Die Q&A ja, en Brave_Sir_Robin had early acces, maar de vraag is of wij 'm ook tegen betaling kunnen streamen.quote:
Komen jullie daaruit of zal ik hem mailen? Het lijkt mij vrij.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die Q&A ja, en Brave_Sir_Robin had early acces, maar de vraag is of wij 'm ook tegen betaling kunnen streamen.
Heel erg saai.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Kwam deze tegen toen ik op Youtube zocht naar meer info over Soesterberg:
De ufo van Soesterberg , 1979
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Heel erg saai.![]()
Ik dacht dat is een oude docu, maar het zijn alleen maar foto's en spraak.![]()
Mja, echt heel veel zin in Bram's docu.
Gewoon als podcast behandelen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Radio uitzending van de VPRO uit 1979
Men kan moeilijk meer ontkennen denk ik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
Geen zin om de hele thread door de lezen
Maar wat is nou de reden om er nu mee naar buiten te komen?
Aangezien ze daarvoor het idee allemaal, maar hebben geridiculiseerd
This is more evidence they are going to great lengths to cover-up whatever it is they are seeing in the skies.quote:
Begint soms steeds meer op een verdienmodel te lijken. Of ze hebben wel bewijs in handen maar durven het niet openbaar te maken ivm mogelijke gevangenisstraf.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:29 schreef hanskraaijjr het volgende:
Het is allemaal zwak bewijs, we hebben er geen reet aan. Een metaalachtig bolletje kan ik ook bij de snoepwinkel halen. Ik word een beetje moe van Grusch en iedereen die maar wat zegt. Kom met bewijzen of houd je smoel.
Groep 1 gelooft dat de ET's uit de kast kunnen komen rollen en er een gevangenisstraf op staat om dat de verklikkenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 00:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Begint soms steeds meer op een verdienmodel te lijken. Of ze hebben wel bewijs in handen maar durven het niet openbaar te maken ivm mogelijke gevangenisstraf.
Wie word de martelaar van full disclosure?
Wat is eigenlijk die obsessie van iedereen met bolbliksem?quote:Op zondag 31 december 2023 14:49 schreef Beathoven het volgende:
[..]
This is more evidence they are going to great lengths to cover-up whatever it is they are seeing in the skies.
Cover up all ball lightning, babe..
Er is ook helemaal geen bewijs. Slechts aanknopingspunten.quote:Op maandag 1 januari 2024 23:29 schreef hanskraaijjr het volgende:
Het is allemaal zwak bewijs, we hebben er geen reet aan. Een metaalachtig bolletje kan ik ook bij de snoepwinkel halen. Ik word een beetje moe van Grusch en iedereen die maar wat zegt. Kom met bewijzen of houd je smoel.
Ze doen o.a. aan cover up van natuurfenomenen. Serieuze zaak. Veel serieuzer nog dan armoedequote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk die obsessie van iedereen met bolbliksem?
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:44 schreef Discombobulate het volgende:
Het is gewoon een lopend verhaal dit, wat er achter weg komt weten we niet, misschien pas over tien jaar. En veel mensen hier volgen het met interesse. Het uitgangspunt is gewoon: UAPs bestaan, er zijn gevallen die we helemaal niet kunnen verklaren, bijvoorbeeld de [bpNimitz encounter[/b]. Al met al moeten we wellicht de buitenaardse hypothese overwegen. Dat is echt alles.
Als het je niet zint, blijf dan gewoon weg. Ga niet constant alles lopen invullen.
Mick West is al een half jaar ofzo verleden tijd. Je moet je wel even inlezen.quote:
Jij bent nooit relevant geweest hierquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mick West is al een half jaar ofzo verleden tijd. Je moet je wel even inlezen.
Verdiep je nou eens een keer in de materie, chef, ipv die domme stropoppen steeds. Maar ik negeer jou verder weer omdat je louter onzin toevoegd.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij bent nooit relevant geweest hier
Mick West is a British-American science writer, skeptical investigator, and retired video game programmer. He is the creator of the websites Contrail Science and Metabunk, and he investigates and debunks pseudoscientific claims
Niet iemand voor het TRU en BNW publiek dat maar al te graag alien spacecrafts ziet in alles wat er ter tafel komt. Dus een erg interessante bijdrage aan dit mooie topic over weersfenomenen, space debris, weerbalonnen etc etc etc etc etc
Het pseudowetenschappelijk mannetje reageert.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Verdiep je nou eens een keer in de materie, chef, ipv die domme stropoppen steeds. Maar ik negeer jou verder weer omdat je louter onzin toevoegd.
Dat mag allemaal wel wat minder.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het pseudowetenschappelijk mannetje reageert.
Zoals Christopher Mellon ook wel eens gezegd heeft: "Wellicht moeten we de buitenaardse hypothese ook overwegen" Want ja, het zou eventueel kunnen. Al helemaal als je een case zoals de tic tac hebt. Dat is gewoon zo buitengewoon bizar en vreemd dat we echt niets kunnen bedenken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 09:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat mag allemaal wel wat minder.
Ongetwijfeld worden weerballonnen, ruimte afval, natuurlijke fenomenen en zelfs vliegtuigen aangezien voor UAP's. En in veel gevallen is dat idd ook de verklaring. Maar het Amerikaanse leger zat vorig jaar feb behalve achter een weerballon ook achter andere objecten aan die zijn neergehaald. Ruimte afval en een bolbliksem hoef je niet te achtervolgen. Kan het nog altijd van menselijke origine zijn natuurlijk maar zolang er niks wordt vrijgegeven, blijft dat gissen. En daar gaat het hier over. Of de reden waarom men dit niet vrij wil geven, wel legitiem en in het belang van het volk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |