abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211804985
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 21:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Gewoon kijkbaar toch?
Die Q&A ja, en Brave_Sir_Robin had early acces, maar de vraag is of wij 'm ook tegen betaling kunnen streamen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211805025
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2023 21:57 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Die Q&A ja, en Brave_Sir_Robin had early acces, maar de vraag is of wij 'm ook tegen betaling kunnen streamen.
Komen jullie daaruit of zal ik hem mailen? Het lijkt mij vrij.
pi_211805082
Iemand die verder geen echt platform heeft..... het lijkt mij dat hij/zij blij is is met een stream hier.
  vrijdag 29 december 2023 @ 08:00:26 #129
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211811491
De makers hebben nadrukkelijk gevraagd de link naar de docu niet openbaar te delen, dus niet doen als je 'm hebt.

Het enige wat ik verder in die mail lees is dat de docu in de lente pas beschikbaar komt, dus voorlopig nog niet, ook niet tegen betaling. Heeft te maken met aanmeldingen voor filmfestivals.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zaterdag 30 december 2023 @ 15:38:53 #130
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211840248
Kwam deze tegen toen ik op Youtube zocht naar meer info over Soesterberg:

Radio uitzending van de VPRO uit 1979, waarin ze het hele event hebben gereconstrueerd met de betrokkenen (tegenwoordig zou dit doorgaan als prima podcast).

Paar maanden na de waarneming dus. Erg complete uiteenzetting met veel individuele getuigenissen. Ook de officiële verklaring van de luchtspiegelingen komt aan bod en wordt aan de militairen voorgelegd.

Die mensen hebben echt wat gezien en veel van hen zijn er echt van onder de indruk - zelfs bang - geweest. Wat me het meest opvalt is het enorme stigma waar ze tegenaan lopen. Met elf personen tegelijk hebben ze een waarneming gedaan, en onderling kunnen ze het er dus goed over hebben.

Maar zodra ze het thuis of bij vrienden vertellen worden ze allemaal voor gek verklaard. Dus kiezen ze er maar voor om het niet meer te vertellen, :{ . Super frustrerend, zo kom je dus nooit verder met het serieus naar dit soort zaken kijken. En dat zie je dus bijna 50 jaar later nog steeds..

Echt de moeite waard om te luisteren, juist voor de skeptici.
pi_211847067
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 15:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Kwam deze tegen toen ik op Youtube zocht naar meer info over Soesterberg:

De ufo van Soesterberg , 1979
Heel erg saai. :')

Ik dacht dat is een oude docu, maar het zijn alleen maar foto's en spraak. _O-

Mja, echt heel veel zin in Bram's docu.
  zaterdag 30 december 2023 @ 21:32:22 #132
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211848404
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 20:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Heel erg saai. :')

Ik dacht dat is een oude docu, maar het zijn alleen maar foto's en spraak. _O-

Mja, echt heel veel zin in Bram's docu.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 15:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Radio uitzending van de VPRO uit 1979
Gewoon als podcast behandelen. ^O^
pi_211848665
Geen zin om de hele thread door de lezen
Maar wat is nou de reden om er nu mee naar buiten te komen?
Aangezien ze daarvoor het idee allemaal, maar hebben geridiculiseerd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211848758
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 december 2023 21:40 schreef Ali_boo het volgende:
Geen zin om de hele thread door de lezen
Maar wat is nou de reden om er nu mee naar buiten te komen?
Aangezien ze daarvoor het idee allemaal, maar hebben geridiculiseerd
Men kan moeilijk meer ontkennen denk ik.
pi_211865189
twitter
pi_211865941
quote:
This is more evidence they are going to great lengths to cover-up whatever it is they are seeing in the skies.

Cover up all ball lightning, babe..
pi_211887453
Het is allemaal zwak bewijs, we hebben er geen reet aan. Een metaalachtig bolletje kan ik ook bij de snoepwinkel halen. Ik word een beetje moe van Grusch en iedereen die maar wat zegt. Kom met bewijzen of houd je smoel.
pi_211887548
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2024 23:29 schreef hanskraaijjr het volgende:
Het is allemaal zwak bewijs, we hebben er geen reet aan. Een metaalachtig bolletje kan ik ook bij de snoepwinkel halen. Ik word een beetje moe van Grusch en iedereen die maar wat zegt. Kom met bewijzen of houd je smoel.
Begint soms steeds meer op een verdienmodel te lijken. Of ze hebben wel bewijs in handen maar durven het niet openbaar te maken ivm mogelijke gevangenisstraf.

Wie word de martelaar van full disclosure?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_211888477
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 00:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Begint soms steeds meer op een verdienmodel te lijken. Of ze hebben wel bewijs in handen maar durven het niet openbaar te maken ivm mogelijke gevangenisstraf.

Wie word de martelaar van full disclosure?
Groep 1 gelooft dat de ET's uit de kast kunnen komen rollen en er een gevangenisstraf op staat om dat de verklikken

Groep 2 gelooft dat er helemaal geen reet te melden is, omdat er gewoon niets is. Met een community van beliebers die het mes op de keel houdt omdat ze wel willen dat er iets is.
pi_211889902
quote:
6s.gif Op zondag 31 december 2023 14:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]
This is more evidence they are going to great lengths to cover-up whatever it is they are seeing in the skies.

Cover up all ball lightning, babe..
Wat is eigenlijk die obsessie van iedereen met bolbliksem?
pi_211889931
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2024 23:29 schreef hanskraaijjr het volgende:
Er is ook helemaal geen bewijs. Slechts aanknopingspunten.

Dus blijf gewoon lekker afwezig dan, wat doe je hier?
pi_211889987
Het is gewoon een lopend verhaal dit, wat er achter weg komt weten we niet, misschien pas over tien jaar. En veel mensen hier volgen het met interesse. Het uitgangspunt is gewoon: UAPs bestaan, er zijn gevallen die we helemaal niet kunnen verklaren, bijvoorbeeld de Nimitz encounter. Al met al moeten we wellicht de buitenaardse hypothese overwegen. Dat is echt alles.

Als het je niet zint, blijf dan gewoon weg. Ga niet constant alles lopen invullen.
pi_211895324
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 11:39 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat is eigenlijk die obsessie van iedereen met bolbliksem?
Ze doen o.a. aan cover up van natuurfenomenen. Serieuze zaak. Veel serieuzer nog dan armoede

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 11:44 schreef Discombobulate het volgende:
Het is gewoon een lopend verhaal dit, wat er achter weg komt weten we niet, misschien pas over tien jaar. En veel mensen hier volgen het met interesse. Het uitgangspunt is gewoon: UAPs bestaan, er zijn gevallen die we helemaal niet kunnen verklaren, bijvoorbeeld de [bpNimitz encounter[/b]. Al met al moeten we wellicht de buitenaardse hypothese overwegen. Dat is echt alles.

Als het je niet zint, blijf dan gewoon weg. Ga niet constant alles lopen invullen.

Vingers ff in de oren en ogen dicht

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 02-01-2024 23:44:48 ]
pi_211895456
quote:
Mick West is al een half jaar ofzo verleden tijd. Je moet je wel even inlezen. _O-
pi_211899442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 19:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Mick West is al een half jaar ofzo verleden tijd. Je moet je wel even inlezen. _O-
Jij bent nooit relevant geweest hier :)

Mick West is a British-American science writer, skeptical investigator, and retired video game programmer. He is the creator of the websites Contrail Science and Metabunk, and he investigates and debunks pseudoscientific claims

Niet iemand voor het TRU en BNW publiek dat maar al te graag alien spacecrafts ziet in alles wat er ter tafel komt. Dus een erg interessante bijdrage aan dit mooie topic over weersfenomenen, space debris, weerbalonnen etc etc etc etc etc
pi_211899473
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:29 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Jij bent nooit relevant geweest hier :)

Mick West is a British-American science writer, skeptical investigator, and retired video game programmer. He is the creator of the websites Contrail Science and Metabunk, and he investigates and debunks pseudoscientific claims

Niet iemand voor het TRU en BNW publiek dat maar al te graag alien spacecrafts ziet in alles wat er ter tafel komt. Dus een erg interessante bijdrage aan dit mooie topic over weersfenomenen, space debris, weerbalonnen etc etc etc etc etc
Verdiep je nou eens een keer in de materie, chef, ipv die domme stropoppen steeds. Maar ik negeer jou verder weer omdat je louter onzin toevoegd.
pi_211899519
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Verdiep je nou eens een keer in de materie, chef, ipv die domme stropoppen steeds. Maar ik negeer jou verder weer omdat je louter onzin toevoegd.
Het pseudowetenschappelijk mannetje reageert.
  woensdag 3 januari 2024 @ 00:54:32 #148
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_211899824
Volgende week dinsdag een geheime UAP briefing met de ICIG (de inspecteur die o.a. Grusch' klacht heeft behandeld).

twitter

En de geruchten gaan dat Grusch volgende week woensdag zijn OP-ED stuk uitkomt. Waarin hij naar eigen zeggen meer uit de doeken zal doen over zijn first hand ervaringen.
pi_211900543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 23:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het pseudowetenschappelijk mannetje reageert.
Dat mag allemaal wel wat minder.

Ongetwijfeld worden weerballonnen, ruimte afval, natuurlijke fenomenen en zelfs vliegtuigen aangezien voor UAP's. En in veel gevallen is dat idd ook de verklaring. Maar het Amerikaanse leger zat vorig jaar feb behalve achter een weerballon ook achter andere objecten aan die zijn neergehaald. Ruimte afval en een bolbliksem hoef je niet te achtervolgen. Kan het nog altijd van menselijke origine zijn natuurlijk maar zolang er niks wordt vrijgegeven, blijft dat gissen. En daar gaat het hier over. Of de reden waarom men dit niet vrij wil geven, wel legitiem en in het belang van het volk is.

[ Bericht 37% gewijzigd door alpeko op 03-01-2024 09:17:20 ]
pi_211907102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 09:09 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dat mag allemaal wel wat minder.

Ongetwijfeld worden weerballonnen, ruimte afval, natuurlijke fenomenen en zelfs vliegtuigen aangezien voor UAP's. En in veel gevallen is dat idd ook de verklaring. Maar het Amerikaanse leger zat vorig jaar feb behalve achter een weerballon ook achter andere objecten aan die zijn neergehaald. Ruimte afval en een bolbliksem hoef je niet te achtervolgen. Kan het nog altijd van menselijke origine zijn natuurlijk maar zolang er niks wordt vrijgegeven, blijft dat gissen. En daar gaat het hier over. Of de reden waarom men dit niet vrij wil geven, wel legitiem en in het belang van het volk is.
Zoals Christopher Mellon ook wel eens gezegd heeft: "Wellicht moeten we de buitenaardse hypothese ook overwegen" Want ja, het zou eventueel kunnen. Al helemaal als je een case zoals de tic tac hebt. Dat is gewoon zo buitengewoon bizar en vreemd dat we echt niets kunnen bedenken.

En dat is ook gewoon mijn uitgangspunt gegeven de hele context echt achterliggende informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')