Dan moet je er maar meer voor betalen.quote:
Dat gaat niet gebeuren , ik verwacht eerder naar de 72 toequote:Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En ook nog eens alles goedkoper! En weer met 65 met pensioen!
FTFY.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Fuck de generaties na mij. En voor mij. Sterker nog, fuck iedereen! Zolang ik maar weer nostalgisch goedkoop shag kan roken en vroeg met pensioen kan mijn pakketjes op tijd ontvang en niks hoef te betalen voor mijn komkommer.
Jaa, that's the spirit. Het draait allemaal om mij, mij, mij!quote:Op donderdag 7 december 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Fuck de generaties na mij. En voor mij. Sterker nog, fuck iedereen! Zolang ik maar weer nostalgisch goedkoop shag kan roken en vroeg met pensioen kan!
Stel je voor, verandering/aanpassing is echt des duivels. Daar moet je niet aan meedoen, hoor.quote:
Welk leed veroorzaken ze dan?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Het zou best kunnen dat het netto minder kost (je kan nog bakkeleien over de benodigde enzymen ed, en het leven dat wél kan bestaan op het grasveld van de koe), maar dat laat onverlet dat veganisten graag wegkijken van het leed dat ze desondanks veroorzaken. Ieders (voort)bestaan gaan ten koste van iets, en dat moeten ze gewoon eens gaan accepteren.
Mensen die hun hele identiteit ontlenen aan het stukje vlees op hun bord. Trollerdelolquote:
Dan moet je voor de grap eens het aantal vogels en insecten gaan tellen op zo'n typisch veld met Engels raaigras zoals je die overal in Nederland ziet. Als je voorbij de 1 komt ben je al een hele man.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Het zou best kunnen dat het netto minder kost (je kan nog bakkeleien over de benodigde enzymen ed, en het leven dat wél kan bestaan op het grasveld van de koe), maar dat laat onverlet dat veganisten graag wegkijken van het leed dat ze desondanks veroorzaken. Ieders (voort)bestaan gaan ten koste van iets, en dat moeten ze gewoon eens gaan accepteren.
Hetzelfde kan gezegd worden over mensen die dat doen over een stukje vegetarisch eten op hun bord.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die hun hele identiteit ontlenen aan het stukje vlees op hun bord. Trollerdelol
Die dingen zijn ook helemaal niet lekker. Ook niet vies, het is gewoon niks.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
avocado's zijn ook wel een beetje mede de ziekte van de wereld aan het worden gegeven de groeiende populariteit en de hoeveel water die er nodig is.
op het grasveld van de koe is geen leven hoor, zelfs de pieren zijn doodquote:Op donderdag 7 december 2023 10:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
Nee het draait om mij.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaa, that's the spirit. Het draait allemaal om mij, mij, mij!
Haha, nee. Die draaien juist allemaal om Greet.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee het draait om mij.
En zo gaan PVV ruzies volgens mij ook echt.
quote:Op donderdag 7 december 2023 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Haha, nee. Die draaien juist allemaal om Greet.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het nou echt nodig om telkens naamverbasteringen te gebruiken voor een vd Plas, Wilders, Timmermans, of weet ik veel welke politicus? Van alle kanten nogal sneu.
De kabinetten Riutte hebben zelf om de PVV gevraagd door het woningen bouwen buiten de dorpen te verbieden en de woningen die er zijn aan asielzoekers te gevenquote:Op donderdag 7 december 2023 11:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Haha, nee. Die gaan juist allemaal om Greet.
Dat lijkt mij nou echt iets wat je jezelf ontzettend graag wijsmaakt, maar wat je volledig uit je hoge hoed tovert. Er zijn nou éénmaal bepaalde grenzen in wat een mens kan doen, iets wat ook de meeste veganisten beseffen en - vaak met tegenzin - accepteren.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
[..]
jawel want er was geen democratische meerderheid voorquote:Op donderdag 7 december 2023 10:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen ondemocratische plannen.
'Greet'quote:
Die mensen zetten zich in voor een heel goed doel en daar 'mag' je dan ook best - een soort van - je identiteit aan ontlenen. Nota bene een doel - minder dierenleed - waar gek genoeg eigenlijk (bijna) iedereen - in woorden - het wel volkomen over eens is.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hetzelfde kan gezegd worden over mensen die dat doen over een stukje vegetarisch eten op hun bord.
Daar ga jij niet over.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
'Greet'
Stop gewoon eens om voor alle politici waar jij een hekel aan hebt, naamverbasteringen te verzinnen.
Oogt niet zo volwassen als iemand de behoefte voelt om de namen van politici te verbasteren. Genoeg argumenten te vinden tegen bepaalde politici, maar lijkt me nooit nodig om hun naam te verbasteren of om ze persoonlijk aan te vallen. Je straalt er vooral mee uit dat de echte argumenten even op zijn. Helemaal als je wel staat te stuiteren als iemand iets negatiefs over links durft te zeggen.quote:
Zal best.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oogt niet zo volwassen als iemand de behoefte voelt om de namen van politici te verbasteren. Genoeg argumenten te vinden tegen bepaalde politici, maar lijkt me nooit nodig om hun naam te verbasteren of om ze persoonlijk aan te vallen. Je straalt er vooral mee uit dat de echte argumenten even op zijn. Helemaal als je wel staat te stuiteren als iemand iets negatiefs over links durft te zeggen.
Que. We hadden 't toch net over veganisme en avocado's?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:39 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mohammed. En ondanks eeuwen aan invasie-pogingen, was dat niet echt een probleem. Tot Mohammed de 20ste hier mocht wonen want ''cultuur is immer veranderlijk, en onze huidige is eigenlijk toch kut''.
Je bent niet alwayshappy, want je ziet ook weleens verbasterde namen.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oogt niet zo volwassen als iemand de behoefte voelt om de namen van politici te verbasteren. Genoeg argumenten te vinden tegen bepaalde politici, maar lijkt me nooit nodig om hun naam te verbasteren of om ze persoonlijk aan te vallen. Je straalt er vooral mee uit dat de echte argumenten even op zijn. Helemaal als je wel staat te stuiteren als iemand iets negatiefs over links durft te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |