Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dewquote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee, hoezee nog 24 uur tot de KKD. Is er nummer waarvan we realistisch gezien kunnen stellen dat het niet in de Top 2000 zal staan waarvan je hoopt het deze week te horen? Buiten de Airportpolonaise want dat punt is nu wel duidelijk.
Nog even los daarvan. Ik gok er zomaar op dat er volgend jaar relatief best veel nummers van deze 500 nummers de Top2000 gaan (her)intreden. Nummers waarvan je dacht, dat gaat toch nooit lukken. En dat je nu denkt, hm, zo dicht bij de Top2000, toch maar op stemmen want je weet het maar nooit?quote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee, hoezee nog 24 uur tot de KKD. Is er nummer waarvan we realistisch gezien kunnen stellen dat het niet in de Top 2000 zal staan waarvan je hoopt het deze week te horen? Buiten de Airportpolonaise want dat punt is nu wel duidelijk.
@Cassa95 hoe zat dit ook alweer bij de Stenders KKD destijds? 80%?quote:Op zondag 10 december 2023 10:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nog even los daarvan. Ik gok er zomaar op dat er volgend jaar relatief best veel nummers van deze 500 nummers de Top2000 gaan (her)intreden. Nummers waarvan je dacht, dat gaat toch nooit lukken. En dat je nu denkt, hm, zo dicht bij de Top2000, toch maar op stemmen want je weet het maar nooit?
Wat denken jullie?
Mijn hoop voor de KKD is met name gevestigd op de volgende nummers die in het verzamelde lijstjesoverzicht van @bakkiestro naar voren kwamen:quote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
Ik denk dat 95%+ van de stemmers daar niet mee bezig is.quote:Op zondag 10 december 2023 10:23 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nog even los daarvan. Ik gok er zomaar op dat er volgend jaar relatief best veel nummers van deze 500 nummers de Top2000 gaan (her)intreden. Nummers waarvan je dacht, dat gaat toch nooit lukken. En dat je nu denkt, hm, zo dicht bij de Top2000, toch maar op stemmen want je weet het maar nooit?
Wat denken jullie?
FOK kennende zijn dat bijvquote:Op zondag 10 december 2023 09:37 schreef Tussle266 het volgende:
RM moet gewoon z'n mond houden.quote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfbenoemd muziekkenner Ronald Molendijk heeft zich ook weer uitgesproken over de lijst.
5 jaar geleden kreeg ie alle vrouwen over zich heen omdat 'ie zei dat vrouwen ondervertegenwoordigd waren in de T2K omdat ze minder goede muziek maken.
Vrijdag had 'ie kritiek op de Top 10/de lijst omdat er alleen maar 'witte motherfuckers' in staan. [ afbeelding ]
Iedereen mag stemmen, en blijkbaar stemt iedereen op incestplegers met albinisme.quote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfbenoemd muziekkenner Ronald Molendijk heeft zich ook weer uitgesproken over de lijst.
5 jaar geleden kreeg ie alle vrouwen over zich heen omdat 'ie zei dat vrouwen ondervertegenwoordigd waren in de T2K omdat ze minder goede muziek maken.
Vrijdag had 'ie kritiek op de Top 10/de lijst omdat er alleen maar 'witte motherfuckers' in staan. [ afbeelding ]
Nou nou nou.quote:Op zondag 10 december 2023 12:08 schreef Buendia het volgende:
[..]
Iedereen mag stemmen, en blijkbaar stemt iedereen op incestplegers met albinisme.
En dat terwijl de zanger van zowel nr 1. als van nr 10 in Afrika geboren is.quote:Op zondag 10 december 2023 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mét een niet-westerse-migratieachtergrond nog wel!quote:Op zondag 10 december 2023 12:24 schreef bakkiestro het volgende:
[..]
En dat terwijl de zanger van zowel nr 1. als van nr 10 in Afrika geboren is.
@aloaquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:58 schreef aloa het volgende:
Mijn lijst voor dit jaar. Ik was er ook wel klaar mee![]()
Een grote puzzel was het...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon helemaal uit de media verdwijnen, dat zou me zeer aangenaam zijn. Wat een kwalquote:Op zondag 10 december 2023 11:58 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
RM moet gewoon z'n mond houden.
Alice In Chains - Roosterquote:Op zondag 10 december 2023 13:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
@:aloa
Mocht je nog willen dat je lijst meedoet voor de foklijst, dan graag Artiest - Titel.
Ik ga het namelijk niet allemaal zelf overtypen
@datismijnmeningquote:Op woensdag 6 december 2023 18:40 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is 'm geworden![]()
![]()
Mss komt er nog een tweede Lana/Taylor supportlist
119 lijsten. Ik weet niet meer hoeveel ik er vorig jaar had en ik ben mijn bestand van 2022 kwijtquote:Op zondag 10 december 2023 15:23 schreef MadMaster het volgende:
@:peaceman
Hoeveel te gebruiken lijstje heb je al en in hoeverre wijkt het aantal af van vorige jaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |