abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2023 @ 02:39:53 #51
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_211571378
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik ging uit van 600 eu, dus dat is 12 gram. :T
Oke, ik snap!
pi_211571380
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 02:39 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Deze man! _O- _O-
En dan zou ik ook mijn neus flink poederen hoor. Anders is dat niet vol te houden toch, al die ranzige peners in je hand :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_211571385
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_211571386
Ik zit zo ff te denken. Maar mijn destijds coke snuivende vrienden (en toen waren we jong) die zaten ook echt wel max aan de 2-3 gram op een dag.

En dat was dan spul van redelijke kwaliteit en dan waren ze ook echt wel fucked up (ging ook altijd een hoop drank bij nog) maar meer hebben ze ook niet voor elkaar gekregen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 10 december 2023 @ 02:44:32 #55
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_211571387
:M oO<
  zondag 10 december 2023 @ 02:45:44 #56
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_211571394
bolk
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 10 december 2023 @ 02:46:48 #57
136343 BasEnAad
pi_211571395
Lol, t enige dat nog een goede prijs in Nederland heeft, is de cocaïne. In Duitsland en Spanje is het veel te riskant en te duur. Hier in Nederland doet iedereen het en krijg je een goede prijs...
pi_211571399
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 02:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zit zo ff te denken. Maar mijn destijds coke snuivende vrienden (en toen waren we jong) die zaten ook echt wel max aan de 2-3 gram op een dag.

En dat was dan spul van redelijke kwaliteit en dan waren ze ook echt wel fucked up (ging ook altijd een hoop drank bij nog) maar meer hebben ze ook niet voor elkaar gekregen.
Gozer die ik ken zat een tijdje op 5-7gr per dag. Zit nu aan de base. :{

Ik moet altijd lachen om mensen die zeggen dat een celebrity al z’n geld heeft uitgegeven aan drugs. Ja ja, voor miljoenen aan coke weggesnoven. _O-
  zondag 10 december 2023 @ 02:49:46 #59
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_211571400
w/
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zondag 10 december 2023 @ 02:51:44 #60
136343 BasEnAad
pi_211571401
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 02:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Joo, maar niet iedereen die snuift is een verslaafde... Het is een drugs voor feestjes, meeste mensen gebruiken niet meer dan een kwart gram per feestje. Die hebben een envelopje waar ze langer mee doen. Als ik voor mezelf mag spreken, coke is pas leuk na een paar biertjes. En als je een grammetje hebt, kun je daar best lang mee doen.
pi_211571404
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 02:49 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
jezus, dan zit je ook echt wel tegen het max aan wat een lijf nog kan verdragen. En met die base sloop je het vanzelf verder...

quote:
Ik moet altijd lachen om mensen die zeggen dat een celebrity al z’n geld heeft uitgegeven aan drugs. Ja ja, voor miljoenen aan coke weggesnoven. _O-
Niet te doen. :T Maar het maakt je natuurlijk wel compleet ongeremd. En als je maar in dure kringen verkeert is enkele tienduizenden euro's stukslaan aan drank en eten zo gebeurd. Dan geef je al snel tonnen per maand uit, en dan heb je nog geen dure kleren etc gekocht.
pi_211571406
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 02:51 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Joo, maar niet iedereen die snuift is een verslaafde... Het is een drugs voor feestjes, meeste mensen gebruiken niet meer dan een kwart gram per feestje. Die hebben een envelopje waar ze langer mee doen. Als ik voor mezelf mag spreken, coke is pas leuk na een paar biertjes. En als je een grammetje hebt, kun je daar best lang mee doen.
Mijn snuivende maten waren wel allemaal stuk voor stuk verslaafd. En die begonnen met een kwart gram om warm te snuiven zeg maar :D
  zondag 10 december 2023 @ 02:59:35 #63
136343 BasEnAad
pi_211571408
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 02:49 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Klote man

quote:
Lol, dat geld is gewoon gejat in de tijd dat die celebrity niet aanspreekbaar was, die is gewoon afgeperst.
  zondag 10 december 2023 @ 03:00:32 #64
136343 BasEnAad
pi_211571409
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 02:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Mijn snuivende maten waren wel allemaal stuk voor stuk verslaafd. En die begonnen met een kwart gram om warm te snuiven zeg maar :D
Zijn ze nu nog steeds verslaafd?
pi_211571413
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:00 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Zijn ze nu nog steeds verslaafd?
Nope, allemaal er van af en brave burgers :D

Liepen op een gegeven moment stuk voor stuk tegen het feit aan dat ze hun relatie/carrière/vriendschappen aan het slopen waren.
  zondag 10 december 2023 @ 03:10:09 #66
136343 BasEnAad
pi_211571417
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nope, allemaal er van af en brave burgers :D

Liepen op een gegeven moment stuk voor stuk tegen het feit aan dat ze hun relatie/carrière/vriendschappen aan het slopen waren.
Dan waren ze dus niet echt verslaafd. En zo'n drugs is coke ook helemaal niet.
  zondag 10 december 2023 @ 03:11:36 #67
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_211571421
:M
pi_211571422
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:10 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Dan waren ze dus niet echt verslaafd. En zo'n drugs is coke ook helemaal niet.
Er zijn allerlei maten van verslaving hè. Maar ze konden in principe niet zonder. Het begon als drugs voor op feestjes, toen werd het voor in het weekend, toen werd het 'weekend' steeds verder opgerekt. Dat was dus van donderdag tot zondag. En dan ben je dus brak na 4 dagen en toen werd het ook eventjes iets pakken om de dag te kunnen starten.

En als ze zonder zaten was het paniek, dan ging er gebeld en getext worden tot er iets was. Als dat geen verslaafdengedrag is weet ik niet wat het wel is :T
  zondag 10 december 2023 @ 03:20:20 #69
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_211571428
:)
  zondag 10 december 2023 @ 03:23:26 #70
136343 BasEnAad
pi_211571431
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Er zijn allerlei maten van verslaving hè. Maar ze konden in principe niet zonder. Het begon als drugs voor op feestjes, toen werd het voor in het weekend, toen werd het 'weekend' steeds verder opgerekt. Dat was dus van donderdag tot zondag. En dan ben je dus brak na 4 dagen en toen werd het ook eventjes iets pakken om de dag te kunnen starten.

En als ze zonder zaten was het paniek, dan ging er gebeld en getext worden tot er iets was. Als dat geen verslaafdengedrag is weet ik niet wat het wel is :T
Ja sorry, je hebt gelijk, die verschillende vormen van verslaving bestaan. 's ochtends coke nemen is ook echt een teken van verslaving. Ik heb dat ook wel eens gedaan. Maar weet je, die jongens zijn nu wel goed terecht gekomen.
Als student kun je zuipen en snuiven en uiteindelijk nog een goed leven leiden.
pi_211571434
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:23 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Ja sorry, je hebt gelijk, die verschillende vormen van verslaving bestaan. 's ochtends coke nemen is ook echt een teken van verslaving. Ik heb dat ook wel eens gedaan. Maar weet je, die jongens zijn nu wel goed terecht gekomen.
Als student kun je zuipen en snuiven en uiteindelijk nog een goed leven leiden.
Het ging dus na het studeren/school door en werd steeds erger. Dat heeft toen een paar jaar geduurd voordat het besef indaalde dat je zo niet je hele leven kan doorbrengen :+
  zondag 10 december 2023 @ 03:27:22 #72
136343 BasEnAad
pi_211571435
Maar mijn ma is door de drank helemaal kapot gegaan, en daar ook aan overleden. Dat is iets anders dan een verslaving in de zin dat het een genotsmiddel is, het is een verslaving om iets te willen opvullen dat leeg is.
  zondag 10 december 2023 @ 03:31:20 #73
136343 BasEnAad
pi_211571439
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het ging dus na het studeren/school door en werd steeds erger. Dat heeft toen een paar jaar geduurd voordat het besef indaalde dat je zo niet je hele leven kan doorbrengen :+
Ja, wat ik wil zeggen dat verslaving niet afhangt van een besef dat suggereert dat je er zelf iets aan kan doen, maar dat verslaving vaak een ziekte is, waar iemand uiteindelijk geen invloed op heeft
pi_211571442
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 03:27 schreef BasEnAad het volgende:
Maar mijn ma is door de drank helemaal kapot gegaan, en daar ook aan overleden. Dat is iets anders dan een verslaving in de zin dat het een genotsmiddel is, het is een verslaving om iets te willen opvullen dat leeg is.
Mijn medeleven en condoleances. Ik ben ook opgegroeid met een alcoholistische moeder, ze is er niet aan bezweken maar het heeft haar wel een wrak gemaakt. Officieel is ze van de drank af maar af en toe vind mijn vader toch weer een fles.

M'n zus en ik hopen dat zij als eerste dood gaat, als m'n vader eerst gaat dan staat het eigenlijk wel vast dat ze dat niet kan handelen en zichzelf dood zuipt. :X
pi_211571443
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 02:59 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Klote man
[..]
Hij woont bij jou in de buurt…in z’n auto…met z’n hond van ¤1500. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')