abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211634544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 21:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Veeg de rest even naar BNW.
Het is echt alles behalve BNW hier gelukkig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211634562
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 21:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Veeg de rest even naar BNW.
:{w Heb ik in BNW geen zin in.
Lach met een schone bips
pi_211634583
Wij willen allemaal toch ook bewijs? :')

Ik sta er zo in: De buitenaardse hypothese kan wellicht waar zijn. Dat gedoe er om heen met Grusch e.d. vind ik wel heel far out en ik irriteer me aan het feit dat dat zo geclassificeerd is. Dus ja, daar kan ik verder ook niet zo veel mee. Maar, ik volg het gewoon allemaal lekker.

Je mag blijkbaar het ook niet eens entertainen hier van users. Brave_Sir_Robin weet ook wel dat er geen bewijs is, maar we volgen alles gewoon met oprechte interesse en smacht. Waarom moet je daar nou een discussie uit proberen te halen, daar gaat het niet om.
pi_211634598
Mensen moeten kappen met die BNW onzin. Dat hoef ik niet in dit topic, daar verpest je juist alles mee. En ik hoef ook geen BMW idioten in dit topic.
pi_211634603
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 00:07 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen moeten kappen met die BNW onzin. Dat hoef ik niet in dit topic, daar verpest je juist alles mee. En ik hoef ook geen BMW idioten in dit topic.
En bedankt he!
Lach met een schone bips
pi_211634613
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En bedankt he!
Sommige mensen denken daar anders over, maar dit topic hier is alles behalve BNW. Dat besmeurt alleen maar het onderwerp, maakt het een karikatuur en verwijt ons alsof het een religie is.
pi_211634663
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 00:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Sommige mensen denken daar anders over, maar dit topic hier is alles behalve BNW. Dat besmeurt alleen maar het onderwerp, maakt het een karikatuur en verwijt ons alsof het een religie is.
Nou ja, de pot verwijt de ketel. Ik zie het verschil niet echt.. Linksom/rechtsom, ook in BNW zijn er users die hier echt mee bezig zijn.. Waarom zou een BNW'er dit als een religie wegzetten? Serieuze vraag hoor (kan gebeuren, altijd is er een individu. Maar juist in BNW is de bedoeling open te staan voor alles. Dat is mijn idee ervan serieus).

En in TRU al helemaal, loopt ook een topic over.

[ Bericht 3% gewijzigd door loveyoulongtime op 16-12-2023 00:28:56 ]
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 16 december 2023 @ 00:47:43 #83
485843 crew  Jippie
pi_211634742
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 00:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Denk dat jij maar weinig kaas hebt gegeten van wat BNW daadwerkelijk inhoudt, de meeste wijsheden/ontdekkingen zijn vergaard door mensen die buiten de gebaande paden durfden te denken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 16 december 2023 @ 00:49:00 #84
485843 crew  Jippie
pi_211634744
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 00:07 schreef Discombobulate het volgende:
Dan heb je pech *O*
pi_211634775
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 22:13 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Het zijn inderdaad spannende en vergezochte claims. Daarom juist zo bijzonder dat ze door zulke vooraanstaande personen worden gedaan. En dat is precies de vraag die je blijft ontwijken:
[..]
We leven inmiddels in een wereld waar een geloofwaardige klokkenluider onder ede heeft getuigd dat de US overheid in het bezit is van geborgen UAP en zelf 'non human biologics'. En hij is niet de enige met soortgelijke claims. We zitten in een politieke strijd die enerzijds probeert om SAP programma's rond UAP te openbaren, en anderzijds wordt tegengewerkt.

Sorry dat we dan een discussie over bolbliksems even minder interessant vinden. Je bent ongeveer 6 jaar te laat.
Claims die hij heeft van horenzeggen. Dus wat is onder ede nog waard dan? Echt helemaal niets. Iedereen kan onder ede vrij vertellen wat hij van iemand anders heeft gehoord.

Het zou pas wat zijn als hij het uit eerste hand kon vertellen.
pi_211634823
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 23:23 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Er is in die 6 jaar heel veel naar voren gekomen. Geen smoking gun idd, maar voldoende reden om het te blijven volgen. Afgelopen jaar kwam het in een versnelling, ben benieuwd wat 2024 brengt.

Er is geen smoking gun maar iets kwam in een versnelling [...] houden we erin.

En we mogen het hier van de in-crowd niet over de menselijke activiteit (terugkerend ruimtepuin is dat o.a. ) en natuurlijke fenomen hebben waar 60% van de Amerikanen van denkt dat het allemaal daarbinnen valt, waar ik ook achtersta, en ook omdat het aan de kant zit waar o.a. National Geographic zit. Die hebben dit namelijk met een drieluik geraffineerd gedebunked en platgestreken.

Maar het blijft een molen. je debunked 10 dingen en dan begint men in topic zoveel weer over dezelfde dingen. Net als bij de Kennedy conspiracy, net als bij de 9-11 conspiracy, net als bij de maanlanding-conspiracy. En dan maakt het niets uit of iemand op tafel begint te slaan en onderste stenen boven wil. Delen van het verwarde volk kunnen nog zo met spreekwoordelijke brandende fakkels een wens opdringen, er is niets.Ga je in plaats daarvan verdiepen in zoveel wonderlijke fenomen die zeer zeldzaam maar verklaarbaar zijn.

Dit soort topics balanceerden vroeger tussen BNW en TRU en laat het duidelijk zijn dat beide fora bestaansrecht hebben. Daar heb je goede topics en slechte topics, net als in NWS. Maar de nieuwswaardigheid is met dit warmhoudplaatje echt ver te zoeken.Je kunt het nog honderden jaren zo openhouden want 'ow een politicus heeft weer iets gezegd'.

Dat dit topic nog in NWS staat verbaast me dan ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 16-12-2023 01:33:29 ]
pi_211634895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 01:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat dit topic nog in NWS staat verbaast me dan ook.
Als het congres er wetgeving voor aanneemt en de NY Times en The Guardian berichten erover, dan is het me een raadsel waarom het op FOK ineens geen nieuws zou zijn.
pi_211635869
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2023 22:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En in die 6 jaar is er nog steeds geen enkel concreet stuk bewijs gekomen, vind je dat zelf ook niet een beetje, "veel geschreeuw, weinig wol" ?
Duidelijk is wel dat er in ieder geval "iets" aan de hand is. Gezien het officiėle circus eromheen. Na een periode die inmiddels 70 jaar heeft geduurd komt er nu ineens van alles los. Zeventig jaar lang zeiken om helemaal "niets" is nog natuurlijk nog veel vreemder dan het vermeend verschijnsel op zichzelf. Dus er is zeker wat aan de hand wat de moeite waard geweest is om 70 jaar te verbergen. Het is officieel nieuws. Dat laatste is in een stroomversnelling gekomen. Dat is namelijk nog nooit eerder gebeurd. Er zijn meerdere partijen. Ik denk dat men er aan de ene kant alles aan doet om het er uit te krijgen, maar net zo hard, of nog harder bezig is om het tegen te houden. Dus dat er iets bijzonders aanstaande is, dat is vrijwel zeker.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 16-12-2023 10:35:11 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_211636098
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 00:57 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Claims die hij heeft van horenzeggen. Dus wat is onder ede nog waard dan? Echt helemaal niets. Iedereen kan onder ede vrij vertellen wat hij van iemand anders heeft gehoord.

Het zou pas wat zijn als hij het uit eerste hand kon vertellen.
Hij heeft daar wel bewijs van gezien, hetzij via documentatie of dergelijke, maar kan dit niet openbaren zonder toestemming.

Amerika, nou ja ook wel sommige andere “moderne democratieėn”, blijft mij verbazen hoe niet verkozen mensen door het volk, menen te mogen bepalen dat zij geen informatie hoeven te verschaffen als wel verkozen vertegenwoordigers daarom vragen.

Dat zie je bij het leger daar, bij de cia, etc.
Die gewoon opdrachten tot zulke dingen weigeren uit te voeren.
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:33:50 #90
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211636396
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:24 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Duidelijk is wel dat er in ieder geval "iets" aan de hand is.
We zullen zien, maar ik zie voorlopig niets anders dan bla bla.
Laten we wel zijn, supergeheime zaken met een heel groot strategisch, militair en politiek belang, van de golf van Tonkin, het werk van NSA en GCHQ, Pentagon Papers, de coups en ander vuil werk van de CIA, doodstille onderzeeėrs, stealth, en nog veel meer zijn in detail naar buiten gekomen, door vijandige spionnen gegapt etc etc. Als hier nu al jaaaaaren niets concreets gekomen is, dan zegt mij dat dit naar alle waarschijnlijkheid ook niet gaat gebeuren.
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:34:46 #91
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211636402
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 10:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Hij heeft daar wel bewijs van gezien, hetzij via documentatie of dergelijke, maar kan dit niet openbaren zonder toestemming.
Sure, die moet ik ook maar gaan gebruiken
pi_211636632
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Sure, die moet ik ook maar gaan gebruiken
Zo werkt het systeem daar, je hebt bepaalde clearance en kan op basis daarvan wat zeggen, maar niet perse documenten etc openbaren.
Dat ligt daar vrij ingewikkeld.

Daar is normaliter zo’n “sciff” voor, maar ook dan is er toestemming nodig om iets meer te mogen openbaren.
Maw dit is waarom ze de wet wilde aanpassen / invoeren, wat door wie werd tegengehouden? Precies, weer “defensie” en de cia.. waarom?
pi_211636676
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, de pot verwijt de ketel. Ik zie het verschil niet echt.. Linksom/rechtsom, ook in BNW zijn er users die hier echt mee bezig zijn.. Waarom zou een BNW'er dit als een religie wegzetten? Serieuze vraag hoor (kan gebeuren, altijd is er een individu. Maar juist in BNW is de bedoeling open te staan voor alles. Dat is mijn idee ervan serieus).

En in TRU al helemaal, loopt ook een topic over.
Prima, dan is dit topic gewoon voor hoe het hier gegaan is de laatste maanden. En laat de mensen in TRU maar gewoon daar blijven, maar er moet geen wisselwerking komen en dit topic besmeuren met dingen zoals alien abductions, grijze mannetjes, whatever.

Laten we het hier puur bij de feiten houden.
pi_211636690
Heb het idee dat mensen onbewust veel te veel dingen voor zichzelf invullen om dat vervolgens te bediscussiėren. Dat leent zich helemaal niet voor een discussie.
pi_211636698
Modteam van /r/UFOs doet ontzettend goed werk trouwens. Dus als je alles wil volgen zonder het hele woo woo sfeertje kan je daar ook eens gaan kijken. :)
pi_211637365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 12:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Prima, dan is dit topic gewoon voor hoe het hier gegaan is de laatste maanden. En laat de mensen in TRU maar gewoon daar blijven, maar er moet geen wisselwerking komen en dit topic besmeuren met dingen zoals alien abductions, grijze mannetjes, whatever.

Laten we het hier puur bij de feiten houden.
De ‘Geen smoking gun maar iets komt in een versnelling “feiten”?

De koffietafel van het ET en alien technology geloofsgenootschap dat geen menselijke en natuurlijke fenomenen accepteert en nu doet alsof het waar is en het niet meer ter discussie hoeft. Dat soort “feiten”? :)

In het “we vinden het wel leuk entertainment en er is over geschreven, dus het is nieuws” topic.
pi_211637769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 13:37 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Gast, doe eens even wat beter je best met zo'n debiele stropop. Rot op met die onzin de hele tijd.
Ik stel alleen vragen

quote:
Kap met die conspiracy troep.
Wil je dit topic nu verplaatsen of laten sluiten?
pi_211637803
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik stel alleen vragen
[..]
Jij bent degene die er voor zorgt dat dit topic verpest wordt hoor. Paar maand geleden was dat nog niet zo.

Maar wat heeft het voor zin om vragen te stellen als jij overal een stropop van maakt? Ik vroeg gister nog van stel eens even een vraag, dan zal ik er ook serieus op reageren, maar toen reageerde je ineens niet meer.

Maar het is wel klaar nu. :)
pi_211637860
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik stel alleen vragen
[..]
Waarom sluiten? Het is gewoon keihard en serieus nieuws. Dat jij er grappen over maakt (wat best moet kunnen want dat doe ik ook wel eens) wil niet zeggen dat dit een niet-serieus topic is.
Waarom doe je zo je best dit naar BNW te krijgen trouwens? Je hoeft toch geen deel te nemen aan deze discussie?
Overigens zie ik in de BNW topics heel interessante discussies ertussen staan die niet perse onwaarheden zouden bevatten. Integendeel.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_211637902
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 14:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jij bent degene die er voor zorgt dat dit topic verpest wordt hoor. Paar maand geleden was dat nog niet zo.
Ik kom de kerk eens bezoeken hier

quote:
Maar wat heeft het voor zin om vragen te stellen als jij overal een stropop van maakt? Ik vroeg gister nog van stel eens even een vraag, dan zal ik er ook serieus op reageren, maar toen reageerde je ineens niet meer.
Je vriend Sir Robin begint met “hier heb je een x aantal citaten, dus…”

Ik wil die citaten 1 bij 1 langs, begint ie over wat anders.

He bravely ran away…

Jouw eerste post ging over het feit dat ik hier zogenaamd korter met het onderwerp bezig was en daarom geen recht van spreken zou hebben.

quote:
Maar het is wel klaar nu. :)
Als jij wilt vertrekken staat je dat vrij. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')