abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 december 2023 @ 20:47:26 #1
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211539060
Ze zijn zo leuk soms, onze kleuters O+
Een topic voor en door ouders van kinderen in de kleuterleeftijd. Voor het delen van ervaringen over school, poep, plas, zwemles, speelafspraakjes en heel veel meer!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_211539078
Heb jij geen kleuter meer? :o
  woensdag 6 december 2023 @ 21:13:57 #3
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211539273
Nee een peuter en een groep 3'er. Maar als je die middelt heb ik weer precies een kleuter dus ik lees toch mee :P .
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_211539370
Ja dat telt ook gewoon :P
  FOK!fotograaf zondag 10 december 2023 @ 19:44:01 #5
148247 taxibabe
pi_211577677
Wanneer bellen jullie de huisarts bij koorts bij je kind?

Thomas heeft al sinds dinsdagavond koorts, woensdag en donderdag zelfs rond de 39,5. Hij kreeg om de 6 uur een zetpil paracetamol. Sinds gisteren ligt het rond de 38, vandaag hebben we bewust geen paracetamol gegeven omdat hij gisteren en vandaag an sich goed te pas is, wel veel snot en hoesten...
Net bleek hij toch nog 38,2 te hebben en wilde hij zelf om half 7 naar bed. Dus toch maar weer ff een zetpil gedaan.

Maar ik vind het nu wel lang duren... dus ik denk dat ik morgen toch maar ff bel, al verwacht ik dat de assistente zegt 'het heerst, uitzieken, drinken en paracetamol.'
pi_211577938
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:44 schreef taxibabe het volgende:

Thomas heeft al sinds dinsdagavond koorts, woensdag en donderdag zelfs rond de 39,5. Hij kreeg om de 6 uur een zetpil paracetamol. Sinds gisteren ligt het rond de 38, vandaag hebben we bewust geen paracetamol gegeven omdat hij gisteren en vandaag an sich goed te pas is, wel veel snot en hoesten...
Net bleek hij toch nog 38,2 te hebben en wilde hij zelf om half 7 naar bed. Dus toch maar weer ff een zetpil gedaan.

Maar ik vind het nu wel lang duren... dus ik denk dat ik morgen toch maar ff bel, al verwacht ik dat de assistente zegt 'het heerst, uitzieken, drinken en paracetamol.'
Sowieso gewoon bellen als jij je zorgen maakt, zeker met zo'n lange periode koorts. Dat snapt een huisarts echt. Maanden terug kwakkelde die van mij ook, uiteindelijk na een week naar de huisarts geweest voor een checkup om in ieder geval e.e.a. uit te kunnen sluiten. Bleek niets aan de hand, maar alleen al goed voor mijn gemoedsrust.

Kortom, bij twijfel altijd bellen en overleggen met de huisartspraktijk!
pi_211577940
Koorts langer dan 5 dagen is het algemene advies.
https://www.thuisarts.nl/(...)jn-kind-heeft-koorts

Bij ons in de buurt ging een virus rond waar we een dikke week zoet mee zijn geweest. Geen idee welk virus, de symptomen waren flink verkouden maar overdag niet echt ziekig met savonds terugkerende koorts.
  zondag 10 december 2023 @ 20:11:23 #8
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_211577983
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 19:44 schreef taxibabe het volgende:

Het maakt niet echt uit hoe lang de koorts aanhoudt, het maakt wel uit hoe het verder met het kind gaat en of er andere symptomen zijn.
Hier staat een mooi overzicht:
https://www.thuisarts.nl/(...)-bij-mijn-zieke-kind
Je kunt altijd de huisarts bellen voor overleg natuurlijk :)
Is er iets specifieks waar je je zorgen om maakt? Behalve dat het lang duurt?

Ik ben van de week langsgeweest met Koert, die is nu 2 maanden verkouden (geen koorts). Eigenlijk vooral op advies van de logopedist, om uit te sluiten dat hij iets aan z'n oren had (hij praatte harder, verstond ons slechter, is slechter gaan praten).
Gelukkig was alles goed. In zekere zin was er eigenlijk geen reden (voor mij dan) om langs de dokter te gaan, maar het had zomaar gekund dat hij al tijden last van zijn oren had gehad ofzo :@
  FOK!fotograaf zondag 10 december 2023 @ 20:27:40 #9
148247 taxibabe
pi_211578174
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 20:06 schreef Schanu het volgende:

[..]
Sowieso gewoon bellen als jij je zorgen maakt, zeker met zo'n lange periode koorts. Dat snapt een huisarts echt. Maanden terug kwakkelde die van mij ook, uiteindelijk na een week naar de huisarts geweest voor een checkup om in ieder geval e.e.a. uit te kunnen sluiten. Bleek niets aan de hand, maar alleen al goed voor mijn gemoedsrust.

Kortom, bij twijfel altijd bellen en overleggen met de huisartspraktijk!
Nou ja, dit een beetje, het wordt morgen dag 6 als hij morgen nog koorts heeft..

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 20:07 schreef Elleska het volgende:
Koorts langer dan 5 dagen is het algemene advies.
https://www.thuisarts.nl/(...)jn-kind-heeft-koorts

Bij ons in de buurt ging een virus rond waar we een dikke week zoet mee zijn geweest. Geen idee welk virus, de symptomen waren flink verkouden maar overdag niet echt ziekig met savonds terugkerende koorts.
Die had ik inderdaad ook gelezen, op woensdag en donderdag was hij echt wel een ziek vogeltje op de bank met ruim 39,5. Gisteren en vandaag voelde hij zich eigenlijk wel goed ondanks de koorts, maar stortte 's avonds wel in. Het klinkt iig als hetzelfde virus..

quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 20:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Het maakt niet echt uit hoe lang de koorts aanhoudt, het maakt wel uit hoe het verder met het kind gaat en of er andere symptomen zijn.
Hier staat een mooi overzicht:
https://www.thuisarts.nl/(...)-bij-mijn-zieke-kind
Je kunt altijd de huisarts bellen voor overleg natuurlijk :)
Is er iets specifieks waar je je zorgen om maakt? Behalve dat het lang duurt?

Ik ben van de week langsgeweest met Koert, die is nu 2 maanden verkouden (geen koorts). Eigenlijk vooral op advies van de logopedist, om uit te sluiten dat hij iets aan z'n oren had (hij praatte harder, verstond ons slechter, is slechter gaan praten).
Gelukkig was alles goed. In zekere zin was er eigenlijk geen reden (voor mij dan) om langs de dokter te gaan, maar het had zomaar gekund dat hij al tijden last van zijn oren had gehad ofzo :@
Vooral de langdurige koorts, verder is hij vrolijk, speelt lekker. Hij eet wel slechter, maar dat vind ik dan ook weer niet zo gek met koorts en snotterkop.
pi_211673782
Tips gevraagd!
Mijn oudste van 5 heeft vrijdag al vakantie, de jongste gaat een dagje extra naar het kdv. Nu zoek ik iets om met hem samen te doen, een museum ofzo. We wonen op fietsafstand van Leiden. Naturalis zijn we al (zo) vaak geweest dat hij de medewerkers kan bijscholen over Trix :+.

Ik wil niet te ver van huis omdat hij aan het eind van de middag nog zwemles heeft. Weet iemand of het Wereldmuseum (vroeger Volkenkunde) leuk is voor een vijfjarige? Ik ben er zelf vroeger (25 jaar geleden ofzo) wel eens geweest maar kan het me niet echt meer herinneren. Of zou het museum van Oudheden leuker zijn?
pi_211699214
Ze hadden laatst bij het volkenkunde een fantastische tentoonstelling, maar die is geloof ik al afgelopen. Oudheidkunde museum wordt over het algemeen hier leuker gevonden.
Is space expo nog een optie?
pi_211699285
Oh en ik weet het even echt niet meer…

Ik ben zo klaar met de juf van Li en ook met de klas. Ze heeft het kerstdiner van Li verpest :(
Maar ook maar volhouden dat Li het prima naar haar zin heeft en perfect tussen de groep 2 kinderen past, terwijl ze geen aansluiting bij iemand uit groep 2 heeft.

Ik wil eigenlijk gewoon met Li naar een andere school, maar ik vind de stap zo groot. Li vindt het prima hier, want het is vertrouwd en ze heeft 2 vriendinnen in groep 1. Ik vind het zo lastig…
Iemand ervaringen?
  donderdag 21 december 2023 @ 22:56:58 #13
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211699310
Zit ze in groep 1 of 2? Indien 2, gaan dan volgend jaar alles mengen en kan het beter worden qua klasgenoten? En vindt Li de juf zelf ook stom?
pi_211699428
Ze zit in groep 2. Li vindt de juf natuurlijk fantastisch, maar dat vinden de meeste kleuters. Maar toen ik haar vandaag helemaal over de rooie moest ophalen, heeft de juf geen enkel aandacht aan haar besteed.

De juf zei laatst ook tegen mij: ja, misschien een jaar langer kleuteren omdat ze vriendinnen in groep 1 heeft. Dat vind ik nou niet echt een reden om langer te kleuteren, zeker als je weet dat ze 1 zekere en 1 waarschijnlijke hb broers heeft en ze ook al aan het lezen is…
pi_211699442
Waarschijnlijk blijft dit groep 2 clubje samen en wordt dat een kleine groep 3 van max 20 leerlingen (klinkt natuurlijk perfect, maar niet als je kind geen aansluiting heeft),
  donderdag 21 december 2023 @ 23:06:16 #16
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211699460
Dat klinkt echt heel stom. Misschien is ergens anders heen dan helemaal niet zo gek?
  donderdag 21 december 2023 @ 23:07:03 #17
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_211699472
Hoe verpest je trouwens een kleuterkerstdiner :? .
pi_211699664
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 23:07 schreef Lemijn het volgende:
Hoe verpest je trouwens een kleuterkerstdiner :? .
Zo bizar, je gelooft dit gewoon serieus niet!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja misschien wel hè, maar wanneer dan?
Nu? Of toch pas na de zomer.. en iemand ervaring met een groep 2 kleuter die dan halverwege het jaar instroomt?

[ Bericht 26% gewijzigd door Loj op 22-12-2023 07:40:07 ]
pi_211699683
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:54 schreef Loj het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon met Li naar een andere school, maar ik vind de stap zo groot. Li vindt het prima hier, want het is vertrouwd en ze heeft 2 vriendinnen in groep 1. Ik vind het zo lastig…
Iemand ervaringen?
Ben je al eens bij een ander school wezen kijken met dit idee? Gewoon om te zien hoe het voelt. Als er een school is die goed voelt en waar Li wel aansluiting kan vinden dan is die stap veel minder groot dan het nu lijkt. In groep 3 komt er echte groepsvorming dus dit is wel een goed moment om een switch te overwegen.

Edit: Ik weet niet hoe snel je zoiets kan regelen. Het meest logische lijkt me om in de zomervakantie over te stappen maar dat klinkt nog heel ver weg. Kleuters zijn gewend dat er af en toe nieuwe kinderen bij komen dus wat dat betreft zie ik geen probleem met tussentijds instromen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Elleska op 21-12-2023 23:38:25 ]
pi_211700023
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 22:50 schreef Loj het volgende:
Ze hadden laatst bij het volkenkunde een fantastische tentoonstelling, maar die is geloof ik al afgelopen. Oudheidkunde museum wordt over het algemeen hier leuker gevonden.
Is space expo nog een optie?
Space Expo willen opa en oma met hem heen in de vakantie. Maar misschien “vergeet” ik dat wel want ik heb morgen onverwacht de auto tot mijn beschikking en rijden we gewoon lekker naar Noortuk :+
pi_211700063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 23:25 schreef Loj het volgende:

[..]
Zo bizar, je gelooft dit gewoon serieus niet!

<spoiler even weggehaald>
Ik zou hier sowieso een gesprek over aangaan met de juf, wat een raar gedoe. Naar jou toe, maar ook naar je dochter.

En zeker bij andere scholen gaan kijken, al is het maar voor je eigen gevoel!
pi_211701437
Misschien moet ik dat inderdaad gewoon doen…
Andere scholen bellen en gewoon eens het gesprek aangaan.

Bijna alle buren zitten op de school tegenover onze school. Die is alleen nogal massaal… Dus dat houdt mij dan toch ook wat tegen. En ja, Li wil hier natuurlijk gewoon blijven, maar ze weet ook niet anders.
pi_211701467
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2023 23:57 schreef eponine het volgende:

[..]
Space Expo willen opa en oma met hem heen in de vakantie. Maar misschien “vergeet” ik dat wel want ik heb morgen onverwacht de auto tot mijn beschikking en rijden we gewoon lekker naar Noortuk :+
Je zou dan ook nog naar het kinderboekenmuseum in Den Haag kunnen rijden! Dat is toch wel de favoriet van Li! We zijn laatst ook in one planet geweest, daar was ze echt nog iets te jong voor :)
pi_211705159
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2023 07:54 schreef Loj het volgende:

[..]
Je zou dan ook nog naar het kinderboekenmuseum in Den Haag kunnen rijden! Dat is toch wel de favoriet van Li! We zijn laatst ook in one planet geweest, daar was ze echt nog iets te jong voor :)
Kinderboekenmuseum is ook heel leuk idd! Willen we binnenkort met beide eens heen (jongste is bijna 2, dus voor haar ook leuk). Het is uiteindelijk toch Naturalis geworden :'), toch weer bijna 2,5 uur vermaak. Nu patat eten in ons eigen dorp :Y)
pi_211722124
:W Ik kom hier mee praten, mijn C. is net 4 geworden *O* In veel opzichten nog geen kleuter en nog best jong maar toch mijn grote vent op wie ik heel trots ben. Letterlijk groot overigens want hij zit al in maat 116 :o

Hij heeft erg genoten vandaag ondanks de de prikkels. Zijn nieuwe brandweerpak heeft hij niet meer uitgedaan en de magnetic tiles en de buurman en buurman poppen waren een groot succes O+
pi_211739342
Welkom @B.ertha en C!

Fijne dagen allemaal! 🎄
pi_211876767
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Wij hebben voor bedtijd wat vuurwerk afgestoken en op het dakterras naar ander vuurwerk gekeken. Daarna ging hij goed slapen ondanks het absurd harde knalvuurwerk van de nieuwe buren, recht voor zijn raam :')
En stipt om 7 uur wakker met zijn broek op zijn enkels dus ik vreesde alweer een plasongeluk (was niet zo) maar hij ging ineens overgeven ;(
pi_211878748
Gelukkig nieuwjaar! Beetje hetzelfde hier. Na het eten zelf wat vuurwerk gedaan. Hij vond het heel interessant zolang het niet hard knalde. Zelf heel trots sterretjes vastgehouden.
In bed was hij ervan overtuigd dat hij nooit zou kunnen slapen met al dat geknal. 5 minuten later lag hij te snurken O+
Hij wilde graag wakkergemaakt worden voor het vuurwerk maar toen het zover was was hij maar matig enthousiast dus hij lag er snel weer in. Tot 8u30. Prima.

Balen van het overgeven bertha. Ziek ziek of van de spanning?
pi_211879203
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Wij staken rond 18:30 wat klein siervuurwerk af, F mocht opblijven tot 20:00 (normaal gaat ie uiterlijk 19:00 naar bed) en omdat waar wij wonen nooit vuurwerk wordt afgestoken heeft ie lekker doorgeslapen. Helaas was het uur later naar bed geen reden voor hem om vanochtend ook een uur langer te blijven liggen :')
pi_211892809
De beste wensen voor iedereen! O+

Onze meiden, waaronder kleuter van 5, mochten opblijven zolang als ze wilden. Om 18.00 uur wilden ze al naar bed :')

Om 18.10 concludeerden ze dat ze toch niet konden slapen (joh) en uiteindelijk heb ik ze om 21.00 uur maar zelf naar bed gebracht omdat ze steeds ruzie maakten en het er niet gezelliger op werd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om 23.30 uur hebben we ze wakker gemaakt, samen geproost, samen naar buiten gegaan. Heel snel weer naar binnen gegaan want toch wel spannend. En vervolgens bij die van 7 in bed gekropen omdat ze niet meer wilde/kon slapen en bij haar in bed in slaap gevallen :')
pi_211934102
We zijn gisteren naar world of dinos geweest en mijn kleuter vond het geweldig. Om er een echt uitstapje van te maken zijn we met de trein geweest (wow wat is dat duur). Dat had hij echter na 10 minuten wel weer gezien.
Erna nog naar ff de legowinkel maar dat was superdruk. Hij heeft weer veel gezien dat hij wil voor zijn verjaardag. Vooral sets van 200+ :')
Topdagje maar ik was helemaal gesloopt.
pi_211958074
Bas vanmorgen om half 5: mama, mag ik nu weer naar mijn leuke school? *)

Hij had er weer zin in geloof ik _O-
pi_211958936
Mijn kleuter gaat vandaag voor het eerst naar school O+
  maandag 8 januari 2024 @ 11:40:34 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211959079
Mijn kleuter werd gisterenochtend huilend wakker omdat het nog steeds vakantie was. Maar vanochtend vond ze het och weer spannend. En was ze heel boos, want nu ligt er eindelijk een fijn pak sneeuw en zit ze binnen. Gelukkig beloofde de juf extra buitenspelen in de sneeuw.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 8 januari 2024 @ 14:31:55 #35
346653 Ceviche
pi_211961215
Mijn kleuter is momenteel met zijn derde paar schoenen maat 28 bezig, en nu is weer het klittenband kapot.
Is mijn kleuter zo lomp of hebben jullie kleuters dit ook? Ik kan niet zeggen dat we goedkope schoenen kopen (toch 35 euro elke keer) maar dit is denk ik al het 7e paar wat op deze manier kapot gaat.
Ik heb het eerder wel geprobeerd te repareren maar dat werkte ook niet :')
Ik kan me niet herinneren dat ik dit vroeger had.
  maandag 8 januari 2024 @ 14:33:05 #36
346653 Ceviche
pi_211961250
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Mijn kleuter gaat vandaag voor het eerst naar school O+
O+ allereerste keer of al wel gewend? Spannend hoor :) ging het goed?
  maandag 8 januari 2024 @ 15:06:09 #37
319308 Tink89
To live is to dance
pi_211961575
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:31 schreef Ceviche het volgende:
Mijn kleuter is momenteel met zijn derde paar schoenen maat 28 bezig, en nu is weer het klittenband kapot.
Is mijn kleuter zo lomp of hebben jullie kleuters dit ook? Ik kan niet zeggen dat we goedkope schoenen kopen (toch 35 euro elke keer) maar dit is denk ik al het 7e paar wat op deze manier kapot gaat.
Gebeurt hier niet, moet ik zeggen. En we hebben ook gewoon klittenbandschoenen van de Scapino. Maar da's wel 's ochtends aan, 's middags uit. En dan hooguit nog één keer aan en uit. Dus geen tien keer per dag en ook niet elke dag van de week.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_211961672
quote:
Ik merk wel echt verschil in type schoen. Daarom loopt die van mij op vans of adidas, die slijten gewoon minder snel. En ze worden wel intensief gebruik bij ons, ook omdat hij niet zo snel groeit doet hij ook vaak lang met schoenen.
pi_211961761
@Ceviche L heeft nu schoenen met klittenband maar hij trekt ze veel te strak aan waardoor de boel alsnog stuk gaat.
Voorheen had hij schoenen met veters+rits en dat werkte bij hem beter.

[ Bericht 29% gewijzigd door Elleska op 08-01-2024 15:27:15 ]
pi_211962272
Hier ook adidas. Het paar dat hij nu altijd aanheeft heeft hij al superlang (want hij wilde ze altijd aan vanaf dat ze geleverd werden ook al waren ze nog te groot). Dat gaat huilen worden als ze te klein zijn.
Shoesme ook goede ervaring mee en in de sale geregeld te krijgen voor 30-40 euro.
Converse in de zomer, ook nog geen van kapot gegaan.
  maandag 8 januari 2024 @ 16:21:51 #41
346653 Ceviche
pi_211962417
Bedankt voor jullie reacties, de volgende keer dus toch maar voor een schoen met een rits en wellicht betere kwaliteit kopen.
Voor nu toch maar weer goedkope gehaald, hij zal nu toch wel bijna uit 28 groeien denk ik.
pi_211967674
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 14:33 schreef Ceviche het volgende:

[..]
O+ allereerste keer of al wel gewend? Spannend hoor :) ging het goed?
Voor de kerstvakantie 1x gewend maar al een paar keer gekeken (fysio zit in hetzelfde pand). Vandaag 3 uurtjes. Het ging goed maar ze hebben wel aangeraden om deze week nog even halve dagen te doen :)
quote:
Hier geen problemen mee. Wij kopen wel bewust best dure schoenen (shoesme, bunnies). Zijn schoenen zijn soms duurder dan de mijne :')

De sandalen die hij vroeger van de scapino had, daarvan ging het klittenband trouwens ook kapot bedenk ik nu!
pi_211969995
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:46 schreef B.ertha het volgende:

[..]
Voor de kerstvakantie 1x gewend maar al een paar keer gekeken (fysio zit in hetzelfde pand). Vandaag 3 uurtjes. Het ging goed maar ze hebben wel aangeraden om deze week nog even halve dagen te doen :)
[..]
Hier geen problemen mee. Wij kopen wel bewust best dure schoenen (shoesme, bunnies). Zijn schoenen zijn soms duurder dan de mijne :')

De sandalen die hij vroeger van de scapino had, daarvan ging het klittenband trouwens ook kapot bedenk ik nu!
Fijn dat het goed ging. Opbouwen is idd een goed idee. Hier ging het snel veel beter. Ik heb het idee dat hij zich nu goed genoeg voelt om zichzelf te zijn, zo mooi om te zien.
Bunnies kende ik nog niet maar zien er tof uit. Hoe vallen die tov shoesme. Hoewel die laatste ook niet allemaal hetzelfde vallen. Sneakers vallen altijd een hele maat kleiner.
pi_211972757
Volgens mij vallen ze goed op maat.. Wij laten ze altijd aanmeten en ze zei 30, dit is ook 30.

Deze hebben we https://www.bunnies.nl/ho(...)9-milan-mieters.html
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2024 @ 15:00:54 #45
148247 taxibabe
pi_211973520
Hier eigenlijk nooit problemen met klittenband. Thomas heeft vooral vans en adidas aan, die zijn normaal best duur, maar gelukkig konden we deze steeds in de uitverkoop halen.

SPOILER
  dinsdag 9 januari 2024 @ 19:30:41 #46
346653 Ceviche
pi_211976082
@:taxibabe wel sneu zeg, dat hij zichzelf zo in de weg zit. En superfijn inderdaad dat dit voor de poli ook nieuw is :')
Wel fijn dat er versneld iemand meekijkt, hopelijk heeft hij er veel aan!
pi_211977018
Wat lastig zeg taxibabe! Hij kan dus ook niet zeggen waarom hij dit doet? Arm kind, wat gaat er toch veel in die koppies om
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2024 @ 20:48:13 #48
148247 taxibabe
pi_211977514
Nee, hij zegt alleen dat 'ie het niet leuk vindt. :{
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door taxibabe op 09-01-2024 20:58:07 ]
pi_211978097
Pfoe wat zwaar zo'n zorgen. Hopelijk kan de orthopedagoog hem helpen. Altijd lastig als je niet kan doordringen want je wilt ze zo graag helpen.
  FOK!fotograaf woensdag 10 januari 2024 @ 10:19:28 #50
148247 taxibabe
pi_211981011
Nou behoorlijk. Maar ik vind het wel lastig..
Dat plasprobleem moeten we oplossen, dit kan zo niet langer doorgaan. Maar alle andere dingen die erbij komen..
Hij zit verder nu wel lekker in zijn vel, gaat graag naar school. Maar als er meer achter zit, gaat hij dan op andere vlakken wel last krijgen of niet? En wanneer grijp je dan in.

Hoewel ik nooit met tegenzin naar de basisschool ben gegaan, heb ik wel daar wel een rottijd gehad. En ik wil dat niet voor hem, ik wil dat hij een leuke en zorgeloze tijd heeft daar zonder dat hij zichzelf in de weg zit. Dus wanneer grijp je in en hoe voorkom je dat hij een buitenbeentje wordt, maar is het erg als hij een buitenbeentje is als hij er zelf geen last van heeft.

Ik had mij de start op de basisschool wel anders voorgesteld, gelijk al zoveel zorgen om mijn jochie. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')