Die Tuseno's zijn wel erg nice. Ik had de blauwe al in het mandje zitten toen ik zag dat het een preorder is en ze pas eind dit jaar geleverd wordenquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:45 schreef shiz het volgende:
@:Kreator Ken ik ja.Ik heb zelfs nog de mogelijkheid om hem voor de introductieprijs $649 te krijgen omdat ik interesse geregistereerd had. Had je toevallig ook nog teruggelezen? Die had ik nog genoemd in die post over de Ball-flop, en moet je na gaan hoe lang die Oris al in mijn hoofd rondspookt.
[..]
[ afbeelding ]
Serieuze Aqua Terra GADA watch vibes.

Hier nog een aardige video met de man achter het merk:quote:Op zondag 28 januari 2024 12:36 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik vind ze wel grappig. Die watermelon-versie e.d. eerder niet en beetje overhypt voor een Sea-Gull Chinees-werkje horloge. En ik heb ook geen Squale omdat ik ook niet tegen asymmetrie kan.
Maar ze hebben een field watch die ik me wel goed voorstellen kan.

Die Oris is mooi!quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:43 schreef shiz het volgende:
Waaah, gelukt. Na de Ball Watch Co. "00RED" flop, nu dan eindelijk een grail watch die ook in het echt weet te overtuigen.Ik was in NYC waar 'ie behoorlijk wat goedkoper was dan de 3400 CHF retail pricetag en kon het niet laten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toevallig kwam mijn pre-order van RZE ook net binnen.
Dus nu heb ik gelijk twee turbine-style knurling big crown GMT horloges.
[ afbeelding ]

G-shock is eigenlijk altijd een stabiele keuze. Gefeliciteerd alvast.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
Ben eind van de maand jarig en denk dat ik mezelf ga trakteren op deze:
[ afbeelding ]

Abdul?! U hier?quote:Op zondag 14 juli 2024 19:21 schreef Al-Hazred het volgende:
[..]
G-shock is eigenlijk altijd een stabiele keuze. Gefeliciteerd alvast.

Iä! Iä! Cthulhu fhtagn!quote:Op zondag 14 juli 2024 20:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Abdul?! U hier?
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!

Nice & ook alvast gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
G-Shock nummer 2 is gisteren binnen gekomen. [..]

Ik heb ook nog een Fossil Hybrid Collider liggen, da's ook mooi. Gewoon met wijzers, en dan een e-ink schermpje wat doet alsof het gewoon een normale backplate is. Als er een notificatie binnenkomt draaien de wijzers horizontaal en staat m'n bericht op de backplate. Daarna gaat ie weer weg en zie je niet meer dat het een smartwatch is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn laatste aanwinst is dan wel geen smartwatch, maar ik krijg wel notificaties door als er iets op mijn telefoon binnen komt.
Door middel van een piepje, en afhankelijk van wat er binnen komt (gesprek, mail, overig) ook met een knipperend icoontje (3 verschillende).

Da's niet verkeerd. Pix?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb een Omega Seamaster automatic van eind jaren 40 in staal. Dat is tenminste subtiel en stijlvol.

Erfstuk van mijn pa. zal ff kijken naar picquote:Op maandag 29 juli 2024 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Da's niet verkeerd. Pix?
(Ff in het goede toppa gereageerd)

Geen haastquote:Op maandag 29 juli 2024 10:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Erfstuk van mijn pa. zal ff kijken naar pic

Kijk eens naar Withings. Ik heb zelf die “duiker” van ze en dat bevalt prima. Al heb ik notificaties wel uitstaan. Mijn telefoon staat eigenlijk altijd op stil.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn laatste aanwinst is dan wel geen smartwatch, maar ik krijg wel notificaties door als er iets op mijn telefoon binnen komt.
Door middel van een piepje, en afhankelijk van wat er binnen komt (gesprek, mail, overig) ook met een knipperend icoontje (3 verschillende).
Moet zeggen dat ik er toch minstens net zo veel schik mee heb als met mijn dure horloges destijds.
Die ik eigenlijk amper droeg omdat ik bang was ze te beschadigen

Na de G-SHOCK waren we 2/5... en nu dan ook 3/5:quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:01 schreef shiz het volgende:
[..]
Dat is weer 1/5 pre-orders delivered, nog maar 4 to-go.

Daar ik in de komende 2 weken in de US moet zijn, maar mooi gebruik van gemaakt.quote:Group members may use checkout code MBWG for 50% off the Valiant, by Eylandt. That brings the cost down from $300 to $150. Shipping within the U.S. is free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |