Sint is met de schoonfam en kerst met m'n eigenquote:Op woensdag 6 december 2023 09:34 schreef SQ het volgende:
Oh jullie gooien dan óók nog dingen onder de boom?
Ik kreeg net een foto van een vriendje waar hij vandaag mee wilde afspreken. Met in z'n handen die ene legodoos. Dus de playdate wordt héél even opgeschort![]()
Heb je het setnummer erin staan? Daar zoek ik zelf ook op als ik Lego zoek op Marktplaats.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij stond er al voor de 5de op. In de hoop dat iemand hem voor sinterklaas zou kopen
Oof, 5 man ziek... heel veel beterschap!quote:Op woensdag 6 december 2023 10:19 schreef Troel het volgende:
Inmiddels 5 man ziek, waarvan mijn oudste met een longontsteking.
Nog steeds graag gedaanquote:Op woensdag 6 december 2023 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de jarigen! 🥳
En een mooie mijlpaal, 18!
Gelukkig kan jouw vriend heel goed auto's repareren, dat heeft hij voor mij ook eens gedaan. Ben hem er nog steeds dankbaar voor!![]()
Hoop alleen dat zijn rug niet te veel gaat opspelen..
Klopt en veel regeldingen. Lastig in het geval van Kim zonder werk, maar met nu nog stage en straks dagbesteding. Maar ik ben nu benoemd tot bewindvoerder en mentor en kan dan makkelijker helpen. Druk met alles regelen wat met ontbreken van de juiste documentatie soms heel lastig is. Gelukkig is er ook hulp van oa stichting MEE. Je moet echt overal zelf achteraan en iedereen achter de kont aan zitten.quote:Op woensdag 6 december 2023 14:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Veel verantwoordelijkheden komen er dan bij ineens.
Hier heeft zoon er ook een paar van, zijn erg leuk! Wel een tip, koop ze via robotime zelf. Als er dan onderdelen stuk gaan (en dat gebeurt toch regelmatig helaas) krijg je vervangende onderdelen. Als je het via een reseller koopt die niet via hun verkoopt (bijvoorbeeld de Bruna) dan krijg je geen vervangende onderdelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:20 schreef Morgane89 het volgende:
Misschien ook nog leuk voor de knutselaars onder ons: Robotime.
Ik had dit laatst ontdekt op de KreaDoe beurs en toen deze muziekdoos meegenomen en gemaakt:
[ afbeelding ]
https://www.robotime.nl/products/robotime-starry-night
Gefeliciteerd met Kim! En klopt, je moet ineens best veel regelen. Maar als 't eenmaal geregeld is valt het ook wel weer mee hoor. Handig dat er mensen meedenken.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Klopt en veel regeldingen. Lastig in het geval van Kim zonder werk, maar met nu nog stage en straks dagbesteding. Maar ik ben nu benoemd tot bewindvoerder en mentor en kan dan makkelijker helpen. Druk met alles regelen wat met ontbreken van de juiste documentatie soms heel lastig is. Gelukkig is er ook hulp van oa stichting MEE. Je moet echt overal zelf achteraan en iedereen achter de kont aan zitten.
Het is waarschijnlijk een virus daar helpt antibiotica niet tegen. Maar ze heeft voor de zekerheid wel een kuurtje gekregen.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Boh @:Nijna, dat duurt idd wel heel erg lang nuHeeft ze nu medicatie gekregen?
Sterkte en beterschap![]()
Veel plezier morgen @:HupjeNu weet ik iig dat ik nooit iets zal insturen
Benauwd lijkt me ook zo eng. Misschien toch nog een keer bellen met de huisarts? Misschien heeft die wel iets tegen dat slijm?quote:Op woensdag 6 december 2023 22:03 schreef TolstoiFan het volgende:
Beterschap voor alle zieken!
Hier is manlief nog steeds flink ziek. Ik ken hem nu 24 jaar, maar zo heb ik hem nog nooit meegemaakt. Hij ligt letterlijk al anderhalve week alleen maar lamlendig op de bank of in bed. Slapen lukt slecht tot niet. Hij zit nu aan antibiotica, maar last van bijwerkingen. Hij kijkt erg op tegen de nachten, want dan krijgt ie het erg benauwd en heeft hij het gevoel dat hij in zijn eigen slijm stikt en heel erge hoestbuien.
Pakjesavond was voor Simon wel een succes. Hij kreeg precies niks van zijn lijstje, maar hij was erg blij met de cadeautjes die hij wel kreeg en riep uiteindelijk uit "Sinterklaas is echt de liefste".
Vandaag studiedag, dus kon hij lekker bouwen met zijn nieuwe lego en lezen in zijn vele Duckpockets
Huisarts is hij geweest en die heeft naar zijn longen geluisterd en hoort niks bijzonders.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:47 schreef trui het volgende:
Klinkt echt eng, Tolstoifan. Heeft hij niet ook een longontsteking?
Nog een keer de huisarts bellen.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:24 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Huisarts is hij geweest en die heeft naar zijn longen geluisterd en hoort niks bijzonders.
Hopelijk knapt het snel op, want vannacht was het weer kl*te. Hij slaapt slecht, maar door al dat hoesten e.d. lig ik ook wakker, waardoor mijn lontje ook korter word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |