SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 11-12-2023 21:22:25 ]
Het lijkt erop dat je deels gelijk had want er komen gewoon 3 mensen tegelijk binnen om 3 mensen tegelijk te vervangen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende: [..] Lovereality heeft weer hun eigen 'realiteit' en geven er hun eigen draai aan zoals wel zo vaker zonder enige kennis, ik heb dat vanuit het programma niet vernomen dat de 2 voor Kaylee en Sylvia in de plaats komen. Het feit is dat die 2 nieuwe voor Kaylee en de winnaar van de 100.000 komen, dus Jennemie.
Meteen samen een bondje vormen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jasmijn krabbelt niet terug dus .. Ik tel 4 nieuwe gezichten
ja idd, kunnen ze gelijk doorquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Meteen samen een bondje vormen zou ik zeggen.
Of je moet naast mn schoonmoeder zitten… zit je ook dichtbij een ton..quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Zo dicht bij een ton zitten gaat je de rest van je leven niet meer gebeuren.
Thnxquote:
komen drie dames en 1 man inquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:16 schreef Moira het volgende:
Maar ben wel benieuwd of ze dit plaatsje nu ook de rest vd maand leeg houden, dus weer 1 groepje met 3 man, of dat ze voorafgaand aan de volgende ceremonie nog een reserve 4e hebben.
zie dat nog wel gebeurenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
dom als Mel in de groep bij Beau komt, nooit doen
Ziet er echt oud uit he, maar goed kan zij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Wat zie ik er goed uit voor mijn leeftijd dan(grapje)
Kloptquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er echt oud uit he, maar goed kan zij ook niets aan doen
Ja, dat is verplichtquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dan ga jij uit van kansspelbelasting?
Ik herinner me een uitspraak van de rechter die in het voordeel van de Belastingdienst oordeelde dat Jaap inkomstenbelasting moest betalen ipv kansspelbelasting. Deelname aan De Gouden Kooi werd aangemerkt als dienstbetrekking.quote:
15 min de nieuwe een rondleiding geven en 15 min bondjes maken, weer een aflevering gevuld.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:31 schreef spapaars het volgende:
Maandag bondjes vormen, zal dinsdag wel weer met spelletjes zijn om punten te verdienen.
Ja, 4 omdat Jasmijn is vertrokken. Dus die 4e is in allerijl ingevlogen, en dat was te zien...quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je deels gelijk had want er komen gewoon 3 mensen tegelijk binnen om 3 mensen tegelijk te vervangen.
Edit: 4 zelfs meteen.
precies. dat d8t ik ook gelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die lachende knakker en haar reactie eropeen mannelijke Jennemie
Ze loopt weer los hier ..quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Postuum waardeloos dat Jasmijn niet gewonnen heeft als ik wist wat ze van plan was bij geen winst. Zo'n leuke aanwinst en goede casting. Die had ik echt nog wel even een tijdje willen zien daar. Jennemie heeft dit totaal niet verdiend, maar ja een lekkere wokie winnaar natuurlijk, dus dan is het voor de TV makers al lang gezegend....
Wel leuke nieuwe deelnemers, Vincent is wel ok, die oudere vrouw is in plaats van Sylvia denk ik.
Daan gaat buiten de boot vallen bij de bondjes, dat zie ik graag....
Ik besef nu dat ze de hele week heeft meegelezen op internet hoe iedereen haar uitscheldt en vindt dat ze het bedrag niet verdient omdat niemand haar mag. Damn.quote:
denk eerder dat het om vertrouwen gaat niet om verrraad. vertrouwen zag je goed in finalespelquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:55 schreef Cirilico het volgende:
Waar blijft trouwens het verraad waar dit programma zogenaamd om draaide?
Feit is, hoe je wordt je op tv gebracht, het is allemaal knip en plakwerk wat wij krijgen te zien, en daarmee kunnen ze je karakter maken of breken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik besef nu dat ze de hele week heeft meegelezen op internet hoe iedereen haar uitscheldt en vindt dat ze het bedrag niet verdient omdat niemand haar mag. Damn.
over dat ze crusch had op beau zijn waren haar eigen woorden , niks gemonteerd daarvanquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feit is, hoe je wordt je op tv gebracht, het is allemaal knip en plakwerk wat wij krijgen te zien, en daarmee kunnen ze je karakter maken of breken.
Ze was echt niet zo slecht, maar als je alles bewust uitvergroot.
Dat kan, maar ze heeft er niet veel mee gedaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
over dat ze crusch had op beau zijn waren haar eigen woorden , niks gemonteerd daarvan
Het is een heel ingewikkeld format buiten de opdrachten om, ik dacht echt dat er veel samenzweringen zouden zijn binnen de bondjes en dat er niet met iedereen uit elk bondje werd gecommuniceerd spelmatig. Maar iedereen lult met elkaar dus als kijker zie je door de bomen het bos niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:55 schreef Cirilico het volgende:
Waar blijft trouwens het verraad waar dit programma zogenaamd om draaide?
gelukkig , mss was ze erin gebleven welquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan, maar ze heeft er niet veel mee gedaan.
Wel wat persoonlijke irritaties, maar buiten de games is er geen goede reden om vijandig tegenover elkaar te staan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een heel ingewikkeld format buiten de opdrachten om, ik dacht echt dat er veel samenzweringen zouden zijn binnen de bondjes en dat er niet met iedereen uit elk bondje werd gecommuniceerd spelmatig. Maar iedereen lult met elkaar dus als kijker zie je door de bomen het bos niet.
Jawel, beter creme'pjes smeren!quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er echt oud uit he, maar goed kan zij ook niets aan doen
Je kan moeilijk stellen dat dit geen kansspel was....quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dan ga jij uit van kansspelbelasting?
ALsof dat helptquote:
Daar had DGK-winnaar Jaap een conflict over met de belastingdienst.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:35 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je kan moeilijk stellen dat dit geen kansspel was....
Ja slecht verliezer , had ze in “hetzelfde bondje” - Jen gezeten , had ze weer een grote kans gehad op die ton…quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:58 schreef Cosima het volgende:
Wat reageerden die familie of vrienden van jennemie lauw op haar terugkomst met 1 ton. Vond het een beetje zielig, ook maar 2 mensen.
Ik vond jasmijn echt een slechte verliezer. Vind het echt bizar trouwens dat zij pas 22 is. Wel jammer dat ze eruit is, ik ben haar echt gaan waarderen.
Ik verheug me nu al op de aflevering van maandag met een daan die buiten de boot valt met het bondjes vormen. Voorstukje was al heerlijk om te zien. Ik denk dat hij dan bij jorrit regna en een nieuwe komt lol.
De nieuwe mensen lijken me wel leuk.
In principe niet. Kans van 1 op 16 en blijkbaar heeft ze er geen maanden voor over want als je in het verkeerde groepje zit ben je alweer een maand verder. Snap sowieso niet dat mensen elkaar 'het gunnen' want de volgende maand wil je toch echt zelf winnen? En afspreken dat je ieder 50/50 krijgt buiten de uitzending om en allebei eruit gaan mag ook vast niet (bekend worden).quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:09 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja slecht verliezer , had ze in “hetzelfde bondje” - Jen gezeten , had ze weer een grote kans gehad op die ton…
Ik verzin dit toch echt niet zelf hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:35 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Je kan moeilijk stellen dat dit geen kansspel was....
https://uitspraken.rechts(...)NL:GHSGR:2011:BQ9031quote:Loonbelasting. De geldprijs die een deelnemer heeft gewonnen in een televisieprogramma is loon. De programmamaker kon, teneinde het programma conform de door hem ontwikkelde format en spelregels te realiseren, instructies geven en maatregelen nemen. De deelnemers hadden dit op voorhand aanvaard. Een en ander constitueert een gezagsverhouding. Belanghebbende had een dienstbetrekking bij de programmamaker. Aangezien de hoofdprijs van belanghebbende voortkwam uit deze dienstbetrekking, behoort de prijs tot het door belanghebbende verdiende loon. Het winnen van de hoofdprijs was mede afhankelijk van toevalsfactoren, maar deze waren, gelet op de inspanningen die de deelnemer zich getroostte om van de format een succes te maken, niet overheersend.
misschien wel bij casperquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:58 schreef Cosima het volgende:
Ik verheug me nu al op de aflevering van maandag met een daan die buiten de boot valt met het bondjes vormen. Voorstukje was al heerlijk om te zien. Ik denk dat hij dan bij jorrit regna en een nieuwe komt lol.
Daarom moeten ze er ook streams bij aangooien, kun jezelf je conclusies trekken zonder af te gaan op de gemonteerde beelden die dus vertekenen dat blijkt nu maar weer. Wees gewoon zo transparant mogelijk en laat de totstandkoming van de afleveringen gewoon zien. Bij EJVJL ging dat erg goed en bij BB idem.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feit is, hoe je wordt je op tv gebracht, het is allemaal knip en plakwerk wat wij krijgen te zien, en daarmee kunnen ze je karakter maken of breken.
Ze was echt niet zo slecht, maar als je alles bewust uitvergroot.
Ja wat ik zeg, gooi de streams aan dan hadden we zelf tot die conclusie kunnen komen of dat ze uit haar nekje lult....quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:56 schreef cinsan het volgende:
die jennemie zit zich daar partij te verdedigen als ze comment op fb leest wat haar niet aanstaat
ze spreekt zichzelf veel tegenquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja wat ik zeg, gooi de streams aan dan hadden we zelf tot die conclusie kunnen komen of dat ze uit haar nekje lult....
Dat is en blijft een gemis.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom moeten ze er ook streams bij aangooien, kun jezelf je conclusies trekken zonder af te gaan op de gemonteerde beelden die dus vertekenen dat blijkt nu maar weer. Wees gewoon zo transparant mogelijk en laat de totstandkoming van de afleveringen gewoon zien. Bij EJVJL ging dat erg goed en bij BB idem.
mss met kerst of oudjaarquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is en blijft een gemis.
Wat ook ontbreekt is een goed feest waarbij ze met een drankje op uit hun rol stappen.
Ze zijn voor geen moment echt spontaan.
Heb je een linkje? Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:56 schreef cinsan het volgende:
die jennemie zit zich daar partij te verdedigen als ze comment op fb leest wat haar niet aanstaat
die hebben er eerst veel gewist.op fb site van bondgenoten zegt dat het opgeblazen is gedoe met beau , nou dan heb ik wat anders haar horen zeggen ,tuurlijk word er geknipt en geplakt maar niet in dingen die zij zegt, en dag na haar winst begint ze al te zeuren over verkeerd neerzetten van de regie , heb je niks miszegt zoals ze beweert houd dan je mond , voor mij is dat geilen op aandachtquote:Op zondag 10 december 2023 10:13 schreef Cirilico het volgende:
Op de Instagram pagina van de Bondgenoten staan de reacties uit onder de bekendmaking van de winnaar. Dat zegt genoeg.
Welke fb site van bondgenoten is dat dan?quote:Op zondag 10 december 2023 11:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
die hebben er eerst veel gewist.op fb site van bondgenoten zegt dat het opgeblazen is gedoe met beau , nou dan heb ik wat anders haar horen zeggen ,tuurlijk word er geknipt en geplakt maar niet in dingen die zij zegt, en dag na haar winst begint ze al te zeuren over verkeerd neerzetten van de regie , heb je niks miszegt zoals ze beweert houd dan je mond , voor mij is dat geilen op aandacht
mooi zoals zij het doet , in elk geval beter dan schreeuwlelijk die gelijk gaat bleren dat met beau is verkeerd in beeld gekomen ,quote:Op zondag 10 december 2023 16:34 schreef spapaars het volgende:
Jasmijn reageert via Instagram voor het eerst op vertrek uit De Bondgenoten
https://lovereality.nl/ja(...)-uit-de-bondgenoten/
Er zijn 4 nieuwe.quote:Op zondag 10 december 2023 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
Wat een anticlimax weer, zowel de "eindstrijd" alswel die 3 nieuwe..
Slappe poging wat ouwe arrogantie er tussen te pleuren 😉
daan komt wel in een bondje terecht , mss niet het bondje wat hij voor ogen hadquote:Op zondag 10 december 2023 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Wel lekker om de dynamiek op zijn kop te zetten. Benieuwd hoe Daan nu gaat varen, hij gaat de boot missen bij de bondjes dus dat kan leuk worden. Al zeggen voorstukjes nooit wat, dat kan zo gemonteerd zijn dat het heel wat lijkt om je te laten kijken, maar uiteindelijk toch tegenvallen.
Beter bondje?quote:Op zondag 10 december 2023 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Denk ik het kneuzen bondje, hopelijk komt Jorrit in een wat beter bondje terecht zodat die ook safe is in deze cyclus.
Altijd, het bondje wat op 3 blijft steken krijgt hem als vierde.quote:Op zondag 10 december 2023 17:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
daan komt wel in een bondje terecht , mss niet het bondje wat hij voor ogen had
Daan is een van de weinigen met wie ik absoluut niet in een bondje zou willen zitten.quote:Op zondag 10 december 2023 20:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Altijd, het bondje wat op 3 blijft steken krijgt hem als vierde.
Casper zou ik toch ook niet zien zitten.quote:Op zondag 10 december 2023 20:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Daan is een van de weinigen met wie ik absoluut niet in een bondje zou willen zitten.
Nee, die ook niet inderdaad. En Eduardo.quote:Op zondag 10 december 2023 20:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Casper zou ik toch ook niet zien zitten.
Wat leuk zou zijn, een bondje met Casper, Jorrit, Jorim en Daan.
Wie zitten er in het toekomstige kneuzenbondje dan? Jorrit was nou ook niet een van de betere spelers (zacht uitgedrukt)quote:Op zondag 10 december 2023 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Denk ik het kneuzen bondje, hopelijk komt Jorrit in een wat beter bondje terecht zodat die ook safe is in deze cyclus.
beau olivier , melanie en die kim worden team haaienquote:Op zondag 10 december 2023 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Glazen bol:
Waarschijnlijk gaan Jelle, Jorrim, Donna en Wesley in een bondje
Beau en Olivier blijven bij elkaar en willen een of twee van de nieuwe vrouwen.
Daan valt volgens het voorstukje buiten de boot en zit misschien vast aan Jorrit en Casper.
Daan, Casper, Jorim en Jelle.quote:Op zondag 10 december 2023 22:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wie zitten er in het toekomstige kneuzenbondje dan? Jorrit was nou ook niet een van de betere spelers (zacht uitgedrukt)
Ik denk niet dat Daan en Jorim ooit nog met Casper in een bondje zouden gaan. Jelle zit daar vermoedelijk ook echt niet op te wachten.quote:
Ik denk dat je glazen bol wel goed afgesteld staatquote:Op zondag 10 december 2023 22:11 schreef MacDeMarco het volgende:
Glazen bol:
Waarschijnlijk gaan Jelle, Jorrim, Donna en Wesley in een bondje
Beau en Olivier blijven bij elkaar en willen een of twee van de nieuwe vrouwen.
Daan valt volgens het voorstukje buiten de boot en zit misschien vast aan Jorrit en Casper.
Ja maar omdat Daan buiten de boot dreigt te vallen heeft hij misschien niet zoveel te kiezen...Komt ook nog eens bij dat er nieuwe bij zijn dus wat het ook nog eens ingewikkeld maakt.quote:Op zondag 10 december 2023 23:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Daan en Jorim ooit nog met Casper in een bondje zouden gaan. Jelle zit daar vermoedelijk ook echt niet op te wachten.
Dat kan, maar alsnog zullen Jelle en Jorim sowieso niet met Casper eindigen, die gaan dan met Donna en Wesley.quote:Op zondag 10 december 2023 23:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar omdat Daan buiten de boot dreigt te vallen heeft hij misschien niet zoveel te kiezen...
SPOILER: Jan's uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 11 december 2023 15:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jan zei dat mocht het niet lukken 4 nieuwe bondjes te vormen, ze ´het lot laten beslissen'.
Zou Daan dat niet kunnen forceren door gewoon te weigeren bij een bepaald bondje te gaan? Je zou kunnen zeggen dat het dan niet lukt om 4 nieuwe bondjes te maken.
zie ik daan wel voor in staatSPOILER: Jan's uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2023 15:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jan zei dat mocht het niet lukken 4 nieuwe bondjes te vormen, ze ´het lot laten beslissen'.
Zou Daan dat niet kunnen forceren door gewoon te weigeren bij een bepaald bondje te gaan? Je zou kunnen zeggen dat het dan niet lukt om 4 nieuwe bondjes te maken.
hmmm dat lijkt me nog wel wat, het lot laten beslissen en dan die gezichten zien.SPOILER: Jan's uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er kan 1 bed worden afgevoerd, Melanie en Beau in 1 slaapkamer.quote:
weet het nuiet precies meer maar die weg waren was goed, vrij vertaaldquote:Op maandag 11 december 2023 20:02 schreef Cirilico het volgende:
Wat zei Vincent ik verstond het niet?
Iets als: degenen met wie hij dacht dat het niet zou klikken zijn al naar huisquote:Op maandag 11 december 2023 20:02 schreef Cirilico het volgende:
Wat zei Vincent ik verstond het niet?
Ook meteen de volgorde van de eindstand gok ik.quote:Op maandag 11 december 2023 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Haaien: Beau, Olivier, Melanie, Kim
Vossen: Jelle, Jorim, Donna, Wesley
Slangen: Vincent, Eduardo, Daan, Michelle
Gieren: Casper, Jorrit, Emely, Regna
quote:Op maandag 11 december 2023 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
weet het nuiet precies meer maar die weg waren was goed, vrij vertaald
Ah, bedankt!quote:Op maandag 11 december 2023 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iets als: degenen met wie hij dacht dat het niet zou klikken zijn al naar huis
Wel ekte luxe.quote:
Wel 2 koppen koffie kunnen pakkenquote:Op maandag 11 december 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Em we hebben uiteraard weer minuten lang reclame
Beetje!?quote:Op maandag 11 december 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
Beetje bijgewerkt zo te zien.
[ afbeelding ]
Hier aan het haken..alleen het idee is irritantquote:Op maandag 11 december 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel 2 koppen koffie kunnen pakken
Beetje het type Alexandra van uto2.quote:
ja, nu je het zegtquote:Op maandag 11 december 2023 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beetje het type Alexandria van uto2.
Zus van Alexandra?quote:Op maandag 11 december 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met bodybuildingquote:Op maandag 11 december 2023 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
Is er al bekend welke NK`s die nieuwe dame aan mee heeft gedaan/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 11 december 2023 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Iets met bodybuildingIndrukwekkend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect voor dat
[..]
Iets met bodybuildingZo ook Alexandra.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede kans dat ze elkaar kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb deze in de OP gezetquote:
Een bewijs dat veel verhaallijnen geknipt en geplakt zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Wat was dat nou? Waarom zagen we Daan niet die het moeilijk had aansluiting te vinden bij een bondje? Die tease van afgelopen vrijdag was nergens te bekennen!
[..]
Iets met bodybuildingDacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
Iets met bodybuildingJa dat kan heel goed.. ik heb wel eens eerder beelden van dr gezien met die opgepompte voorgevelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zien we dus hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 december 2023 02:25 schreef chufi het volgende:
Mooi toch..
alhoewel ik wat afstand speur
Grappig dat Donna als ze zingt opeens geen Limburgs accent meer heeft!quote:
Niet zo zuinig ook. Die wil ik niet naakt zien.quote:Op maandag 11 december 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Brabants bedoel je? Maar viel mij ook al op ja, haar r’en waren ineens normaal Nederlandsquote:Op dinsdag 12 december 2023 08:07 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Grappig dat Donna als ze zingt opeens geen Limburgs accent meer heeft!
Zal ook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Niet zo zuinig ook. Die wil ik niet naakt zien.
Nou, ik vind de deuren die ze er nu in hebben zitten ook van weinig privacy getuigen. Wil niet weten hoe dat eerst was danquote:Op dinsdag 12 december 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren.
De tijd dat ze moesten douchen zonder deuren, of achter deuren van glas, ligt al ver achter ons, en terecht ook.
Vind ik niet, bij BB Aus waren er ook geen deuren dit seizoen, dus het kan nog steeds.quote:Op dinsdag 12 december 2023 10:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal ook niet gebeuren.
De tijd dat ze moesten douchen zonder deuren, of achter deuren van glas, ligt al ver achter ons, en terecht ook.
Maar altijd netjes in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Nou, ik vind de deuren die ze er nu in hebben zitten ook van weinig privacy getuigen. Wil niet weten hoe dat eerst was dan
Daar hebben de bewoners ook geen probleem mee, ze lopen gewoon bloot rond.quote:Op dinsdag 12 december 2023 14:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik niet, bij BB Aus waren er ook geen deuren dit seizoen, dus het kan nog steeds.
Huh? Die vrouw is zo nep als het maar zijn kan. Strak opgespoten gezicht, opgevulde tieten en kont.quote:Op dinsdag 12 december 2023 08:07 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Grappig dat Donna als ze zingt opeens geen Limburgs accent meer heeft!
Ik vind die 2 ouderen er trouwens allebei erg goed uit zien voor hun leeftijd...beiden eind 50 maar zouden makkelijk tussen de 45 en 50 hebben kunnen zijn.
Dat ging opeens wel heel snel met de bondjes.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Die man, Vincent ziet er wel uit als 50 die vrouw schat ik niet zo bijster intelligent, maar die zit dan nu ook in het kneuzen bondje...en Jorrit...
Die jongere vrouw van die nieuwe ziet er ook een stukje ouder uitquote:Op dinsdag 12 december 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Die man, Vincent ziet er wel uit als 50 die vrouw schat ik niet zo bijster intelligent, maar die zit dan nu ook in het kneuzen bondje...en Jorrit...
Ik weet niet hoe ze heet, een van die drie nieuwe en dan die jonge vrouwquote:
Vincent is 57.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:55 schreef freaky40 het volgende:
Kim is 25.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die jongere vrouw van die nieuwe ziet er ook een stukje ouder uit
quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze heet, een van die drie nieuwe en dan die jonge vrouw
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die bremmen zijn echt afleidend. Normaal gesproken geen last van. Maar nu wel
Nou je het zegt! Was alweer vergeten hoe dramatisch hij er bij Jorim over deedquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef Moira het volgende:
Wat hypocriet van die dramaqueen Casper dat hij het nu ineens helemaal prima vindt dat iemand in z'n groepje sigaretten koopt
Hij zei de vorige ronde ook dat het uit misgunnen wasquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:06 schreef Moira het volgende:
Wat hypocriet van die dramaqueen Casper dat hij het nu ineens helemaal prima vindt dat iemand in z'n groepje sigaretten koopt
Echt een schijnheilquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou je het zegt! Was alweer vergeten hoe dramatisch hij er bij Jorim over deed
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoop dat het lang duurt voordat ze sigaretten hebben.
Wat maakt dat nou weer uit dan? Ze kunnen sowieso maar 1x per maand kopen, dus afhankelijk van hoe snel ze dat oproken zitten ze sowieso steeds minimaal 3 weken zonder.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoop dat het lang duurt voordat ze sigaretten hebben.
Dat, en zij zijn het rijkst. Koop dan meer.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:12 schreef Moira het volgende:
Beau is intussen toch ook wel een beetje mijn sympathie verloren. Wat triest dat je daarover gaat liegen als iemand je het meermaals vraagt
In b4 Casper die vergeet dat hij ook in een nieuw bondje alsnog zichzelf en z'n drama meeneemtquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]En dat ze de spanningen die erdoor ontstaan ook uitzenden.
Ik wil die afkickverschijnselen zien, de wanhoop, het chagrijn. Dan gebeurt er tenminste wat.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit dan? Ze kunnen sowieso maar 1x per maand kopen, dus afhankelijk van hoe snel ze dat oproken zitten ze sowieso steeds minimaal 3 weken zonder.
Dat 1 x per maand doen ze omdat je dan in 1 keer veel punten moet uitgeven, en dat veroorzaakt wrevel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit dan? Ze kunnen sowieso maar 1x per maand kopen, dus afhankelijk van hoe snel ze dat oproken zitten ze sowieso steeds minimaal 3 weken zonder.
Hmm ja dan zouden ze misschien nog 2 weken moeten wachten. In ieder geval schijnen de eerste 2 weken het ergst te zijn en het daarna wel mee te gaan vallen. Dus elke maand 1 pakje kunnen kopen heb je elke maand weer 2 weken afkickenquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik wil die afkickverschijnselen zien, de wanhoop, het chagrijn. Dan gebeurt er tenminste wat.
Ja, ook leuk dat gemopper van hem. Lekker overal over zeiken!quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:16 schreef Moira het volgende:
[..]
In b4 Casper die vergeet dat hij ook in een nieuw bondje alsnog zichzelf en z'n drama meeneemt
Was er in het vorige bondje wel zat van, maar nu z'n familie er wat van gezegd heeft en hij in een nieuw bondje met andere mensen zit geeft het misschien weer wat vermakelijks.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ook leuk dat gemopper van hem. Lekker overal over zeiken!
Top! Zelf meegemaakt, lang geleden. Rook al 25 jaar niet meer. Heb er recht op andermans ellende te zien.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Hmm ja dan zouden ze misschien nog 2 weken moeten wachten. In ieder geval schijnen de eerste 2 weken het ergst te zijn en het daarna wel mee te gaan vallen. Dus elke maand 1 pakje kunnen kopen heb je elke maand weer 2 weken afkicken
quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Net reclame gehad moeten ze weer reclame over die bedlappen maken
Zal er op gaan letten.quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ie nou verschil in z'n oogkleur of is dat lichtinval?
Wel lief dat die jongens er een sneeuwpop mee mochten bouwenquote:
Beau en Olivier stellen teleur deze cyclusquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja viel me zwaar tegen van hem, niet verwacht
Leuk gemaakt een zittende sneeuwpopquote:Op dinsdag 12 december 2023 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wel lief dat die jongens er een sneeuwpop mee mochten bouwen
[ afbeelding ]
ze hebben wel gelijk donna moet altijd mannen haar heen hebben , en haar omgang met wesley is ook niet gezondquote:Op dinsdag 12 december 2023 21:44 schreef Revanches het volgende:
Wat een rare reactie van Beau en Olivier richting Donna, heel kinderachtig en heel persoonlijk richting haar, terwijl zij heel sociaal is en zij het eten jatten, met nota bene de meeste punten, hypocriet.
Die valt wel om te kopen met peuken, voordeel van geen streams.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Die Emily gaat een Sylviaatje doen binnenkort zodat team wit al snel zonder 4e deelnemer weer door moet...
Klopt, maar los daarvan wel een slank mooi lichaam. Dat is iig wel door zelf veel te sporten gekomen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 16:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Huh? Die vrouw is zo nep als het maar zijn kan. Strak opgespoten gezicht, opgevulde tieten en kont.
Nee, niet Brabant, ze komt uit Limburg, uit Geleen om precies te zijn. En dat hoor je ook duidelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2023 09:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Brabants bedoel je? Maar viel mij ook al op ja, haar r’en waren ineens normaal Nederlands
Ik vond dit ook wel een lage streek van Olivier. Hij wordt gelijk een ander mens als ie honger heeft. Donna gebruikt de aandacht van mannen wel sluw, maar hoe Olivier haar neerzette was wel erg overdreven.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:44 schreef Revanches het volgende:
Wat een rare reactie van Beau en Olivier richting Donna, heel kinderachtig en heel persoonlijk richting haar, terwijl zij heel sociaal is en zij het eten jatten, met nota bene de meeste punten, hypocriet.
En roken. Als ze daarmee stopt, komt ze aan.quote:Op woensdag 13 december 2023 00:45 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Klopt, maar los daarvan wel een slank mooi lichaam. Dat is iig wel door zelf veel te sporten gekomen.
Michelle was toch ook een rookster?quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Die Emily gaat een Sylviaatje doen binnenkort zodat team wit al snel zonder 4e deelnemer weer door moet...
Onzin, je kunt ook een matras uitzoeken wat naar je zin is qua hardheid. Zo'n matt matras betaal je de hoofdprijs voor, je maakt hem thuis naar jouw wens en verandert dat nooit meer.quote:Op woensdag 13 december 2023 00:44 schreef ThijsTH het volgende:
Ik denk dat ik ook zo'n Matt-matras ga kopen, jullie ook?
Die vooruitblikken vind ik zo wat, ze kunnen je alles laten geloven, ik zie nog een verloren Daan die na het weekend naadloos in een bondje schoof.quote:Op woensdag 13 december 2023 07:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Michelle was toch ook een rookster?
Jorim doet niet moeilijk, die bestelt gewoon toch. Haha.
Maar inderdaad, de vooruitblik is veelbelovend wat Emely betreft. Verwacht niet dat ze het lang volhoudt als ze geen peuken krijgt.
Haha rustig maar, ik was maar cynisch hoor....quote:Op woensdag 13 december 2023 07:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Onzin, je kunt ook een matras uitzoeken wat naar je zin is qua hardheid. Zo'n matt matras betaal je de hoofdprijs voor, je maakt hem thuis naar jouw wens en verandert dat nooit meer.
In zo'n huis, waar elke maand iemand anders het matras gebruikt, is het nog nuttig dat je dat kan veranderen. Maar thuis doe je dat toch niet! Waarom er dan wel voor betalen?
Dat is TV, zo werkt dat. Een goed voorbeeld zijn de voorstukjes bij Lang Leve de Liefde, voor de reclame zie je dan een ongemakkelijk moment tussen de deelnemers, en dan zie je uiteindelijk na de reclame hoe dat ging en dan bleek het helemaal niet zo ongemakkelijk. Ze kunnen het zo monteren dat het lijkt of er heel wat gebeurd....daarom; leve livestreams, zodat je een eigen beeld hebt hoe dingen gegaan zijn.quote:Op woensdag 13 december 2023 09:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die vooruitblikken vind ik zo wat, ze kunnen je alles laten geloven, ik zie nog een verloren Daan die na het weekend naadloos in een bondje schoof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
schat in dat die voor de kerst al weer thuis isquote:Op woensdag 13 december 2023 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind 't wel leuk dat DubbelD in team Sukkels zit, benieuwd of ze er ook echt blij mee is..
Ik heb net ook gisteren gezien, en Miss DD kijkt al niet happy meer..quote:Op woensdag 13 december 2023 16:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
schat in dat die voor de kerst al weer thuis is
Nou ze was al zat van Casper zijn bemoeizuchtige regeltjes.quote:Op woensdag 13 december 2023 13:28 schreef 5thencounter het volgende:
Ik vind 't wel leuk dat DubbelD in team Sukkels zit, benieuwd of ze er ook echt blij mee is..
Oh echt? Mijn Limbo-radar functioneert dus totaal nietquote:Op woensdag 13 december 2023 00:46 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nee, niet Brabant, ze komt uit Limburg, uit Geleen om precies te zijn. En dat hoor je ook duidelijk.
Ik wel en je mist er niets aanquote:
quote:
ja hoor en Jorim bepaalt ook graag dusssss, terwijl hij over Daan lult dat alles moet zoals Daan wil ach...quote:Op woensdag 13 december 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dominante Daan
Ik mag hem wel
dat dusquote:Op woensdag 13 december 2023 20:09 schreef pingu66 het volgende:
Jorim is ook hartstikke nep. En pist omdat ie niet kan roken.
Wen er maar aan, dat is in elke uitzending, en gelukkig maar 1 blok.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Reclame... zucht... zal eens niet
Beetje een hypocriet persoonquote:Op woensdag 13 december 2023 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja hoor en Jorim bepaalt ook graag dusssss, terwijl hij over Daan lult dat alles moet zoals Daan wil ach...
Best wel ook jaquote:Op woensdag 13 december 2023 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje een hypocriet persoon
Snap ook niet wat hij bedoeld dat 3 beslissen over 12 mensen.quote:Op woensdag 13 december 2023 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eduart ... snap even zijn punt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |