Ja even kijken wat die maat van me wil, opzich is Leipzig, paar dagen Praag meepakken en dan weer naar Berlijn voor die laatste pot ook best aantrekkelijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weekendje Leipzig zou ik zelf prefereren eigenlijk.
Hou er rekening mee dat je de Praagkaart nog zult moeten gaan trekken zodra de klad in je relatie komt, dat je geen vroegtijdige moeheid daaromtrent oploopt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja even kijken wat die maat van me wil, opzich is Leipzig, paar dagen Praag meepakken en dan weer naar Berlijn voor die laatste pot ook best aantrekkelijk
Dat alles op één pagina komt te staan bedoel je?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe kan ik het topic niet-mobiel helemaal uitklappen?
Bedankt, dat had ik zeker nooit zelf gevonden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat alles op één pagina komt te staan bedoel je?
[ afbeelding ]
Dat ding rechts
Jij bent dan ook niet de slimstequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedankt, dat had ik zeker nooit zelf gevonden.
Zullen we even masters tellen?quote:
Fijn dat je ook 25 posts per pagina hebt. Er zijn mensen die daar minachtend over doenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ding rechts
Ik heb alles standaard op één pagina, ik had de URL van een willekeurig topic even aangepast om mijn medegebruiker te helpenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn dat je ook 25 posts per pagina hebt. Er zijn mensen die daar minachtend over doen
Bedankt voor de quote maar dit was niet grappig. Caland en ik zijn al jaren vrienden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Caland gaat zich oranje schminken en van die kutdansjes repeteren.
Erg behulpzaamquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ding rechts
Ik van jou makkerquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we het nu niet te persoonlijk maken.
Ik hou van jullie allemaal.
KBR maatquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Wokgerecht met groenten en steakquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
AVG maatquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |