En geen snelheid in de tegenstoot. (Forbs?)quote:Op zondag 3 december 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is geen aanspeelpunt meer voorin door het wisselen van Brobbey
Fout van ome Sjon
Ook ja, Hlynsson is leeg. Martha ook.quote:Op zondag 3 december 2023 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En geen snelheid in de tegenstoot. (Forbs?)
Sosa had er allang in gemoeten voor Martha.quote:Op zondag 3 december 2023 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook ja, Hlynsson is leeg. Martha ook.
dit idd. Overleven tot de winterstopquote:Op zondag 3 december 2023 16:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou gelukkig maar, was toch even billenknijpen achterin.
Heel goed van jou.quote:Op zondag 3 december 2023 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van t Schip krijgt een 1 van mij. Waardeloos gewisseld.
Meh.quote:
Luguberdikquote:Op zondag 3 december 2023 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Carbonara speciaal ¤ 14.50
Tomaten, kaas, salami, ham, rosbief, ui, ei, spek en mozzarella
Woekerprijzen bij die pizzeria's tegenwoordig.quote:Op zondag 3 december 2023 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Carbonara speciaal ¤ 14.50
Tomaten, kaas, salami, ham, rosbief, ui, ei, spek en mozzarella
Sportclub voor kinderen met een beperking.quote:Op zondag 3 december 2023 17:27 schreef Erasmus het volgende:
Ik zie trouwens nu pas wie de rugsponsor van AZ is.
OnlyFriends. Helaas niet hun concurrent (denk ik).
Dan willen ze dus niet dat het gelijk blijftquote:Op zondag 3 december 2023 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles of niets scanderen terwijl het gelijk staat.
Hele rare keuze om je sportclub dan OnlyFriends te noemen.quote:Op zondag 3 december 2023 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sportclub voor kinderen met een beperking.
Dus verliezen is ook goed!quote:Op zondag 3 december 2023 18:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alles of niets scanderen terwijl het gelijk staat.
Er is weer iemand dood. Minuut stilte maar weer komend weekend? @DombohetOlifantje1quote:Bondsridder Jacques Coppen overleden
De KNVB heeft het droevige bericht ontvangen van het overlijden van Jacques Coppen. De Limburger was in het verleden namens district Zuid II lid van de algemene vergadering amateurvoetbal en de bondsvergadering. Voor zijn jarenlange inzet ontving hij de onderscheiding van bondsridder.
Wij wensen zijn familie en vrienden veel sterke met het verwerken van dit grote verlies.
Dit doen ze maar lekker bij de inhaalwedstrijden aankomende woensdag.quote:Op maandag 4 december 2023 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is weer iemand dood. Minuut stilte maar weer komend weekend? @:DombohetOlifantje1
quote:Op maandag 4 december 2023 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er is weer iemand dood. Minuut stilte maar weer komend weekend? @:DombohetOlifantje1
Langs deze onsympathieke weg toch mijn welgemeende condoleances bij het overlijden van Jacques. Ook voor de duiven in district Zuid II had hij een groot hart.quote:Op maandag 4 december 2023 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vier dagen na het overlijden van zijn vrouw overleden.quote:Op maandag 4 december 2023 12:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niks van.quote:Op woensdag 6 december 2023 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Hup AZ, maak er een knotsgek einde van zoals de oranjedames gisteren.
Er gaat toch niets gebeuren.quote:
Hoe (op welk punt van het veld) wordt die wedstrijd eigenlijk hervat?quote:Op woensdag 6 december 2023 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
Hup AZ, maak er een knotsgek einde van zoals de oranjedames gisteren.
Met een scheidsrechtersbal. Geen idee waar.quote:Op woensdag 6 december 2023 11:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Hoe (op welk punt van het veld) wordt die wedstrijd eigenlijk hervat?
Ik moet me afmelden.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:11 schreef Coco het volgende:
20:00 uur de topper
Graag iedereen aanwezig.
Ik denk dat die wedstrijd van 19u spannender gaat worden eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:11 schreef Coco het volgende:
20:00 uur de topper
Graag iedereen aanwezig.
Ik heb niets met AZ.quote:Op woensdag 6 december 2023 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat die wedstrijd van 19u spannender gaat worden eigenlijk.
Wel erg vroeg.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sterker nog.
Ik zit er klaar voor
Wel wat langer, maar KNOTSGEK.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit worden 5 doldwaze minuten.
Wij waren toch vriendenquote:Op woensdag 6 december 2023 18:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie ben jij? @:coco en ik kennen jou niet.
CORREDquote:Op woensdag 6 december 2023 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zowel bij NEC als AZ is er iemand ziek.
Ik geloof daar niks van.
Is dit een complotquote:Op woensdag 6 december 2023 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zowel bij NEC als AZ is er iemand ziek.
Ik geloof daar niks van.
Daarom is het nog maar 3-2 natuurlijk.quote:
Natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2023 20:02 schreef Enawh het volgende:
Kan het niet zien maar zijn er nou supporters in het stadion voor die 5min.. ?
4quote:Op woensdag 6 december 2023 20:05 schreef Zorro het volgende:
Toch handig dat vooraf al bekend is dat er 3 minuten blessuretijd gaat zijn
Lijkt me logisch dat dat niet pas nu wordt bekekenquote:Op woensdag 6 december 2023 20:05 schreef Zorro het volgende:
Toch handig dat vooraf al bekend is dat er 3 minuten blessuretijd gaat zijn
Jij weet exact hoe je dan loopt?quote:Op woensdag 6 december 2023 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:
brobby doe normaal debiel
10 minuten gespeeld en hij loopt alsof hij een dildo in zijn reet heeft ofzo
Eerst pissen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerst pissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Elan
Gelukkig kan je dit jaar gewoon weer zonder restricties kaarten kopen voor Vitesse-Feyenoord @Sked @yatsquote:Op woensdag 6 december 2023 20:23 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Vitesse heeft een groot probleem
quote:Op woensdag 6 december 2023 20:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerst pissen.GoffetommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 7 december 2023 07:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Omdat je een groupie van Bradley bent.
Pepernotenklok overtreden.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:30 schreef Zipportal het volgende:
Kees knipper eens met je ogen?
Ho, maar.
Mijn excuses. Ik hoorde vanavond de naam van mijn ex op de radio voorbijkomen en merk dat er weer wat agressie loskomt.quote:
Neem een voorbeeld aan @Scrummiequote:Op donderdag 7 december 2023 18:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik hoorde vanavond de naam van mijn ex op de radio voorbijkomen en merk dat er weer wat agressie loskomt.
@Elanquote:Op donderdag 7 december 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vast een vaccin gehaald.
Zou alleen met zijn kop mogen voetballen.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een matige spits is dat zeg
Dat is valsspelenquote:Op donderdag 7 december 2023 18:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou alleen met zijn kop mogen voetballen.
Wie is er nu weer omgevallen dan.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een minuut stilte.
Ik word hier gestoord van @:WheeledWarrior
Cojonaaatquote:Op donderdag 7 december 2023 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie is er nu weer omgevallen dan.
Dit kan @Coco je wel vertellenquote:Op donderdag 7 december 2023 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wim van der Leegtequote:Op donderdag 7 december 2023 18:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Coco is niet vriendelijk jegens mijquote:Op donderdag 7 december 2023 18:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan @:Coco je wel vertellen
Zo ken ik Coco niet.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Coco is niet vriendelijk jegens mij
Het een lost het ander niet op hoor moderator Coco.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar komt er ook makkelijk door bij Heerenveen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |