Morgen pasquote:Op zondag 10 december 2023 02:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen wel ff miepen bij een mod
Ik ken wel iemand die dat aan je kan verkopenquote:Op zondag 10 december 2023 02:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
¤600 per dag. Ken niemand die dat kan wegsnuiven.
Afkicken doe je bij de GGZ volgens mij. Niet in het ziekenhuis. Niet dat dat goedkoop is maar goedkoper dan een ziekenhuisbed.quote:Op zondag 10 december 2023 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan kick je toch af in het ziekenhuis ... of gaan dan ONZE zorgkosten nog verder stijgen ?
Lekker rehabben met Douwe Bob, Goor en Waylon Willem.quote:Op zondag 10 december 2023 02:24 schreef BasEnAad het volgende:
Die vakantie-rehabs zijn alleen voor rijke mensen.
Als een grammetje coke nog steeds rond de 50 kost is dat 12 gramquote:Op zondag 10 december 2023 02:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die dat aan je kan verkopen
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-12-2023 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Fissa!quote:Op zondag 10 december 2023 02:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voorspel een feest in het kleine kamertje wanneer ik op sta
Je gaat naar het toilet?quote:Op zondag 10 december 2023 02:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voorspel een feest in het kleine kamertje wanneer ik op sta
Die komen daar nooit meer vanaf johquote:Op zondag 10 december 2023 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker rehabben met Douwe Bob, Goor en Waylon Willem.
Nee joh, een gram kost nu minimaal 50 euro, dat is dus 1 gram. Daar kun je vele avonden van snuiven, de info die je nu deelt is totaal niet juist.quote:Op zondag 10 december 2023 02:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als een grammetje coke nog steeds rond de 50 kost is dat 12 gram![]()
Voor een ongetrainde snuivert betekent dat waarschijnlijk een acute vergiftiging waarbij het maar afwachten is of je lever, nieren, hart en vaatstelsel niet spontaan bezwijken. Voor een doorgewinterde snatsert zal de prognose niet heel veel beter zijn. Zoals ik al zei: dat houdt je lijf MAX een paar dagen vol.
Dreetje is helemaal clean, ja!quote:Op zondag 10 december 2023 02:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die komen daar nooit meer vanaf joh
Ik ging uit van 600 eu, dus dat is 12 gram.quote:Op zondag 10 december 2023 02:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee joh, een gram kost nu minimaal 50 euro, dat is dus 1 gram. Daar kun je vele avonden van snuiven, de info die je nu deelt is totaal niet juist.
quote:Op zondag 10 december 2023 02:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee joh, een gram kost nu minimaal 50 euro, dat is dus 1 gram. Daar kun je vele avonden van snuiven, de info die je nu deelt is totaal niet juist.
Hij was voorbereid op een levenlang volle zalen, dat bleek toch niet zo te zijn... Jij en ik hadden het niet beter gedaan, dat weet jij ook wel...quote:Op zondag 10 december 2023 02:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dreetje is helemaal clean, ja!
sneeuwstormquote:Op zondag 10 december 2023 02:33 schreef mario390 het volgende:
wat is met fok los, heb de posts van post 2 weg
erst nu bekomen![]()
![]()
Je zal maar een leven lang volle zalen moeten trekken.quote:Op zondag 10 december 2023 02:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hij was voorbereid op een levenlang volle zalen, dat bleek toch niet zo te zijn... Jij en ik hadden het niet beter gedaan, dat weet jij ook wel...
Deze man!quote:Op zondag 10 december 2023 02:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zal maar een leven lang volle zalen moeten trekken.Wel goed voor je armspieren, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |