abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 december 2023 @ 11:01:05 #251
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211542657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:57 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik prakizeer er niet over.
Dan moet je er maar meer voor betalen.
Het moet maar eens afgelopen zijn met het dierenleed achter de gesloten deuren van de vleesindustrie. En dat maakt je stukje vlees duurder.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 7 december 2023 @ 11:01:30 #252
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211542664
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2023 09:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En ook nog eens alles goedkoper! En weer met 65 met pensioen! _O_
Dat gaat niet gebeuren , ik verwacht eerder naar de 72 toe

maar dat het restant van de stikstof budget besteed gaat worden aan woningbouw kan maar zo
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211542667
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Fuck de generaties na mij. En voor mij. Sterker nog, fuck iedereen! Zolang ik maar weer nostalgisch goedkoop shag kan roken en vroeg met pensioen kan mijn pakketjes op tijd ontvang en niks hoef te betalen voor mijn komkommer.
FTFY.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 7 december 2023 @ 11:01:57 #254
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211542668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Fuck de generaties na mij. En voor mij. Sterker nog, fuck iedereen! Zolang ik maar weer nostalgisch goedkoop shag kan roken en vroeg met pensioen kan!
Jaa, that's the spirit. Het draait allemaal om mij, mij, mij!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211542695
quote:

[..]
Stel je voor, verandering/aanpassing is echt des duivels. Daar moet je niet aan meedoen, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211542701
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:46 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]
Het zou best kunnen dat het netto minder kost (je kan nog bakkeleien over de benodigde enzymen ed, en het leven dat wél kan bestaan op het grasveld van de koe), maar dat laat onverlet dat veganisten graag wegkijken van het leed dat ze desondanks veroorzaken. Ieders (voort)bestaan gaan ten koste van iets, en dat moeten ze gewoon eens gaan accepteren.
Welk leed veroorzaken ze dan?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 7 december 2023 @ 11:05:17 #257
319979 Fok-it
All is well
pi_211542706
quote:

[..]
Mensen die hun hele identiteit ontlenen aan het stukje vlees op hun bord. Trollerdelol
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211542730
quote:

[..]
[..]
Het zou best kunnen dat het netto minder kost (je kan nog bakkeleien over de benodigde enzymen ed, en het leven dat wél kan bestaan op het grasveld van de koe), maar dat laat onverlet dat veganisten graag wegkijken van het leed dat ze desondanks veroorzaken. Ieders (voort)bestaan gaan ten koste van iets, en dat moeten ze gewoon eens gaan accepteren.
Dan moet je voor de grap eens het aantal vogels en insecten gaan tellen op zo'n typisch veld met Engels raaigras zoals je die overal in Nederland ziet. Als je voorbij de 1 komt ben je al een hele man.

Mja, slechte argumenten over veganisten verzinnen is zoveel leuker. ;(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 december 2023 @ 11:07:43 #259
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_211542735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Mensen die hun hele identiteit ontlenen aan het stukje vlees op hun bord. Trollerdelol
Hetzelfde kan gezegd worden over mensen die dat doen over een stukje vegetarisch eten op hun bord.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Forum Admin donderdag 7 december 2023 @ 11:07:52 #260
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211542741
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]
avocado's zijn ook wel een beetje mede de ziekte van de wereld aan het worden gegeven de groeiende populariteit en de hoeveel water die er nodig is.
Die dingen zijn ook helemaal niet lekker. Ook niet vies, het is gewoon niks.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 7 december 2023 @ 11:07:54 #261
323876 michaelmoore
pi_211542742
quote:

[..]
[..]
op het grasveld van de koe is geen leven hoor, zelfs de pieren zijn dood
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Forum Admin donderdag 7 december 2023 @ 11:08:43 #262
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211542751
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Jaa, that's the spirit. Het draait allemaal om mij, mij, mij!
Nee het draait om mij.

En zo gaan PVV ruzies volgens mij ook echt. _O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211542764
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee het draait om mij.

En zo gaan PVV ruzies volgens mij ook echt. _O-
Haha, nee. Die draaien juist allemaal om Greet.
pi_211542803
quote:
16s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Haha, nee. Die draaien juist allemaal om Greet.
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2023 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het nou echt nodig om telkens naamverbasteringen te gebruiken voor een vd Plas, Wilders, Timmermans, of weet ik veel welke politicus? Van alle kanten nogal sneu.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 7 december 2023 @ 11:12:31 #265
323876 michaelmoore
pi_211542814
quote:
16s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Haha, nee. Die gaan juist allemaal om Greet.
De kabinetten Riutte hebben zelf om de PVV gevraagd door het woningen bouwen buiten de dorpen te verbieden en de woningen die er zijn aan asielzoekers te geven

Dat levert enorme frustratie op, dat zelfs de echte D66 ineens PPVV gaat stemmen
pi_211542877
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]

?
pi_211542878
quote:

[..]
[..]
Dat lijkt mij nou echt iets wat je jezelf ontzettend graag wijsmaakt, maar wat je volledig uit je hoge hoed tovert. Er zijn nou éénmaal bepaalde grenzen in wat een mens kan doen, iets wat ook de meeste veganisten beseffen en - vaak met tegenzin - accepteren.
Tails tell tales
  donderdag 7 december 2023 @ 11:18:41 #268
323876 michaelmoore
pi_211542879
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat zijn geen ondemocratische plannen.
jawel want er was geen democratische meerderheid voor
pi_211542917
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
?
'Greet'

Stop gewoon eens om voor alle politici waar jij een hekel aan hebt, naamverbasteringen te verzinnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211542927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hetzelfde kan gezegd worden over mensen die dat doen over een stukje vegetarisch eten op hun bord.
Die mensen zetten zich in voor een heel goed doel en daar 'mag' je dan ook best - een soort van - je identiteit aan ontlenen. Nota bene een doel - minder dierenleed - waar gek genoeg eigenlijk (bijna) iedereen - in woorden - het wel volkomen over eens is.
Tails tell tales
pi_211542933
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Greet'

Stop gewoon eens om voor alle politici waar jij een hekel aan hebt, naamverbasteringen te verzinnen.
Daar ga jij niet over.
pi_211542944
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
?
Oogt niet zo volwassen als iemand de behoefte voelt om de namen van politici te verbasteren. Genoeg argumenten te vinden tegen bepaalde politici, maar lijkt me nooit nodig om hun naam te verbasteren of om ze persoonlijk aan te vallen. Je straalt er vooral mee uit dat de echte argumenten even op zijn. Helemaal als je wel staat te stuiteren als iemand iets negatiefs over links durft te zeggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2023 11:27:45 ]
pi_211542953
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Oogt niet zo volwassen als iemand de behoefte voelt om de namen van politici te verbasteren. Genoeg argumenten te vinden tegen bepaalde politici, maar lijkt me nooit nodig om hun naam te verbasteren of om ze persoonlijk aan te vallen. Je straalt er vooral mee uit dat de echte argumenten even op zijn. Helemaal als je wel staat te stuiteren als iemand iets negatiefs over links durft te zeggen.
Zal best.
pi_211542961
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2023 10:39 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Mohammed. En ondanks eeuwen aan invasie-pogingen, was dat niet echt een probleem. Tot Mohammed de 20ste hier mocht wonen want ''cultuur is immer veranderlijk, en onze huidige is eigenlijk toch kut''.
Que. We hadden 't toch net over veganisme en avocado's?

oh we zitten natuurlijk in een PVV topic

Dan zit je al weer snel op Mohammed en invasiepogingen.
pi_211542995
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2023 11:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Je bent niet alwayshappy, want je ziet ook weleens verbasterde namen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')