We hebben een demissionair kabinet, dan krijg je dat.quote:

Oef. Ach ik zit al weer een hele tijd in de top 4000 op kantoor hier. Dat blijft toch ook maar een bijzondere verzameling van nummers.quote:

Geen update daar, hij lijkt het dit jaar in beiden te sturen. Hij deed dat voorgaande jaren ook niet elke dag.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
[..]
Oh wauw, ja weet ik veel. Maar kunnen jullie in die groep de huidige stand zien dan? Ik heb geen profieltjes dus ik ben vleugellam.

Ik mis Voilaquote:Op woensdag 6 december 2023 11:19 schreef Arth_NL het volgende:
Dit jaar alleen liedjes niet in het Engels of Nederlands![]()
Laura Pausini - La Solitudine
Alice e Battiato - I Treni Di Tozeur
Umberto Tozzi & Raf - Gente Di Mare
Eros Ramazzotti - Musica E (Albumversie)
Andrea Bocelli & Giorgia - Vivo Per Lei
Matia Bazar - Ti Sento
Ricchi e Poveri - Sarà perché ti amo
Herbert Grönemeyer - Der Weg
Peter Fox - Haus Am See
Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Alizee - Moi Lolita
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je T'Aime Moi Non Plus
Michel Sardou - Les Lacs Du Connemara
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Rammstein - Du Hast
Julio Iglesias - Quiero
Mecano - Hijo De La Luna
Mocedades - Eres tu

Och, de onbezorgde tijden toen Twarres nog beter scoorde dan joost en de pollewop.quote:

Twarres is wel de enige Friestalige Top 2000-plaat die ik een beetje kan hebben.quote:

quote:Op woensdag 6 december 2023 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
- En hieruit blijkt, Utrecht heeft geen identiteit. Desalniettemin staat Kensington er al veel te veel in, dus die krijgen geen eigen dialectplaat.
Ik vind dat iedereen deze motie moet steunen

Omgekeerde vlaggen op de Oude Maasweg als je dit roept hoor. Nu maakt dat niet veel uit, want als je groen-wit-groen omdraait gebeurt er niet veel, maar toch.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh oh Den Haag mag ook nog wel voor Zuid-Holland

quote:

Die moeten ze dan maar naar Utrecht verplaatsen, Tineke Schouten kan ik namelijk écht niet aan.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:05 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Omgekeerde vlaggen op de Oude Maasweg als je dit roept hoor. Nu maakt dat niet veel uit, want als je groen-wit-groen omdraait gebeurt er niet veel, maar toch.

Ik kan nog steeds niet al te veel luisteren maar 17 24 is hier altijd snobtijdquote:Op woensdag 6 december 2023 11:52 schreef Evenstar het volgende:
Die extra 500 gooit wel roet in mijn planning zeg ...
Normaal was het
11-17 Musikhjälpen (Serious Request Zweden)
17-24 Serious Request Nederland
24-31 Top 2000
Nu moet ik Musikhjälpen en Top 2001-2500 tegelijk volgen.
... en ook nog eens verhuizen tussendoor!

Henk Westbroek naast je op t terras is ook geen feestquote:Op woensdag 6 december 2023 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die moeten ze dan maar naar Utrecht verplaatsen, Tineke Schouten kan ik namelijk écht niet aan.
Qua Top 2000-noteringen zou ik overigens Henk en Henk het meest met Utrecht associeren.

Zolang ie het beperkt tot zingen kan ik Henkie wel hebben.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Henk Westbroek naast je op t terras is ook geen feest

Test geslaagd.quote:Op woensdag 6 december 2023 12:19 schreef MTheBassman het volgende:
Test. Heb ook maar eens een kerst UI gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |