En iets wat niet mag, welquote:Op donderdag 7 december 2023 18:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
jawel hoor. Iets wat mag hoef je niet te doen namelijk. Alles blijft een keuze en je kan ook een keer anderen respecteren voor de verandering.
Ik vind het oprecht fascinerend. Het is stereotype tokkie/apenrots gedrag en omdat het traditie is of "hun" eiland is het ineens wel prima om mensen van de weg te rijden of auto's te scannen voor buitenstaanders met een knokploeg.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En iets wat niet mag, welNamelijk mensen met geweld verwijderen.
Ik vind het ook heel bijzonder. Op het vaste land is alles vogelvrij verklaard, tradities en hele steden mogen getransformeerd worden, maar gut, die arme eilanders; laat die toch lekker übertribalistisch zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht fascinerend. Het is stereotype tokkie/apenrots gedrag en omdat het traditie is of "hun" eiland is het ineens wel prima om mensen van de weg te rijden of auto's te scannen voor buitenstaanders met een knokploeg.
Vraag me af of de muppets die dit zo goedkeuren dat ook doen als een stel hooligans een centraal station claimen op de jaarlijkse derby. Of hangmocros bij de shisha lounge. "Had je immers kunnen weten, is altijd al zo geweest, is maar een dag per jaar"
Toch?
En wat dan de kers op de taart is is dat al deze aandacht er is gekomen dóór dat achterlijke gedrag.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel bijzonder. Op het vaste land is alles vogelvrij verklaard, tradities en hele steden mogen getransformeerd worden, maar gut, die arme eilanders; laat die toch lekker übertribalistisch zijn.
De hokjesman heeft hier jaren geleden al een uitzending over gemaakt, is daar ook geweest, heeft ook opnamen gemaakt tijdens de spelnacht.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En wat dan de kers op de taart is is dat al deze aandacht er is gekomen dóór dat achterlijke gedrag.
Ik denk dat vrijwel niemand van dat feest had gehoord voor dit nieuwsbericht. Ik in ieder geval niet
Dat is hun verdienmodel. En dat is tanende, wie kijkt er nog naar die drek.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:38 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
De hokjesman heeft hier jaren geleden al een uitzending over gemaakt, is daar ook geweest, heeft ook opnamen gemaakt tijdens de spelnacht.
Ik begrijp niet waarom ze bij powned zo moeilijk doen.
Nee ik bedoel waarom word powned aangevallen? terwijl er meer journalisten zijn die er reportages over hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is hun verdienmodel. En dat is tanende, wie kijkt er nog naar die drek.
Ze hebben Powned alleen volledig in de kaart gespeeld.
Ze hebben ook een typisch groepje gestuurd volgens mij. Die lui hebben ongetwijfeld zitten zuigen/etteren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waarom word powned aangevallen? terwijl er meer journalisten zijn die er reportages over hebben gemaakt.
Je kent Powned niet?quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Nee ik bedoel waarom word powned aangevallen? terwijl er meer journalisten zijn die er reportages over hebben gemaakt.
In de dorpskernen. Daarom hebben ze de achtervolgers waarschijnlijk ook niet aangehoudenquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Montagui het volgende:
De gemeente Ameland heeft het wel netjes aangegeven en gevraagd om deze traditie te respecteren. Dus ook geen auto's.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, en iedereen kent powned, dus dan weet je dat elk dingetje gelijk groot gemaakt word. Daar hadden de Amelanders ook op kunnen anticiperenquote:
Provoceren, klieren, zuigen, mensen filmen en een microfoon onder de neus duwen die daar helemaal geen zin in hebben en vervolgens door blijven klieren wanneer mensen aangeven daar niet van gediend te zijn. "Ja maar, u kunt toch gewoon een antwoord geven?"quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:17 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wat voor een rottigheid was Powned volgens hen van plan dat erger is dan achtervolgen, klem- en aanrijden?
Gelukkig alleen in Ballum, Buren, Nes en Hollum. Als je het niet bevalt ga je maar naar een ander dorp...quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Montagui het volgende:
De gemeente Ameland heeft het wel netjes aangegeven en gevraagd om deze traditie te respecteren. Dus ook geen auto's.
[ afbeelding ]
Dat maakt de reactie alleen maar achterlijker.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:19 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Provoceren, klieren, zuigen, mensen filmen en een microfoon onder de neus duwen die daar helemaal geen zin in hebben en vervolgens door blijven klieren wanneer mensen aangeven daar niet van gediend te zijn. "Ja maar, u kunt toch gewoon een antwoord geven?"
De modus operandi van dit soort "reporters" is toch al lang bekend?
Joah, blijft alleen de vraag nog onbeantwoord.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:19 schreef spicymchaggis het volgende:
Provoceren, klieren, zuigen, mensen filmen en een microfoon onder de neus duwen die daar helemaal geen zin in hebben en vervolgens door blijven klieren wanneer mensen aangeven daar niet van gediend te zijn. "Ja maar, u kunt toch gewoon een antwoord geven?"
De modus operandi van dit soort "reporters" is toch al lang bekend?
Door de gemeente gedwongen worden binnen te blijven… bizar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Montagui het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:21 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gelukkig alleen in Ballum, Buren, Nes en Hollum. Als je het niet bevalt ga je maar naar een ander dorp...
Het boeit niet. Je hoeft je hier niet aan te houden klaar. Mensen die denken van wel en het allemaal goedpraten zijn niet helemaal lekker in hun bovenkamerquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Montagui het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dan. Stelletje randdebielen daarzo. Als je iemand moedwillig op de openbare weg aan gaat rijden en gaat staan schreeuwen bij het raam met open maken open maken dan kun je je feest ergens steken waar de zon niet schijnt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:01 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Nou ja tja, dit feest valt en staat natuurlijk wel bij een gesloten kring.
De aard van het feest maakt dat het snel niet leuk meer is als er onbekenden mee doen of zich mee bemoeien.
Het is juist het familiare karakter dat het mogelijk en ook leuk maakt.
Zonder dat wordt het snel beperkend of intimiderend.
Ook het stukje van raden wie er achter het masker zit houdt op zodra je mensen niet kent, dan valt er niets te herkennen als je slim speelt.
Meiden die stiekem toch over straat gaan worden niet graag gevangen door gemaskerde mannen die ze niet kennen en niet kunnen vertrouwen. Hetzelfde gaat op voor het spel binnen de huizen.
Het is gewoon geen lolletje meer als er pottenkijkers, onbekende spelers en bemoeials bij zijn.
Ja en meisjes die lastig gevallen worden op straat alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:05 schreef Vincent_student het volgende:
Ik vind het echt schokkend wat er gebeurd is. Ook als je leest dat de ruiten worden ingegooid als er ergens licht brand. Wat voor hooligans zijn dit? Mijn god, ik had van een rustig waddeneiland wel iets anders verwacht. Dit zijn echt mensen met een geestelijke achterstand.
Erg vind ik ook dat de burgemeester het allemaal gewoon vindt. Wat een idioten daar. Zal wel veel inteelt zijn daar. in Amerika hebben ze en term voor dit soort achterlijken: rednecks.
En als je moedwillig daar naartoe gaat om te provoceren wat moet er dan gebeuren?quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:02 schreef MeneerPresident het volgende:
[..]
Jammer dan. Stelletje randdebielen daarzo. Als je iemand moedwillig op de openbare weg aan gaat rijden en gaat staan schreeuwen bij het raam met open maken open maken dan kun je je feest ergens steken waar de zon niet schijnt.
Die auto's dat begrijp ik. Maar de rest is gewoon Middeleeuws. En als je er niet aan houdt wordt je in elkaar gemept. Ik was van plan om ooit hier op vakantie te gaan. Maar never nooit nu ik weet wat voor volk daar woont.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:47 schreef Montagui het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |