En ik dacht dat ik de boomer hier ben.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat grapje maakte oriente ook al.
Welke film?quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar de bioscoop! Donderdag recensie.
Vergeet de pics van je zus nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De prequel van the hunger games. Ga met mijn zus en is altijd lastig om een film te vinden die we beide leuk vinden.quote:
Ik was gister in de bioscoopquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij bent jong van geestquote:Op dinsdag 12 december 2023 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik de boomer hier ben.
Dit is wel erg veel leeswerk maat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:46 schreef Bezsen het volgende:
Wonka
9/10
@:ggmm @:oriente @:skysherrif @:tarado @:rob @:yvonne @:atypisch @:knutdeijsbeer @:coco @:drizzt_dourden @:alaphilippe_
Ik loop je er uit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Goed bezig vriend.
Blij dat je eindelijk iets aan je obesitas gaat doen.
Ligt eraan wat voor snack. En of ik je mag natuurlijk.quote:
Dat geloof ik wel, mijn conditie is er niet beter op geworden tijdens het bulkenquote:
Dat geloof ik ook wel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, mijn conditie is er niet beter op geworden tijdens het bulken
Maar ik overhead press jou eruit!
quote:Op dinsdag 12 december 2023 13:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, mijn conditie is er niet beter op geworden tijdens het bulken
Maar ik overhead press jou eruit!
Ja niks eigenlijkquote:
Bulk wat je bulken kan Oorquote:Op dinsdag 12 december 2023 13:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk
Bedankt voor deze klap in mijn gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |