Nou, in de echte nieuwscycle lijkt het maar moeizaam een plaatsje te krijgen. Niet zo vreemd ook want het is nu eenmaal het onderwerp dat decennialang hét conspiracy topic was.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:48 schreef NoFoksGiven het volgende:
Wie had dat gedacht, dat het UFO-Topic ooit eens serieus onderdeel zou zijn van het nieuws, van politiek....ik ben benieuwd...zou er nog een bombshell komen, waardoor het ineens relevant wordt voor de komende US elections?
Natuurlijk wel een artikel door Julian Barnes dus ook een anonieme quote erin gestopt over 'space aliens'..quote:On Friday, some lawmakers saw tantalizing hints in Mr. Monheim’s presentation that there might have been something to Mr. Grusch’s claims and, while the rules of a classified briefing barred them from actually repeating what they had learned, they suggested the inspector general had found some of the claims credible. Which ones? No one would say.
quote:But one U.S. official said the government still has no evidence of space aliens visiting planet Earth.
En de rest in de link.quote:‘It only takes one to be real and it changes humanity for ever’: what if we’ve been lied to about UFOs?
If you thought that we were about to finally get the truth about UFOs, think again. At the end of last year, a US government bill that would have mandated the controlled release of all classified documents and artefacts relating to UFOs was significantly watered down at the last minute so that it would get through Congress.
Interest in unidentified aerial phenomena (UAPs), the new term for UFOs, reignited in June 2023 when ex-US intelligence agency whistleblower David Grusch told the Debrief website that during his official duties he had discovered the US had indeed been retrieving spacecraft of non-human origin for decades. The claims led to a congressional hearing, in which Grusch and others described what they had gleaned of this super-secret project, or seen with their own eyes during military service. Their testimonies resulted in the new Unidentified Aerial Phenomena Disclosure Act, authored by a bipartisan group of five elected representatives, led by Democrat majority leader Chuck Schumer and Republican senator Mike Rounds.
While it is easy to focus on the extraordinary nature of the subject or the credibility of those witnessing UAPs, the prospect of alien spacecraft raises serious issues that go beyond whether we’re alone in the universe. Lots of scientific work is under way not only to look for signs of extraterrestrial life, but more recently to ask what it would mean psychologically for us if aliens really do exist, and – potentially worse – if the authorities have been lying to us about what they know.
Sterk geschreven stuk.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En de rest in de link.
https://www.theguardian.c(...)uaps-grusch-congress
Het zou voor mij niet eens zozeer vet zijn vanwege ander intelligent leven (ik ga er sowieso al vanuit dat het heelal er vol mee zit) maar vooral dat we nog laaaaang niet aan technologische grenzen zitten. Als andere wezens hierheen kunnen reizen/warpen, moeten wij dat ook technisch kunnen uitvinden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal niks mee, ik durf het niet echt te overwegen, er moet gewoon iets substantieels komen.
Maar hoe tering vet zou het zijn als het wel zo zou zijn.
Niet gezegd dat (áls) er NHI op Aarde rondloopt, dat deze meteen ook buitenaards is. Los van dat de kans dat er buiten de Aarde ook intelligent leven is, dat die vrijwel 100% is natuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als andere wezens hierheen kunnen reizen/warpen, moeten wij dat ook technisch kunnen uitvinden.
Het bevestigen er van zou in ieder geval een nieuwe Copernicaanse revolutie zijn. Een compleet nieuw hoofdstuk in de menselijke geschiedenis.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het zou voor mij niet eens zozeer vet zijn vanwege ander intelligent leven (ik ga er sowieso al vanuit dat het heelal er vol mee zit) maar vooral dat we nog laaaaang niet aan technologische grenzen zitten. Als andere wezens hierheen kunnen reizen/warpen, moeten wij dat ook technisch kunnen uitvinden.
Weten dat 't kan zal de wetenschap al een giga boost geven. Zelfs zonder de tech zelf te zien.
Heel goed artikel van The Guardian. Niet de minste krant. Dit is wat het onderwerp nodig heeft, een logische redenatie aan de hand van wat we binnen de USG zien gebeuren.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En de rest in de link.
https://www.theguardian.c(...)uaps-grusch-congress
quote:“If it is the case that there is no substance to the UFO/UAP issue beyond misperceptions, paranoia, delusions, hallucinations, gullibility and disinformation then the government, military and academic organisations need to openly and transparently look under every alleged rock in this topic,” says clinical psychologist Daniel Stubbings of Cardiff Metropolitan University. “But they have chosen to do the exact opposite, which increases the suspicion that there is something to hide.”
quote:“Initially I felt confident that the UAP issue could be explained by prosaic psychological and/or situational factors, but the more I looked into real cases the less sure I became,” says Stubbings.
“I started realising this is a very credible topic. If true, it’s a game-changer,” he says. “If it’s not true, it’s deeply concerning. How did we get to this point in society where we are thinking all this stuff is true, and we’re spending all this money looking into it?”
Ik ben benieuwd hoe Trump hier straks mee omgaat (mocht hij winnen)quote:Op maandag 15 januari 2024 20:29 schreef Simmertje het volgende:
[ twitter ]
Lijkt nu eindelijk ook steeds meer de msm te bereiken.
Had ergens een artikel gelezen dat het voor hem helemaal geen meerwaarde heeft gezien zijn achterban.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Trump hier straks mee omgaat (mocht hij winnen)
Heeft hij niet eerder beloofd om te onderzoeken wat hij kan doen?
Eerder gaf hij voor de camera aan niet in UFO's te geloven.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Trump hier straks mee omgaat (mocht hij winnen)
Heeft hij niet eerder beloofd om te onderzoeken wat hij kan doen?
Voor de hearing nog nooit van hem gehoord. Die heeft echt wel iets gehoord tijdens die sessie dat hij dit soort acties onderneemt.quote:
Zou wel fijn zijn voor de objectiviteit dat hier ook nog een paar democraten bij aansluiten. Valt mij op dat vooral de republikeinen uit de "enge" hoek dit onderwerp aangrijpen. Dan komt het eerder over als een politiek spelletje. Een van de republikeinen begon al over dat het engelen zijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Meer en meer congresleden die aanhaken.
[ twitter ]
[ twitter ]
Die moeten eens gaan luisteren naar Ron Brandsteder, engelen bestaan niet!quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Een van de republikeinen begon al over dat het engelen zijn,
Democraten zijn er ook bij hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn voor de objectiviteit dat hier ook nog een paar democraten bij aansluiten. Valt mij op dat vooral de republikeinen uit de "enge" hoek dit onderwerp aangrijpen. Dan komt het eerder over als een politiek spelletje. Een van de republikeinen begon al over dat het engelen zijn, als het die kant opgaat dan haak ik snel af.
Is aardig bij mij in de buurt. Mooi boekje, zal het bestellen. Waar Taede mee afsluit is wel weer buitengewoon vreemd. Wat is het nou allemaal, mensen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Leuk kwartiertje luistervoer. Case die ik niet kende, best interessant.
[ twitter ]
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Executive Branche is de president en White House toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |