Die hebben permanent een minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:33 schreef franklop het volgende:
Misschien wil België het wel op een akkoordje gooien
Als je Vd Sanden brengt in zo'n wedstrijd snap je er ook geen kut van.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik vind die Jonker ook zo'n droeftoeter van een trainer, staan juichen na een nederlaag (zelfs als je met 2-0 hebt voorgestaan)
Was ook wel begrijpelijk hoor. Verlies je daar met 2-4 dan is het direct klaar. Bij 2-3 heb je technisch gezien alles in eigen hand.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:36 schreef TLC het volgende:
Ik vind die Jonker ook zo'n droeftoeter van een trainer, staan juichen na een nederlaag (zelfs als je met 2-0 hebt voorgestaan)
Zag net ook de herhaling van een duidelijke pingel voor SCO , maar de Roemeense scheids vond van nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
Matchfixing in de hand werken, tja, treurig.
Denk je dat UEFA iets kan schelen wie gaat.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:35 schreef Zorro het volgende:
De UEFA wil gewoon liefst GB op de OS, dus die boeit het niks.
Dit is al verdoende.quote:
Tegen wie moeten die in de halve finale? Dan wordt de tegenstand wel even anders.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het geluk van Engeland kent ook geen grenzen hè?
Wel als het financieel iets oplevertquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Denk je dat UEFA iets kan schelen wie gaat.
Zeker wel, woke imago.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel als het financieel iets oplevert
(Geen idee of dat hier zo is)
Als Belgie er nog 5 doorlaat mogen Max Verstappen en Mathieu van der Poel bij Nederland meespelen.quote:
Nee totaal niet. Gaat allemaal naar de FIFAquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wel als het financieel iets oplevert
(Geen idee of dat hier zo is)
Normaal gesproken zal Duitsland wegvallen zou ik zeggen. Al kunnen die mazzelen tegen Frankrijk als ze die loten.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen wie moeten die in de halve finale? Dan wordt de tegenstand wel even anders.
We geven ze Wout terugquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Belgie er nog 5 doorlaat mogen Max Verstappen en Mathieu van der Poel bij Nederland meespelen.
nope, doelsaldo is gelijk maar nederland staat nog steeds eerste.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
nope, doelsaldo is gelijk maar nederland staat nog steeds eerste.
aldus flashscore.
Nee Nederland heeft nu 11 doelpunten en Engeland 13. Dus Engeland staat op 1quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
aldus flashscore.
Klopt nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
aldus flashscore.
Die krijgen ze er gratis bij. 2 voor de prijs van 1.quote:
Onderhandelingen met Belgie misluktquote:
Volgend mij is die "n" in zijn naam een typefoutquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
8 aanvallers oproepen en dan er niet 1 brengen terwijl je doelpunten nodig hebt. Jonker
Zou het wat uitmaken?quote:
Dat was het al.quote:
Dat ligt het sowieso al.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop een beetje dat België nog scoort, dan ligt het tenminste aan jezelf.
Ligt het ook. Nederland speelt veel te traag.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop een beetje dat België nog scoort, dan ligt het tenminste aan jezelf.
Je had natuurlijk van Engeland(/België) niet hoeven verliezen, maar los daarvan is dit natuurlijk wel een Zagreb - Lyon throwback. Ook daar lag het een beetje aan dat Ajax niet gewoon in Lyon won of punten pakte tegen Real, maar die 1-7.. tsja.quote:
Estavana Polmanquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:50 schreef Coco het volgende:
Wie is jullie favoriete speler bij Oranje?
Pelova, Brugts, Groenenquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:50 schreef Coco het volgende:
Belgen spelen om Nederland dwars te zitten. Het blijven wel Belgen he.quote:
Eén met een schoon gat.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:50 schreef Coco het volgende:
Moeten zij weten.quote:
1 op dit momentquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:01 schreef Ploplap het volgende:
Wat zijn de zaken nu? Hoeveel moet NL nog socren?
Vond dit schot eigenlijk prima.quote:
Bedankt, mijn Ziggygo ligt 30 sec achter volgens mij.quote:
Die andere Schotten zijn niet zo prima.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond dit schot eigenlijk prima.
Stream?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:01 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Bedankt, mijn Ziggygo ligt 30 sec achter volgens mij.
De grap die je wist dat zou komenquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die andere Schotten zijn niet zo prima.
Ik kijk via de TV. Ook Ziggo.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Die liggen vaak nog verder achter.
Martens, die heeft ook ooit 1 leuk jaar gehad.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Martens en Roord wisselen a.u.b.
Dan zal het zo wel 0-6 worden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:06 schreef 3rr0r het volgende:
Engeland en Schotland doen voorlopig weer even alsof ze 'echt' spelen
Moet hij wetenquote:
En dan komt n 90+4 het Engelse doelpunt.quote:
Snel plassen dan verdomme.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:08 schreef T3hTommay het volgende:
Ik moet even plassen, niet scoren aub
Ik had Pelova eruit gehaald jaquote:
Onbegrijpelijk. Martens mag altijd blijven staan.quote:
En dan?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zou eigenlijk 'ns beginnen met een paar keer kramp te faken, zodat Engeland straks een stuk eerder klaar is.
Belgen die Nederlanders helpen, dat geloof je toch zelf niet?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:12 schreef KingRoland het volgende:
je kon voor de wedstrijd de Belgen even bellen voor een akkoordje. De engelsen hebben dat wel gedaan met Schotland, en nu word je hier gewoon keihard genaaid. Ik ben er niet rouwig over, gewoon slim spelen.
Ik zie de Belgen nog eerder scoren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dan kan Engeland niet meer reageren als je een goal maakt.
Niet overdrijven. Die hebben 2 kansen gehad.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie de Belgen nog eerder scoren.
Leuk toneelstukje.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Schotten scoren bijna na weer een foutje van Earps
Maar dat had PSV ook.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Die hebben 2 kansen gehad.
Stukje kut Fries.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een stront vrijetrappen geeft die zeg
We danken je voor je bijdrage vanavond.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
dit is gewoon kut
als ik tegen mexicanobakker bijvoorbeeld een belangrijke wedstrijd zou spelen en ik ben ook afhankelijk van een andere wedstrijd, dan zou ik van tevoren vragen of er mogelijkheden zijn voor een akkoordje.
Maar de immer integere Mexicanobakker zou dan zeggen 'dikke lul, ik ben niet omkoopbaar en gewoon eerlijk'.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:16 schreef KingRoland het volgende:
dit is gewoon kut
als ik tegen mexicanobakker bijvoorbeeld een belangrijke wedstrijd zou spelen en ik ben ook afhankelijk van een andere wedstrijd, dan zou ik van tevoren vragen of er mogelijkheden zijn voor een akkoordje.
Een slap schot zie je veel vandaag ja.quote:
Die heeft al 2 grote kansen verneukt jaquote:
Een spits die niet levert in topwedstrijden. Mwa dat denk ik nietquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:18 schreef KingRoland het volgende:
De Oranje Leeuwinnen missen een type Gimenez @:zipportal
Die had er vandaag 10 gemaaktquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een spits die niet levert in topwedstrijden. Mwa dat denk ik niet
Ook raar dat Brugts gewisseld is.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft al 2 grote kansen verneukt ja
too soonquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een spits die niet levert in topwedstrijden. Mwa dat denk ik niet
Michiel Kramer ookquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had er vandaag 10 gemaakt
Douwe Bob ookquote:
Doelpunten bedoel ik. Niet kinderen.quote:
Altijd tegen ons!quote:
Je vergeet je referentiekader aan te passen aan damesvoetbal.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nederland heeft toch ook niks te zoeken op de OS, wat een armoe.
Damesvoetbal heeft toch ook niks te zoeken op de OS, wat een armoe.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet je referentiekader aan te passen aan damesvoetbal.
Meer dan herenvoetbal.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Damesvoetbal heeft toch ook niks te zoeken op de OS, wat een armoe.
Niet vanwege de armoe. Wel vanwege de idiote regelsquote:
Heb ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Ze zijn te moe om hem erin te krijgen lijkt het
Dat zal dan vannacht wel het zelfde zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:30 schreef 3rr0r het volgende:
Ze zijn te moe om hem erin te krijgen lijkt het
België is een parodie op een land.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Belgische keepster die tijd gaat rekken bij 2-0 achter, wat een treurnis
Echt hequote:Op dinsdag 5 december 2023 22:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Belgische keepster die tijd gaat rekken bij 2-0 achter, wat een treurnis
Op naar fok.be!quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
Belgie haalt er meer voldoening uit dat ze voorkomen dat Nederland eventueel naar de OS kan gaan, dan dat ze zelf proberen te winnen.
Keepster van de Belgen maakt deze tactiek mogelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:30 schreef Casual-T het volgende:
Nederland wacht met scoren totdat de andere wedstrijd is afgelopen - goede tactiek.
Goede acteurs.quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gvd die Schotten die bijna scoren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |