SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?quote:Artiesten die hebben gezegd een nummer opgestuurd te hebben op ESF 2024:
*Joost Klein
* De Bankzitters
*Numidia
*Tim Douwsma
*Leontien Meijer
*Louisa Jansen
*April Darby
*Kris Kros Amsterdam (?)
*Bizzey en Kraantje Pappie (?)
Ze zeiden voor half december, niet half december. Dus het kan zeker eerder zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:45 schreef blackswangreen het volgende:
Volgens mij was het streven om het half december bekend te maken. Dat is volgende week. Ik vermoed dat de keuze dus allang is gemaakt en dat deze 538-bron net als de vorige keer gewoon weer uit z'n nek lult. Dat Karsu en Numidia erbij zitten kan iedereen wel invullen.
Heeft Twan niet gezegd voor de kerst? Kan het mis hebben hoor maar dat zat in mijn hoofd hahahaquote:Op donderdag 7 december 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zeiden voor half december, niet half december. Dus het kan zeker eerder zijn.
Volgens mij zijn er verschillende dingen gezegd, maar recent hadden ze het over voor half december.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Heeft Twan niet gezegd voor de kerst? Kan het mis hebben hoor maar dat zat in mijn hoofd hahaha
Aan dat onderste dacht ik ook nog even. Als het een geweldig nummer is, neem ik dit terug. Maar ik heb toch eigenlijk weinig zin om een doorsnee inzending in het Turks te hebben. Dan krijg je eerst maandenlang PVV-gezeik en daarna een geflatteerde uitslag dankzij Turkse televoters in West-Europa.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:42 schreef Nashipeer het volgende:
Gelukkig zijn deze artiesten professioneel, en hebben ze ervaring met live zingen voor een (tv)publiek. Ik denk trouwens dat we een paar jaar geleden echt wel tevreden zouden zijn geweest met deze namen (in het rijtje Karsu, Naaz, etc.).
Dat het een gevoelige ballade wordt hoop ik niet, maar de opties liggen nog echt wel open. Karsu's nieuwe lied is dat alles behalve. Er zou ook inzendingen met de Turkse taal zijn ingezonden; wie weet is dat bij haar lied, dat het onderscheidend maakt.
Ik denk dat ze er gewoon voor de feestdagen uit willen zijn. En vlak voor de kerst iets presenteren is commercieel niet ideaal, dus dan zou je het liever één van deze weken doen.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er verschillende dingen gezegd, maar recent hadden ze het over voor half december.
Ben bang dat je sowieso onderbuik tokkie gezeik krijgt op social media als Numidia of Karsu zou gaan, ook al zouden ze in het Engels of Nederlands zingen zonder "buitenlandse invloeden". Helaas.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan dat onderste dacht ik ook nog even. Als het een geweldig nummer is, neem ik dit terug. Maar ik heb toch eigenlijk weinig zin om een doorsnee inzending in het Turks te hebben. Dan krijg je eerst maandenlang PVV-gezeik en daarna een geflatteerde uitslag dankzij Turkse televoters in West-Europa.
Ok mooi meteen duidelijkheid. Dus ook nooit iets ingestuurd?quote:Op donderdag 7 december 2023 11:00 schreef Thrts het volgende:
Vlak na het noemen van haar naam in de radio-uitzending heeft het management van Ilse DeLange laten weten dat zij in elk geval níet namens Nederland op het songfestivalpodium zal staan. "Ilse wordt sinds haar deelname volgens mij elk jaar genoemd als mogelijke deelnemer, maar ik kan met 100% zekerheid zeggen dat Ilse níet meedoet dit jaar", zo klinkt het.
Wilders zou dan tekeer gaan tegen z'n eigen achterban. De Erdogan-aanhangers zijn ook fan van Wilders.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Aan dat onderste dacht ik ook nog even. Als het een geweldig nummer is, neem ik dit terug. Maar ik heb toch eigenlijk weinig zin om een doorsnee inzending in het Turks te hebben. Dan krijg je eerst maandenlang PVV-gezeik en daarna een geflatteerde uitslag dankzij Turkse televoters in West-Europa.
Mooi.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:00 schreef Cee het volgende:
https://x.com/songfestivalnl/status/1732701338553741362?s=46
Opgelucht ademhalen.
Nou ja, we hebben ook Edsilia, Hind, Glennis, Ruth, Anneke, Justine, Sandra, Re-Union, Jeangu, Humphrey en nog een stel anderen met buitenlandse invloeden gehad, en dat ging allemaal prima. Maar daadwerkelijk namens Nederland in het Turks zingen, lijkt me toch weer een flinke stap verder voor veel mensen.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben bang dat je sowieso onderbuik tokkie gezeik krijgt op social media als Numidia of Karsu zou gaan, ook al zouden ze in het Engels of Nederlands zingen zonder "buitenlandse invloeden". Helaas.
En straks ook nog allemaal boze Bankzitters en Joost fans eventueel.
Je moet sowieso in sterke schoenen staan als Nederlandse inzending.
quote:Op donderdag 7 december 2023 11:10 schreef Momo het volgende:
Duizend procent betrouwbaar aldus radio 538, al het niet waar is stoppen ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |