Die foto waar je een karton van Szymanski kust is een beetje raarquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe ziet mijn Tinder profiel eruit?
Daarom krijg ik geen likes.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die foto waar je een karton van Szymanski kust is een beetje raar
Oosterpoort Groningenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:3rr0r waar en wanneer was dat KRS One optreden?
wowquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kansloze OP-steal
Waardeloze OP
Waardeloze TT
Waardeloze TS
1/10
Bedankt maat.quote:
Met wat?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Beetje laat, maar er heeft verder niemand aan gedacht (zelfs Niek niet) dus chapeau
Vreselijk, wat een pech heb jij zegquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
Ingeloot voor alle drie de groepswedstrijden van Oranje op het EK
Tijd om een bos wortelen te kopen
Uitgeloot voor Nederland - Frankrijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
(Niek wil liever niet meer dat je hem Niek noemt)quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Beetje laat, maar er heeft verder niemand aan gedacht (zelfs Niek niet) dus chapeau
Ik ben nergens voor ingeloot. Jij gaat geld verdienen!!quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
Caland gaat zich oranje schminken en van die kutdansjes repeteren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben nergens voor ingeloot. Jij gaat geld verdienen!!
'ongewenste'quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:24 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jongens, wordt een druk weekendje voor mij.
Ga twee wedstrijden verkopen voor 300 per kaart en pak die laatste wedstrijd in Berlijn mee gok ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Caland gaat zich oranje schminken en van die kutdansjes repeteren.
Weekendje Leipzig zou ik zelf prefereren eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:48 schreef Caland het volgende:
Of die in Leipzig, weekend en Mbappe live zien.
Nog even over nadenken
Ja even kijken wat die maat van me wil, opzich is Leipzig, paar dagen Praag meepakken en dan weer naar Berlijn voor die laatste pot ook best aantrekkelijkquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weekendje Leipzig zou ik zelf prefereren eigenlijk.
Hou er rekening mee dat je de Praagkaart nog zult moeten gaan trekken zodra de klad in je relatie komt, dat je geen vroegtijdige moeheid daaromtrent oploopt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja even kijken wat die maat van me wil, opzich is Leipzig, paar dagen Praag meepakken en dan weer naar Berlijn voor die laatste pot ook best aantrekkelijk
Dat alles op één pagina komt te staan bedoel je?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:15 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe kan ik het topic niet-mobiel helemaal uitklappen?
Bedankt, dat had ik zeker nooit zelf gevonden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat alles op één pagina komt te staan bedoel je?
[ afbeelding ]
Dat ding rechts
Jij bent dan ook niet de slimstequote:Op zaterdag 9 december 2023 13:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedankt, dat had ik zeker nooit zelf gevonden.
Zullen we even masters tellen?quote:
Fijn dat je ook 25 posts per pagina hebt. Er zijn mensen die daar minachtend over doenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat alles op één pagina komt te staan bedoel je?
[ afbeelding ]
Dat ding rechts
Ik heb alles standaard op één pagina, ik had de URL van een willekeurig topic even aangepast om mijn medegebruiker te helpenquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn dat je ook 25 posts per pagina hebt. Er zijn mensen die daar minachtend over doen
Bedankt voor de quote maar dit was niet grappig. Caland en ik zijn al jaren vrienden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Caland gaat zich oranje schminken en van die kutdansjes repeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |