Niet voor te stellen voor een buitenstaander, dat zoiets al te zwaar kan zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah ja logische keuze dan inderdaad.
Mijn moeder heeft last van artrose dus ik weet het wel een beetje.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet voor te stellen voor een buitenstaander, dat zoiets al te zwaar kan zijn
Soms is een kop koffie of de afstandsbediening of een tube tandpasta al te zwaar en veroorzaakt dat kleine beetje al helse pijnen
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer een liefhebber ipv een verzamelaar.
Sterker nog, heb momenteel helemaal geen horloge meer[..]
Lijkt me dat de plaatselijke juwelier dat wel kanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:56 schreef yvette1982 het volgende:
Wat is jullie ervaring met het aanpassen van horlogeband. Ik heb zelf een Breitling en vroeg mij af of ik gewoon naar de plaatselijke juwelier kan om er een stukje uit te halen of dat ik naar een speciaalzaak moet.
Ik kort ze eigenlijk altijd zelf in, lukt altijd prima. Niks wat je met een bandentool en twee schroevendraaiers niet uit en in elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:56 schreef yvette1982 het volgende:
Wat is jullie ervaring met het aanpassen van horlogeband. Ik heb zelf een Breitling en vroeg mij af of ik gewoon naar de plaatselijke juwelier kan om er een stukje uit te halen of dat ik naar een speciaalzaak moet.
Nice, mijn GA-2100-1A4ER ga ik van de week bestellenquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nieuwe toy is binnen! Casio GM-2100BB-1A
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf. Die CasiOaks zijn wel topdingetjes.quote:Op zondag 16 juni 2024 16:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nice, mijn GA-2100-1A4ER ga ik van de week bestellen
[ afbeelding ]
Mooie klokquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:47 schreef Bonobo11 het volgende:
Eindelijk de foto kunnen maken.
[ link | afbeelding ]
__________________________quote:Op donderdag 10 november 2022 10:01 schreef shiz het volgende:
Ook een leuk concept, met opzich een redelijk prijsje:
Ik waarder het, maar denk alleen niet dat ik zoiets zou dragen.
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |