De vermeende Nakba en alle propaganda die daar tegenwoordig over wordt verspreid ben ik bekend mee. Er hadden nooit honderdduizenden Arabieren hoeven vluchten als men geen burgeroorlog was gestart en de omringende Arabische landen daarna nog een keer Israël hadden aangevallen. Play stupid games, win stupid prizes.quote:
Dit is toch echt gebeurd op verschillende plaatsen. Dat heeft dus niets te maken met een gebrek aan onderbouwing, leugens of verdachtmakingen. Sterker nog, met het steunen van Samidoun schaart men bij BIJ1 zich wederom achter een partij die de aanslagen van 7 oktober aan het vieren was.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:24 schreef Origami94 het volgende:
Overigens telkens claimen dat mensen 7 oktober zaten te vieren zonder onderbouwing is walgelijk. Dat zijn gewoon leugens en verdachtmakingen zoals links en extreem links
Oke heb je een onderbouwing of bron waar het gebeurt is bij BIJ1?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De vermeende Nakba en alle propaganda die daar tegenwoordig over wordt verspreid ben ik bekend mee. Er hadden nooit honderdduizenden Arabieren hoeven vluchten als men geen burgeroorlog was gestart en de omringende Arabische landen daarna nog een keer Israël hadden aangevallen. Play stupid games, win stupid prizes.
[..]
Dit is toch echt gebeurd op verschillende plaatsen. Dat heeft dus niets te maken met een gebrek aan onderbouwing, leugens of verdachtmakingen. Sterker nog, met het steunen van Samidoun schaart men bij BIJ1 zich wederom achter een partij die de aanslagen van 7 oktober aan het vieren was.
Dus je bent voorstander van genocide op moslimsquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De vermeende Nakba en alle propaganda die daar tegenwoordig over wordt verspreid ben ik bekend mee. Er hadden nooit honderdduizenden Arabieren hoeven vluchten als men geen burgeroorlog was gestart en de omringende Arabische landen daarna nog een keer Israël hadden aangevallen. Play stupid games, win stupid prizes.
[..]
Dit is toch echt gebeurd op verschillende plaatsen. Dat heeft dus niets te maken met een gebrek aan onderbouwing, leugens of verdachtmakingen. Sterker nog, met het steunen van Samidoun schaart men bij BIJ1 zich wederom achter een partij die de aanslagen van 7 oktober aan het vieren was.
Dat zegt ie toch helemaal niet in die post.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Dus je bent voorstander van genocide op moslims
HR kennende en het heilig verdedigen van Israelquote:Op maandag 28 oktober 2024 20:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch helemaal niet in die post.
Gewoon kappen met mensen woorden in de mond te leggen. @pedaalemmerzakquote:Op maandag 28 oktober 2024 21:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
HR kennende en het heilig verdedigen van Israel
Er is in ieder geval 1 debat in de gemeenteraad van amsterdam geweest waar mevr. Simons suggereerde dat allochtone jongeren bang moesten zijn voor de politie en hiermee suggereerde dat deze racistisch was. Daar is echt (terecht) enorme ophef over geweest. En pin me er niet op vast. Maar volgens mij heeft ze ook wel eens iets laten doorschemeren dat de blanke nederlander standaard racist is. Maar volcontinu de racisme kaart trekken deed ze niet inderdaad. In mijn ogen wel een zeer onaangenaam persoon en blij dat ze niet meer in de kamer zit.quote:Op woensdag 6 december 2023 01:56 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
In welk debat cq debatten is dat geroepen ? Best veel debatten gevolgd, maar het is mij niet opgevallen
Even snel lid worden dus.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:15 schreef Hexagon het volgende:
Ze hebben ineens een congres aangekondigd!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Chris Aalberts een kijkje gaat nemen. Ben wel benieuwd hoeveel er nog van over is.
Zijn er mensen die Tofik Dibi serieus nemen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:12 schreef Hexagon het volgende:
Tofik Dibi, dat zou wat zijn als die namens Bij1 terugkomt in de kamer.
Vast nog welquote:Op zondag 3 augustus 2025 11:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Tofik Dibi serieus nemen?
Tofik Dibi zelf vermoedelijk. En de VVD en Telegraaf e.d. vinden hem ook doodeng.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn er mensen die Tofik Dibi serieus nemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |