Snap ik. Wel fijn dat jij er bent. Sterktequote:
Ik snap je quote nietquote:Op woensdag 6 december 2023 09:34 schreef SQ het volgende:
Oh jullie gooien dan óók nog dingen onder de boom?
Ik kreeg net een foto van een vriendje waar hij vandaag mee wilde afspreken. Met in z'n handen die ene legodoos. Dus de playdate wordt héél even opgeschort![]()
Welke legodoos is het? F. doet heel veel LEGO wegquote:Op woensdag 6 december 2023 09:34 schreef SQ het volgende:
Ik kreeg net een foto van een vriendje waar hij vandaag mee wilde afspreken. Met in z'n handen die ene legodoos. Dus de playdate wordt héél even opgeschort![]()
Ik ben benieuwdquote:
Ik heb eindelijk de layout van het Kerstdorp uitgezet, ik moest nogal wat ruimte overlaten voor een skihelling met lift die verloofde gaat maken. Ze gaat de Alpine Lodge ergens op, in, bij de berg verwerken begreep ik.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdWe gaan het met kerst bouwen
Ik quotte toch niet?quote:Op woensdag 6 december 2023 09:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap je quote niet
Hier heeft de Sint mij verblijd met de kersteditie van LEGO van dit jaar, de Alpine Lodge
[ afbeelding ]
Een heel nieuwe, dus denk het nietquote:Op woensdag 6 december 2023 10:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welke legodoos is het? F. doet heel veel LEGO weg
Nee, klopt. Hij doet vooral zijn LEGO technic weg.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik quotte toch niet?
Ik reageerde op aure twee posts boven me.
En die alpine lodge "kreeg" mijn man ook
[..]
Een heel nieuwe, dus denk het niet
Lego dreamz nightmare sharkboat.
Dat kerstdorp wat jullie steeds bouwen vind ik zo'n tof ietsquote:Op woensdag 6 december 2023 10:05 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk de layout van het Kerstdorp uitgezet, ik moest nogal wat ruimte overlaten voor een skihelling met lift die verloofde gaat maken. Ze gaat de Alpine Lodge ergens op, in, bij de berg verwerken begreep ik.
Het is echt een leuke set, zeker om te bouwen
Met je quote bedoel ik gewoon wat je schrijftquote:Op woensdag 6 december 2023 10:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik quotte toch niet?
Ik reageerde op aure twee posts boven me.
En die alpine lodge "kreeg" mijn man ook
[..]
Een heel nieuwe, dus denk het niet
Lego dreamz nightmare sharkboat.
Mijn schoonouders gingen verhuizen dus daar heb ik nu weer twee megakratten vol vanquote:Op woensdag 6 december 2023 10:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hij doet vooral zijn LEGO technic weg.
Welke boost en technic heb jequote:Op woensdag 6 december 2023 10:11 schreef amaranta het volgende:
Lego hidden Side en LEGO boost gaat er ook uit
Bedoel je die A-cabin? Ik wil er in wonenquote:Op woensdag 6 december 2023 10:37 schreef exode het volgende:
Die is zo leuk Majo, zeker samen met de boomhut1 van mijn favoriete sets, omdat ie zo afwijkt.
Wij hebben de vuurtoren, Hocus Pocus huis en de Disney Villains op de wishlist staan. Maar we hebben onszelf een Lego boycot opgelegd. Het past gewoon allemaal niet meer (die aanbouw is helemaal niet vanwege isolatie en grotere keuken he, dat snappen jullie wel)
Als het af is mag je komen kijken hoor Majo! Geldt ook voor andere Lego bewonderaars hier.
Oeh dat ziet er ook heel tof uitquote:Op woensdag 6 december 2023 10:20 schreef Morgane89 het volgende:
Misschien ook nog leuk voor de knutselaars onder ons: Robotime.
Ik had dit laatst ontdekt op de KreaDoe beurs en toen deze muziekdoos meegenomen en gemaakt:
[ afbeelding ]
https://www.robotime.nl/products/robotime-starry-night
De A frame, ligt uit elkaar gehaald en schoon op zolder. Die past niet in ons Kerstdorpquote:Op woensdag 6 december 2023 10:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bedoel je die A-cabin? Ik wil er in wonen
Lijkt me leuk om eens langs te gaan voor een kop koffie en het bewonderen van jullie LEGO
Wij doen 1 cadeautje met haar verjaardag in November (zelf dus, want van anderen kreeg ze ook nog wat), 2 cadeautjes met Sinterklaas en ook 2 cadeautjes met Kerst. Ik hou niet van die grote hoeveelheden (en kwaliteit boven kwantiteit enzo), vooral omdat kinderen soms van de hoeveelheden niet meer weten waar ze nu weer mee moeten spelen. Althans, dat is mijn ervaring met mijn broertje en mezelf.quote:Op woensdag 6 december 2023 09:34 schreef SQ het volgende:
Boost: waar je ook een gitaar van kunt maken.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:17 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Welke boost en technic heb je? Zoon is 2 januari jarig, en van beide fan. Boost is helaas niet meer te koop (al weet ik eigenlijk niet hoe veel sets daarvan zijn, de basisset/ robot heeft ie), en technic zoekt ie vooral de wat moeilijkere sets (10+), maar die zijn vaak schreeuwend duur.
Dat is idd de boost die we hier hebben, kon je ook een kat van maken. De technics ga ik eens opzoeken, hij heeft al best veel.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Boost: waar je ook een gitaar van kunt maken.
Technic:
42047
42101
42033
42057
42045
Daar staat hij op. Nul biedingenquote:Op woensdag 6 december 2023 11:18 schreef exode het volgende:
Als je die Boost op Markplaats zet, ben je hem zo kwijt Amaranta. Hij is uit de handel en erg populair. Wij hebben hem een paar maanden geleden verkocht.
Echt? Bizar!quote:Op woensdag 6 december 2023 11:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar staat hij op. Nul biedingen
Gefeliciteerd met de jarigen! 🥳quote:Op woensdag 6 december 2023 13:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Troel beterschap met de ziekenboeg!
Kim is vandaag jarig, 18 geworden!Tyler is vrijdag jarig. Ben blij dat we al jaren niet meer aan sinterklaas doen!
Straks gaan we even langs pa met een stukje zelfgebakken chococake.
Vriend en buurman gaan de Buickhopelijk fixen, kunnen we er eindelijk weer mee rijden. Gereedschap is eindelijk binnen. Leuk een oldtimer (van de erfenis van zijn ouders, extra speciaal) maar wel veel kleine dingetjes te repareren.
Gefeliciteerd! Veel verantwoordelijkheden komen er dan bij ineens.quote:Op woensdag 6 december 2023 13:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim is vandaag jarig, 18 geworden!Tyler is vrijdag jarig. Ben blij dat we al jaren niet meer aan sinterklaas doen!
Vriend en buurman gaan de Buickhopelijk fixen, kunnen we er eindelijk weer mee rijden. Gereedschap is eindelijk binnen. Leuk een oldtimer (van de erfenis van zijn ouders, extra speciaal) maar wel veel kleine dingetjes te repareren.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 december 2023 13:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Die is wel erg leuk! Als LEGO de goede promo-aanbieding heeft dan ga ik die ook halen denk ik. Wel stiekem waarschijnlijk, want van man mag ik geen kerstlego meer kopenquote:Op woensdag 6 december 2023 09:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap je quote niet
Hier heeft de Sint mij verblijd met de kersteditie van LEGO van dit jaar, de Alpine Lodge
[ afbeelding ]
Hij stond er al voor de 5de op. In de hoop dat iemand hem voor sinterklaas zou kopenquote:Op woensdag 6 december 2023 14:39 schreef FlyingFish het volgende:
Amaranta, ik denk dat dit ook de slechtste tijd is om speelgoed op marktplaats te zetten. Iedereen is even voorzien. Wellicht over 1,5e week nog wat late interesse voor kerst, maar ik zou het nu laten liggen en het in februari oid weer proberen.
Gefeliciteerd met je volwassen kind Ingrid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |