Nooit coke gedaan alleen maar Amnezia haze
R.I.P DTS.
pi_211571455
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2023 03:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
GODVERDOMME! KUTKILLEM WEER! :(
  zondag 10 december 2023 @ 03:44:52 #86
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_211571456
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Mijn medeleven en condoleances. Ik ben ook opgegroeid met een alcoholistische moeder, ze is er niet aan bezweken maar het heeft haar wel een wrak gemaakt. Officieel is ze van de drank af maar af en toe vind mijn vader toch weer een fles.

M'n zus en ik hopen dat zij als eerste dood gaat, als m'n vader eerst gaat dan staat het eigenlijk wel vast dat ze dat niet kan handelen en zichzelf dood zuipt. :X
Ja ik ben door de zwaarste periode gegaan voordat mijn moeder dood ging, omdat zij toen een verslaafde patient was. Toen kreeg ze een maagbloeding en ging ze dood. De pijn en het afscheid hadden wij als kinderen allang gehad toen ze stierf. Heb jij nog wel contact met je ma?
pi_211571457
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 03:44 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Best DT-hunter ooit ben je! _O_
pi_211571458
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit coke gedaan alleen maar Amnezia haze
Coke, speed, MDMA, GHB, keta, lachgas, wiet, paddo’s, OxyContin, dat is het wel zo’n beetje denk ik. Kan makkelijk zonder die zooi, behalve dat ene spul. Downers vind ik trouwens verschrikkelijk.
  zondag 10 december 2023 @ 03:50:07 #89
268260 Dr.Mikey
pi_211571467
He het altijd veilig gehouden.
R.I.P DTS.
pi_211571479
Ik ook. Nooit heroine gebruikt.
  zondag 10 december 2023 @ 03:52:57 #91
136343 BasEnAad
pi_211571480
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 03:47 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Coke, speed, MDMA, GHB, keta, lachgas, wiet, paddo’s, OxyContin, dat is het wel zo’n beetje denk ik. Kan makkelijk zonder die zooi, behalve dat ene spul. Downers vind ik trouwens verschrikkelijk.
Sowieso, downers zijn zum Kotzen...
  zondag 10 december 2023 @ 03:54:13 #92
268260 Dr.Mikey
pi_211571486
:P
R.I.P DTS.
pi_211571490
Ik heb een fan.
pi_211571496
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:44 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Ja ik ben door de zwaarste periode gegaan voordat mijn moeder dood ging, omdat zij toen een verslaafde patient was. Toen kreeg ze een maagbloeding en ging ze dood. De pijn en het afscheid hadden wij als kinderen allang gehad toen ze stierf. Heb jij nog wel contact met je ma?
Yes, ze is dus zo goed als clean. Ik kom er meerdere keren per week over de vloer. Maar af en toe heeft ze een terugval en dan vind mijn vader weer een fles.

Dat hebben we ondertussen geaccepteerd als een fact of life en daar beginnen we ook niet meer over. Ook uit zelfbescherming, we willen het eigenlijk niet weten.

Wij hebben haar eigenlijk ook min of meer gedwongen om te stoppen met drinken. Dat ging heel hard. Mijn vader trok het absoluut niet meer (begrijpelijk) en toen zijn we met zijn vieren bij elkaar gaan zitten en hebben we haar geconfronteerd met haar gedrag.

Dat was allemaal heel dramatisch en daar zijn heel harde woorden gevallen en eigenlijk hebben we gewoon mijn moeder murw gebeukt totdat ze zei dat ze er iets aan wilde doen (wilde ze eigenlijk niet dus maar zoals ik al zei, we gingen niet bepaald zachtzinnig te werk).

Ik heb haar toen mee naar de huisarts gesleurd, die heeft toen medicatie voorgeschreven die ervoor zorgt dat je bijzonder beroerd wordt als je met die medicatie nog alcohol drinkt.

Ik woonde toen nog thuis en ik had de taak om te zorgen dat ze dat spul ook echt slikte. Je wil niet weten hoe ver ze ging om die pillen maar niet naar binnen te hoeven werken.

Ik had bedacht dat ik die pil fijn stampte en hem in een glas water deed en dat ze dat dan op moest drinken waar ik bij stond en dan gingen we aan het avondeten.

Mevrouw ging dus ineens steeds naar de wc als wij net aan tafel zaten. Om over te geven. Dus toen moest ze van mij voor het eten naar de wc, dan die pil in water opdrinken en haar avondeten opeten en hielden we haar nog een uur in de gaten.

Fun times :')
  zondag 10 december 2023 @ 04:07:18 #95
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_211571543
^O^
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_211571548
HiDiHolk
  zondag 10 december 2023 @ 04:10:51 #97
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_211571559
pi_211571565
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2023 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
O+

Da's een mooie bolk! :B ):O
  zondag 10 december 2023 @ 04:12:43 #99
136343 BasEnAad
pi_211571566
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Yes, ze is dus zo goed als clean. Ik kom er meerdere keren per week over de vloer. Maar af en toe heeft ze een terugval en dan vind mijn vader weer een fles.

Dat hebben we ondertussen geaccepteerd als een fact of life en daar beginnen we ook niet meer over. Ook uit zelfbescherming, we willen het eigenlijk niet weten.

Wij hebben haar eigenlijk ook min of meer gedwongen om te stoppen met drinken. Dat ging heel hard. Mijn vader trok het absoluut niet meer (begrijpelijk) en toen zijn we met zijn vieren bij elkaar gaan zitten en hebben we haar geconfronteerd met haar gedrag.

Dat was allemaal heel dramatisch en daar zijn heel harde woorden gevallen en eigenlijk hebben we gewoon mijn moeder murw gebeukt totdat ze zei dat ze er iets aan wilde doen (wilde ze eigenlijk niet dus maar zoals ik al zei, we gingen niet bepaald zachtzinnig te werk).

Ik heb haar toen mee naar de huisarts gesleurd, die heeft toen medicatie voorgeschreven die ervoor zorgt dat je bijzonder beroerd wordt als je met die medicatie nog alcohol drinkt.

Ik woonde toen nog thuis en ik had de taak om te zorgen dat ze dat spul ook echt slikte. Je wil niet weten hoe ver ze ging om die pillen maar niet naar binnen te hoeven werken.

Ik had bedacht dat ik die pil fijn stampte en hem in een glas water deed en dat ze dat dan op moest drinken waar ik bij stond en dan gingen we aan het avondeten.

Mevrouw ging dus ineens steeds naar de wc als wij net aan tafel zaten. Om over te geven. Dus toen moest ze van mij voor het eten naar de wc, dan die pil in water opdrinken en haar avondeten opeten en hielden we haar nog een uur in de gaten.

Fun times :')
Aah heftig. Maar goed om te horen dat je echt begrijpt wat een verslaving betekent.
Alcoholisme is echt een ziekte. Het hele ouderlijk huis lag bij ons ook bezaaid met verstopte bierflesjes.
Ja joh, wij zaten als 3 kinderen op de middelbare school toen, maar werden 's nachts wakker gehouden.
  zondag 10 december 2023 @ 04:13:37 #100
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_211571568
er komen soms best leuke plaatjes uit :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')