Je gaat met rare mensen om.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:05 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg net een mail van iemand die afsluit met
Voornaamwoorden: zij/haar
[ afbeelding ]
Collega's kies je niet echt gok ik zoquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je gaat met rare mensen om.
Homepod?quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Nieuw Apple productje besteld. Wordt morgen geleverd.
Maar jij kiest wel je collega's.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Collega's kies je niet echt gok ik zo
Kan dat als officieel erkende hetero?quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In ESF is het hartstikke gezellig
Veel plezier!
Ligt er al een andere appel onder de boom?quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt er al een andere appel onder de boom?
Heeft hij nu een groter scherm?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:18 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben alleen bang dat hij hem te klein vindt (normaal heb ik dit bij vrouwen)
Ja maar zo'n achterlijk groot scherm. Zijn huidige telefoon heeft een groter scherm dan mijn pro maxquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft hij nu een groter scherm?
En waarom dan niet even geruild?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja maar zo'n achterlijk groot scherm. Zijn huidige telefoon heeft een groter scherm dan mijn pro max
Wel mooi topicquote:Op dinsdag 12 december 2023 07:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zouden ze in dat topic weten dat user @:Elan die 20 euro per maand besparing alweer lang en breed vertwintigvoudigd kwijt is in een of andere shitcoin?
Waarschijnlijk zelfde mensen die she/her oid op LinkedIn hebbenquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:05 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg net een mail van iemand die afsluit met
Voornaamwoorden: zij/haar
[ afbeelding ]
I weep for humanity.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfde mensen die she/her oid op LinkedIn hebben
Waarom heb je dan een Lego poppetje?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kan dat als officieel erkende hetero?
Waarom jij 2 mannen?quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een Lego poppetje?
Hopelijk pakt @Nova Dombo hard aanquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
Disney Dombo wijst naar Alp zijn Lego.
Sowieso maat. Vanmorgen legdayquote:Op dinsdag 12 december 2023 11:17 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch nog schijven door het dak gegooid?
Lekker maat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso maat. Vanmorgen legday
Wat een ellende was dat. Maar het zit er weer op
Kolere wat een termen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker maat.
Vandaag Lats/Biceps/Side Delts.
Vorige week meerdere PR's gepakt op Overhead Press (strict), dat was lang geleden
Maar wel romige dukaten.quote:Op dinsdag 12 december 2023 11:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen birdies of bogeys, dus niet interessant
Zonder iets erop?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:02 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk
Random broodje: het pistoletje.²
quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:44 schreef Nober het volgende:
Van Basten had gelijk. Afschaffen.
[ twitter ]
Goed bezig vriend.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed ik ben blij dat mensen heel goed sporten.
Ik ga binnenkort beginnen met heel saai hardlopen.
Daar word je lelijk van.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed ik ben blij dat mensen heel goed sporten.
Ik ga binnenkort beginnen met heel saai hardlopen.
En ik dacht dat ik de boomer hier ben.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat grapje maakte oriente ook al.
Welke film?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar de bioscoop! Donderdag recensie.
Vergeet de pics van je zus nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De prequel van the hunger games. Ga met mijn zus en is altijd lastig om een film te vinden die we beide leuk vinden.quote:
Ik was gister in de bioscoopquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent jong van geestquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik de boomer hier ben.
Dit is wel erg veel leeswerk maat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:46 schreef Bezsen het volgende:
Wonka
9/10
@:ggmm @:oriente @:skysherrif @:tarado @:rob @:yvonne @:atypisch @:knutdeijsbeer @:coco @:drizzt_dourden @:alaphilippe_
Ik loop je er uit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goed bezig vriend.
Blij dat je eindelijk iets aan je obesitas gaat doen.
Ligt eraan wat voor snack. En of ik je mag natuurlijk.quote:
Dat geloof ik wel, mijn conditie is er niet beter op geworden tijdens het bulkenquote:
Dat geloof ik ook wel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, mijn conditie is er niet beter op geworden tijdens het bulken
Maar ik overhead press jou eruit!
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, mijn conditie is er niet beter op geworden tijdens het bulken
Maar ik overhead press jou eruit!
Ja niks eigenlijkquote:
Bulk wat je bulken kan Oorquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk
Bedankt voor deze klap in mijn gezicht
Zeg me alsjeblieft dat deze post een grap is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Het is ook "word", stelletje eencelligen.
Je is het onderwerp van de zin.
Leg uitquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat deze post een grap is.
Je bent een waanzinnig dom varkenquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh
Ik heb Dombo nog nooit gezien dus daar kan ik geen oordeel over vellen.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook "grap", stelletje eencelligen.
Geslaagde "grap" dan.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit slaat nergens op. Excuus voor mijn poging tot grap.
Geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dit slaat nergens op. Excuus voor mijn poging tot grap.
De figuurlijke mistquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:52 schreef 3rr0r het volgende:
@:Wereldgozer gaat de mist in
[ afbeelding ]
Nee, nee dit kan nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |