SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om 23.30 uur hebben we ze wakker gemaakt, samen geproost, samen naar buiten gegaan. Heel snel weer naar binnen gegaan want toch wel spannend. En vervolgens bij die van 7 in bed gekropen omdat ze niet meer wilde/kon slapen en bij haar in bed in slaap gevallen![]()
quote:Op maandag 8 januari 2024 11:28 schreef B.ertha het volgende:
Mijn kleuter gaat vandaag voor het eerst naar school
Gebeurt hier niet, moet ik zeggen. En we hebben ook gewoon klittenbandschoenen van de Scapino. Maar da's wel 's ochtends aan, 's middags uit. En dan hooguit nog één keer aan en uit. Dus geen tien keer per dag en ook niet elke dag van de week.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:31 schreef Ceviche het volgende:
Mijn kleuter is momenteel met zijn derde paar schoenen maat 28 bezig, en nu is weer het klittenband kapot.
Is mijn kleuter zo lomp of hebben jullie kleuters dit ook? Ik kan niet zeggen dat we goedkope schoenen kopen (toch 35 euro elke keer) maar dit is denk ik al het 7e paar wat op deze manier kapot gaat.
Ik heb het eerder wel geprobeerd te repareren maar dat werkte ook niet
Ik kan me niet herinneren dat ik dit vroeger had.
Ik merk wel echt verschil in type schoen. Daarom loopt die van mij op vans of adidas, die slijten gewoon minder snel. En ze worden wel intensief gebruik bij ons, ook omdat hij niet zo snel groeit doet hij ook vaak lang met schoenen.quote:Op maandag 8 januari 2024 14:31 schreef Ceviche het volgende:
Mijn kleuter is momenteel met zijn derde paar schoenen maat 28 bezig, en nu is weer het klittenband kapot.
Is mijn kleuter zo lomp of hebben jullie kleuters dit ook? Ik kan niet zeggen dat we goedkope schoenen kopen (toch 35 euro elke keer) maar dit is denk ik al het 7e paar wat op deze manier kapot gaat.
Voor de kerstvakantie 1x gewend maar al een paar keer gekeken (fysio zit in hetzelfde pand). Vandaag 3 uurtjes. Het ging goed maar ze hebben wel aangeraden om deze week nog even halve dagen te doenquote:Op maandag 8 januari 2024 14:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]allereerste keer of al wel gewend? Spannend hoor
ging het goed?
Hier geen problemen mee. Wij kopen wel bewust best dure schoenen (shoesme, bunnies). Zijn schoenen zijn soms duurder dan de mijnequote:Op maandag 8 januari 2024 14:31 schreef Ceviche het volgende:
Fijn dat het goed ging. Opbouwen is idd een goed idee. Hier ging het snel veel beter. Ik heb het idee dat hij zich nu goed genoeg voelt om zichzelf te zijn, zo mooi om te zien.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor de kerstvakantie 1x gewend maar al een paar keer gekeken (fysio zit in hetzelfde pand). Vandaag 3 uurtjes. Het ging goed maar ze hebben wel aangeraden om deze week nog even halve dagen te doen
[..]
Hier geen problemen mee. Wij kopen wel bewust best dure schoenen (shoesme, bunnies). Zijn schoenen zijn soms duurder dan de mijne
De sandalen die hij vroeger van de scapino had, daarvan ging het klittenband trouwens ook kapot bedenk ik nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door taxibabe op 09-01-2024 20:58:07 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |