Iddquote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoi Puzzie! Ik negeer je niet hoor!
Brr, wat veel kevertjes in de OP
Ik hou wel van bugs, alleen niet tussen mijn tettenquote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoi Puzzie! Ik negeer je niet hoor!
Brr, wat veel kevertjes in de OP
Voor mijn werk vind ik bugsquote:Op maandag 4 december 2023 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou wel van bugs, alleen niet tussen mijn tetten
Niet leuk?quote:Op maandag 4 december 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mijn werk vind ik bugs
Nou, ik hoef ze niet op te lossenquote:
Keihard genegeerd? Genoten? Genomen? Gebakken?quote:Op maandag 4 december 2023 13:59 schreef Puzzie het volgende:
Mijn TT ook niet al te serieus nemen gaarne , ik wilde gewoon deze TT
Ah zo. slakken kan je oplossenquote:Op maandag 4 december 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik hoef ze niet op te lossen
Je komt aardig in de de richting van de middelstequote:Op maandag 4 december 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keihard genegeerd? Genoten? Genomen? Gebakken?
Zoveel opties!
Slakkenquote:
Zal jou eens genoten!quote:Op maandag 4 december 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keihard genegeerd? Genoten? Genomen? Gebakken?
Zoveel opties!
Bij de kinderboerderij waar ik altijd met kleindochter naartoe ga heb je van die reuzenslakkenquote:
Ik durfde de meest voor de hand liggende optie niet te noemenquote:Op maandag 4 december 2023 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je komt aardig in de de richting van de middelste
We zijn geen Jiskefet, toch?quote:Op maandag 4 december 2023 14:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durfde de meest voor de hand liggende optie niet te noemen
We doen hier toch niet aan seks? Alleen maar erover praten
Ja precies grote woorden , we zijn immers Fokkers en die neuken nooitquote:Op maandag 4 december 2023 14:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durfde de meest voor de hand liggende optie niet te noemen
We doen hier toch niet aan seks? Alleen maar erover praten
Gadverdamme. Zou er zout in gooien.quote:Op maandag 4 december 2023 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij de kinderboerderij waar ik altijd met kleindochter naartoe ga heb je van die reuzenslakken
Maar dat is echt zieligquote:Op maandag 4 december 2023 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gadverdamme. Zou er zout in gooien.
Bah.quote:Op maandag 4 december 2023 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had vorige de zomer mn kamerplanten buiten gezet tijdens mn vakantie. Blijkbaar heeft er toen een slak in mn pannenkoekplant eitjes gelegd. Op een avond keek ik naar de kast waar hij bovenop stond, kropen er jonge naaktslakjes naar beneden. Werd er niet vrolijk van
Ik had een aantal jaren geleden een Oost-Indische kers, supertrots ... keurig bijgehouden en ineens na een nacht was die hele plant naar de tyfus .. kut rupsenquote:Op maandag 4 december 2023 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had vorige de zomer mn kamerplanten buiten gezet tijdens mn vakantie. Blijkbaar heeft er toen een slak in mn pannenkoekplant eitjes gelegd. Op een avond keek ik naar de kast waar hij bovenop stond, kropen er jonge naaktslakjes naar beneden. Werd er niet vrolijk van
quote:Op maandag 4 december 2023 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Buikpotigen? Ik dacht weekdierenquote:Op maandag 4 december 2023 14:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had een aantal jaren geleden een Oost-Indische kers, supertrots ... keurig bijgehouden en ineens na een nacht was die hele plant naar de tyfus .. kut rupsen
Maar ja de vlinders zijn dan wel weer een pluspunt , en zeker nu er nog zo weinig insecten zijn . Waar vallen slakken eigenlijk onder? Oh buikpotigenNooit van gehoord
Vallen idd wel onder de weekdieren ,maar van buikpotigen had ik zelf nog nooit gehoordquote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Buikpotigen? Ik dacht weekdieren
Ik geef toe, eigenlijk zijn bijna alle insecten een pluspunt. Alleen muggen ben ik geen fan van en tegenwoordig die aziatische hoornaars die bijenvolken opeten. Wespen zijn op zich wel goed, want die ruimen ook veel rommel op.
Ook wel eens gehoord van vlinders voor in de woonkamer, leek me wel leuk, maar was me te duur om de verwarming hoog te zetten daarvoor
Mijn moeder kocht ze altijd in waxbol , vorig jaar ben ik er zelf mee gaan experimenteren want ze zijn best prijzig.quote:Op maandag 4 december 2023 14:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Leuk, ik heb al jaren geen amaryllis meer gehad, koop die nooit voor mezelf en krijg ze ook niet zo vaak cadeau.
Zijn wel altijd mooie bloemen. Mijn moeder krijgt elk jaar wel een of meerdere bollen van mn vader
Leuk!quote:Op maandag 4 december 2023 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder kocht ze altijd in waxbol , vorig jaar ben ik er zelf mee gaan experimenteren want ze zijn best prijzig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan idd ook andere bollen gebruiken, alles wat in principe met een bol isquote:Op maandag 4 december 2023 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk!
Ja ik zag ze ook bij het tuincentrum, maar vond ze ook wat te duur
Kun je ze eigenlijk hergebruiken? Geloof dat mn moeder ze altijd weggooit, maar misschien is dat wel heel zonde.
En kun je ook andere bloembollen in wax zetten en laten groeien?
Oh dit is wel heel leuk!quote:Op maandag 4 december 2023 14:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan idd ook andere bollen gebruiken, alles wat in principe met een bol is![]()
Zo'n kant en klare is idd best prijzig , een kale bol ook best weldrie euro , maar dat is minder duur dan acht of negen euro.
Je moet ze alleen dan nog wel zelf maken.
https://tamarkookt.blogsp(...)-in-was-diy.html?m=1
Ik heb ze toen in kaarsvet gemaakt en een paar maand geleden het kaarsvet van de bol verwijderd , en nu staan ze in een pot op het balkon. Groeien goed![]()
Je kan ze dus hergebruiken
Ik wil het ook nog gaan proberen met Allium (sieruien) . Die heb ik nu wel in een pot geplant om te kijken of ze ook echt zo mooi worden als op het plaatje. Maar ik heb nog heel bollen over , dus ook maar eens kijken of dat ook met kaarsvet kan. De rest moet ik trouwens ook nog ff snel in een pot planten ,ik had er veel te veelquote:Op maandag 4 december 2023 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dit is wel heel leuk!
Kijken of ik nog ergens hyacintbollen en tulpen kan regelen. En mn moeder vragen of ze de bollen bewaart!
In het artikel komen de waxbollen zelfs eerder uit!quote:Op maandag 4 december 2023 15:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog gaan proberen met Allium (sieruien) . Die heb ik nu wel in een pot geplant om te kijken of ze ook echt zo mooi worden als op het plaatje. Maar ik heb nog heel bollen over , dus ook maar eens kijken of dat ook met kaarsvet kan. De rest moet ik trouwens ook nog ff snel in een pot planten ,ik had er veel te veel
Tulpen bollen heb ik wel in een pot geplant, geen idee of die uitkomen in het voorjaar
Je moet de uitgebloeide bloemen er snel uitknippen, dan kunnen ze voor een tweede keer bloeien. En ja, je kunt ze opnieuw gebruiken.quote:Op maandag 4 december 2023 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk!
Ja ik zag ze ook bij het tuincentrum, maar vond ze ook wat te duur
Kun je ze eigenlijk hergebruiken? Geloof dat mn moeder ze altijd weggooit, maar misschien is dat wel heel zonde.
En kun je ook andere bloembollen in wax zetten en laten groeien?
Hovenier jijquote:Op maandag 4 december 2023 15:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je moet de uitgebloeide bloemen er snel uitknippen, dan kunnen ze voor een tweede keer bloeien. En ja, je kunt ze opnieuw gebruiken.
Bonsaimeester eh?quote:
Ze komen idd heel snel uitquote:Op maandag 4 december 2023 15:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In het artikel komen de waxbollen zelfs eerder uit!
Hmm misschien eens rond gaan kijken voor goedkope kaarsen.
Grow strong?quote:
Whehehe, ook.quote:
Ik heb ze er niet uitgeknipt, was er eigenlijk veel te laat mee om ze opnieuw in een pot te zetten , maar ze doen het primaquote:Op maandag 4 december 2023 15:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je moet de uitgebloeide bloemen er snel uitknippen, dan kunnen ze voor een tweede keer bloeien. En ja, je kunt ze opnieuw gebruiken.
Ziet er prima uit.quote:Op maandag 4 december 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ze er niet uitgeknipt, was er eigenlijk veel te laat mee om ze opnieuw in een pot te zetten , maar ze doen het prima![]()
[ afbeelding ]
En de plant ookquote:
Met elkaar?quote:Op maandag 4 december 2023 15:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was wel verbaasd dat ze het deden
Die koperen schuursponsjes zien er ook leuk uit hoor! Wel een leuk hobby project! En je kan er leuke cadeautjes van maken.quote:Op maandag 4 december 2023 15:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze komen idd heel snel uit![]()
Ik heb vorige week bij de action twee pakken kaarsen , een pak handschoentjes en bij de kringloop een pan speciaal voor de kaarsen gekocht. Om die bollen een beetje mooi en goed in een handschoen te krijgen is nog wel een gedoetje. Om ze vervolgens in het kaarsvet te dopen zonder dat je de bol verbrand is ook nog wel een ding (weet ik inmiddels uit ervaring![]()
Halve keuken onder het kaarsvet![]()
Met ballonnen schijnt ook te kunnen ,maar die paar mega grote ballonnen die ik heb wil ik nog weer een keer gebruiken voor een papiermache project waar ik ooit mee bezig was.
Ik heb nu tien Amaryllis bollen (roze/wit en rood) de koperen schuursponsjes zijn van de Zeeman (die je op mijn foto zag) en gebruik ik als 'onderstel'. Ik heb heel veel koper en ijzerdraad maar het lukte me niet om zo'n mooi onderstelletje voor de bollen te maken zoals je ze in winkels koopt. Maar hun waxlaag is dan ook mooi dun , bij mij is het allemaal wat dikker en dus zwaarder
Daarom maak ik er ook veel , leuk om weg te gevenquote:Op maandag 4 december 2023 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die koperen schuursponsjes zien er ook leuk uit hoor! Wel een leuk hobby project! En je kan er leuke cadeautjes van maken.
En met verschillende kleurtjes! Of gewoon met spuitverf het kaarsvet kleuren.quote:Op maandag 4 december 2023 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daarom maak ik er ook veel , leuk om weg te geven![]()
Straks maar eens een begin maken met het snijden van de bol en de handschoenen er omheen knutselen.
Ik doe alles altijd in etappes
Piraatquote:
https://pipoos.com/ontdek(...)bollen-in-kaarsenwasquote:Op maandag 4 december 2023 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En met verschillende kleurtjes! Of gewoon met spuitverf het kaarsvet kleuren.
Ik zie zoveel mogelijkheden!
Maar moet nog eerst 10 kledingstukken maken voor m naaicursus
Begin april moet ik examen doen, dus moet nog even een inhaalslag maken. Want het gaat allemaal niet zo goedquote:Op maandag 4 december 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
https://pipoos.com/ontdek(...)bollen-in-kaarsenwas
deze vond ik ook nog, die is wel handig mbt het dopen van de bollen.
Hoe gaat het met je naaicursus?
10 kledingstukken en hoeveel tijd heb je daarvoor?
Oehhh spannend !! Ik herken mezelf wel in het enthousiast ergens aan beginnen en (in mijn geval) verzanden in de chaos en het onzeker voelen hoe ik het allemaal moet gaan doen. Maar ik heb het nu dus vooral over mezelfquote:Op maandag 4 december 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Begin april moet ik examen doen, dus moet nog even een inhaalslag maken. Want het gaat allemaal niet zo goed
Ik begin te enthousiast aan te veel dingen, moet dat ook eens afleren. Mja daarvoor woensdag naar een coach, hopelijk kan die me wat leren.
Ah ja, ik zit nu ook in die chaos en stress, waardoor ik vervolgens bijna niets meer doe. Wel een paar dingen genaaid, maar dat was dan weer niet voor de cursusquote:Op maandag 4 december 2023 16:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehhh spannend !! Ik herken mezelf wel in het enthousiast ergens aan beginnen en (in mijn geval) verzanden in de chaos en het onzeker voelen hoe ik het allemaal moet gaan doen. Maar ik heb het nu dus vooral over mezelf![]()
Maar toch... respect Amy!![]()
Ik had in augustus een goede machine gezien die niet eens zo duur was( nou ja toch bijna 700 euro) maar ik was in Cuijk en had niet genoeg geld bij me. Ik moet dus nog steeds op zoek naar een machine , maar dat heb ik een beetje laten verslonzen
Precies dit herken ik dus bij mezelfquote:Op maandag 4 december 2023 16:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, ik zit nu ook in die chaos en stress, waardoor ik vervolgens bijna niets meer doe. Wel een paar dingen genaaid, maar dat was dan weer niet voor de cursus
Haha ik vind 700 euro nog best prijzig hoor!
Ja, mijn moeder heeft ook een jaar of 30 met een dure gedaan. En nu via de kringloop een duurdere gekocht. En een keer een op de koninginnedagmarkt, maar dat was ook een miskoop. Gelukkig vind ze het ook wel leuk om dingen te repareren samen met mn vader, dus ze hadden er toch nog even plezier vanquote:Op maandag 4 december 2023 16:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Precies dit herken ik dus bij mezelf![]()
De machines van mijn moeder zijn over de duizend euroMaar ze heeft ze ook al een jaar of 20. En dat is omdat het hele goede machines zijn
![]()
Ik ben juist altijd degene die voor cheap gaat , maar mijn moeder wees me er op dat goedkoop vaker duurkoop is en dat ik beter wat meer geld uit kan geven voor een echte goede machine ipv een goedkoop mormel wat maar een paar jaar meegaat![]()
Ik heb wel spijt dat ik die machine toen niet heb gekochtEn zo gaat het dus altijd bij mij
Het scheelt dat ik (net als jij) een moeder heb die goed kan naaien en ook precies weet waar je op moet letten bij de aanschaf van een goede naaimachine. Ze vertelde me pasgeleden dat als deze van haar het niet meer zou doen , dat zij ook voor een goede tweedehands gaat. Soms moet je er gewoon tegenaan lopen , en vaak gebeurt dat als je niet op zoek bentquote:Op maandag 4 december 2023 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder heeft ook een jaar of 30 met een dure gedaan. En nu via de kringloop een duurdere gekocht. En een keer een op de koninginnedagmarkt, maar dat was ook een miskoop. Gelukkig vind ze het ook wel leuk om dingen te repareren samen met mn vader, dus ze hadden er toch nog even plezier van
Het is inderdaad soms wel waar dat goedkoop duurkoop is.
Hopelijk komt er dan binnenkort een goede machine op je pad!
Nee, eerst de bollen waxen!quote:Op maandag 4 december 2023 16:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik (net als jij) een moeder heb die goed kan naaien en ook precies weet waar je op moet letten bij de aanschaf van een goede naaimachine. Ze vertelde me pasgeleden dat als deze van haar het niet meer zou doen , dat zij ook voor een goede tweedehands gaat. Soms moet je er gewoon tegenaan lopen , en vaak gebeurt dat als je niet op zoek bentIk heb geen haast
Juistquote:Op maandag 4 december 2023 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, eerst de bollen waxen!
Ik ga nog even wat anders doen, al dat fok!ken kost ook allemaal tijd
Ik wachtquote:Op maandag 4 december 2023 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, eerst de bollen waxen!
Ik ga nog even wat anders doen, al dat fok!ken kost ook allemaal tijd
Amy gaat haar bollen waxen!quote:
Flinke bollen?quote:
Geen idee, maar vind kleine bollen ook fijn.quote:
Oh ja, kloptquote:Op maandag 4 december 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee, maar vind kleine bollen ook fijn.
Die dwerg amaryllissen zijn best leuk.quote:
quote:Op maandag 4 december 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die dwerg amaryllissen zijn best leuk.
Welke bollen bedoelde jij dan?quote:
quote:Op maandag 4 december 2023 19:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welke bollen bedoelde jij dan?
Wat ik heb begrepen van Amaryllis overhouden maar ook opnieuw in bloei krijgen, is dat je de bol een koude shock moet geven. Dan vormt zich weer een bloemstengel, anders alleen blad.quote:Op maandag 4 december 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ze er niet uitgeknipt, was er eigenlijk veel te laat mee om ze opnieuw in een pot te zetten , maar ze doen het prima![]()
[ afbeelding ]
Amy's nobele bollen?quote:
Dat geldt voor vlinder orchideeën.quote:Op maandag 4 december 2023 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen van Amaryllis overhouden maar ook opnieuw in bloei krijgen, is dat je de bol een koude shock moet geven. Dan vormt zich weer een bloemstengel, anders alleen blad.
Maar hou me te goede...
Staat vast meer op internet over.
De Phalaenopsis?quote:Op maandag 4 december 2023 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat geldt voor vlinder orchideeën.
Die ja. Mooie plant btw.quote:
Ja, inderdaad!quote:
Dat is knap!quote:Op maandag 4 december 2023 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, inderdaad!Ik had m opnieuw in bloei, met 2 nieuw gegroeide stengels, ipv aan de uitgebloeide stengel
Mij ook nooit meer met die plant... doet het nu prachtig, maar met neptakken erinquote:Op maandag 4 december 2023 19:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is knap!![]()
![]()
Is mij nog nooit gelukt.
Haha, valsspeler!quote:Op maandag 4 december 2023 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Mij ook nooit meer met die plant... doet het nu prachtig, maar met neptakken erin
Wel net echte bloemenniet van die kitsch
Jepquote:Op maandag 4 december 2023 19:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, valsspeler!
Zolang het maar mooi staat.
Welke kleuren?quote:
Wit natuurlijk!quote:
Blauw opgetrokken? Zegt mij niks.quote:Op maandag 4 december 2023 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Wit natuurlijk!
Zag vandaag bij de evhte bloemist zoooooo lelijk...
Van die blauw opgetrokken witte bloemen![]()
Zo'n neppe kleur.quote:Op maandag 4 december 2023 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blauw opgetrokken? Zegt mij niks.
Ohhhh dat! Ja, dat ziet er niet uit.quote:Op maandag 4 december 2023 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Zo'n neppe kleur.
Gekleurd door blauw water/kleurstof aan de wortels toe te voegen. Moment, even kijken of ik een foto kan vinden.
Nou die koude shock heeft ie gehadquote:Op maandag 4 december 2023 19:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen van Amaryllis overhouden maar ook opnieuw in bloei krijgen, is dat je de bol een koude shock moet geven. Dan vormt zich weer een bloemstengel, anders alleen blad.
Maar hou me te goede...
Staat vast meer op internet over.
Compleet blauw lijken ze net gemaakt van papier.quote:Op maandag 4 december 2023 19:47 schreef Sally het volgende:
Deze was het, met van die aderen.
[ afbeelding ]
Maar ze zijn er ook compleet blauw
LoLkequote:
Sallykequote:
Stigsmeister!quote:
Joah, t geet.quote:
Kapotte trapper?quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Joah, t geet.
Zo werken. Moet nog met de bus, want fiets nog bij Fietsenmaker. Ze wacht op een onderdeel wat besteld is... benieuwd naar de kosten... zo maar eens bellen
Grote beurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Grote beurtKlinkt als een duur grapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Daarom maar bellen, al zouden zij mij bellen als er wat bijzonders was. Dus ga er ergens vanuit dat dit binnen de perken blijft hoor.......quote:
Hoop het voor je.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom maar bellen, al zouden zij mij bellen als er wat bijzonders was. Dus ga er ergens vanuit dat dit binnen de perken blijft hoor.......
Oh noooeeesss...quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hoop het voor je.Anders moet je je laarsjes verkopen.
Vind dat ook niet kunnen hoor.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Grote beurtHihi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, is naar
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jah. Wat.quote:
quote:
Ik wilde Stig voor zijn met zn gebruikelijke "Zal ik jou eens....?" opmerkingenquote:
Krabbel maar snel terug jaquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde Stig voor zijn met zn gebruikelijke "Zal ik jou eens....?" opmerkingen
Ja hey, je kent m tochquote:
Oh noes.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Mn fiets ja![]()
Maar ik heb even wat slecht nieuws gehad... wat dat nieuwe onderdeel zou moeten kosten... en dat ik daar niet van op de hoogte ben gesteld vóór ze het gingen bestellen (maar gelukkig ben ik hen niets verschuldigd. Een gevalleetje W...t....ffffff.....?!@:Lordofleaves
dat wordt laarsjes op Vinted zetten
Maar ik moet nog teruggebeld worden door de werkplaats zelf. Want de Klantenservice kon hen niet bereiken net. )
Het schijnt dus [het binnenwerk] voor de versnelling te zijn. En ja, dat had ik graag even vooraf geweten, om te overleggen of het echt nodig is....quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh noes.
Is het zo erg?
Elektrische fiets?
En het onderdeel is nodig voor reparatie? Dan heb je niet zoveel andere opties dan toch bestellen denk ik? Ik heb hier nog 45 euro aan nationale fietsbonnen liggen die ik wel kan doneren, mocht dat je laarsjes redden (gekregen en mijn fietsenmaker accepteert ze niet).
Mooi zuur ja.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:00 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Mn fiets ja![]()
Maar ik heb even wat slecht nieuws gehad... wat dat nieuwe onderdeel zou moeten kosten... en dat ik daar niet van op de hoogte ben gesteld vóór ze het gingen bestellen (maar gelukkig ben ik hen niets verschuldigd. Een gevalleetje W...t....ffffff.....?!@:Lordofleaves
dat wordt laarsjes op Vinted zetten
Maar ik moet nog teruggebeld worden door de werkplaats zelf. Want de Klantenservice kon hen niet bereiken net. )
Ja, het bedrag is echt niet misselijk....quote:
*grinnquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heel mijn reputatie hier naar de mallemoer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:53 schreef Sally het volgende:
[..]
*grinn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Nee hoor, je hebt nog steeds een reputatie, alleen dan andersquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig heb ik de helm opquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt nog steeds een reputatie, alleen dan anders
Moet je nu je kont/poes verkopen achter het station?quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, het bedrag is echt niet misselijk....
Wat heb je nu weer tegen de dames gezegd?quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niks, want Stig zegt niksquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je nu je kont/poes verkopen achter het station?
[..]
Wat heb je nu weer tegen de dames gezegd?
Valt me tegen van je.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks, want Stig zegt niks
Maar ik kleineer nietquote:
Nee, dan past je helm niet meer.quote:
Nee iddquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan past je helm niet meer.
Ik bedoel maar ff eh.quote:
Grote kerel met een goed hart en snelle rechtervoetquote:
Zo werd ik vroeger ook omschreven, alleen dan met een goede rechterhand.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Grote kerel met een goed hart en snelle rechtervoet
quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet je nu je kont/poes verkopen achter het station?
[..]
Wat heb je nu weer tegen de dames gezegd?
Is dat een ja?quote:
Zie de PI.quote:
Tja, jammer?quote:
Seksen achter een station is niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, jammer?
Of kwam jij me sponsoren?![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Seksen achter een station is niet echt mijn ding.
Dan maar afscheid nemen van de laarsjes.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Had Lenny vast niet goed gevonden
Maar nee, ook niet mijn ding. Zo koud, en kans op verkouden enzo
Ehm. Ja.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan maar afscheid nemen van de laarsjes.
Ben benieuwd of de fiets weer word klaargemaakt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ehm. Ja.
Maar de update is dat ze nog moeten gaan bekijken... of ze het probleem zó kunnen oplossen... of dat ze toch dat onderdeel nodig hebben.... en dus dan moeten gaan plaatsen.
"Uiteraard met uw toestemming."
Nou eh... ik denk dat ik geen toestemming ga geven. Nu is het wachten op dat ze mn fiets weer onder handen kunnen nemen - zó druk is het... Maar de meneer van de Klantenservice heeft in zn agenda gezet dat hij a.s. vrijdag weer eens gaat informeren bij de werkplaats. In zijn eigen woorden: "Beetje druk op de ketel houden!"
Haha - ik onderhand ookquote:Op dinsdag 5 december 2023 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de fiets weer word klaargemaakt.
LoLkequote:
SALLYKEquote:
quote:
Amykequote:
Zal jou eens blozen!quote:
Z'n gangetjequote:
quote:
Wat ga je er mee doen dan?quote:Op woensdag 6 december 2023 14:36 schreef Puzzie het volgende:
Vanmiddag maar eens een begin maken aan mijn bollen
Ik ben nog niet begonnenquote:
Leuk stukje werk voor op een woensdagmiddag.quote:Op woensdag 6 december 2023 15:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen![]()
Maar als ik ze heb voorbereid ( wortel gedeelte eraf snijden, even laten rusten , dan de bol in een handschoen zien te wurmen en afhechten, kan daarna beginnen met kaarsen smelten
Ik was erg laat wakker vandaag , had de nacht daarvoor amper geslapen ,gisteren heel vroeg naar bed maar nu dus nog wat moequote:Op woensdag 6 december 2023 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Leuk stukje werk voor op een woensdagmiddag.
Die handschoen he... laat je dat eromheen zitten, en dan was eroverheen?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:16 schreef Puzzie het volgende:
Hier liggen 4 bollen te rusten , morgen de rest
Ja ik probeer ze mooi mogelijk om de bol heen te knopen , wat best nog een ding met vijf vingersquote:Op woensdag 6 december 2023 17:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Die handschoen he... laat je dat eromheen zitten, en dan was eroverheen?
en dan zo'n latex/nitril handschoen neem ik aanquote:Op woensdag 6 december 2023 17:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik probeer ze mooi mogelijk om de bol heen te knopen , wat best nog een ding met vijf vingers
Ja latex/vinylquote:Op woensdag 6 december 2023 17:41 schreef Sally het volgende:
[..]
en dan zo'n latex/nitril handschoen neem ik aan
Wanneer laat je ze dan bloeien?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:16 schreef Puzzie het volgende:
Hier liggen 4 bollen te rusten , morgen de rest
Ik ben nu bij het laten rusten/drogen van de bol waar ik de wortels heb afgesneden , morgen ga ik de kaarsen smelten . Ik dacht alleen dat ik zwarte kaarsen had gekocht , maar ze zijn natuurlijk gewoon wit van binnen dus van de week nog maar op zoek naar zwarte of donkergrijze kaarsen.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wanneer laat je ze dan bloeien?
Leuk projectje hoor.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben nu bij het laten rusten/drogen van de bol waar ik de wortels heb afgesneden , morgen ga ik de kaarsen smelten . Ik dacht alleen dat ik zwarte kaarsen had gekocht , maar ze zijn natuurlijk gewoon wit van binnen dus van de week nog maar op zoek naar zwarte of donkergrijze kaarsen.
Ik doe ze per kleur maken, anders weet ik niet meer welke kleur ik straks aan wie geef
Ja ik vind het wel leuk om te doen maar ik moet me er wel iedere keer toe zetten , vandaar alles in etappesquote:
Misschien eens vragen aan wat satanisten.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel leuk om te doen maar ik moet me er wel iedere keer toe zetten , vandaar alles in etappes![]()
Maar nu moet ik wel op zoek naar donkere kaarsen
Die ken ik helaas nietquote:Op woensdag 6 december 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien eens vragen aan wat satanisten.
Ik ook niet, gelukkig.quote:
*Cocks shotgunquote:Op woensdag 6 december 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien eens vragen aan wat satanisten.
Jij kent ze?quote:
Nu niet meerquote:
Whehehe, fantast.quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2023 19:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
It's the Stig's demon slaying cousin!
Sallykequote:
LoLkequote:
Altijdquote:
Gelukkig wel.quote:
Zelfs als het niet gezellig is, is het gezelligquote:
Mwoah...quote:Op donderdag 7 december 2023 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelfs als het niet gezellig is, is het gezellig
En bedanktquote:Op donderdag 7 december 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwoah...Ligt eraan wie er is ingelogd.
Amykequote:
Het was niet gemeen bedoeld hoor.quote:Op donderdag 7 december 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En bedankt
[..]
Amyke
Weet ikquote:Op donderdag 7 december 2023 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het was niet gemeen bedoeld hoor.
Gelukt?quote:
quote:
Ahw, wat een schatjequote:
De zwarte duivel.quote:
Dat is geen konijn.quote:
quote:
quote:
Terror-nijnquote:
Zo ziet ie er niet uitquote:
Sallykequote:
Stiggelmans!quote:
quote:
KOEKJEquote:
Kom je gezellig hier snuffelen?quote:
Afhankelijk van de mensen die hier zitten..quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je gezellig hier snuffelen?
Hier zitten alleen maar nette mensenquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Afhankelijk van de mensen die hier zitten..
Ha ja nou je kunt je enorm in mensen vergissenquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier zitten alleen maar nette mensen
Oh zeker, maar hier is iedereen lief voor elkaarquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ha ja nou je kunt je enorm in mensen vergissen
Mogguh Koekjequote:
Ik las koekje d'r bijquote:
Dit is een matige omschrijving.quote:
LoLkequote:
Satan's pet?quote:Op vrijdag 8 december 2023 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit is een matige omschrijving.![]()
quote:
Mag ook!quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag ook!
Koekie hierbij in deze SC, kan toch gewoon?
Het is een soort van kruising tussen een konijn en El Ninjo.quote:
El Konijnoquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is een soort van kruising tussen een konijn en El Ninjo.
Amykequote:
quote:
Paar uurtjes werken, boekhouding voor vereniging doen en misschien even naar de kringloop kerstmarkt. Kijken naar oude kerstversiering.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wandelen en misschien nog wat zooi naar de kringloop brengen, jij dan?
10de is hier ook een kerstmarkt waar ik heen wilquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Paar uurtjes werken, boekhouding voor vereniging doen en misschien even naar de kringloop kerstmarkt. Kijken naar oude kerstversiering.
Een nipte goedemorgen nog!quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:33 schreef GoldRushFrog het volgende:
Goedemorgen vrienden en vriendinnen!
Eentje buiten met kraampjes? Of binnen?quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
10de is hier ook een kerstmarkt waar ik heen wil
Alweer.. snap er niets van lag vannacht weer met koorts in bedquote:
Ja buiten ❤quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eentje buiten met kraampjes? Of binnen?
Ow, vervelend, beterschap!quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alweer.. snap er niets van lag vannacht weer met koorts in bed
Ah, een echte!quote:
Beterschap Poes, lekker in bed kruipen en goed uitziekenquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zal jou eens nipt!quote:
Ik noem hem altijd Satan.quote:
Zal je slechte geweten wel weer zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Neuh, niet echt.quote:
Beterschapquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ook leuk.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De kleine hond van mijn vader hebben wij lucifer als bijnaam gegeven
quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook leuk.
Satan is echt een stout beest. Dan eet hij weer van de plinten, dan bijt Satan de kabels weer door.Of ze molt de kooi van het andere mindere hellebeest.
Kan je hem makkelijk in de fik steken?quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De kleine hond van mijn vader hebben wij lucifer als bijnaam gegeven
Het is een dier..quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je hem makkelijk in de fik steken?
Ik zag luciferquote:
Licht ontvlambaar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag lucifer
En ja ik weet ook de andere betekenis
Als ie voorbij raast hoor je FWOOSH.quote:
Er gaan wat hardnekkige virussen rond. Zelf ook al een paar keer ziek geweest de afgelopen 3 maanden. Beterschapquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ken Fax wel hoorquote:Op vrijdag 8 december 2023 15:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou.
Is een uitzondering hoor @:Monsterkoekie !![]()
Al is dewel Faxie's handelsmerk
(
)
Oh ja?quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ken Fax wel hooronder die zure emo zit eigenlijk een zachtaardig jongetje
Weten we tochquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:27 schreef Puzzie het volgende:
Dank jullie schatjes, met mijn geweten zit het snor
Gelukkig maarquote:
Beterschapquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Als ik mezelf maar recht in de spiegel kan kijken , dat is voor mij het belangrijkste![]()
Ik voel me ziek
Wel fijn dat het beter met hem gaat.quote:Op vrijdag 8 december 2023 13:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Lucifer heeft ‘gewoon’ een gespleten persoonlijkheid. 2sec is hij lief en vervolgens probeert hij je te bijten(rage syndroom) het scheelt dat hij klein is maar hij is absoluut niet te vertrouwen. Mam en pap hebben hem als herplaatser gekregen en hij is wel aanzienlijk verbeterd dankzij de socialisatie met andere honden. Waarschijnlijk is hij uit de broodfok gekomen en is hij daarom zo verknipt. Echt heel sneu.
Snel beter worden hoor.quote:
Fiets terug genotquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:49 schreef Sally het volgende:
Fietsie is terug!!!
Heb het belachelijk dure onderdeel afgeslagen en lo and behold, het fietst weer "gewoon"
Heb nog nergens last van gehad met het 'soort-van doortrappen maar-toch-net-niet"![]()
En ik had nog een korting op de rekening gekregen ook voor de 'extra arbeid'. "Compensatie".
Pft.
Nu heb ik alleen nog steeds het idee dat ik nog stééds niet heel erg zwaar moet trappen in de hoogste versnellingDus hoop dat ze dat nog wel even los kunnen afstellen, want ze hebben er net een kleiner tandwiel achter ingezet (ALS HET GOED IS KLEINER, ja
kan het niet opmaken uit de factuur, aangezien daar geen los tandwiel op vermeld is).
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:49 schreef Sally het volgende:
Fietsie is terug!!!
Heb het belachelijk dure onderdeel afgeslagen en lo and behold, het fietst weer "gewoon"
Heb nog nergens last van gehad met het 'soort-van doortrappen maar-toch-net-niet"![]()
En ik had nog een korting op de rekening gekregen ook voor de 'extra arbeid'. "Compensatie".
Pft.
Nu heb ik alleen nog steeds het idee dat ik nog stééds niet heel erg zwaar moet trappen in de hoogste versnellingDus hoop dat ze dat nog wel even los kunnen afstellen, want ze hebben er net een kleiner tandwiel achter ingezet (ALS HET GOED IS KLEINER, ja
kan het niet opmaken uit de factuur, aangezien daar geen los tandwiel op vermeld is).
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
En nu het hele weekend fietsen met je rode laarsjes aan?
Oh dat heb ik er zelf bij bedacht dan denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
(ehm, ze zijn niet rood)
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat heb ik er zelf bij bedacht dan denk ik
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
EftelinglaarsjesDan kies ik voor Eftelinglaarsjes, ik heb zelf namelijk wel rode enkellaarsjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(2 paar zelfs, een felrood en een bordeauxrood
)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Ik vind dat mooiquote:Op maandag 4 december 2023 19:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Wit natuurlijk!
Zag vandaag bij de echte bloemist zoooooo lelijk...
Van die blauw opgetrokken witte bloemen![]()
Haha - dat mag!quote:
Ik hou wel van natuur maar een plant in huis in een pot valt bij mij al niet meer onder natuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - dat mag!
Ik ben van "zo natuurlijk mogelijk"
(maar ja... mss vanwege bioloog en zo![]()
![]()
)
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
EftelinglaarsjesEftelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Omae wa mou shindeiru."
Ik heb liever een plant dan een bos bloemen...quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hou wel van natuur maar een plant in huis in een pot valt bij mij al niet meer onder natuurlijk
Ik ook want bloemen zijn zo weg. Heb wel paar droogbloemen en verder alleen maar plantenquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb liever een plant dan een bos bloemen...
Ja precies - ditquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ook want bloemen zijn zo weg. Heb wel paar droogbloemen en verder alleen maar planten
Huizen zonder planten vind ik ongezelligquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja precies - dit![]()
(hier geen droogbloemen voor de sier staan, wel een hoop planten!)
Helemaal waarquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Huizen zonder planten vind ik ongezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |