abonnement Unibet Coolblue
pi_211538158

Archief
http://forum.fok.nl/topicchain/1360

tot 100 euro
Vostok
Fossil
Lorus
Pulsar
Seiko
Swatch

100 - 200 euro
Orient
Casio
Breil
Bulova
Lorus
Luminox
Mondaine
Poljot
Pulsar
Sector
Seiko
Swiss Army Victorinox

200 - 400 euro
Candino
Certina
Festina
Tissot
Zeno

400 - 600 euro
Oris
Xemex

600 - 1000 euro
Mido
Squale
Epos
Fortis
lMido
Oris
Raymond Weil
Sinn

1000 euro en meer
A. Lange & Söhne
Breitling
Bulgari
Cartier
Chronoswiss
Christiaan van der Klaauw
Glashütte Original
IWC
Jaeger-LeCoultre
Longines
Nomos
Omega
Panerai
Patek Philippe
Rolex
Tag Heuer

handige linkjes
monsterwatches.nl
Horlogeforum NL
WatchUSeek
Omega Forums

En nog een aantal belangrijke begrippen:

Quartz horloge
Loopt op batterij. Wijzer tikt en beweegt per seconde.

Voordelen: erg nauwkeurig (computergestuurd), uurwerk is klein en dun
Nadeel: geen nostalgische waarde, batterij gaat leeg

Mechanisch horloge
Horloge met mechanisch uurwerk, dus "radertjes en tandwieltjes". Het aantal jewels staat voor het aantal synthetische robijnen in zo'n uurwerk. Meer hoeft niet altijd beter te betekenen. Wijzer tikt en beweegt meerdere malen per seconde. ("zwevende wijzer")

Voordelen: nostalgische waarde, oogt kostbaarder
Nadelen: alleen kwaliteitsuurwerken zijn nauwkeurig, onderhoud eens per 5/10 jaar

Automatisch horloge
Een automatisch horloge wordt opgewonden of opgeladen d.m.v. bewegingen (Kinetische energie). Veel automatische horloges hebben mechanische uurwerken, maar o.a. Seiko (met Kinetic techniek) en Pulsar (met Eco drive) gebruiken quartz-uurwerken.

Chrono, chronograph, chronograaf
Dit zijn termen om aan te geven dat het horloge als "stopwatch" te gebruiken is. Meestal met 3 aparte wijzertjes voor seconden, minuten en uren. Chronograaf horloges kunnen een quartz of mechanisch uurwerk bevatten. Mechanische chronographs zijn vaak erg duur, omdat het uurwerk erg compliceerd is.

Overigens niet te verwarren met een Chronometer. Een chronometer is een uurwerk waarvan de tijdsaanduiding voldoet aan de standaard van nauwkeurigheid zoals deze is opgesteld door het COSC

Complicaties
Complicaties zijn functies op een horloge anders dan de tijd of datum aangeven.
Voorbeelden van complicaties zijn:

• Automaat
• Chronograaf
• Rattrapante (Split second chronograaf)
• Dubbele chronograaf
• Maanfase
• Tourbillon
• Perpetual Kalender
• Minute Repeater

Imageshack toont een kikker omdat FOK! daar op de zwarte lijst staat, gelieve een andere uploader te gebruiken, bijvoorbeeld: tinypic.com of photobucket.com

Hoppa door!
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_211538168
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_211539787
Romaric André / seconde-seconde zit ook geen seconde stil dit jaar...
https://seconde-seconde.com/pages/collabs
Nu weer met Squale.

Af en toe wel grappige dingen bij. :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_211565732
pi_211589113
pi_211599272
Not bad. GMT in de Seiko 5 range... vanaf januari ¤460,-

https://www.seiko.nl/collectie/detail?item=SSK023K1
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator vrijdag 15 december 2023 @ 22:58:35 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_211633796

Zo'n ding lijkt me leuk
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
  Moderator vrijdag 15 december 2023 @ 22:59:40 #8
pi_211633816
Zit ook naar Kuoe te kijken
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
pi_211640836
  Moderator zondag 17 december 2023 @ 17:34:19 #10
pi_211649175
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
  maandag 18 december 2023 @ 13:51:05 #11
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211658158
Als je iets post, misschien wel zo leuk als je er kort bij zegt wat je dat doet laten posten?
Ik kan niet veel met een dump van Top 10-lijst videos, daar wordt ik al mee doodgegooid op YouTube zelf. :P
Een plaatje dat je post? Is dat een horloge die nieuw uitgekomen is? Hoe komen we aan meer info; welke referentie? Neem je die mee in je overweging als kerstcadeau aan jezelf? Wat bevalt je eraan? Heb je hem gekocht; hoe vind je hem dan?
Pretty much: what's the deal?
  Moderator maandag 18 december 2023 @ 18:03:09 #12
pi_211660185
quote:
3s.gif Op maandag 18 december 2023 13:51 schreef shiz het volgende:
Als je iets post, misschien wel zo leuk als je er kort bij zegt wat je dat doet laten posten?
Ik kan niet veel met een dump van Top 10-lijst videos, daar wordt ik al mee doodgegooid op YouTube zelf. :P
Een plaatje dat je post? Is dat een horloge die nieuw uitgekomen is? Hoe komen we aan meer info; welke referentie? Neem je die mee in je overweging als kerstcadeau aan jezelf? Wat bevalt je eraan? Heb je hem gekocht; hoe vind je hem dan?
Ben zelf op zoek naar iets cools zoals een kunsthorloge zoals die Movado, maar een field of duiker lijkt me ook wel gaaf zoals de Kuoe en Geckoto. Oftewel: op zoek naar iets onder de 1000 euro met wat flair. (zoals de jubilee, of de rode NATO bij de Kuoe).

Kan alleen geen keuze maken.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
  Moderator maandag 18 december 2023 @ 18:06:33 #13
pi_211660219
Nadeel aan die microbrands is dat het toch een beetje een stap in het diepe is (en Kuoe haal je helemaal uit Japan), nadeel aan Movado dat het aan de prijzige kant is.

Iemand hier ervaring met microbrand? Ik zelf wel. Phoibos Submariner achtige. Het jammere aan dat horloge was dat mijn armhaar werd geëpileerd door hun variant op de Oyster band. En de AR coating waardoor het kristal blauw leek.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
pi_211662189
quote:
3s.gif Op maandag 18 december 2023 13:51 schreef shiz het volgende:
pi_211662259
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2023 18:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nadeel aan die microbrands is dat het toch een beetje een stap in het diepe is (en Kuoe haal je helemaal uit Japan), nadeel aan Movado dat het aan de prijzige kant is.

Iemand hier ervaring met microbrand? Ik zelf wel. Phoibos Submariner achtige. Het jammere aan dat horloge was dat mijn armhaar werd geëpileerd door hun variant op de Oyster band. En de AR coating waardoor het kristal blauw leek.
Ik heb een Aquadive Poseidon. Nu valt Aquadive onder dezelfde groep als Doxa, Synchron, Aquastar en Isofrane, dus ik weet niet of je Aquadive een microbrand kan noemen, maar een groot merk is het zeker niet.
De klok zelf is echter wel een 'dik' ding.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Official ESF Kreviewer maandag 18 december 2023 @ 20:48:27 #16
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211662538

Dit is het mooiste horloge ooit gemaakt. Helaas kom ik bijna 165.000 euro te kort om hem te kopen.
pi_211662699
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2023 20:48 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is het mooiste horloge ooit gemaakt. Helaas kom ik bijna 165.000 euro te kort om hem te kopen.
Liever deze dan:
:P
  Official ESF Kreviewer maandag 18 december 2023 @ 21:15:05 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211662879
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2023 21:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Liever deze dan:
[ afbeelding ] :P
Over smaak valt niet te twisten maar dat is echt een 2003 Seat Toledo vergeleken met de kwaliteits-koenigsegg die ik net postte.
pi_211663189
quote:
9s.gif Op maandag 18 december 2023 21:15 schreef Kreator het volgende:

[..]
Over smaak valt niet te twisten maar dat is echt een 2003 Seat Toledo vergeleken met de kwaliteits-koenigsegg die ik net postte.
Ik ben dol op dingen die er uit zien of dat ik er boven antarctica mee uit een vliegtuig kan springen en vervolgens onderweg naar huis nog een ontvoerde exotische prinses mee kan bevrijden. Wat me allemaal niet gaat lukken met dat Fabergé-ding van je :P
  maandag 18 december 2023 @ 21:52:39 #20
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_211663521
quote:

Ik heb er eentje van Mr Jones. Geinig en leuk, niet van bijzonder hoge kwaliteit. De print is dat overigens wel, maar buiten dat is het geen bijzonder klokje. Maar daar is de prijs dan ook naar en de print is juist wat ze onderscheidt.

Verder ben ik wel gecharmeerd van Studio Underd0g, maar ik heb er niets van. Kan dus niets over de kwaliteit zeggen. Ze zijn altijd uitverkocht overigens...
  maandag 18 december 2023 @ 22:36:38 #21
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211664254
quote:
Nadeel aan die microbrands is dat het toch een beetje een stap in het diepe is [..]
't Goede aan microbrands is dat ze voornamelijk supergoede value leveren. Veelal zijn het echte spec monsters. :D
Ik ben erg fan van titanium, dus voor mij al snel • RZE of • Boldr . Speciale materialen en dials vind je ook wel bij • Zelos .

Het Nederlandse • MAEN heeft wel coole modellen. Classy. Dat vind ik ook wel van • Traska en • Nodus .
Vergelijkbaar vind ik • Monta en • Milus , maar die twee vind ik prijstechnisch te hoog zitten.
Ben een megafan van • Smiths . Hoor ook goede dingen over • Lorier . :Y
In zo een richting heb je ook nog wel • Newmark en • Wolbrook . Noemen we gelijk • Le Forban en • Dan Henry .

Horloges met een hoog fun-gehalte, moge hier reeds bekend zijn :P : • MrJones

B-) Microbrands die zo gevestigd zijn dat je ze nauwelijks micro kunt noemen:
Christopher WardFormexSqualeDOXABalticYema

Een nog een paar andere microbrand picks:
PerenUnimaticNeotypeAeraIsotopeUndone

FarerHenry ArcherTusenöHaliosHéronecho/neutra

DietrichWalfhoffPitzmannSeltenVDBHemelStudio Underd0g

XericRoueSpinnakerNezumiLimaFleuxAxiosOVD/UWHELMSignumAevigBrewLum-TecMarloeMomentumDrakenMWCRevelotVaerVenezianicoErebus • Enz • Etc • [..]

Hier een link voor de • Microbrand DataBase en hier de lijst van • Watch Bandit .

Je hebt ook winkels met microbrands, zoals het Nederlandse • Serious Watches of anders • Watch Bandit .

Kijk ook eens op Facebook, daar zijn megaveel FB Groups voor Microbrands ( vb ) waar veel verschillends voorbijkomt.
quote:
[..] (en Kuoe haal je helemaal uit Japan), nadeel aan Movado dat het aan de prijzige kant is.

Phoibos ken ik goed, maar hun designs zijn altijd 'net niet' voor mij. Hoor er opzich altijd wel goede dingen over verder. Geckota... mja... 'schoenmaker blijf bij je leest', dat is een merk voor accessoires/straps dat het geinig vond om een horloge te hebben, of die omzetting in de praktijk ook werkt durf ik niet te zeggen. :P Veelal is het gewoon een kwestie van op YouTube kijken. Of als je enkele Facebook groepen volgt dan kom je vanzelf het een en ander tegen en merk je al gauw waarom of waarom niet men ergens fan van is

Het meeste wat ik heb is van Seiko. Dat is geen microbrand maar levert ook veel voor relatief weinig. Meerdere horloges heb ik verder van RZE vanwege Titanium en Zelos vanwege de exotische dials. Van bovengenoemde merken heb ik nog een Nodus, een Traska, een MAEN op bestelling. 2x Smiths Everest PRS-25. Een Baltic en een Yema. Een Héron is besteld. Ik heb een Waldhoff Quantum, een Selten, een paar Spinnakers, een Lima, een Fleux, 2 UW's en een MWC. Alles leuk spul. :Y
  maandag 18 december 2023 @ 22:41:54 #22
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211664298
quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2023 20:48 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
14s.gif Op maandag 18 december 2023 21:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Liever deze dan:
[ afbeelding ] :P
:N Boyyyss... Boys!
B-)
pi_211665466
Vandaag een TAG HEUER carrera gekcoht, mooi dingetje hoor.
pi_211665831
quote:
3s.gif Op maandag 18 december 2023 22:36 schreef shiz het volgende:

[..]
't Goede aan microbrands is dat ze voornamelijk supergoede value leveren. Veelal zijn het echte spec monsters. :D
Ik ben erg fan van titanium, dus voor mij al snel • RZE of • Boldr . Speciale materialen en dials vind je ook wel bij • Zelos .

Het Nederlandse • MAEN heeft wel coole modellen. Classy. Dat vind ik ook wel van • Traska en • Nodus .
Vergelijkbaar vind ik • Monta en • Milus , maar die twee vind ik prijstechnisch te hoog zitten.
Ben een megafan van • Smiths . Hoor ook goede dingen over • Lorier . :Y
In zo een richting heb je ook nog wel • Newmark en • Wolbrook . Noemen we gelijk • Le Forban en • Dan Henry .

Horloges met een hoog fun-gehalte, moge hier reeds bekend zijn :P : • MrJones

B-) Microbrands die zo gevestigd zijn dat je ze nauwelijks micro kunt noemen:
Christopher WardFormexSqualeDOXABalticYema

Een nog een paar andere microbrand picks:
PerenUnimaticNeotypeAeraIsotopeUndone

FarerHenry ArcherTusenöHaliosHéronecho/neutra

DietrichWalfhoffPitzmannSeltenVDBHemelStudio Underd0g

XericRoueSpinnakerNezumiLimaFleuxAxiosOVD/UWHELMSignumAevigBrewLum-TecMarloeMomentumDrakenMWCRevelotVaerVenezianicoErebus • Enz • Etc • [..]
Hier een link voor de • Microbrand DataBase en hier de lijst van • Watch Bandit .

Je hebt ook winkels met microbrands, zoals het Nederlandse • Serious Watches of anders • Watch Bandit .

Kijk ook eens op Facebook, daar zijn megaveel FB Groups voor Microbrands ( vb ) waar veel verschillends voorbijkomt.
[..]
Phoibos ken ik goed, maar hun designs zijn altijd 'net niet' voor mij. Hoor er opzich altijd wel goede dingen over verder. Geckota... mja... 'schoenmaker blijf bij je leest', dat is een merk voor accessoires/straps dat het geinig vond om een horloge te hebben, of die omzetting in de praktijk ook werkt durf ik niet te zeggen. :P Veelal is het gewoon een kwestie van op YouTube kijken. Of als je enkele Facebook groepen volgt dan kom je vanzelf het een en ander tegen en merk je al gauw waarom of waarom niet men ergens fan van is

Het meeste wat ik heb is van Seiko. Dat is geen microbrand maar levert ook veel voor relatief weinig. Meerdere horloges heb ik verder van RZE vanwege Titanium en Zelos vanwege de exotische dials. Van bovengenoemde merken heb ik nog een Nodus, een Traska, een MAEN op bestelling. 2x Smiths Everest PRS-25. Een Baltic en een Yema. Een Héron is besteld. Ik heb een Waldhoff Quantum, een Selten, een paar Spinnakers, een Lima, een Fleux, 2 UW's en een MWC. Alles leuk spul. :Y
Levensgevaarlijke post, zo met de 13e maand op komst.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 december 2023 @ 09:06:43 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211666043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 07:16 schreef C.L.Werner het volgende:
Dat is een mooi klokje. Welke?

Was vorige week in Las Vegas en daar nog wel een paar keer in de TH winkel geweest, maar ik vond het daar toch allemaal net niet voor die prijs.
pi_211666178
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:06 schreef Kreator het volgende:

[..]
Dat is een mooi klokje. Welke?

Was vorige week in Las Vegas en daar nog wel een paar keer in de TH winkel geweest, maar ik vond het daar toch allemaal net niet voor die prijs.
De carrera Tag Heuer

Was je er voor formule 1
  Official ESF Kreviewer dinsdag 19 december 2023 @ 11:10:11 #27
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211667004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 09:29 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
De carrera Tag Heuer

Was je er voor formule 1
Carrera is een lijn die al heel lang bestaat en daar zijn heel veel verschillende uitvoeringen in gemaakt.

nee.
pi_211667959
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 11:10 schreef Kreator het volgende:

[..]
Carrera is een lijn die al heel lang bestaat en daar zijn heel veel verschillende uitvoeringen in gemaakt.

nee.
Okee.
  dinsdag 19 december 2023 @ 19:04:33 #29
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211672246
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2023 07:16 schreef C.L.Werner het volgende:
Ja, welke uitvoering? De nieuwe 'Glassbox'?

Die is wel erg chique, ja.
Ik was 3 dagen geleden nog in de TAG Heuer boutique.
Ze hadden een feestdagen gag waar je je moest aanmelden, dan op bepaalde data een kaartje met een code erop kon halen en op twee zaterdagen die code in te toetsen was op een kluisje met de kans op de inhoud te winnen.
Had op een Glassbox gehoopt, maar helaas, kluisje bleef dicht, kreeg wel een macaron en een glas champagne. :Y)
Vroeg of ze wilde verklappen wat er nu precies inzat, ze zei alleen 'toch niks dat om je pols hoort'. :') Humm...
  Official ESF Kreviewer woensdag 20 december 2023 @ 20:00:13 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_211684265
Jammer dat deze eigenlijk net te groot is voor een pols, maar wat een gaaf ding.

https://nixoid.store/coll(...)lot-1287-nixie-watch

pi_211685471
TS is een Franse rechter?
pi_211686610
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2023 20:00 schreef Kreator het volgende:
Jammer dat deze eigenlijk net te groot is voor een pols, maar wat een gaaf ding.

https://nixoid.store/coll(...)lot-1287-nixie-watch

Misschien idd niet echt iets voor de pols, maar als klok natuurlijk top. ^O^
Heb zelf zoiets:
or fake it:
  woensdag 10 januari 2024 @ 08:24:24 #33
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211979913
quote:
2s.gif Op donderdag 7 september 2023 15:41 schreef shiz het volgende:

Tja... hum. Ik weet het niet. Misschien als 'ie daadwerkelijk in de kleurstelling van het origineel was...
Ik weet dat Swatch fun kleurtjes is en alles, maar de MoonSwatch had je ook in een wat gangbaardere kleurstelling
met de Mission to Moon en Mercury die ik heb (ok, dan heb ik nog een Mars voor de lols als 'uitzondering bevestigt de regel'). Die andere heb ik nul trek in namelijk. [..]

Van de BP colab vind ik die Antarctic dan nog wel wat hebben, maar eigenlijk te grijzig, had het dan een zwarte bezel gegeven. Idd die moisture indicator van zo'n TR-660 is ook wel een leuke touch (is 'ie op de Swatch überhaupt functioneel?). [..]

Misschien komt er tzt nog een versie die meer op het origineel lijkt. Misschien telkens als een ijskap smelt of summer solstice bereikt wordt ofzo. :') _O- [..]
* shiz vraagt
Swatch draait.
Et voilá, ik presenteer u, de Blancpain x Swatch Scuba Fifty Fathoms Ocean of Storms:

That's more like it; now we're talking! :Y En non-limited!
Vanaf morgen verkrijgbaar in selected boutiques; ¤400,- . SWATCH <<
  woensdag 10 januari 2024 @ 08:30:13 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211979944
91m :@
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 10 januari 2024 @ 08:39:07 #35
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211979990
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 08:30 schreef Hyperdude het volgende:
91m :@
1 Fathom (meeteenheid) is zo'n beetje 1.8m... 50 Fathoms komt neer op 91. Een leuke knipoog op zich. :Y
_____

In ander nieuws nog... had rond kerst mijn Maen Hudson 38 MK4 Heritage Edition nog binnengekregen (unsized):

Idee was om de feel van deze vintage Rolex Milgauss Ref. 6541 om m'n pols te creëren...

Mwah, nee. :{ It's not even close. Dan doet mijn Smiths dat op de een of andere manier nog eerder:

woensdag 10 januari 2024 @ 08:43:55 #36
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_211980010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 08:39 schreef shiz het volgende:

[..]
1 Fathom (meeteenheid) is zo'n beetje 1.8m... 50 Fathoms komt neer op 91. Een leuke knipoog op zich. :Y
_____
...
De echte liegt. :)
Of kan niet rekenen.

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 10 januari 2024 @ 08:48:42 #37
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_211980037
Blame Shakespeare. 😂
  vrijdag 19 januari 2024 @ 21:27:21 #38
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_212096370
  vrijdag 19 januari 2024 @ 22:17:52 #39
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_212097128

Deze voorbesteld trouwens. B-) Niks sneeuwvlokken alleen, komt pas in de zomer...
  vrijdag 26 januari 2024 @ 09:28:32 #40
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_212173171

Snoopy MoonSwatch tease. Niks is meer heilig! :P
pi_212173203
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:17 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze voorbesteld trouwens. B-) Niks sneeuwvlokken alleen, komt pas in de zomer...
Ik de zwarte! Ben benieuwd!
pi_212199544
  Moderator zondag 28 januari 2024 @ 11:49:08 #43
pi_212199609
quote:
Vond zo’n studio underd0g wel leuk totdat ik erachter kwam dat het een pizza moest voorstellen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
  zondag 28 januari 2024 @ 12:36:17 #44
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_212200092
quote:
Nice, behalve de prijs. ;( :P

Heeft wel een beetje wat weg van de Citizen Series 8...

quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Vond zo’n studio underd0g wel leuk totdat ik erachter kwam dat het een pizza moest voorstellen.
Ik vind ze wel grappig. Die watermelon-versie e.d. eerder niet en beetje overhypt voor een Sea-Gull Chinees-werkje horloge. En ik heb ook geen Squale omdat ik ook niet tegen asymmetrie kan. :X

Maar ze hebben een field watch die ik me wel goed voorstellen kan.

zondag 28 januari 2024 @ 23:33:04 #45
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_212208691
quote:
14s.gif Op zondag 28 januari 2024 12:36 schreef shiz het volgende:

[..]
Nice, behalve de prijs. ;( :P

Heeft wel een beetje wat weg van de Citizen Series 8...

[ afbeelding ]
[..]
Ik vind ze wel grappig. Die watermelon-versie e.d. eerder niet en beetje overhypt voor een Sea-Gull Chinees-werkje horloge. En ik heb ook geen Squale omdat ik ook niet tegen asymmetrie kan. :X

Maar ze hebben een field watch die ik me wel goed voorstellen kan.

[ afbeelding ]
Die Chrono's zijn toch geweldig, st19 is een prima uurwerkje.

Feyenoord!!! * Barça
  maandag 29 januari 2024 @ 07:42:00 #46
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_212209573
Ja, maar ik vind het een beetje een slechte AliExpress horloge lijken. Daarvoor dan weer redelijk aan de prijs...
Wel origineel, daar niet van. Maar 'anders zijn' vanwege het 'anders willen zijn' is in mijn ogen niet altijd een goed ding. :P
Dan liever iets van de Merkur Group/Sugess van AliExpress want idd, in principe niks tegen Sea-Gull, ik heb tenslotte 3 horloges met de ST1901. :Y
pi_212214250
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2024 07:42 schreef shiz het volgende:
Ja, maar ik vind het een beetje een slechte AliExpress horloge lijken. Daarvoor dan weer redelijk aan de prijs...
Wel origineel, daar niet van. Maar 'anders zijn' vanwege het 'anders willen zijn' is in mijn ogen niet altijd een goed ding. :P
Dan liever iets van de Merkur Group/Sugess van AliExpress want idd, in principe niks tegen Sea-Gull, ik heb tenslotte 3 horloges met de ST1901. :Y

ik vind dit ook op een slechte alliexpres horloge lijken...

ze kosten volgens mij rond de 200000 euro....
  maandag 29 januari 2024 @ 17:03:54 #48
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_212214766
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 16:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

En hartstikke uitverkocht ook nog. :')

Maar goed, mensen met geld en zwakte voor hypes hebben niet per se de beste smaak.
Die kunnen vast ook niet watchten om over een miljoen neer te leggen voor een RM. _O-

pi_212214872
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 16:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Verschrikkelijk :X :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212214876
quote:
0s.gif Op maandag 29 januari 2024 17:03 schreef shiz het volgende:

[..]
En hartstikke uitverkocht ook nog. :')

Maar goed, mensen met geld en zwakte voor hypes hebben niet per se de beste smaak.
Die kunnen vast ook niet watchten om over een miljoen neer te leggen voor een RM. _O-

[ afbeelding ]
:{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')