Goed voor hockeyfeestjes.quote:Op maandag 11 december 2023 19:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Net gemeten 23.8cm
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2023 19:29 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
koekoekHeel verstandig besluit. Man heeft nog een mes en de beveiliger heeft het prima onder controle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ twitter ]
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keurig, deze mag een lintje ophalen bij Willem.
Niet gekliktquote:
[ twitter ]
koekoekGekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Omgeving Feijenoord is echt ghetto, nog erger dan de Bijlmer.quote:Op maandag 11 december 2023 19:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
[..]
[..]
En dan vergeet ik bijna de Kuip nog. Hand in hand…
Basgodquote:
Zouden ze in dat topic weten dat user @Elan die 20 euro per maand besparing alweer lang en breed vertwintigvoudigd kwijt is in een of andere shitcoin?quote:Op maandag 11 december 2023 22:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Koud bad in het energietarieven topic @:fetx
Wat een mokerslag wordt hier toch weer eens uitgedeeldquote:Op maandag 11 december 2023 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Derksen die bij de Top 4000 quiz steeds doet alsof ie niks weet en uiteindelijk gewoon alles over matige meuk weet.
Ik vind daar wat van jongens.
Je gaat met rare mensen om.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:05 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg net een mail van iemand die afsluit met
Voornaamwoorden: zij/haar
[ afbeelding ]
Collega's kies je niet echt gok ik zoquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je gaat met rare mensen om.
Homepod?quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Nieuw Apple productje besteld. Wordt morgen geleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |