SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Dotteke op 11-12-2023 21:22:25 ]We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
Het lijkt erop dat je deels gelijk had want er komen gewoon 3 mensen tegelijk binnen om 3 mensen tegelijk te vervangen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:21 schreef freaky40 het volgende: [..] Lovereality heeft weer hun eigen 'realiteit' en geven er hun eigen draai aan zoals wel zo vaker zonder enige kennis, ik heb dat vanuit het programma niet vernomen dat de 2 voor Kaylee en Sylvia in de plaats komen. Het feit is dat die 2 nieuwe voor Kaylee en de winnaar van de 100.000 komen, dus Jennemie.
Meteen samen een bondje vormen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jasmijn krabbelt niet terug dus .. Ik tel 4 nieuwe gezichten
ja idd, kunnen ze gelijk doorquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:10 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Meteen samen een bondje vormen zou ik zeggen.
Of je moet naast mn schoonmoeder zitten… zit je ook dichtbij een ton..quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Zo dicht bij een ton zitten gaat je de rest van je leven niet meer gebeuren.
komen drie dames en 1 man inquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:16 schreef Moira het volgende:
Maar ben wel benieuwd of ze dit plaatsje nu ook de rest vd maand leeg houden, dus weer 1 groepje met 3 man, of dat ze voorafgaand aan de volgende ceremonie nog een reserve 4e hebben.
zie dat nog wel gebeurenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
dom als Mel in de groep bij Beau komt, nooit doen
alsnog bizar veel geldquote:
Dat dacht ik ookquote:
Ziet er echt oud uit he, maar goed kan zij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Wat zie ik er goed uit voor mijn leeftijd dan (grapje)
Kloptquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er echt oud uit he, maar goed kan zij ook niets aan doen
Die lachende knakker en haar reactie erop een mannelijke Jennemiequote:
Ja, dat is verplichtquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dan ga jij uit van kansspelbelasting?
Ik herinner me een uitspraak van de rechter die in het voordeel van de Belastingdienst oordeelde dat Jaap inkomstenbelasting moest betalen ipv kansspelbelasting. Deelname aan De Gouden Kooi werd aangemerkt als dienstbetrekking.quote:
15 min de nieuwe een rondleiding geven en 15 min bondjes maken, weer een aflevering gevuld.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:31 schreef spapaars het volgende:
Maandag bondjes vormen, zal dinsdag wel weer met spelletjes zijn om punten te verdienen.
Ja, 4 omdat Jasmijn is vertrokken. Dus die 4e is in allerijl ingevlogen, en dat was te zien...quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:09 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je deels gelijk had want er komen gewoon 3 mensen tegelijk binnen om 3 mensen tegelijk te vervangen.
Edit: 4 zelfs meteen.
precies. dat d8t ik ook gelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die lachende knakker en haar reactie erop een mannelijke Jennemie
Ze loopt weer los hier ..quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:38 schreef freaky40 het volgende:
Postuum waardeloos dat Jasmijn niet gewonnen heeft als ik wist wat ze van plan was bij geen winst. Zo'n leuke aanwinst en goede casting. Die had ik echt nog wel even een tijdje willen zien daar. Jennemie heeft dit totaal niet verdiend, maar ja een lekkere wokie winnaar natuurlijk, dus dan is het voor de TV makers al lang gezegend....
Wel leuke nieuwe deelnemers, Vincent is wel ok, die oudere vrouw is in plaats van Sylvia denk ik.
Daan gaat buiten de boot vallen bij de bondjes, dat zie ik graag....
Ik besef nu dat ze de hele week heeft meegelezen op internet hoe iedereen haar uitscheldt en vindt dat ze het bedrag niet verdient omdat niemand haar mag. Damn.quote:
denk eerder dat het om vertrouwen gaat niet om verrraad. vertrouwen zag je goed in finalespelquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:55 schreef Cirilico het volgende:
Waar blijft trouwens het verraad waar dit programma zogenaamd om draaide?
Feit is, hoe je wordt je op tv gebracht, het is allemaal knip en plakwerk wat wij krijgen te zien, en daarmee kunnen ze je karakter maken of breken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik besef nu dat ze de hele week heeft meegelezen op internet hoe iedereen haar uitscheldt en vindt dat ze het bedrag niet verdient omdat niemand haar mag. Damn.
over dat ze crusch had op beau zijn waren haar eigen woorden , niks gemonteerd daarvanquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feit is, hoe je wordt je op tv gebracht, het is allemaal knip en plakwerk wat wij krijgen te zien, en daarmee kunnen ze je karakter maken of breken.
Ze was echt niet zo slecht, maar als je alles bewust uitvergroot.
Dat kan, maar ze heeft er niet veel mee gedaan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
over dat ze crusch had op beau zijn waren haar eigen woorden , niks gemonteerd daarvan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |